Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz Malibutomi #17152 üzenetére

    Pedig szerintem részben ez történt. Hamarabb kezdték írni az Mantle-t, mint felpörgetni a DX11 driver-üket. Legalább is a publikus (beleértve alpha/beta) driver-ekikben így alakult kívülről nézve (és hozzágondolva, hogy a Mantle mögött biztos több volt a munka és a zárt tesztidőszak).
    Először jött a Mantle, aztán egy nagy DX11 ráncfelvarrás, majd a DX12 (preview), végül ismét egy nagy DX11 lépés, és azóta nem igazán mozdult semmi (persze nem is sok idő telt még el és biztos sok apró finomítandó maradt a Win10 kapcsán).

    Nagyon könnyen lehet, hogy fordítva ülök rajta. :DDD
    Az egész beszélgetés onnan indult ki, hogy ezt próbáltam elmondani azoknak, akik szerint valamiféle "fölényes győzelem" az AMD-nek, amit az első DX12 benchmark-okban látunk, hogy esetleg próbálják kicsit másként is megfogni a kérdést. Ne csak úgy, hogy örömteli, ha DX12-ben több fps-t dobnak a tesztek AMD hardware-re, mint DX11-ben, és hogy az AMD hardware magához képest többet nyer DX11-ről DX12-re váltva, mint az nVidia hardware, mert szerintem ez nem erény, hanem hátrány. Nem abból ered, hogy ügyesek (vagy ügyesebbek ha a konkurenciát nézzük) DX12-ben, hanem hogy gyengék (gyengébbek) DX11-ben. Szóval, ha látványosan fordítva ülök a lovon, miközben próbálok néhányakat rávenni, hogy nézzék meg, hogy ők jófelé lovagolnak-e, az igen nagyon is elképzelhető. Elvégre ez lett volna az üzenetem, hogy ennek az érmének két oldala van, amit így nem árt forgatni. :))

Új hozzászólás Aktív témák