Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    veterán

    válasz Locutus #12636 üzenetére

    Bizonyos szempontokból érdekelnek a háttérben lévő újítások, amiket itt is, meg más topicokban hallok, de a végeredményt nézve egyáltalán nem tud meghatni, hogy adott játékban milyen új és jövőbemutató fejlesztéseket tettek:
    (i) ha grafikát illetően - ha látszatra kicsivel sem szebb mint a régebbi
    (ii) ha teljesítményt illetően - ha nem fut látványosan jobban mint az adott technológiát nem használó program.

    Végeredmény szempontjából legyen szép és/vagy fusson jól, és ne csak azt ígérgessék, hogy majd szép lesz és/vagy fusson jól, hanem történjenek is meg a változások, és legyen kézzelfogható eredménye.

    Manapság meg pont azt az esetet látom (látja mindenki) évek óta, hogy ígérnek fűt meg fát, de még nem láttunk belőle semmi olyat, ami demonstrálná is a fent említett két pontot.
    Van egy szem Ashes ami se nem szép, se nem fut jól (dx11 ugyanott van, ha nem előrébb mint a dx12).

    Az új Frostbite mikorra várható?

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #12636 üzenetére

    Olyan nincs, hogy komolyabban kihasználja, vagy kevésbé. Maga a DX12 és a Vulkan annyira különbözik a DX11-től, hogy teljesen új motorstruktúrát követel meg. A DX11-hez optimalizált struktúrával nem működik. És ez látszik az UE4-en, illetve a Unity 5-ön. Hiába van bennük a DX12 még sok helyen nem gyorsabb, mint a DX11, mert nem alakították át a működési struktúrát.

    Ahol először működni fog az a Frostbite új verziója, mert ott már kész a motor struktúrája a low-levelhez. Viszont ott az a gond, hogy egy rakás kódjuk van a fejlesztőknek HLSL ext. nyelven. Ezt a nyelvet sem a DX12, sem pedig a Vulkan nem támogatja direkten. Szóval át kell konvertálni HSLS 5.1-be, vagy írni kell egy SPIR-V-re dolgozó fordítót hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák