Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crytek

    nagyúr

    válasz leviske #7119 üzenetére

    "Mi van a Cryengine 3-ban, ami miatt akkora nagy szám számodra? Nekem PC-n arról a motorról csak a szándékos félreoptimalizálás"

    Elég csak felnézni a Crymod forumára ahol xy nevesincs pistikék mit képesek kihozni a szaros SDK-ból.
    Normális kezekben meg fel sem fogható ütös grafikát lehetne létrehozni.

    De sajnos ott van az a MIÉRT NEM használja senki ezt az engine-t szindróma, amit ha kővel dobálnak se tudok megmagyarázni.
    Az meg engem sosem érdekel hogy nasa+paks + csernobilt is rá kell kötni hogy fusson ha szép a látvány!

    Egyik Crysissal se tudtam maxon játszani akadás nélkül a mai napig se, ennek ellenére beleraktam már a 3 részbe összesen vagy 12 végigjátszást ha nem többet.

  • HSM

    félisten

    válasz leviske #7119 üzenetére

    Szerintem az eredeti állításom megálja a helyét ennek tükrében is. ;) [link]
    Talán annyit írhattam volna bele, hogy ésszel beállítva. :D Mert az egyetlen igazi baja a játéknak ez volt, hogy gondolva a jövő hardvereire, a maximum grafikát a maga korában elérhető hardvereknek messze fölé vitték. Szerintem nem mondhatjuk rá, hogy "borzalmas port", amikor:
    -rendesen testre szabható a játék grafikája, lebutítva megfelelően futott már akkor se túl erős PC-vasakon is
    -rendesen meg volt csinálva PC-s kezelőszervekre az irányítás
    -az első egy-két hét bugjai után már teljesen jól működő volt a játék PC-n
    -kihasználta a PC nagyobb kapacitását, nem konzol grafikát kaptunk, hanem lényegesen, látványosan jobbat
    Igzából, nem is értem, mit kéne még tudjon egy PC-port ahhoz, hogy jónak legyen tituálva? :F

    A GCN2.0 téma... Sanszos, hogy ha játémeneti GPGPU számításhoz kell a compute, az APU-only lesz, mert ugye ott figyel a busz késleltetése a sima GPU-n, tehát arra nem lesz ideális, hiába GCN2.0. Persze, más szempontból lehetnek ennek előnyei, más területeken.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés