Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz FollowTheORI #20034 üzenetére

    Szerintem ezeknek a jellegzetességeknek a háttéerében a VR áll. Sokan azt gondolják, h az aszinkron compute célja a rossz ütemezés, rossz hardverkihasználtság, kiegyensúlyozatlanság miatti számítási buborékok munkára fogásánal halva született ötlete, egy tartós hiba, bénaság elmaszkolásának kétségbeesett kísérlete.
    Pedig szerintem a kiegyensúlyozatlanság, a buborékok kvázi szándékosak, a VR irányába. El tudom képzelni, hogy ha a cél a frametime leszorítása, akkor ennek egyik leghatékonyabb módja, ha a egy kép előállítása érdekében a különböző végrehajtóegységeket terhelő feladatokat a lehető leginkább képes legyek rajtuk párhutamosan végrehajtani.

    A buborék persze lehet melléktermék. Ha én az arcitektúrámat a párhuzamos végrehajtásra gyúrom ki, lehet, hogy nem leszek olyan jó hogyismondjam egyszálú "outoforder" végrehajtásban. De lehet szándékos is, annak érdekében, hogy ha már beállok emögé a koncepció mögé, akkor tudjam is előnyét/hasznát felmutatni, ha valaki felveszi a fonalat.

    Én is jobban örülnék, ha generációnként csak egy ilyen tegyünk bele minden kísérleti nyulat arcitektúra lenne, a többi a korábbiak butított, kiherélt verziói.

Új hozzászólás Aktív témák