Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #23506 üzenetére

    Már most is van ilyen játék, ami három-négy magot igényel minimum.

    Általánosságban egyébként azért lesz minimum a négy mag, mert az új API-kkal a skálázás megoldása mellett szereztünk egy új problémát. Ahhoz, hogy ez az explicit parancspufferes modell skálázódjon az kell, hogy a motor job rendszerű legyen, vagyis nincsenek előre leosztott szálak, hanem munkák vannak, és van egy mag, ami ezeket a munkákat kezeli a maradék magokon. Ez egyrészt addig jó, amíg van minimum három magod, mert abból egy csinálja a menedzsmentet, kettő pedig csinálja a valós feldolgozást. Ha két magod van, akkor az azért hátrányos, mert nincs mit menedzselni. Egy mag marad a valós munkára, és egyet pedig elvisz az a menedzsment, hogy minden munka legyen berakva arra az egy szem magra. Emiatt tiltják a fejlesztők ezeknél a job motoroknál, hogy két szállal elinduljanak. A szoftverstruktúra olyan, hogy biztosan rosszul futna.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés