Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #26895 üzenetére
Nem mindegy, hogy miképpen váltanak motort. Ők eleve a CryEngine-t is nagyon durván átírták, amit tettek az annyi, hogy az eddig megírt kódot átvitték a Lumberyard alá, amit nem volt nehéz megtenni, mert a használt és az új motor struktúrája megegyezett. Tehát nem sok munkájuk volt ezzel, lévén a saját kódjukkal dolgoznak így is, csak mostantól az Amazontól kapnak technikai támogatást, és használhatják az AWS-t, alapvetően csak ezért váltottak.
Ha mondjuk nem a saját kódjukkal dolgoznának, akkor más lenne a helyzet, de nekik alapvetően nem a Lumberyard képessége kellett, hanem az Amazon Web Services.Eddig nagyrészt a Mantle kódot fejlesztették pusztán amiatt, mert ebben volt a legnagyobb időmennyiségük, illetve ez elfogadta a HLSL-t (ugye rengeteg effektet a játékba az AMD ír, tehát olyan API-n kell lenni, ahol ez tesztelhető). Ugyanakkor már be volt építve a DX12 és a Vulkan támogatás is, csak nem volt leoptimalizálva. Ez nem akkora gond, mert a három említett API alapvetően nagyon hasonlít egymásra, tehát az egyik API-ra írt struktúra helyből alkalmazható a másik kettőre. Vagyis a low-level leképező optimalizálása nem vesz el többet két hétnél. Annyit kell eldönteni, hogy a Mantle-ről merre lépnek tovább. Eredetileg a DX12-re akartak lépni, de inkább a Vulkan API-t választották. Ez összességében a terveket nem vetette hátrább, mert ugyanannyi idő és erőforrás kell az aktuálisan használt kiindulópontból mindkét API-ra optimalizálni. Talán Vulkánra még egy picikét könnyebb is, de ez csak a saját fejlesztési modelljük specifikus hatása.
Persze a shader fordításnál lesz egy kis extra meló, mire a HLSL-ből SPIR-V-t kapnak, de a nyílt forrású infrastruktúrák miatt ez ma már kivitelezhetővé vált.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honda topik
- Mazda topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HP nyomtatók
- World of Tanks - MMO
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest