Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAMválság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
válasz
Raymond
#31122
üzenetére
Jól ráéreztél a szimpla procilimitre, aminek az oka nem is a játékmotor,
hanem a dupla DRM.
A Ghost Recon: Wildlands kb. ugyan az a motor mint Assassin's Creed Origins, azon csak Denuvo van, de nagyon hasonlóan viselkedik mint AC Origins, meg persze mint a Watch Dogs 2.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond
#31122
üzenetére
Nem kellene annyit dolgoznia rajta. Számos módja van annak, hogy a D3D11-et támogassák újszerű motorstruktúrával. Például kaphat a motor kétféle low-level back-endet. Egyet bindlessel, és egyet a D3D11 binding API-jára írva, amelyeken keresztül támogatható akármelyik API.
Ezzel lenne egy ilyen rendszer:
'
Játék
||
High-level leképező
|| ||
Low-level leképező Low-level leképező
|| ||
OpenGL/D3D11 Vulkan/D3D12Ennek az előnye, hogy mindegyik API-ra wrapper nélküli, gyakorlatilag natív a path, viszont hátránya, hogy eléggé melós, mert kétféle low-level leképezőt írnak a kétféle bindinghez, és a közös high-level leképező miatt a gyártóknak egy külön drivert is kell írni a játékra a jó D3D11/OpenGL sebességhez. Így működik egyébként a Nitrous, és csak azért fut jól D3D11-ben, mert az AMD és az NV írt rá egy külön, alternatív D3D11 implementációt.
A másik megoldás ez:
'
Játék
||
Mid-level leképező
|| ||
Binding wrapper Low-level leképező
|| ||
OpenGL/D3D11 Vulkan/D3D12Ennek az előnye, hogy sokkal kevesebb meló a programfejlesztő oldalán, főleg úgy, hogy elég sok kód van meg régebbről, mivel nem nulláról készült a motor, illetve nem kell két különálló low-level leképező. A modernizált mid-level rész támogat mindent, amivel működhet a D3D11/OpenGL, és csak egy wrapper kell alá a bindinghez, míg a bindless kód működhet a Vulkan/D3D12-vel egy low-level leképezőt berakva, ami tartalmazza a memóriamenedzsmentet és kezeli a hazardokat, ugye a bekötés eleve mid-level szinten van itt kezelve. Emellett járulékos előny, hogy nem kell külön legacy implementációt írni a gyártóknak hozzá. Ilyen az AC Origins motorja. Az egész hátránya persze, hogy rohadt lassú a legacy path, és egy rakás felesleges munkát ró a CPU nyakába.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen videókártyát?
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Facebook és Messenger
- Lexus, Toyota topik
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Lenovo LOQ 15IRH8 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-12450H - 16GB - 512GB - RTX 4050 - Win11 PRO - 1 év gari
- Samsung Galaxy S24+ / GyáriFüggyetlen / 12/256GB / 12Hó Garancia
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4th: i5-6GEN I 8GB I 512SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


