Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5001) South Velen válasza Mr.Csizmás (#5000) üzenetére


South Velen
addikt

Csak a topikból többen jártak úgy, hogy nem kapták meg a rendelésüket. Egyéb értékelős helyeken is rengeteg az efféle tapasztalat mostanság.

Egyrészt ez önmagában baj, hiszen a csomagok mostmár egy átlagosnál jóval nagyobb hányada veszik el, tehát valami nagyobb gond van.

Az igazi baj viszont az ezzel, hogy az ügyfelek elől ezt vagy eltitkolják, vagy tényleg ennyire balfasz az összes logisztikai-informatikai folyamatuk, hogy ők se tudják mi van ezekkel a csomagokkal.
Mikor már várná másnap a csomagot az ember, akkor írnak megelőző este, hogy bocs mégse, és 2 nappal eltolják. Aztán 2 nap múlva ugyanezt eljátsszák. Aztán megint. :)
Aztán már nem is írnak, csak a honlapon látod, hogy fingjuk sincs, mikor lesz csomagod.
Emailre 1-2 nap mire válasz jön, de ha ezzel kapcsolatban érdeklődsz, van hogy sose kapsz választ. De teljesen mindegy is, mert ha telefonon, ha emailen érdeklődsz, jön egy sablon válasz, valami random hazugsággal.
És már ott tartanak ezek a rendelések, hogy 1 hónapja húzódnak, és semmi info.
Aztán van, akinek törölték is, van akinek még nem, de ugyanúgy semmi infó.

De volt olyan is, aki megkapta, csak nem azt az S/N-t amit leszámláztak. 3 hete képtelenek kijavítani.
Volt olyan is, aki teljesen más terméket kapott.
De ez mind le lett írva itt az elmúlt hónapban, erre írtam, hogy megkérdőjelezed ezeket, mert úgy reagálsz mintha ez sima elcsúszás lenne.
A gond nagyobb.

Ezt nem lehet megmagyarázni azzal, hogy "el vannak csúszva ünnepek miatt".
Más nagyobb-nevesebb boltból ekkora blőd sztorikat és ügyfélkezelést én mégnem hallottam.
Azt nem értem különösen, hogy ha elvesztek ezek a csomagok, miért kellett hazudni az ügyfélnek, hogy "jön az csak késik bla bla'. Így utólag már egyértelmű a szitu, még december közepén elvesztek ezek... hogy hova lettek, az is jó kérdés.

Az meg hogy nem létezik 0-s szállítási/átvételi díj, simán büntetendő, megtévesztő, mert ez direktben azt jelenti, hogy a kiírt árak nem igazak, mert minden esetben rakódik még rá valamennyi. (talán ez emag csinálja ezt még, de javítsatok ki ha tévedek)

[ Szerkesztve ]

(#5002) , válasza Mr.Csizmás (#4997) üzenetére


,
addikt

Igen, a másik külföldi cégnél is van ilyen (350 Ft). De rajtuk kívül sehol máshol.

Abban igazad van, hogy máshol is lehet vásárolni, én ezt is teszem, ha van rá lehetőségem, mert míg 1-2 évvel ezelőtt az Alza volt a No.1 a szememben, most már csak a legvégső esetben vásárolok tőlük, mert elegem lett a sok szívásból. Problémák korábban is voltak mindig, de ha írtam nekik, akkor pár nap leforgása alatt mindig mindent megoldottak, és így összességében én tökéletesen elégedett voltam velük. Mostanra sajnos a kevesebb vásárlásom ellenére is több problémával találkozom, és ami a legnagyobb baj, hogy ezen problémák megoldása is hosszú hetekig tart nekik. A sorozatszámos problémám pl. már december óta húzódik, nem is értem mi lehet olyan bonyolult egy sorozatszám átjavításában?

(Az árakra bővebben nem térnék ki, korábban tényleg nekik voltak sok esetben a legjobb áraik, mostanra ez viszont egyáltalán nem igaz, de gondolom úgyis azért lettek ilyen drágák, mert a sok büntetést, amit kaptak, valahol be kell hozniuk, de ezt én meg is értem.)

(#5003) Lackooo84 válasza South Velen (#5001) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem más "nevesebb" boltból nem vásárol a kutya sem, így hibázni sem tudnak... :U

The Truth is out there...

(#5004) South Velen válasza Lackooo84 (#5003) üzenetére


South Velen
addikt

2019-es felmérést találtam a legnépszerűbb webshopokról, abban a top3-ban sincsenek benne (4. legforgalmasabb). Lehet azóta feljebb törtek (passz), de a "kutya sem" kicsit erős a többi top10 webshop esetén. :DDD

Nem is a hibázás, mert mindenhol előfordul, hanem hogy hányszor és milyen módon hibáznak.

Biztos, hogy a túlhajszolás eredménye egyébként. Gondolom ők is annak a hívei, hogy leszarják a dolgozókat, nyugodtan égjen ki, stresszeljen rajta ő, hogy kvázi nincs betanítás, majd fél-1 év múlva jön újabb, az is nyugodtan égjen ki, stb. :) Sok cégnek ez a "nyerő" taktika manapság.

De nálad is megértem, hogy szereted őket. :)
Egybként igen, régen sokkal korrektebb cég volt szerintem is. Talán tényleg a büntetések hatása. Amivel egyébként nem értettem egyet akkor még (volt cég aki sokkal jobban megérdemelte volna), bár a marketingjük miatt annyira nem is bántam. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5005) Lackooo84 válasza South Velen (#5004) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hogyne imádom őket. Szlovák nyelv a kedvencem. :DDD

The Truth is out there...

(#5006) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

Tuti olvassák a topicot :DDD

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5007) , válasza Mr.Csizmás (#5006) üzenetére


,
addikt

Nyugodtan mondd meg, hogy te magad raktad ki. :)
Egyébként köszönjük, mert ennyi visszajelzés is több, mint amit eddig az Alza megosztott velünk, vásárlókkal a felmerült problémákkal kapcsolatosan.

(#5008) Mr.Csizmás válasza , (#5007) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

Inkabb dolgoznek szenbanyaban, mint barmi magyar kereskedelmi egysegben :U

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5009) , válasza Mr.Csizmás (#5008) üzenetére


,
addikt

Pedig egyik se rosszabb/jobb a másiknál. Csak míg az egyik idegileg gyilkolna le, addig a másik fizikailag.

(#5010) Marosko válasza South Velen (#5004) üzenetére


Marosko
csendes tag

Egyértelműen jól látod. Én a 21 hónapommal az Alzánál matuzsálemi korú dolgozónak számítok.
Kevés ember van, a fizetés se nagy se az ügyfélszolgálaton se a raktárban.Felvesznek pl ügyfélszolgálatra 20 embert, 2 hét iskolázás, hazaküldik, 2 hét múlva 7 beadja a felmondást, újabb 2 hét múlva 4 beadja, újabb kettő után még kidobunk 6ot és marad 4-5 akik ha nem kerülnek feljebb lassan lemorzsolódnak.
A raktár ugyanez. Nyugalom a raktár be van kamerázva, nem tudják ellopni, csak a raktáros a magyar posta kamionja helyett az osztrák gls-re rakja fel a paletta megrendelést...és hát ugye a gls-nel állnak felette egy hónapot és vakarják a fejüket mert ugyanaz a story mint az Alzánál...keves pénz,fluktuácio, nincs betanítás.
Persze hajtás van, Simán kiégsz, karácsony előtt 7 napot 14eztem egyfolytában a végén már szarul néztem ki.
Én is érzem hogy lassan kiégek.

[ Szerkesztve ]

(#5011) Tikakukac válasza Tikakukac (#4957) üzenetére


Tikakukac
titán

Pénzvissza lett a vége a dolognak. Egyfelől ez jó, másfelől vastagon ültek rajta egy hónapot.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#5012) educhi73 válasza Mr.Csizmás (#4939) üzenetére


educhi73
csendes tag

Hali,
most ott tartunk hogy 2 hete levelezgetek velük..megkerestek puhatolózva hogy nem e nálam van a termék.(azt az elején eldöntöttem,ha jelentkeznek,nem fogom letagadni) ami ezután történt viszont nálam b@szta ki a biztosítékot :) jött egy mail,hogy begyüjtenék ha adok címet,időpontot. erre én megkérdeztem h oké,de mi a menete,hol van az eredetileg megrendelt termék,azzal mi lesz?? erre ők h jóváírás,(semmi konkrét összeg v bármi) de csak ha begyűjtötték a másikat. erre én,igen? de önök hibáztak,miért én vállaljak kockázatot? küldjék az eredeti készüléket,vagy az árát és adom ezt. miért nem azt rendezik előbb amit elb@sztak és utána akarnak begyűjteni? most már elmegyek a végéig kíváncsi vagyok mi sül ki az egészből..a ptk-t megnéztem,valóban jogos,köszi hogy bemásoltátok. de a ptk rájuk is ugyanúgy vonatkozik,mivel a másikat kifizettem és termék nincs,tehát jogosulatlanul jutottak vagyoni előnyhöz :) ja az érték különbözet kb 150-200k.

(#5013) RudiLicenc válasza educhi73 (#5012) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Szeretnek vagyoni előnyhöz jutni az fix :D

Üdv!

(#5014) Mr.Csizmás válasza educhi73 (#5012) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

sok sikert, őszintén :(

nekem azt a vackomat továbbra is "biztosítjuk amint elérhető" :U

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5015) Lackooo84 válasza educhi73 (#5012) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De minek szóltál? Csak magadat szivattad meg.... Nem tudták volna bizonyítani, hogy mit küldtek ki neked.... :U

The Truth is out there...

(#5016) mike1334 válasza Lackooo84 (#5015) üzenetére


mike1334
veterán

Jaja, nincs is jobb annál, mint bűncselekménnyel kezdeni a hetet :P

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#5017) Lackooo84 válasza mike1334 (#5016) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem baj, most kezdheti szopással... meg még majd jó pár hetet... :U :DDD

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#5018) torma1981 válasza educhi73 (#5012) üzenetére


torma1981
veterán

Mi volt a termék pontosan? Vagy a sztori?

(#5019) South Velen válasza Lackooo84 (#5017) üzenetére


South Velen
addikt

Ahelyett, hogy jutalmaznák valami 20-30 ezres kuponnal, hogy nem sunnyogta el a dolgot és mert ők szabták el , és kivinnék a cuccot amit eredetileg rendelt + a kellemetlenségért, még ő várhat a termékre heteket, ő járon-várjon utána :DDD :(
alza customer care :U

[ Szerkesztve ]

(#5020) Ramoskaa


Ramoskaa
senior tag

Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Rendeltem karacsony előtt egy termèket amit nagy nehezen múlt héten kihoztak. De nem működik. Csináltam reklamációt. De sajnos nem kaptam választ. Annyit látok ,hogy elfogadva. Ilyenkor ha vissza kell kuldenem vissza kapom az áràt,amiért visszapostàztam? Köszönöm

Ha elolvastad az üzenetem, kérlek vedd a fáradságot és válaszolj!

(#5021) RudiLicenc válasza Ramoskaa (#5020) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

A postán keresztül ingyenes a visszaküldés. Töltsd ki a címiratot online, mint inverzcsomag. Utána visszautalják a pénzed.

Üdv!

(#5022) Ramoskaa válasza RudiLicenc (#5021) üzenetére


Ramoskaa
senior tag

Ennek örülök! Köszi a választ!

Ha elolvastad az üzenetem, kérlek vedd a fáradságot és válaszolj!

(#5023) Arween


Arween
senior tag

Megjött a poco f2-es de két nap után úgy döntöttem megy vissza, mennyi idő lesz szerintetek míg vissza kapom a pénzem? Illetve kell valami kötekedèsre számítanom? Tökéletes állapotban megy vissza, èrdemes fotózni előtte? Meg soha nem küldtem vissza semmit így egy kicsit parázok... :F

(#5024) Mr.Csizmás válasza Arween (#5023) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

Nalam a szombati leadas utan asszem szerdara teritettek vissza. Bankkartyara, amivel fizettem is.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5025) RudiLicenc válasza Arween (#5023) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Visszaküldés szempontjából eddig mindig nagyon jók voltak.

Üdv!

(#5026) Arween válasza Mr.Csizmás (#5024) üzenetére


Arween
senior tag

Köszönöm ez nagyon jó hír, van valami amire figyelni kell visszaküldèskor?

Medvetojás köszi ez bíztató :C

(#5027) RudiLicenc válasza Arween (#5026) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Csomagba tedd bele a számlád kinyomtatva a termék mellé, vagy legalább egy cetlit, amikre írd rá a reklamáció számod. Én így küldtem mindig vissza mindent, semmi baj nem volt még.

[ Szerkesztve ]

Üdv!

(#5028) Fistman


Fistman
csendes tag

Egész véletlenül nem tudja valaki hogy alza melyik importőrtől kapja a Liebherr hütögépeket?

(#5029) RudiLicenc


RudiLicenc
aktív tag

A processzoros kaland után kaptam egy kupont, kemény 670 Ft értékben. Úgy voltam vele, hogy akkor be is váltom, kell egy DVI-HDMI átalakító.

Megrendeltem egy beszállítás alatt lévő terméket, ami holnapra várható, hogy beér hozzájuk:

Rendelés után viszont már 31.-ét látom:

Nem sűrgős a cucc, megvárom a 31-ét is, kivárom gond nélkül. De miért kell átvágni?

[ Szerkesztve ]

Üdv!

(#5030) , válasza RudiLicenc (#5029) üzenetére


,
addikt

Én még soha életben nem kaptam semmiféle kupont tőlük, pedig folyamatosan elb@sznak valamit a rendelésekkel. Lassan 1 hónapja nem bírják átjavítani a sorozatszámot sem a számlán! Nem akarom elhinni, hogy nem csak poénból csinálják az egészet!

(#5031) RudiLicenc válasza , (#5030) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Ha belegondolsz, még a szállítást sem fedezi a kupon. A gyakorlatban kitörölhetem a seggem vele, de azért elhasználtam.

Még így is jól jártam, helyi számtech boltokban 4000-5000 Ft egy ilyen cucc, MediaMarktban pedig 9000 Ft-ért sózták volna rám.

Üdv!

(#5032) , válasza RudiLicenc (#5031) üzenetére


,
addikt

Egy problémás ügy esetében hány levelet kell nekik ahhoz írni, hogy adjanak ajándék kupont kárpótlásul? Mert nálam lehet, hogy az a probléma, hogy 1-2 hetente csak 1-szer írok rájuk egy adott üggyel kapcsolatban, és ráadásul olyankor is belenyugszok abba, hogy lepattintanak egy "türelmét kérjük" levéllel.

(#5033) RudiLicenc válasza , (#5032) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Fogalmam sincs. Nem kértem sosem és nem volt felajánlva. Egyszer csak jött ez az email "Egy kis figyelmességet küldünk és elnézést kérünk a kellemetlenségekért" tárggyal, Január 4-én:

"Kedves Vásárlónk!

Elnézést kérünk a megrendeléssel összefüggő bonyodalmak miatt. Mivel nagyon fontos nekünk, hogy mindig elégedett légy az Alzánál, ezért kiállítottunk neked egy kedvezménykupont. A kupont a következő 3 hónap során bármely vásárlásodnál felhasználhatod.

Kedvezménykód: titok :)
Kedvezmény értéke: 670 HUF
Érvényesség ideje: 4.4.2021

A kedvezménykód felhasználásához, meg kell adnia a kedvezménykódot a Kosárban található "Kedvezménykód/Ajándékutalvány" mezőbe. A kedvezmény összege a teljes vételárból kerül levonásra.

Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.

Az Alza CX csapata"

Szóval így néz ki, amikor bocsánatot kérnek. :DD

Üdv!

(#5034) , válasza RudiLicenc (#5033) üzenetére


,
addikt

Alza CX csapata? Az meg mi lehet? Ilyent én még egyetlen levelükben sem láttam, amit nekem írtak.

(#5035) Marosko válasza , (#5034) üzenetére


Marosko
csendes tag

Customer Experience

(#5036) fateless válasza , (#5034) üzenetére


fateless
veterán

Consumer Xperience :F

"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

(#5037) Mr.Csizmás válasza , (#5034) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

customer experience lesz talán :F

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5038) , válasza Marosko (#5035) üzenetére


,
addikt

Azt hittem már valami speciális terrorelhárító alakulat, akik a problémás esetekben avatkoznak csak be, és a feladatuk a harciasabb vásárlók kedélyeinek a lenyugtatása.

(#5039) Marosko válasza , (#5038) üzenetére


Marosko
csendes tag

Hát olyasmi. :D csak fegyver helyett kompenzációkat használnak.

(#5040) RudiLicenc válasza Marosko (#5039) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Kíváncsi lennék az egyenletre vagy az algoritmusra, ami alapján megállapították, hogy 670 Ft kedvezményre vagyok jogosult. :D

Üdv!

(#5041) Marosko válasza RudiLicenc (#5040) üzenetére


Marosko
csendes tag

Van rá bizonyos sablon illetve feltétel, de attól függően hogy nekem is kell oldanom a német/osztrák CXet, nem kaptam iskolázást rá.Ugyhogy pobtosan nem tudom.

[ Szerkesztve ]

(#5042) , válasza RudiLicenc (#5040) üzenetére


,
addikt

Ennyire voltál csak harcias szerintük. Bár én még ennyire sem, mert én még soha nem kaptam egyetlen fillért sem tőlük. :)

(#5043) fpatrik17


fpatrik17
senior tag

Sziasztok!

Mamám rendelt egy varrógépet alzáról, de nem jött hozzá lábpedál és így el akar állni a vásárlástól.
Szét ver az ideg, mert nem tudom mit szerencsétlenkedik, viszont nem tudom mostanában meglátogatni...
Szóval: kiderült hogy nem is aktív e-mail címről rendelte, szóval semmi e-mail visszajelzése nincs. Tudnátok segíteni hogy működik alzánál a 14 napos vásárlástól elállás? Mik a teendők, hogy flottul menjen a folyamat?

Segítségeteket előre is köszönöm!

• Honor Magic5 Pro •

(#5044) Mr.Csizmás válasza fpatrik17 (#5043) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

valamelyik sajtpapíron van 9 jegyű rendelésszám, azon el tud indulni.

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5045) RudiLicenc válasza fpatrik17 (#5043) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Telefonszám azt hiszem mindig kell, tehát ügyfélszolgálaton keresztül is tudja kezdeményezni a visszaküldést (csak tudnak segíteni...). SMS-t kap a reklamációs kóddal utána. Ezt egy papírra rá kell írni (lehetőleg a kinyomtatott számlára).

Ha számla nem megoldható, szerintem megteszi a telefonszám, a használt email cím leírása (még ha nem is aktív az email) a reklamációs szám mellé. Ezt a papírt a termékhez kell csomagolni, és postán kérnie a visszaküldést az Alza-hoz. Szerintem így is ingyenes lesz.

Alternatíva a postázásnak, hogy személyesen az Alza üzletben bent az egészet el lehet intézni.

[ Szerkesztve ]

Üdv!

(#5046) , válasza Mr.Csizmás (#5044) üzenetére


,
addikt

Főleg ha kapott mellé egyáltalán bármilyen papírt.

(#5047) Mr.Csizmás válasza , (#5046) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

dobozon tuti lenne, valami alapján becímkézte a raktár, hogy megkapja.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5048) , válasza Mr.Csizmás (#5047) üzenetére


,
addikt

2 db matrica szokott rajta lenni nekem a termék csupasz dobozán. Az egyiken van egy 10 számjegyből álló kód, a másikon meg a számla sorszáma. (Maga a számla meg a fiókomban úgyis elérhető PDF-ben.)
De egyébként régebben ezek mellé szokott járni egy nyomtatott bizonylat is, és az egészet vagy egy dobozba vagy egy zacskóba be szokták csomagolni. Most már semmit nem nyomtatnak ki, és be sem csomagolják, csupaszon, a saját gyári dobozukban jönnek a termékek még akkor is, ha egyébként a gyári doboz az eleve nyitott, tehát maga a gyártó sem rakott rá zárómatricát.

(#5049) Mr.Csizmás válasza , (#5048) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

valamelyik narancssárga vagy fehér matrica alapján el tud indulni a rokon az üfsz-nél vagy a posztoló.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5050) fpatrik17 válasza RudiLicenc (#5045) üzenetére


fpatrik17
senior tag

Köszi a választ!
Állítólag jelentkeztek és tényleg kimaradt a csomagolásból (bár fogalmam sincs ilyen hogy lehet)... Jövő héten küldik

• Honor Magic5 Pro •

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.