Hirdetés
- Garry84: Sumák aprós?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sh4d0w: Ez van, srácok...
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33198 üzenetére
Ezek komplex hibák. Okozhatja a program, az adott Vulkan implementáció, vagy az adott hardver is. Amíg nem vizsgálják meg a fejlesztők, addig nem igazán tudni, hogy ki hibázott. Én ilyet nem tapasztaltam, de ugye a Wolf 2-nél ennek eleve nincs sok jelentősége, mert az AMD más kódokat futtat, mind az NVIDIA, tehát lehet, hogy pont az NV-re írt kódokban van a bug.
(#33199) TTomax: A több rajzolási parancs több grafikai objektumot jelent. Alapvetően minden dolognak a számítása, amit a kijelzőn látsz egy rajzolási paranccsal indul, minél többet tudsz ebből kiadni, annál több dolog jeleníthető meg a kijelződön. Leegyszerűsítve ez a lényeg. Ezért ugrott a Bethesda 1k-ról 30k-ra a Wolf 2-nél. Persze az OpenGL miatt overkill lett végül az eredmény, de megoldották azzal, hogy lelőtték az OpenGL-t.
(#33200) darkhorse: Igen. Bármi ami a megjelenítőn látható az egy rajzolási parancsból születik. Háromszögek, árnyékok, effektek, stb-stb. Minél több rajzolási parancsot lehet kiadni, annál részletgazdagabb lehet a végeredmény.
Pedig vannak a Wolf 2-ben aranyos dolgok. Technikailag a játék számokban 30k draw/frame, 6 millió háromszög/frame. Különleges benne, hogy a köd egységesített volumetrikus megoldás, vagyis minden fény, árnyék, akármi kölcsönhatásba lép vele. A vízfelszín is tesszellált, ami egy compute shader old meg aszinkron compute-on keresztül, és minden vízzel történő kölcsönhatás hullámokat generál a víz felszínén, amely hullámok újabb hullámokat generálnak amikor visszaverődnek az egyes felületekről és egymásba ütköznek. Ez is egy compute shader aszinkron compute-on. Ezek ilyen technikai trükkök, amelyek igazából relatíve számításigényesek, de mivel úgyis aszinkron compute-ban futnak, így belerakták, mert az aszinkron feldolgozás miatt olcsók.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- DUNE médialejátszók topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Windows 10
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Horgász topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- BestBuy topik
- One mobilszolgáltatások
- Sonic Racing: CrossWorlds teszt
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3070 Aorus Master 8GB
- ASUS PRIME GeForce RTX 5070 OC 12GB hibátlan, garanciás, személyes átvétel
- Gigabyte GTX 1660 Super - Aqua 2025.11.06
- MSI Radeon RX 6950 XT GAMING X 16GB DDR6 Videokártya! BeszámítOK
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- Bomba ár! Acer Travelmate P214-53 - i5-1135G7 I 8GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia
- Apple iPhone 16 128GB,Adatkabel,12 hónap garanciával
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER termékbeszámítással
- HP TPN-C125 15.6" Asztali laptop, Ezüst/Fekete színű - AKKUMULÁTOR HIBÁS
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest