Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz GeneraL_XTX #14813 üzenetére

    Nagyon nem mindegy. Egyfelől az "igazi" konzolos programokat majd hajadra kenheted PC-n, mert erősen építeni fognak a CPU-GPU kommunikcióra, ami PC-n alapból bukó a Kaverin kívül minden CPU-n. Másfelől CPU-erőben az i5 négy magja már a gyári 3,6Ghz-en is reggelire megeszi a szegény kis Jaguar magokat, hiába van belőlük 8....

    Márpedig borítékolható, hogy előbb utóbb építeni fognak erre, mivel önmagában a 8 Jaguar mag nem valami acélos....

    (#14816) GeneraL_XTX: Pont az "igazi" konzolos játékoknál fog elvérezni minden PC-n, kivéve a Kaverit, meg a 2015-re ígért Intel Skylake-et.

    Semmi baj nem lesz i5-ön, mivel a konzolokon kisebb erejű procira lesz optimalizálva a motor. A Kaveri pedig procierőben nem biztos, hogy nagyon elmarad a 8db ~1,6Ghz-es Jaguar magtól, sőt, szóval a mostani AMD megoldások harmatgyengeségével sem értek egyet. :N

    Nem is értem, szerencsétlen i5-nek miért kéne 8 szálon dolgozni, bár megjegyzem, simán tud, 100 szálon is dolgozni, az OS ütemezője szépen megoldja. ;)

    (#14818) Ghoula: A hatalmas baj ott van, hogy a konzolokban 8 valódi mag figyel, míg az i7-ben 4 valódi mag van, amik csak egy "logikai trükkel" látszanak 8-nak. Valójában pontosan ugyanazon a 4 magon történik a feldolgozás. A HT csak az erőforrás-kihasználást javítja és a memória-késleltetést a +1 szállal magonként, ugyanakkor külön optimalizálás nélkül nem minden programban nyújt gyorsulát, sőt, bizonyos kódok masszívan lassulhatnak is a megosztás miatt. ;)

    (#14820) Firestormhun: Ez a játék technikailag egy zsákutca, az elszúrt job-os motorjával. Elvileg nem ez lesz a jövő játékainak iránya. :N

  • hash99

    senior tag

    válasz GeneraL_XTX #14813 üzenetére

    Csak az én véleményem de mire a játékok nagy része használni fogja a 8+ szálat már APU-kban fogunk gondolkodni nem i5/i7-ben...

Új hozzászólás Aktív témák