Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpatrik17
senior tag
válasz
RudiLicenc #5045 üzenetére
Köszi a választ!
Állítólag jelentkeztek és tényleg kimaradt a csomagolásból (bár fogalmam sincs ilyen hogy lehet)... Jövő héten küldik -
#24845312
törölt tag
válasz
Mr.Csizmás #5047 üzenetére
2 db matrica szokott rajta lenni nekem a termék csupasz dobozán. Az egyiken van egy 10 számjegyből álló kód, a másikon meg a számla sorszáma. (Maga a számla meg a fiókomban úgyis elérhető PDF-ben.)
De egyébként régebben ezek mellé szokott járni egy nyomtatott bizonylat is, és az egészet vagy egy dobozba vagy egy zacskóba be szokták csomagolni. Most már semmit nem nyomtatnak ki, és be sem csomagolják, csupaszon, a saját gyári dobozukban jönnek a termékek még akkor is, ha egyébként a gyári doboz az eleve nyitott, tehát maga a gyártó sem rakott rá zárómatricát. -
#24845312
törölt tag
válasz
Mr.Csizmás #5044 üzenetére
Főleg ha kapott mellé egyáltalán bármilyen papírt.
-
válasz
fpatrik17 #5043 üzenetére
Telefonszám azt hiszem mindig kell, tehát ügyfélszolgálaton keresztül is tudja kezdeményezni a visszaküldést (csak tudnak segíteni...). SMS-t kap a reklamációs kóddal utána. Ezt egy papírra rá kell írni (lehetőleg a kinyomtatott számlára).
Ha számla nem megoldható, szerintem megteszi a telefonszám, a használt email cím leírása (még ha nem is aktív az email) a reklamációs szám mellé. Ezt a papírt a termékhez kell csomagolni, és postán kérnie a visszaküldést az Alza-hoz. Szerintem így is ingyenes lesz.
Alternatíva a postázásnak, hogy személyesen az Alza üzletben bent az egészet el lehet intézni.
-
fpatrik17
senior tag
Sziasztok!
Mamám rendelt egy varrógépet alzáról, de nem jött hozzá lábpedál és így el akar állni a vásárlástól.
Szét ver az ideg, mert nem tudom mit szerencsétlenkedik, viszont nem tudom mostanában meglátogatni...
Szóval: kiderült hogy nem is aktív e-mail címről rendelte, szóval semmi e-mail visszajelzése nincs. Tudnátok segíteni hogy működik alzánál a 14 napos vásárlástól elállás? Mik a teendők, hogy flottul menjen a folyamat?Segítségeteket előre is köszönöm!
-
#24845312
törölt tag
válasz
RudiLicenc #5040 üzenetére
Ennyire voltál csak harcias szerintük. Bár én még ennyire sem, mert én még soha nem kaptam egyetlen fillért sem tőlük.
-
Marosko
csendes tag
válasz
RudiLicenc #5040 üzenetére
Van rá bizonyos sablon illetve feltétel, de attól függően hogy nekem is kell oldanom a német/osztrák CXet, nem kaptam iskolázást rá.Ugyhogy pobtosan nem tudom.
-
-
#24845312
törölt tag
válasz
RudiLicenc #5033 üzenetére
Alza CX csapata? Az meg mi lehet? Ilyent én még egyetlen levelükben sem láttam, amit nekem írtak.
-
válasz
#24845312 #5032 üzenetére
Fogalmam sincs. Nem kértem sosem és nem volt felajánlva. Egyszer csak jött ez az email "Egy kis figyelmességet küldünk és elnézést kérünk a kellemetlenségekért" tárggyal, Január 4-én:
"Kedves Vásárlónk!
Elnézést kérünk a megrendeléssel összefüggő bonyodalmak miatt. Mivel nagyon fontos nekünk, hogy mindig elégedett légy az Alzánál, ezért kiállítottunk neked egy kedvezménykupont. A kupont a következő 3 hónap során bármely vásárlásodnál felhasználhatod.Kedvezménykód: titok
Kedvezmény értéke: 670 HUF
Érvényesség ideje: 4.4.2021
A kedvezménykód felhasználásához, meg kell adnia a kedvezménykódot a Kosárban található "Kedvezménykód/Ajándékutalvány" mezőbe. A kedvezmény összege a teljes vételárból kerül levonásra.Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Az Alza CX csapata"
Szóval így néz ki, amikor bocsánatot kérnek.
-
#24845312
törölt tag
válasz
RudiLicenc #5031 üzenetére
Egy problémás ügy esetében hány levelet kell nekik ahhoz írni, hogy adjanak ajándék kupont kárpótlásul? Mert nálam lehet, hogy az a probléma, hogy 1-2 hetente csak 1-szer írok rájuk egy adott üggyel kapcsolatban, és ráadásul olyankor is belenyugszok abba, hogy lepattintanak egy "türelmét kérjük" levéllel.
-
-
#24845312
törölt tag
válasz
RudiLicenc #5029 üzenetére
Én még soha életben nem kaptam semmiféle kupont tőlük, pedig folyamatosan elb@sznak valamit a rendelésekkel. Lassan 1 hónapja nem bírják átjavítani a sorozatszámot sem a számlán! Nem akarom elhinni, hogy nem csak poénból csinálják az egészet!
-
A processzoros kaland után kaptam egy kupont, kemény 670 Ft értékben. Úgy voltam vele, hogy akkor be is váltom, kell egy DVI-HDMI átalakító.
Megrendeltem egy beszállítás alatt lévő terméket, ami holnapra várható, hogy beér hozzájuk:
Rendelés után viszont már 31.-ét látom:
Nem sűrgős a cucc, megvárom a 31-ét is, kivárom gond nélkül. De miért kell átvágni?
-
Fistman
csendes tag
Egész véletlenül nem tudja valaki hogy alza melyik importőrtől kapja a Liebherr hütögépeket?
-
-
Arween
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #5024 üzenetére
Köszönöm ez nagyon jó hír, van valami amire figyelni kell visszaküldèskor?
Medvetojás köszi ez bíztató
-
-
Arween
senior tag
Megjött a poco f2-es de két nap után úgy döntöttem megy vissza, mennyi idő lesz szerintetek míg vissza kapom a pénzem? Illetve kell valami kötekedèsre számítanom? Tökéletes állapotban megy vissza, èrdemes fotózni előtte? Meg soha nem küldtem vissza semmit így egy kicsit parázok...
-
Ramoskaa
senior tag
válasz
RudiLicenc #5021 üzenetére
Ennek örülök! Köszi a választ!
-
-
Ramoskaa
senior tag
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Rendeltem karacsony előtt egy termèket amit nagy nehezen múlt héten kihoztak. De nem működik. Csináltam reklamációt. De sajnos nem kaptam választ. Annyit látok ,hogy elfogadva. Ilyenkor ha vissza kell kuldenem vissza kapom az áràt,amiért visszapostàztam? Köszönöm
-
South Velen
addikt
-
-
educhi73
csendes tag
válasz
Mr.Csizmás #4939 üzenetére
Hali,
most ott tartunk hogy 2 hete levelezgetek velük..megkerestek puhatolózva hogy nem e nálam van a termék.(azt az elején eldöntöttem,ha jelentkeznek,nem fogom letagadni) ami ezután történt viszont nálam b@szta ki a biztosítékotjött egy mail,hogy begyüjtenék ha adok címet,időpontot. erre én megkérdeztem h oké,de mi a menete,hol van az eredetileg megrendelt termék,azzal mi lesz?? erre ők h jóváírás,(semmi konkrét összeg v bármi) de csak ha begyűjtötték a másikat. erre én,igen? de önök hibáztak,miért én vállaljak kockázatot? küldjék az eredeti készüléket,vagy az árát és adom ezt. miért nem azt rendezik előbb amit elb@sztak és utána akarnak begyűjteni? most már elmegyek a végéig kíváncsi vagyok mi sül ki az egészből..a ptk-t megnéztem,valóban jogos,köszi hogy bemásoltátok. de a ptk rájuk is ugyanúgy vonatkozik,mivel a másikat kifizettem és termék nincs,tehát jogosulatlanul jutottak vagyoni előnyhöz
ja az érték különbözet kb 150-200k.
-
Marosko
csendes tag
válasz
South Velen #5004 üzenetére
Egyértelműen jól látod. Én a 21 hónapommal az Alzánál matuzsálemi korú dolgozónak számítok.
Kevés ember van, a fizetés se nagy se az ügyfélszolgálaton se a raktárban.Felvesznek pl ügyfélszolgálatra 20 embert, 2 hét iskolázás, hazaküldik, 2 hét múlva 7 beadja a felmondást, újabb 2 hét múlva 4 beadja, újabb kettő után még kidobunk 6ot és marad 4-5 akik ha nem kerülnek feljebb lassan lemorzsolódnak.
A raktár ugyanez. Nyugalom a raktár be van kamerázva, nem tudják ellopni, csak a raktáros a magyar posta kamionja helyett az osztrák gls-re rakja fel a paletta megrendelést...és hát ugye a gls-nel állnak felette egy hónapot és vakarják a fejüket mert ugyanaz a story mint az Alzánál...keves pénz,fluktuácio, nincs betanítás.
Persze hajtás van, Simán kiégsz, karácsony előtt 7 napot 14eztem egyfolytában a végén már szarul néztem ki.
Én is érzem hogy lassan kiégek. -
#24845312
törölt tag
válasz
Mr.Csizmás #5008 üzenetére
Pedig egyik se rosszabb/jobb a másiknál. Csak míg az egyik idegileg gyilkolna le, addig a másik fizikailag.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Mr.Csizmás #5006 üzenetére
Nyugodtan mondd meg, hogy te magad raktad ki.
Egyébként köszönjük, mert ennyi visszajelzés is több, mint amit eddig az Alza megosztott velünk, vásárlókkal a felmerült problémákkal kapcsolatosan. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
South Velen #5004 üzenetére
Hogyne imádom őket. Szlovák nyelv a kedvencem.
-
South Velen
addikt
válasz
Lackooo84 #5003 üzenetére
2019-es felmérést találtam a legnépszerűbb webshopokról, abban a top3-ban sincsenek benne (4. legforgalmasabb). Lehet azóta feljebb törtek (passz), de a "kutya sem" kicsit erős a többi top10 webshop esetén.
Nem is a hibázás, mert mindenhol előfordul, hanem hogy hányszor és milyen módon hibáznak.
Biztos, hogy a túlhajszolás eredménye egyébként. Gondolom ők is annak a hívei, hogy leszarják a dolgozókat, nyugodtan égjen ki, stresszeljen rajta ő, hogy kvázi nincs betanítás, majd fél-1 év múlva jön újabb, az is nyugodtan égjen ki, stb.
Sok cégnek ez a "nyerő" taktika manapság.
De nálad is megértem, hogy szereted őket.
Egybként igen, régen sokkal korrektebb cég volt szerintem is. Talán tényleg a büntetések hatása. Amivel egyébként nem értettem egyet akkor még (volt cég aki sokkal jobban megérdemelte volna), bár a marketingjük miatt annyira nem is bántam. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
South Velen #5001 üzenetére
Szerintem más "nevesebb" boltból nem vásárol a kutya sem, így hibázni sem tudnak...
-
#24845312
törölt tag
válasz
Mr.Csizmás #4997 üzenetére
Igen, a másik külföldi cégnél is van ilyen (350 Ft). De rajtuk kívül sehol máshol.
Abban igazad van, hogy máshol is lehet vásárolni, én ezt is teszem, ha van rá lehetőségem, mert míg 1-2 évvel ezelőtt az Alza volt a No.1 a szememben, most már csak a legvégső esetben vásárolok tőlük, mert elegem lett a sok szívásból. Problémák korábban is voltak mindig, de ha írtam nekik, akkor pár nap leforgása alatt mindig mindent megoldottak, és így összességében én tökéletesen elégedett voltam velük. Mostanra sajnos a kevesebb vásárlásom ellenére is több problémával találkozom, és ami a legnagyobb baj, hogy ezen problémák megoldása is hosszú hetekig tart nekik. A sorozatszámos problémám pl. már december óta húzódik, nem is értem mi lehet olyan bonyolult egy sorozatszám átjavításában?
(Az árakra bővebben nem térnék ki, korábban tényleg nekik voltak sok esetben a legjobb áraik, mostanra ez viszont egyáltalán nem igaz, de gondolom úgyis azért lettek ilyen drágák, mert a sok büntetést, amit kaptak, valahol be kell hozniuk, de ezt én meg is értem.)
-
South Velen
addikt
válasz
Mr.Csizmás #5000 üzenetére
Csak a topikból többen jártak úgy, hogy nem kapták meg a rendelésüket. Egyéb értékelős helyeken is rengeteg az efféle tapasztalat mostanság.
Egyrészt ez önmagában baj, hiszen a csomagok mostmár egy átlagosnál jóval nagyobb hányada veszik el, tehát valami nagyobb gond van.
Az igazi baj viszont az ezzel, hogy az ügyfelek elől ezt vagy eltitkolják, vagy tényleg ennyire balfasz az összes logisztikai-informatikai folyamatuk, hogy ők se tudják mi van ezekkel a csomagokkal.
Mikor már várná másnap a csomagot az ember, akkor írnak megelőző este, hogy bocs mégse, és 2 nappal eltolják. Aztán 2 nap múlva ugyanezt eljátsszák. Aztán megint.
Aztán már nem is írnak, csak a honlapon látod, hogy fingjuk sincs, mikor lesz csomagod.
Emailre 1-2 nap mire válasz jön, de ha ezzel kapcsolatban érdeklődsz, van hogy sose kapsz választ. De teljesen mindegy is, mert ha telefonon, ha emailen érdeklődsz, jön egy sablon válasz, valami random hazugsággal.
És már ott tartanak ezek a rendelések, hogy 1 hónapja húzódnak, és semmi info.
Aztán van, akinek törölték is, van akinek még nem, de ugyanúgy semmi infó.De volt olyan is, aki megkapta, csak nem azt az S/N-t amit leszámláztak. 3 hete képtelenek kijavítani.
Volt olyan is, aki teljesen más terméket kapott.
De ez mind le lett írva itt az elmúlt hónapban, erre írtam, hogy megkérdőjelezed ezeket, mert úgy reagálsz mintha ez sima elcsúszás lenne.
A gond nagyobb.Ezt nem lehet megmagyarázni azzal, hogy "el vannak csúszva ünnepek miatt".
Más nagyobb-nevesebb boltból ekkora blőd sztorikat és ügyfélkezelést én mégnem hallottam.
Azt nem értem különösen, hogy ha elvesztek ezek a csomagok, miért kellett hazudni az ügyfélnek, hogy "jön az csak késik bla bla'. Így utólag már egyértelmű a szitu, még december közepén elvesztek ezek... hogy hova lettek, az is jó kérdés.Az meg hogy nem létezik 0-s szállítási/átvételi díj, simán büntetendő, megtévesztő, mert ez direktben azt jelenti, hogy a kiírt árak nem igazak, mert minden esetben rakódik még rá valamennyi. (talán ez emag csinálja ezt még, de javítsatok ki ha tévedek)
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Aorus Elite B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060 12GB Asus TUF GT301 600W
- Bomba ár! HP ProBook 6560B - i5-2GEN I 4GB I 500GB I Radeon I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest