Hirdetés
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<-
#33198
üzenetére
Ezek komplex hibák. Okozhatja a program, az adott Vulkan implementáció, vagy az adott hardver is. Amíg nem vizsgálják meg a fejlesztők, addig nem igazán tudni, hogy ki hibázott. Én ilyet nem tapasztaltam, de ugye a Wolf 2-nél ennek eleve nincs sok jelentősége, mert az AMD más kódokat futtat, mind az NVIDIA, tehát lehet, hogy pont az NV-re írt kódokban van a bug.
(#33199) TTomax: A több rajzolási parancs több grafikai objektumot jelent. Alapvetően minden dolognak a számítása, amit a kijelzőn látsz egy rajzolási paranccsal indul, minél többet tudsz ebből kiadni, annál több dolog jeleníthető meg a kijelződön. Leegyszerűsítve ez a lényeg. Ezért ugrott a Bethesda 1k-ról 30k-ra a Wolf 2-nél. Persze az OpenGL miatt overkill lett végül az eredmény, de megoldották azzal, hogy lelőtték az OpenGL-t.
(#33200) darkhorse: Igen. Bármi ami a megjelenítőn látható az egy rajzolási parancsból születik. Háromszögek, árnyékok, effektek, stb-stb. Minél több rajzolási parancsot lehet kiadni, annál részletgazdagabb lehet a végeredmény.
Pedig vannak a Wolf 2-ben aranyos dolgok. Technikailag a játék számokban 30k draw/frame, 6 millió háromszög/frame. Különleges benne, hogy a köd egységesített volumetrikus megoldás, vagyis minden fény, árnyék, akármi kölcsönhatásba lép vele. A vízfelszín is tesszellált, ami egy compute shader old meg aszinkron compute-on keresztül, és minden vízzel történő kölcsönhatás hullámokat generál a víz felszínén, amely hullámok újabb hullámokat generálnak amikor visszaverődnek az egyes felületekről és egymásba ütköznek. Ez is egy compute shader aszinkron compute-on. Ezek ilyen technikai trükkök, amelyek igazából relatíve számításigényesek, de mivel úgyis aszinkron compute-ban futnak, így belerakták, mert az aszinkron feldolgozás miatt olcsók.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Horgász topik
- Nem hiszed el, mi a Firefox új célja
- Lexus, Toyota topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OLED TV topic
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- TCL LCD és LED TV-k
- Januártól igényelhető a kiskorúak tartalomvédelme a mobilszolgáltatóknál
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3878
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-8500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Xiaomi 15 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


