Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz lezso6 #21053 üzenetére

    Azt majd Ti eldöntitek, hogy pontosan kinek akartok megfelelni - nekem van egy véleményem, azt elmondom, aztán ha másképp lesz, akkor követelőzni meg nem fogok (eddig sem tettem). Ha tényleg száműzitek a DX11-et, akkor is el fogom olvasni a cikkeket, mert engem történetesen érdekel a technoblabla is, csak nem akkor, amikor a vásárlós sapka van a fejemen. Viszont akinek csak vásárlós sapkája van, az nem feltétlen lesz boldog ekkora előretekintéstől. De, ahogy fentebb írtam, Ti döntésetek.

    (#21055) rupsz: én továbbra sem hiszem, hogy mostantól csak DX12-ben és Vulkanban van élet AAA fronton. Ill. számítok olyan DX12-es rendererekre, amik gyakorlatilag DX11-es elveken vannak megírva, csak kapnak valami wrappert, hogy elmondhassák, hogy DX12-es, ill. jobb esetben adhassanak a CPU-limitnek. Ettől még lehetnek bennük állat jó effektek.

    Nem is mindegyik DX12/Vulkan lesz erdekes technologia szemnpontjabol, azt nem is kell bevalogatni a listaba

    Ha év végére ki akarják rakni a DX11-et, akkor pedig muszáj lesz mindet ;]

  • Peat;)

    veterán

    válasz lezso6 #21053 üzenetére

    Akkor soroljatok fel játékcímeket és majd mi, olvasók kiválasztjuk azokat amelyekre kíváncsiak vagyunk. Ohh wait, úgy nem teljesül be az önigazolási szindróma ami évek óta tart. :P

    Egyébként most kipróbálom AMD-t, de ettől függetlenül ha QB bekerülne a tesztekbe az szerintem végleg megpecsételi az oldal sorsát. Én legalábbis akkor áttérek egy internetes áruház cikkeire, nem egy kókány vacak játék teljesítménye érdekel, akkor sem ha nvidiának kedvez túlzóan, akkor sem ha amd-nek kezdvez túlzóan, akkor sem ha egyiknek sem kedvez. Mert olyan amilyen.

    Vannak minőségi játékok, a közelmúltban is születtek és várhatóan most is jön 1-2. Gyakorlati szükség nincsen a QB-re.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés