Hirdetés
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
->Raizen<-
#38235
üzenetére
A VRAM temahoz itt van ez a friss video: [link]
16 jatek 1080p, egy van ami meguti a 6GB-ot (Rust), az FC5 van 5 folott, az AC Odyssey es a FH4 pedig 4 folott. A tobbi meg a 4GB-ba is belefer. Ez meg 1440p-ben is jo. Kb. olyan problema lesz a 6GB a kovetkezo 2 evben mint a GF1060-nal a 3GB volt eddig.
-
Raymond
titán
válasz
#45185024
#38159
üzenetére
Egyebkent itt a javitott grafikon, az eredetiben amit linkeltel hibasak voltak egyes kartyak ertekei:
"Please note I made a major error for the cost per frame graph, the 1060's, 1050 Ti, RX 570 and 580 were calculated based on the 1080p data and not 1440p."
-
Raymond
titán
válasz
tailor74
#38172
üzenetére
"Vagy sikerült megint a legdrágább kártyát felhoznod példának?"
Szerinted?
Annyira kinos ez a vergodes, de valahogy nem jon le egyiknek se amelyik csinalja. Ugy csinalnak mintha masnak nem lenne informaciohoz hozzaferese igy azt mondanak amit akarnak mert lehetetlen utannajarni
Eszem megall az ilyentol. -
Raymond
titán
válasz
Raggie
#38079
üzenetére
A darabszam kerdeses de az hogy nem lesznek custom kartyak az mar az egesz bruhaha kitorese elott is vilagos volt:
"The reference card we showed on stage at CES with three axial fans will be the finished design users can purchase on AMD.com, and from leading e-tailers, our AIB partners and inside the Dell Alienware 51 system."
AMD Radeon VII Interview with Scott Herkelman
Tehat vehetsz Asus vagy MSI vagy Sapphire Radeon VII-et, de ugyanaz a kartya lesz ugyanugy mint peldaul eredetileg az RX kartyak vagy a Vega megjelesekor, csak ebbol kesobb se lesz mas kivitel.
-
-
Raymond
titán
válasz
#45997568
#37953
üzenetére
A kollega belinkelt egy csomagot. Van benne par map:
Diffuse
Displacement
Normal
Roughness
Occlusion
Specular
BumpEz eleve tul sok. Vagy A Bump kell vagy a Roughness attol fuggoen milyen a shader/workflow (Metalness vagy Specular). Az Occlusion nemigen van hasznalva de tegyuk fel hogy kell neki valamilyen UE4-es fellalashoz. Van ott egy teljesen szurke (ergo felesleges) displacement map is. Egyebkent nehez eldonteni mire is lenne jo az egesz csomag mert nemigen ul az osszeallitas semmihez, talan valami fura UE4 felallas. Vagy tul sok a map vagy keves vagy nincs benne erdemi info (displacement).
A formatum pedig PNG, raadasul 16bit per channel, ez eleve marhasag. A single channel map-ek (a fekete-feherek) 8bit kene hogy legyen eleve, nemigen van eset hogy tobb lennek ezek. Talan a displacement ha nagyon fifikas akarna az ember lenni, de ez is eleve nem jellemzo es itt meg vegkepp mert nulla informacio van a map-ben.
Tehat van itt 1.1GB csomag amibol:
596MB = 5x 16bit -> 8bit = 298MB
290MB = 1x 48bit -> 24bit = 145MB (Diffuse)
240MB = 1x 48bit -> 24bit = 120MB (Normal)Az utobbi egyebkent nem ritka hogy csak 2 channel mert a harmadikat kiszamolod betolteskor/hasznalatkor, de itt legyen 3.
Ez elve fele meret, de egyebkent se igy vannak hasznalva mert a VRAM-ban vagy uncompressed vagy valamelyik hardveresen tamogatott formatumba vannak komprimalva (DXT) ami 1:4 es 1:6 tomoritest ad.
A problema viszont inkabb az hogy az "egy textura" nem ugy van ahogy Abu itt illusztralta es ha nem ertesz hozza akkor termeszetesen fals kep keletkezik a fejedben. Ahogy a kollega irja a #37914-ben:
"Hát azért egy tippre 8k/méter textúrasűrűség talán egy SW mozifilmbe is fölösleges."
Amire gondol az az hogy az Abu csomagjaban lathato fem padlolap a valosagban olyan 1x1m (vagy ha en jol szamolom a recek alapjan akkor talan csak 50x50cm) es erre nem fogsz egy 8K felbonmtasu texturat pazarolni. Azt hiszem az lenne az utolso napod a meloban vagy minimum megkerdeznek hogy minden OK, nem akarsz egy szabadnapot hogy osszeszedd magad?

A texturak egy jatekban ugy vannak meretezve (az olyan aprosagokrol mint a texture memory budget a projektben eltekintve) hogy mennyi helyet foglalnak el alltalaban a kepernyon. Nagyon ritka hogy egy textura egy objektumnal mondjuk 4K felbontasu lenne mert nem sok ertelme van ugyanis nem tolt ki annyi pixel a vegso kepen. Ennek a map-nek amit Abu mutatott olyan 256x256 vagy ha nagyon akarod akkor 512x512 meretben van ertelme, mert kb. max annyit foglal el a kepernyon es jol nez ki meg gugolaskor is
Ez a masik dolog - nem mindegy hogy milyen jatekrol van szo, mert azerint hogy milyen aszerint jon ki mi a maximum texel to pixel ratio, hogy mennyi pixelt foglalhat el max a textura a kepernyon. Pl. egy 1080p felbontasban egy FPS jateknal ha az 1x1m texturad 1024x1024 akkor ha teljesen a falnak mesz akkor hasznalod ki a maximumot. Egy madarnezetu RTS-ben a max talan ennek a tizede. A TPS meg valahoz kozotte van, az FPS duplaja vagy fele, attol fuggoen a ratiot vagy a felbontast veszed. Ehhez jon meg az hogy szep ha 1:1 a texel:pixel arany, csak alltalaban pazarlas. Tobb ertelme van kisebb felbontasu (mondjuk 512x512 vagy 256x256) es tiling mert alltalaban senki nem bamulja 2 centirol.Lenne meg, de mar semmi kedvem, megyek enni

Szerk: sokaig irtam, latom a kollega is kozben utannanezett, mondjuk volt ra par napja.
-
Raymond
titán
válasz
#45997568
#37951
üzenetére
Akkora marhasagot irt a kollega hogy az alapotol kellene kezdeni az egeszet. Kb olyasmi mintha valaki azt allitana neked hogy nem tudsz a reggelidhez tejet inni mert negy tehen fer be a haloszobadba hogy azt a 12 liter ami kell elerheto legyen szamodra. Mert gondolom nem egyenesen a tehenbol iszol, nem 12 litert es nem a haloszobaban. Es ez meg csak nagy vonalakban.
-
Raymond
titán
válasz
hokuszpk
#37906
üzenetére
Ott, hogy teljesen irrealisak a szamok amiket. Se a meretek, se a formatumok, se a mennyiseg nem ul, egy jatek se hasznalja ugy a texturakat ahogy leirta, teljes badarsag. Ahelyett hogy kistanfolyamot tartok a jatekoknal hasznalt textura tomoritesekrol, formatumokrol es meretekrol a legalapabb informaciokkal kezdve talan minimum annyi elvarhato lenne hogy valaki eloszor legalabb sebteben utannanez mielott a #37898-bel levo kijelentesekkel kioktatja a nepet es bizonyitekken a #37901-ben linkelt file-okat hozza.
-
Raymond
titán
Ez nem szemelyeskedes hanem egyszeruen mas szavak nincsenek ra. Ha komolyan azt allitod amiket ott leirtal plusz hogy az az 1GB csomag amit linkeltel az van ugy a jatekokban hasznalva es ezert kell a temerdek VRAM akkor egyaltalan nincs mirol beszelnunk. De akkor inkabb ne is irj a temaban mert az abszolut alapokkal nem vagy tisztaban.
-
Raymond
titán
"...egy 2K-s textúra mondjuk foglalt úgy 7 MB-ot tömörített formátumon, addig ma ugyanez egy PBR pipelinnal 70-80 MB közötti. 4K textúránál ~30 vs ~300 MB-ról van szó. 8K-nál egy fémfelület tömörített PBR textúrázása ~1 GB, és ez egyetlen egy textúra."
Meg csak hetfo del van, azert talan vissza lehetne venni az eszement marhasagokbol mert kulonben mi marad kesobbre?
-
Raymond
titán
Visszaterve a valosagba:
"Az egészet még az ATI találta fel, és 2006-ban szabadalmaztatták."
Amit linkeltel az egy Application es nem 2006-bol hanem 2008-bol, ha sikeresen szabadalmaztattal valamit akkor van Grant. Ennel nincs. Az a 2006 amire hivatkozol az a US11468887 aminel a status Abandoned. Van egy Grant is, a US9924134B2 csak az mar 2018 marciusabol van es 2014 oktoberi US20140307166A1 Application jovahagyasa.
Van ott az Intel-es US9924134B2 meg 2010-bol egy 2006-os Application-re es van ott egy rakat ehhez kapcsolodo NV-s is 2006-2009-as es benyujtassokkal es 2012-2013 jovahagyasokkal:
[link] [link] [link] [link] [link]
Ezek a regi dolgok mint a mobil eszkozokhoz voltak az eredeti idokben es az energiagazdalkodas volt a fo cel.
Visszterve 2013-ba, akkor oktoberben mutatta be az NV a G-Sync-et Montreal-ban. Aztan 2013 december vegen mar voltak monitorok es probalhattak akiknek kuldtek. Erre az AMD csinalt egy "ilyet mi is tudunk" bemutatot laptopokon. Ami nem volt meglepo mert az LVDS es az eDP-ben talalhato VRR-el csinaltak ezt (a G-Sync tobbet tudott es tobb celja volt mint a sima VRR, de ez most lenyegtelen). Az NV alltal bemutatott G-Sync viszont kulso monitorokra volt ahol a VRR funktio mar megvolt de csak DP-n keresztul es kartya/monitor tamogatas nem volt sehol. Amit az AMD is igy latott ezert kezdtek el ok is az egesz Freesync dolgot hogy legyen desktop+monitor kombinacioban is rendes VRR. A G-Sync nelkul ez nem tortent volna meg es annyi lett hogy az NV a G-Sync iranyba az AMD pedig a Freesync branding iranyaba.
-
Raymond
titán
Vannak/voltak ma egesz durva akciok a Mindfactory-nal:


Plusz meg 299EUR-ert Powercolor Vega 56 es 309EUR-ert Gigabyte Gaming OC Vega 56.
Ja, itt a lista darabszamokkal is hogy menyi volt osszesen: [link] Persze van ami idovel eltunik mert lejart az akcio.
-
Raymond
titán
válasz
Raggie
#37745
üzenetére
Nem ertem ezzel mit akarsz mondani. Arra akartam ramutatni hogy nem 599->699 amirol szo van hanem 399->699 es 499->699 (57% es 40%). Az hogy nyitoar vagy sem lenyegtelen. Ezen az aron (699USD netto es 719EUR brutto) jon egy olyan piacra ahol ott a 700EUR alatti 2080-ak es a 450EUR Vega 64-ek.
A 2060 valos custom nyitoara pedig majd kiderul a jovo heten, de az FE-t nem kell talalgatni, az 369EUR: [link]
-
Raymond
titán
válasz
Raggie
#37743
üzenetére
Gondolom arrol van szo hogy a Vega 64 per pillanat 439-449-459EUR (az utobbi raadasul a Nitro+) a Vega VII pedig jobbik esetben 699EUR, realisabban viszont 719EUR lesz.
Vagy ha USA arakat nezel akkor 399-499USD vs 699USD.
-
Raymond
titán
válasz
#00137984
#37644
üzenetére
A te kartyadron nincs ertelme erre valtani. A regi jatekoknal semmi eolonyod nem lesz, sot lehet par % hatrany, az ujaknal alig van elony az RT es DLSS pedig itt nem sokat ad, ahhoz az eddigi eredmenyek szerint is inkabb a nagyobb kartyak kellenek. Nekem egy 1070 van es arrol, ugyanugy mint a 1070Ti-rol, egy 1080Ti-ra vagy ha erdekel az RT/DLSS akkor 2080-ra van ertelme valtani. A kisebb kartyakra valtas beleertve a 2070-et penzkidobas.
-
Raymond
titán
válasz
#00137984
#37639
üzenetére
"Ezzel ellenben az RTX 2060 ref. nem kizárólag itt szerepelhet gyengébben, hanem a GTX 1070 és a GTX 1070 Ti ellenében."
Nem ertem azeket honnan szeded. Az osszes tesztben ott a homersekletek es a zomeben ott a hangero is.
"Nem cserélném erre a GTX 1070 Ti videókártyámat, mégha egy szelet Boci csoki is járna hozzá (vagy egy játék)."
Minek cserelnel egy ugyanolyan teljesitmenyu kartyara? Ennek semmi ertelme.
-
Raymond
titán
-
Raymond
titán
válasz
proci985
#37519
üzenetére
Ez gyakorlatilag egy 1070 spec de 48ROP-al 64 helyett es 1080 savszel, eleve azt mondjak 1070Ti teljesitmeny, gondolom ugy is lesz. Plusz/minusz egyszamjegyu szazalek a 1070Ti-hez kepest jatektol fuggoen. Mint a 2070 vs 1080-nal van, csak most tobb minusz kiegyenlitettebb csataban (az a ROP deficit csak elojon valahol), a 2070 azert zomeben gyorsabb mint a 1080.
-
Raymond
titán
válasz
#04430080
#37246
üzenetére
299EUR - Inno3D GeForce GTX 1070 Twin X2
Szallitanak Mo-ra, ha jol tudom 17EUR a szallitas.
-
Raymond
titán
válasz
proci985
#37092
üzenetére
"anno 370 euroert startolt tech"
A valosagban sose volt ennyi. Meg 2017-ben majus vegen junius elejen a banyaszlaz igazi kezdete elott volt par ami lement 340-350-re a kisebb markakbol vagy bloweresekbol, de a tobbi stabilan 400 folott tartotta magat. Junius elso hete volt az igazi, akkor rengetek eleg sokat esett, azonnal utanna kezdodott a felefele meneteles.
-
Raymond
titán
-
-
Raymond
titán
válasz
lezso6
#36508
üzenetére
Nem kerultek annyiba es az meg a cryptolaz elott volt. Sokaig eltartott az RX480-nak amig lement a MSRP szintre es par hettel az RX580 bevezetese elott pedig ala. Az RX580 pedig mar 300 korul volt. Most ugyanaz latszik, az RX580-nak lementek 250 ala, jon az uj az pedig 300 vagy tobb lesz.
-
Raymond
titán
válasz
lezso6
#36504
üzenetére
"Legalábbis ha le akarják verni az RX 590-t, akkor 10 helyett 7-8 GPC-t kéne csak letiltani."
Itt sokminden fugg az RX590 aratol, mert az AMD mar az RX580-al eljatszotta azt hogy amikor lement az RX480 az eleve bejelentett szintre ($200 4GB es $250 8GB) akkor jott a picit gyorsabb RX580 $300 gyakorlati arszinten. Utanna meg mar kovethetetelen volt az arfejlodes a cryptolaz miatt. Most is siman megcsinalhatjak hogy az uj kartya $300 vagy picivel felette lesz elerheto.
-
Raymond
titán
Nezd, nyers ero alapjan nincs ok arra hogy a 2080 gyorsabb legyen VR-ban mint a 1080Ti. Ha valami csodadrivernek hala ez megtortenne akkor OK, de a fizikai egysegek hianyat nehez potolni es ott nemigen tortent semmi elorelepes a 20-as sorozattal hogy valamit ki lehetne beloluk pluszban sajtolni.
-
Raymond
titán
Pedig nem valoszinu hogy driver problema. A osszes VR-ben fontos dolognal (Gpix/s, Gtex/s, VRAM BW) jobb a 1080Ti. Es ez ugy hogy siman a hivatalos boost orajelekkel szamolsz pedig ott a 1080Ti mutatok elulertekeltek ugyanis joval magasabbra boost-ol mint a hivatalos 1582Mhz, a 2080 viszont jovan kozelebb van a valosagban a hivatalos 1800Mhz-hez.
-
Raymond
titán
válasz
FollowTheORI
#36457
üzenetére
"Főleg hogy először te is múltidőbe ragoztad."
Ezt nem ertem, de egyebkent meg perszehogy, mert ugy hivjak - "maximum pre-redndered frames".Ahogy irtam. Komolyan nem ertem mirol szol a vita. Ez nem valami ujkeletu dolog, nem triple buffering es ezert a GPU-n nem tortenik semmi. Eddig is ugy volt. Az hogy egyesek azt hittek itt hogy ugyanaz attol meg nem kell az ebet a karohoz kotni, egyszeruen utanna kell nezni es annyi.
-
Raymond
titán
válasz
FollowTheORI
#36457
üzenetére
Nem tortenik, azert pre-render, ergo a render elotti dolgok. Ez olyan mintha a buszmegallo-bol ki akarnad venni a busz reszt mert "meg nem ulok a buszon igy ahhoz semmi koze"

Szerk: egyebkent ez nem valami DICE talalmany, standard elnevezes, osidok ota igy hivjak.
-
Raymond
titán
válasz
FollowTheORI
#36453
üzenetére
"Ez mondjuk logikátlan"
Nem logikatlan, majd mindjart meglatod.
"nem renderingnek kéne hívni."
Nem annak hivjak, ez "pre-rendered".
"Kíváncsi lennék mi a túrót csinál ez az opció... gondolom inkább proci meg egyéb fronton előkészít dolgokat."
Megiscsak erted
Pontosan azt csinalja - a CPU reszrol az elokeszites. -
Raymond
titán
Alapbol ON, de mas problemak vannak itt:
"Leginkább azt határozza meg, hogy a GPU egyszerre hány képkockát számolhat előre az aktuálison túl."
Ez egyaltalan nem igaz. Azt hatarozza meg hogy a CPU mennyi kepkockat keszithet elore maximum mielott a GPU megkapja. Tehat elszor is nem fix, hanem eppen ahogy kijon lehet 1 vagy eppen 3, de annal tobb nem.
"Persze ez leginkább egy elvi adat, de amúgy lehetséges, hogy a driverek BF5-re beállított default egy extra képkockájához képest, ha mondjuk három van megadva, akkor a jobb sebességet eredményez. Főleg, ha ez a szoftverben direkten van szabályozva."
Ennek nem sok ertelme van. A meghajtokban alapbol "use applications settings" van (ez a BF5-nel egyebkent 3), a 3 mindig jobb FPS-t ad mint az 1 vagy a 2 mert igy mukodik a dolog. Az utolso mondtat nem tudom mit jelent, de mindegy hogy az applikacio mondja a meghajtoknak hogy mennyi legyen vagy hogy eleve ott van beallitva, ugyanugy fog mukodni.
-
Raymond
titán
Nem ugyanaz mint a tripla buffering. Itt a max elorendelt frame az max, nem allandoan van annyi. Tehat ha birja a GPU akkor lehet csak 1.5 frame az 1 helyett mert mar a masodik kozepen valtani fog es a lag csak az uj frame toredeke. Kikapcsolva pedig a legtobb kartya kihasznalatlan, ha megnezed a GPU unitlization nincs 100% mert var az adatokra. A CPU-nal ugyanez lesz mert az meg arra var hogy a GPU visszajelezzen hogy kesz van. Aranylag keves eset van hogy erdemes OFF-ra tenni.
-
Raymond
titán
Hehe: Palit GeForce GTX 1070 Gamerock - 335EUR Megy a raktarsopres
Ra kell kerdezni, lehet a Mindfactory megint szallit Mo-ra most hogy nincs mar crypto-laz es van mit eladni. -
Raymond
titán
Ugyanaz a problema. Nem egy oszlop van ott a piros valamikkel hanem jopar es a 970 fenti kepen csak a leghatso messze jobbra van rajta. A lenti kepen mas szogbol mutatja es ott az auto melletti ami a felso kepen hianyzik ott van, de a tobbi mogotte mar nincs, ezert nincsenek az azok alltal vetett arnyekok se.
-
Raymond
titán
válasz
Petykemano
#36364
üzenetére
"...hol a mainstream desktop hbm kártya?"
-
Raymond
titán
"Igenyenyten amerikai cégek kb olyanok mint az NV. Német , Japán egy nagysagrendel fentebb teljesít."
Igazad van! En is mar evek ota csak nemet ceg alltal tervezett es gyartot GPU-kat rakok a gepbe mert ezek a legjobbak. Ketszer volt csak japan mert akkor epp az volt a jobb kinalat a nemet termekkiadas csuszasa miatt.
-
Raymond
titán
válasz
Petykemano
#36131
üzenetére
"De azt mivel magyarázod, hogy az nvidia ugyanerre a szintre ugyanezen az áron be tudott tolni egy terméket, amit 15x akkora eladást produkált egy már telített szegmensben."
Sehogy, mert nem ez tortent.
"Pedig se lényegesen nagyobb teljesítményt, se lényegesen jobb árat nem kínált a korábbi 970-hez képest a korábban Megjelent polaris viszonylatában."
Se a szint se az ar nem stimmel.
Voltak a $329-es 970 es egy $549-es 980 kartyak. Erre jott a $249-es GF1060 6GB ami teljesitmenyben a ketto kozott helyezkedett el ugy hogy az ujabb jatekoknal inkabb a 980 szintet hozta, tobb (+25%) VRAM-al, alacsonyabb fogyasztas (-20%) es alacsonyabb (-25%) ar mellett.
-
Raymond
titán
válasz
lezso6
#36074
üzenetére
Radeon R9 390 vs. GeForce GTX 970: Still Worth Buying?
Published on May 25, 2017
It megnezheted hogy all a dolog 2 evvel a 390 es majdnem 3 evvel a 970 megjelenese utan.
-
Raymond
titán
válasz
#59036672
#35827
üzenetére
Az arfolyam nem azert esett mert a Q3 nem volt jo hanem azert mert a Q4 es a kilatasok nem jok. Plusz a reszvenyar masszival tul volt ertekelve ugyanis volt egy aprobb hype kampany tavasszal tobb erdekelt alltal is es az felverte az arakat.
BTW, egy kis tablazat a Q3 osszehasonlitasara:

Felul Intel, alul AMD ha nem lenne egyertelmu
Remelem ad egy ksi perspektival azoknak akik az "Intel halott, 10nm LOL LOL LOL, az AMD meghoditja a vilagot" mamorfelhoben vannak. Az Intel-nel ebben az egy negyedevben volt annyi nyereseg (Net Income) mint az AMD forgalma (Revenue) lenne egy ev alatt ha mindig igy teljesitene mint most. Vagy ahogy a valosagban is kb. lesz 2018-ban az a 6.51 miliard - (1.65+1.76+1.65+1.45). Az utolso az AMD vezetosegenek elorejelzese. -
Raymond
titán
-
Raymond
titán
válasz
huskydog17
#35674
üzenetére
"Egyrészt mi 1366x768-ban teszteltünk és 2080 Ti-vel."
Oh, edes tokom...
Ezen at is siklottam az elobb... Szviit dzsiizusz! 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 5080 MASTER ICE 16GB GDDR7
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- MSI GeForce GT 710 2GD3H 2GB GDDR3 64bit
- Új garancias PNY OC rtx 4070 super 3 ventis OC verzio!
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- 145 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- Dell Precision 5560 i7-11850H FHD+ 100%sRGB 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200 1 év teljeskörű gar!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3382, 95% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus A-Data 750W
- Jura Impressa C5 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Annyira kinos ez a vergodes, de valahogy nem jon le egyiknek se amelyik csinalja. Ugy csinalnak mintha masnak nem lenne informaciohoz hozzaferese igy azt mondanak amit akarnak mert lehetetlen utannajarni
Eszem megall az ilyentol.







