- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ivqkzy-: 2. gépem
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
tthomasso
tag
válasz
rooland #34109 üzenetére
Igen, igaz. Van saját szervizük Budapesten, a VII. ker. Nagy Diófa utcában. Nekem összesen eddig 3-szor volt garanciás dolgom velük. 1X alaplap, ennél kértem a soronkívűli bevizsgálást, ami ha jól emlékszem 2200 Ft volt, de 2 óra múlva kezemben volt az új alaplap. 2X memória csere volt, az elsőnél 3 nap múlva mehettem érte, a másodiknál azonnal megnézték és cserélték. Régebben Én is az Ipon-nál vásároltam, de garanciafutárral szórakozni nem volt nagy élmény élmény, nem beszélve az alkatrész nélküli hetekről. Az Aqua-t csak ajánlani tudom mindenkinek, nem véletlenül van 3 boltjuk Budapesten és egy boltjuk Székesfehérváron. Üdv
-
tthomasso
tag
válasz
rooland #34068 üzenetére
Ezért jobb cég szerintem az Aqua. Van saját szervize, ha nagyon sürgős a cucc, minimális összegért cserében soron kívül megnézik és cserélik, ezt 2-3 óra alatt elrendezik. 1 hónapja gariztattam memóriát, azonnal cserélték. Az Ipon nevű céggel volt már dolgom, azóta inkább elkerülöm.
-
katt777
félisten
válasz
rooland #34068 üzenetére
iPonos topicban mondták, érdeklődhetsz ott is. Nekem szerencsére csak annyi dolgom volt velük, hogy nem a rendelt terméket küldték (azt nem tudom, vki bepróbálkozott-e, hátha egy hülye rendelt, és csak azt nézi, hogy az a táp is CM 600W
), lényegében napi többszöri levélváltással pár nap alatt rendezték az ügyet, kaptam árleszállítással drágább (és csak min. gyengébb), de hasonló tápot, és még 2 ingyenes pick-pack szállítási lehetőséget. Önmagában tehát az iPonra sztem e tekintetben nem lehet panasz.
Dolgoztam boltban, és ott sem szervizelhettünk mindent mi, garos cuccokat küldeni kellett a megbízott márkaszerviznek, ez így van mindegyik kereskedőnél. -
válasz
rooland #34062 üzenetére
a jogszabály 15 (naptári) napot irányoz elő a garanciális javításra. ennél lehet több, de azt a kötelesek megfelelő indokokkal alátámasztani.
ha túlszaladtak a 15 napon, akkor kérjél tőlük egy vállalt határidőt, és ha
a) ilyet nem kapsz
b) kapsz, de nem elfogadható
c) kapsz, de nem tartják beakkor teljes joggal követelheted a termék cseréjét (vagy, ha ez sem akar menni, akkor a vételár visszafizetését). ami fontos, hogy a lépéseket dokumentáld, tehát legalább e-mailben legyen nyoma, hogy rájuk kérdeztél.
-
katt777
félisten
válasz
rooland #34062 üzenetére
Írhatsz a szerviznek, a gyártónak, természetesen termékmegjelöléssel, sorozatszámmal. Mo-on nincs már határideje a gar. ügyintézésnek, de ha sokáig húzzák (30+ nap), fordulhatsz békéltető testülethez, fogyasztóvédelemhez, legalábbis, ha a SZERVIZ nem ad elfogadható magyarázatot a késlekedésre. Jó esetben a gyártó esetleg utánaérdeklődik a szerviznél, na, az gyorsíthatja a folyamatot, de a gyártóhoz való kiküldés ált. gyorsabb és korrektebb ügyintézést eredményez.
juve600: Lásd fent és lent. Ha a szerviz az Expert, akkor semmin nem csodálkozom, az egy ritka szemét cég, de nyilván nincs egyedül.
Azért azon sem ártana elgondolkodni, hogy ha 3 kártya egymás után hibás, akkor esetleg valami más okozza a meghibásodást, pl. egy rossz alaplap. Persze, nem feltétlenül, anno a Glaciatoros HD4870-imen sorra döglöttek be a motorok.
PandaMonium: Ők nem szerviz, ezért őket hiába b.sztatod, ami persze nem vigasztaló.
-
juve600
nagyúr
válasz
rooland #34062 üzenetére
üdv
nem akarlak elkeseriteni de rokonomnak a hd 7950-ne MÁRCIUS óta utazik a nagyker és a vásárló között,eddig 3 kártyája volt és mindhárom hibás volt,magyarán március óta nem tudja használni a gépét,most a sokadik 6 hetes várakozási időt böjtöli éppen,nincs hivatalos határidő a szerviznek törekednie kell hogy minnél elöbb megjavitsa a készüléket,de ha fogyasztóvédelmet felhivod őt tutira tudnak segiteni -
Piedon
tag
válasz
rooland #33020 üzenetére
Nekem is ez a kártyám volt és én is az említett cégnél vettem. Nekem 2+2hét volt a garanciális ügyintézés, mert először kaptam egy másik ugyanolyan típusú Sapphire kártyát amit másnap vissza is vittem, mert az is black screen hibát csinált (mellesleg láthatóan használt volt a kártya amit kaptam garanciális cserébe).
Maradjunk annyiban, hogy nem te leszel az első aki visszaviszi nekik ezt a fajta kártyát black screen hibával. -
Raidon
őstag
válasz
rooland #33020 üzenetére
En ASUS ra szavaznek. Elegge ingerel a hangos hutes de ezzel meg vagyok baratkozva.
MSI-m volt azzal sem volt bajom igazandibol hosszra mas a ket kartya.
ASUS on lelog a nyakrol es szerintem a hoelvezetesi technikaja is jobb.Ipon garanciafutar irj nekik emailt es igenyelj futart. Anno nalam is igy volt csak HDD vel,
Jottel elvittek bevizsgaltak es 4-5 napon belul hoztak az ujat. -
soultrapp
senior tag
válasz
rooland #16987 üzenetére
olyan monitor kellene amin nem analóg jel van mint a d-sub,hanem digitális mint a dvi vagy a hdmi.
a dsub kábelt bezavarhatja a többi kábel is.
nekem nem ilyen a karim,de dsubbal nekem is hasonló volt a problémám.
vibrált kicsit a kép,de ha még a tv-t is rákötöttem dvi-hdmivel akkor már nagyon vibrált a kép.
tehát az pont rontotta az analóg jelet.szerintem monitor csere lesz rá a megoldás..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Újszerű, karcmentes állapotban!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest