Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) jano_77


jano_77
nagyúr

Az hogy lehetséges, hogy az ALZA-ál az Acer monitorokra CSAK 2 év garanciát adnak, miközben bárhol máshol 5 év van, hiszen ennyi a a gyártói garancia!? Ez nem a vásárló meg"lopása"? :F
Illetve a garancia minden termék esetében úgy történik, hogy bejelentem, kapok egy RMA kódot, majd kijönnek, elviszik és egyszer csak visszakapom - remélhetőleg a jó terméket? Csere? Alza szervizesei próbálják javítani a terméket vagy gyártói szakszervizbe viszik a terméket?

[ Szerkesztve ]

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#102) Visormail válasza jano_77 (#101) üzenetére


Visormail
addikt

Passz. Az 1. lépésben ezek közül lehet választani:

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#103) kismércse


kismércse
tag

Sziasztok!

A tegnapi napon (2019. 01. 14. vasárnap) rendeltem az alza.hu-ról egy terméket. Akkor még a szállításhoz 01.15 - 01.16. volt írva. Ma a futárhoz került a termék, és átváltott a kézbesítés ideje 01.16. - 01.17-re. Ez ilyenkor mennyire biztos? Reménykedhetek még a holnapi (01.15.) kézbesítésben, vagy mindig pontosan írják a várható dátumot?

(#104) L4mie válasza kismércse (#103) üzenetére


L4mie
veterán

Attól függ, tapasztalatom szerint ha express one-al rendelted akkor semmi se biztos.
MPL pontos szokott lenni.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#105) kismércse válasza L4mie (#104) üzenetére


kismércse
tag

PostaPont-ra rendeltem. Akkor gondolom ebből már csak 16-a lesz. Köszi a választ. :)

(#106) L4mie válasza kismércse (#105) üzenetére


L4mie
veterán

nekem előtte jött 2 üzenet is. (e-mail)

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#107) Visormail válasza Visormail (#100) üzenetére


Visormail
addikt

Nagyjából eltelt a munkaidő és nem jött újabb sms/email netalán futár.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#108) inf3rno válasza Visormail (#100) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem egyelőre még mindig a 2017 decemberi dátum van, szóval a rendszerbe be se került, hogy egyszer már cserélték 2018 augusztusban, és onnantól újraindul a 2 éves garancia. Lehet, hogy megpróbálom gariztatni, még nem volt időm forrasztót se rendelni, és amúgy a görgőn kívül is van egy olyan hibája, hogy ugrik egyet néha a kurzor, amikor kattintok. Legutóbb azt írták, hogy 2-3 hónapot elszüttyögnek majd a javításán, ami gyakorlatilag annyit fog jelenteni szerintem, hogy letárolják a raktárban, aztán visszaküldik ugyanolyan állapotban. A Logitech legalábbis úgy tudom nem javít, csak cserél. Szóval még gondolkodok, hogy beszopassam e magam ezzel. Ha igen, akkor mindenképp lesz csomagolási video meg ilyenek.

Buliban hasznos! =]

(#109) jano_77


jano_77
nagyúr

Az lenne a kérdésem, hogy ha megrendelek vmit az Alza.hu oldalon, akkor ugye 14 napom van arra, hogy elálljak a vételtől és visszaküldjem a terméket!? (nyilván nem a 13-ik napra gondolok)
Működhet az, hogy veszek egy monitort és 1-2 nap használat után, ha nem jön be - nem tudok jelenleg dönteni, hogy milyen paneles legyen - akkor 3 nap múlva visszaviszem a csomagolásában? Vissza kell, hogy vegyék, ugye jól gondolom? :F

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#110) Visormail válasza HellGreg (#86) üzenetére


Visormail
addikt

Érdekes, most megnéztem a facebook oldalukat, mindenki csak szidja őket, az összes hírnél ahol van hozzászólás.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#111) #21346560 válasza jano_77 (#109) üzenetére


#21346560
törölt tag

Elvileg igen, gyakorlatilag...……
Mondjuk én az e-mag-nál rendeltem VGA-t, de nem jött be, futár jött, vitte vissza, pénzt küldték...

(#112) inf3rno válasza jano_77 (#109) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Persze 14 napon belül elállhatsz, de csak netes vásárlásnál. Viszont ha nem tudod személyesen intézni, akkor lebeszélnélek róla, mert egy garanciát sem tudnak elintézni. A visszautalásnál meg gondolom majd a huszadik felszólításra menne a pénzed kb.

Játékra TN 100Hz feletti, grafikai munkára IPS vagy fejlettebb színhű panelek a jók (TN semmiképp). Netezésre, filmezésre gyakorlatilag tökmindegy. Valamivel szebbek a színek egy színhű monitorral, de én úgyis mindig átküldöm a TV-re a filmet és nem monitoron nézem... Amúgy nem tudom, hogy bekalibrálják e az Alzánál, ahonnan én vettem anno, onnan küldtek kalibrációs fájlt hozzá és plusz egy ezresért kalibrálták, vagy valami ilyesmi áron. Anélkül nem sokat ér munkához az IPS sem. Legalábbis úgy sejtem. (Megnéztem, monitorguru volt a cég neve, nem tudom van e még, már régi a monitor, lassan cserélni kell.)

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#113) L4mie válasza inf3rno (#112) üzenetére


L4mie
veterán

Helyesbítek, grafikai munkához, ne TN, exelhez pl tökéletes az is,
de jano-nak WoT-ra kell, monitoros topicban már kikupálták :B

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#114) jano_77 válasza inf3rno (#112) üzenetére


jano_77
nagyúr

Köszönöm a segítséget. Tegnap meg tudtam nézni, kipróbálni a Dell S2716DG TN paneles monitort egyik haveromnál és tetszett.
Igaz ez a g-sync-es változat, de van freesync-es változata is, ami az új Nvidia driver miatt jobban tetszik, hajlok irányába.
Van még 1-2 Acer ami szintén nagyon tetszik, így még nem tudtam teljesen dűlőre jutni.
Viszont ami biztos, hogy az Alza-nál kinézett MSI Optix monitort elvetettem, mert VA paneles. Tegnap láttam egymás mellett egy VA paneles és egy TN paneles monitort és elment tőle a kedvem. Sokkal jobbak voltak a színei a TN paneles Dell S2719DGF-nek. :K

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#115) L4mie válasza jano_77 (#114) üzenetére


L4mie
veterán

pár darab egymás mellett futó monitort nézted?
Ott nekem is voltak anomáliák a nagykönyvhöz képest, fejvakarva nézegettem,
hogy melyik milyen paneles..hiába volt aláírva.
Az egyik TN volt a legjobb megelőzve a Va-t meg egy IPS-t is.

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#116) jano_77 válasza L4mie (#115) üzenetére


jano_77
nagyúr

Igen az egyik Média Marktban. Beállítások lehet nem voltak tökéletesek, de próbáltam allitgatni, de nem lett jobb

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#117) L4mie válasza jano_77 (#116) üzenetére


L4mie
veterán

ja.... én az alzáról beszélek :P

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#118) Visormail válasza Visormail (#107) üzenetére


Visormail
addikt

Mivel a hétfőn este írt levelemre nem jött válasz, kedden írtam a facebookjukra is. Ott ma válaszoltak, elmondtam, hogy nem jött a futár amit kértem. Szól az illetékeseknek, kaptam egy emailt, hogy sajnálják a kellemetlenségeket, küldjek fényképeket a termékről...

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#119) inf3rno válasza jano_77 (#114) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Úgy rémlik a VA panelnek szebb a feketéje, de már én is régen olvastam ezekről. Játékra nekem nem annyira jó az IPS, de frontendeztem, amikor vettem, oda meg azért jobb volt így.

Buliban hasznos! =]

(#120) ANDROID??? válasza jano_77 (#116) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ma rendeltem az alza-tól, elmentem és át akartam venni, de előtte megkérdeztem a gart.
Azt mondták, hogy elvileg a garancia számlával a magyarországi szervizben is intézhető, de ha hozzájuk viszem be akkor ők Csehországba küldik.
Felhívtam a magyarországi szervizt, azt mondta oda vigyem a cuccot ahol vettem, mert az alza nem partnerük. Erre megint megkérdeztem, hogy mégis futár jön érte az alza-tól, az alza pólós dolgozó azt mondta "minden esetben ide kell behozni" (Róbert K. Krt.).
Mondtam neki, hogy az aztán nagyon szép dolog, tehát meg sem veszem a rendelést törölhetik nyugodtan. Azt mondja erre, hogy semmi gond, ott tudom töröltetni, és mutatott a hátsó ablakra. Mire megkérdeztem, hogy az emailben törlés is játszik, és mivel igen volt a válasz el is köszöntem.
Inkább megveszem tuti helyről.

Ma vagy félreinformáltak, vagy tényleg így van azt nem tudom.. :U

(#121) inf3rno válasza ANDROID??? (#120) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Az én egeremet is a csehekhez küldték elsőre. Másodikra meg ki se jött a futár érte. Ha szempont nálad a garancia, akkor keress más boltot, de előbb nézd vissza itt [link], hogy mik a vélemények róla, mert a többségével gondok vannak.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#122) ANDROID??? válasza inf3rno (#121) üzenetére


ANDROID???
addikt

Teljesen jól érzem magam, hogy nem vettem meg. A normális márkaboltban is van ugyanaz a típus mint az alza .hu-nál, csak pár ezerrel drágább és egy évvel több a garancia is.
(Nem az ár miatt mentem az alza-hoz, hanem mert ott azonnal átvehető volt és a márkakereskedésben épp nincs majd csak 3-4 nap múlva lesz, gondoltam megveszem lerendezve és annyi, de így inkább természetesen ráér.)

(#123) qfm


qfm
senior tag

Intézett már valaki 14 napos elállást? Egy terméket visszaküldenék nekik, ami a visszaküldés formot nyitja meg, ott pedig megkérdezi, hogy futár jöjjön érte, vagy én küldöm vissza. A futárért ilyenkor milyen költséget számolnak fel? Vagy a visszaküldöm opciót kell választani, csak nem írták le rendesen? És kérdezi, hol veszem át a csere terméket. De nem kérek csere terméket, hiszen elállás. Ilyenkor maradjon ott a számlázási cím?

(#124) Visormail válasza Visormail (#118) üzenetére


Visormail
addikt

Küldtem képeket, pár nap múlva múlt hét szerdán végre elvitte a futár. Eltelt egy hét, semmi értesítés, a honlapon a reklamációk közt még mindig azt mutatja, hogy nem érkezett be termék.
Megírtam nekik ezt emailben, erre 2 óra múlva sms-ben válaszoltak, hogy ja már megoldódott. Gyorsan átírták a honlapon is, hogy "Lezárva pénzvisszafizetési jóváírási értesítéssel". Az sms-ben azt mondja, "A további információkról emailt küldtünk." így múlt időben, de nem jött tőlük levél azóta sem, már eltelt több mint fél óra.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#125) Visormail válasza Visormail (#124) üzenetére


Visormail
addikt

1 órával az sms után jött, ok :D

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#126) Speed® válasza qfm (#123) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Most szerettem volna egy elállást foganatosítani, de az még hagyján, hogy visszaküldeném címre és kéri az adatokat a cseretermékhez (miközben a form elején pénzvisszatérítést választva megadom neki a számlainfókat ugye), de utána már minden mindegy alapon elküldeném az igénylést és egy "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást" hibaüzenettel elszáll. Nyilván ki van ez találva..de megy egy email, hétfőn meg rájuk borítom az asztalt személyesen.
Eddig 2 esetben szivattak meg, első körben bő 2.5 hét várakozás után kiderült, hogy nem jön meg a rendelt termék, aztán kiküldték újra, ez meg hűtőhibás..úgy látszik nem kell nekik a pénzem.

(#127) Visormail válasza Speed® (#126) üzenetére


Visormail
addikt

Én se tervezek többször náluk vásárolni.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#128) inf3rno válasza Speed® (#126) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Személyesen csináld, az email-re nem válaszolnak. Nekem az egerem rossz, amit náluk vettem, azt se tudtam gariztatni így online.

Buliban hasznos! =]

(#129) Speed® válasza inf3rno (#128) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Az email csak amiatt kellett, hogy ne csússzak ki a 14 napból, törvényi előírás szerint a közlés ezen formája is megfelelő, így is tettem, innentől már nem viszakozhatnak. Kalandos mondjuk a 14 nap ezen esetben, mert még decemberi rendelés, de jan. 18.án vettem át végül, köszönhetően a kavarásuknak..persze a lényeg a 14 nap. Meg a 0 support részleg..

(#130) athomi válasza Speed® (#126) üzenetére


athomi
veterán

Most vagyok náluk túl egy 14 napon belüli elálláson.

Röviden: (Majdnem) minden oké, gond nélkül visszautaltak.

Hosszabban: Az oldaluk még nem működik flottul. Mikor én próbáltam a visszaküldés opciót, akkor még cseh nyelvű szövegbe is belebotlottam az oldalukon. A visszaküldési opciót használva pedig szintén "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást" hibaüzenetet kaptam. Ezt követően jeleztem a problémát a chat ablakjukban, ahol nem lepődtek meg, kérték hogy telefonon hívjam őket. Felhívtam őket és jeleztem az indoklás nélküli elállási szándékom a terméktől. Ami meglepő volt, hogy már előre azonosították hívás közben a profilom, valószínűleg hozzá van rendelve a regisztrált telefonszám a profilhoz és ezt látják. Termékbegyűjtést kértem, amit nem nagyon reklámoznak mint lehetőség, de kérhető és díjmentes. Ígérték, hogy jeleznek amint a futár érte tud jönni a termékért. 1 hét csend után végül kaptam egy email-t, amin részletes fotókat kértek a termékről. Megtettem, majd 1 nap alatt visszajeleztek, hogy pár nap múlva tudnak küldeni futárt, jelezzem vissza hogy hol adom át a terméket és melyik nap lenne a megfelelő. Válaszoltam, majd 3 munkanap múlva kaptam az újabb email-t, hogy következő nap jön a futár. Futárnak átadtam a terméket, másnap pedig ismét küldtek email-t, hogy adjak iban-t, számlatuladjonos nevet. 2-3 munkanap alatt visszautaltak. :)

Javaslat: Írásban is álljatok el, hogy maradjon nyoma. Eredeti csomagolásban küldjétek vissza a terméket az összes tartozékkal. A csomagolásba tegyétek bele a kinyomtatott számlát.

[ Szerkesztve ]

(#131) apszi


apszi
őstag

Sziasztok! Az ALZA-nál vajon mindenre "bolti" gari van? Vennék egy KRUPS kávéfőzőt, de a negatív vélemények elbizonytalanítottak. Tényleg ennyire siralmas itt az ügyintézés, ha gond van?

(#132) Visormail válasza apszi (#131) üzenetére


Visormail
addikt

Amiket itt mi is leírtunk azokat nem viccből írtuk, velünk így ment végbe.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#133) inf3rno válasza apszi (#131) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem csak az Alzánál, hanem nagyon sok itthoni cégnél ez a helyzet. Ár verseny van, ahol lehet spórolnak. Sokan a garanciával, sokan a hibás visszaküldött termékek újbóli eladásával, és még lehetne sorolni. Hányinger az egész.

Buliban hasznos! =]

(#134) SP!T


SP!T
addikt

Mindenki panaszkodik Alzara pedig eddig nekem csupa pozitiv a tapasztalatom. Nem tudom hanyadik termeket vittem vissza szemelyesen a boltba 14 napon belul es minden fele kotekedes nelkul visszaadtak a penzt.
Ma garanciaba is leadtam egy kartyat ugy hogy nem az en nevemen van a szamla. Vittem adas-vetel es meghatalmazast es siman hozza rendeltek az en fiokomhoz az ugymenetet.

Eddig csupa pozitiv minden, en ezerszer jobban ajanlom mint AQUA, EDigital vagy tarsait...

Adni-venni meg amugy is adas-vetelivel kellene a hasznaltpiacrol. Ra kell szokni, mert amugy is igy normalis.

[ Szerkesztve ]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#135) Speed® válasza SP!T (#134) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Az panaszkodik, aki távolálló fél, mert szarnak az ember fejére, semmilyen szinten nem hajlandók kommunikálni, ha probléma van, csak ha a vásárlást/bevételt segíti elő a kommunikáció. Ez mindent elmond róluk, a többi csak a máz. Igen, nagy cég, nagy forgalommal, csakhogy ez azokon nem segít, akik szopóágon vannak velük. Nekem is rá kellett szánnom egy délutánt az ügymenetre, lett volna jobb dolgom is. Mondanám, hogy cserébe legalább gyorsan ment a beszerzés, de azzal is gond volt, nem kicsi, ami miatt számlával ment a kavarás, a mai napig ott van a hibás tétel a rendelések közt. Erősen hadilábon állnak a digitális technikával, ami ezen a szinten rossz vicc kategória egy ilyen profilú cégnél.

(#136) inf3rno válasza SP!T (#134) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja hát aki megteheti, hogy személyesen visszaviszi...

Buliban hasznos! =]

(#137) rednifegnar válasza SP!T (#134) üzenetére


rednifegnar
senior tag

majd azert figyeld a bankszamladat is, mert a haverom most hadakozik veluk. o is ajuldozott milyen faxa ceg, milyen csilivili palota es milyen jol ment minden. aztan megjelentek olyan terhelesek amikrol nem tud, nem vasarolt oszt levontak (nem is egy), plusz a bankja rakurt ezekre buntetokamatokat. ugyfelszolgalat kb 0, nem is akarnak segiteni, valahogy mar nem latja olyan rozsaszinnek a dolgot...

A camera does not make art, the artist makes art.

(#138) inf3rno válasza rednifegnar (#137) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem a céggel kell hadakoznia. A banknál kell bejelenteni, hogy lenyúlták a pénzt, és hogy kéred vissza. Onnantól az Alzának a feladata, hogy bizonyítsa, hogy már pedig te rendelték tőlük.

Buliban hasznos! =]

(#139) rednifegnar válasza inf3rno (#138) üzenetére


rednifegnar
senior tag

dehogynem mindket oldallal, nyilvan tudja o is hogy a bank is hunyo, de ott 30 nap a kivizsgalas, ami folyamtban van, de kozben meg ujabb "reszletet" fognak vonni. igy megy ez magyarisztanban.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#140) koko52


koko52
veterán

Üdv! Kaptam alza kuponfüzetet. Kb 5-10% kedvezmény 30 féle termékre. Ami itt releváns:
Monitor: 5000ft - 100 000 felett
Nyomtató: 4000ft- 50 000 felett
Hangszóró-fejhalgató: 2500ft-25000 felett
Mobil: 5000ft-80 000 felett
Tablet 6000ft-60 000 felett
Játékkonzol: 16000ft-160 000 felett
Tv és kiegészítői: 7000 ft- 150 000 felett
PC: 10 000ft - 200 000 felett
+egyebek (parfüm, óra, játék,szépségápolás, porszívó, konyhai gép) akit érdekel írjon küldöm a kódot.

[ Szerkesztve ]

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#141) exec79


exec79
tag

nekem eddig minden rendben volt, semmi negativum, rengeteg dolog van keszleten is, ami raktaron van masnapra ottvan, 10 percnel tobbet meg nem vartam helyszinen. Igy kell ezt csinalni, sajnalom hogy nem Magyar ceg, ok erre meirt nem kepesek?

(#142) akarmi1971


akarmi1971
csendes tag

Sziasztok.Múlt hét végén rendeltem egy vega56 videoöártyát 122000Ft ért. Nnem ért ide. A kapott csomagkódot a posta nem ismeri. Az alza annyit mondott hogy ők sem kapnak választ a postától/futárcégtől.Felajánlották hogy kérhetem a visszatérítést. Közöltem, hogy én a kártyát kérem,küldjék el újra. Ez szerinük nem megoldható ,rendeljem meg újra. Na igen csak most már 162000-ért van kint(és van raktáron)
Vélemény ,tapasztalat? Követelhetem hogy a megrendeléskori Áron szállítsanak?

(#143) Speed® válasza akarmi1971 (#142) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Üdv a klubban..engem év végén szivattak bucira így, az ünnepeket VeGA nélkül töltöttem..január közepén jött meg az "újra" kiküldött darab, de mivel nem 1 eset volt, kételkedem az elkallódott csomagban..ilyen rendszeresség mellett nem gyenge bukta lenne. Én biztos addig verném a palávert, amíg meg nem kapod, amiért fizettél. Vagy..pénz vissza és másnál költsd el..ha ezt feldobod nekik, valószínűleg rögtön rugalmasak lesznek. Ezek szerint fizettél is már, ez nem csak egy egyszerű téves kiírás/rendelés, amiből kiugrálhatnak szerintem. Persze a fogyvéd topikban érdemes felvetni a kérdést bizonyosságért.

(#144) Visormail válasza akarmi1971 (#142) üzenetére


Visormail
addikt

Nyilvánvalóan hazudnak.

Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11

(#145) rednifegnar válasza akarmi1971 (#142) üzenetére


rednifegnar
senior tag

lehet nem posta hanem valami masik ceg.
a termeket hiaba koveteled ha nem akarjak nem adjak oda tok mindegy milyen okbol. viszont a vetelarat kovetelheted az vissza jar. egyet tehetsz, ha visszajott a loved jelented a fogyvedelemnel (kormhivatal) es a gvh-nal. bevett "gyakorlat", hogy akciosban hirdetnek, nem szallitanak, aztan valamilyen okra hivatkozva feldobjak hogy teljes aron megis van. ez gvh eset.

A camera does not make art, the artist makes art.

(#146) akarmi1971 válasza Speed® (#143) üzenetére


akarmi1971
csendes tag

Igen kifizettem . Volt telefon és email is az üszinek. A visszautalással , elállással azért nem basztathatom őket mert ők is ezt szeretnék . csak sajnos ilyen áron nem kapok kártyát.
Most nagyjábol végigolvastam az ASZF-et.

[link]

a III/1 rész alapján van keresnivalóm , mert a szerződés létrejött , teljesíteniük kell.

Most visszaküldöm nekik a saját szövegüket megnézem mit lépnek rá .
Lehet elküldöm a Tékozló Homárra , azt nem szokták szeretni .

(#147) ron8


ron8
senior tag

Sziasztok! Az ehhez kapott játékokból hányat lehet beváltani?

(#148) Speed® válasza ron8 (#147) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

570/580 - 2
590/V56/64/VII - 3

(#149) koko52 válasza Speed® (#148) üzenetére


koko52
veterán

Hol írja? Én 3 címet látok a linknél.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#150) Speed® válasza koko52 (#149) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Rákatt, majd a következő oldalon a leírásban pl. De ez így van a promóció kezdetétől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.