Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #29105 üzenetére

    De ez egyáltalán nem igaz. A köztes generációt a first party fejlesztők visszajelzései szerint tervezték, és világos volt az az elsődleges visszajelzés, hogy a GPU a kevés. Nem csak a Sony kapta ezt az üzenetet, hanem a Microsoft is, tehát nem egyedi az esetről van szó. Ha az lett volna a visszajelzés, hogy kevés a CPU, akkor kapott volna az Xbox One X és a PS4 Pro még nyolc magot. A lapka kiterjedését alig növelte volna, technikailag lehetséges, mert az AMD mondta korábban, hogy 16 magig lehet skálázni a Jaguárt, illetve a kompatibilitást sem érte volna hátrány, mert ezeket a magokat olyan módban lehet működtetni, ahogy akarják, tehát futna minden eddig megjelent program. Ellenben azt látta a Sony és a Microsoft is, hogy azok küzdenek CPU-limittel, akik a magasabb szintű hozzáférési felületeket használják, holott pont a CPU-limit leszorítása érdekében van mindkét konzolnál igencsak alacsony szintű hozzáférési szint is, amelyeket a first party stúdiók használnak, és az tőlük származó visszajelzések szerin GPU-limit van. Ergo mindenki, aki CPU-limittel küzd csupán a motorjának limitációit tapasztalja nem a hardverét, és bármikor tudnak rajta javítani, amint jóval hardverközelibb elérésre váltanak. Ellenben a GPU-limiten nem tudnak igazán javítani a first party stúdiók, hiszen assembly szintre azért nem célszerű már lemenni, így a Sony és a Microsoft is úgy döntött, hogy érdemes lenne a GPU erejét növelni ebben a köztes generációban.

Új hozzászólás Aktív témák