Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Puma K #32143 üzenetére

    "Ha van megfelelő teljesítményű hardver lehet feljebb menni részletességben...."
    Pont itt van a baj a DX11-el. Nincs olyan hardver, és a jelenlegi állás szerint nem is lesz egyhamar, ami 1-2 szálon nagyságrendileg gyorsabb lenne a jelenlegieknél. Tehát nem fogsz tudni feljebb menni egy adott szintnél, mert el fog fogyni az API, és ugyanaz a gyönyörű helyzet fog előállni, hogy hiába van mondjuk 10-16 magos processzorod, CPU-limited lesz néhány magot használva, mert a GPU-nak csak egy mag küldözheti a rajzolási parancsokat DX11 alatt.

    "GTA V - Attention to Detail [Part 1]"
    Gyönyörű részlet volt rögtön az elején, hogy a bokor meg sem rezdül, miközben egy helikopter szeleteli éppen a leveleit... Nekem nem éppen a videó címe jutott róla eszembe.

    Szóval ez így nagyon jó bemutatóra, hogy brutál részletes modelleket belerakj, de úgysem fogja bírni, ha minden ilyen részletes, tehát végeredményben nem vagy vele kisegítve.

    Látom, mit lehet kihozni, teljesen jó, csaképpen még mindig üvöltenek belőle a DX11 korlátok, csak már nem olyan hangosan....

    (#32144) Callisto: +1. :K

    (#32147) TTomax: A bibi ott van, hogy az OpenGL másra való. Ugyanis DX csak windózra van, míg a Vulcan/OpenGL platformfüggetlen API-nak készült, annak minden előnyével, hátrányával.

  • Callisto

    őstag

    válasz Puma K #32143 üzenetére

    Mert hogy kiadáskor számolni kellett a konzolok és az átlag emberek birtokában lévő PC-k erejével és akkor erre futotta alapból.

    Tipikus agyatlan "gondolkodás". Brute force. Ész nem kell minek? Akkor sem, ha erőből már nem megy. You made my day. :D

    Egyébként a szétmoddolt GTA-n is durván látszik a DX11 hátránya. Mellékesen...

Új hozzászólás Aktív témák