Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7001) Sanyi.mTs válasza juve600 (#6996) üzenetére


Sanyi.mTs
addikt

mintha az elállás bejelentésétől számított 14 nap rémlene

(#7002) vidaila válasza koxx (#6998) üzenetére


vidaila
aktív tag

Nem volt értelmes ember, ugyan is hiába vettem át tegnap a csomagot, azt mondta a rendszerben még nem látszik hogy átvettem... És innen így nem is jutottunk tovább. Érdekes mód az App és weblapon is azt írja hogy ma hozza 5 után a futár az automatába. De tegnap délben átvettem... Ilyenkor is mi van? Hülye ez az Alza...

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#7003) torma1981 válasza vidaila (#7002) üzenetére


torma1981
veterán

Nálam posta ugyan az. Még a rendszerben a postán, de átvettem tegnap. Addig nem lehet semmit indítani. Kell idő, hogy átfusson.

(#7004) Marosko válasza vidaila (#7002) üzenetére


Marosko
csendes tag

Majd átfut a rendszeren és updateli. Mi mást mondjon neked az ügyfélszolgálatos ha ő se lát mást?

(#7005) vidaila


vidaila
aktív tag

Sziasztok. Elállás miatt posta automataval hogy tudok csomagot vissza küldeni?

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#7006) Marosko válasza vidaila (#7005) üzenetére


Marosko
csendes tag

Valszeg fennt az oldalukon, milyen lehetőségek vannak. El kéne olvasni.

(#7007) , válasza vidaila (#6997) üzenetére


,
addikt

Ha visszaküldött termékről van szó, akkor én is többször jártam már így. Gondolom arra játszanak rá páran, hogy a visszaküldött termékeket nem ellenőrzi az Alza, és bepróbálkoznak ezzel a csellel, hogy mást tesznek a visszaküldött termék dobozába, mint ami ott volt eredetileg. Most épp egy 32GB-os 3200 MHz-es memóriakit érkezett meg hozzám. Elvileg. Azért csak elvileg, mert a doboza az stimmel is, de a belsejében már csak egy 16GB-os 3000MHz-es kit volt. A gyártó legalább egyezik, ha más már nem is.

(#7008) raziel01 válasza , (#7007) üzenetére


raziel01
veterán

Alza még ilyen szempontból egész vevő párti de nekem tőlük is rémlik olyan, hogy nem akarták cserélni, mert azt mondták, hogy a vevő cserélte ki, közben pedig már ő is úgy kapta.
IT-s boltoknál ilyen esetben simán rádfogják, hogy te cserélted ki, kb esélyed nincs bebizonyítani, hogy nem. Ezért érdemes videót csinálni a kibontásról és azt talán elhiszik.

(#7009) , válasza raziel01 (#7008) üzenetére


,
addikt

Szerencsére velem eddig még nem problémáztak ilyen esetekben, hisz eleve visszaküldött termékekről volt szó. Ettől függetlenül persze videó a csomagbontásról az alap lenne, ha lenne csomag, de mióta az AlzaBoxba csak magát a termék nyitott dobozát szokták belerakni, így én az AlzaBox rekeszének a kinyitásáról csinálom a videót, ez helyettesíti gyakorlatilag a csomagbontást.

(#7010) nincsnév007


nincsnév007
őstag

Sziasztok! Van valakinek abból tapasztalata hogy vissza küldtem a terméket mert hibás lett, át vették reklamációra, és van még 21 napjuk hogy reagáljanak valamire. Termékre azt írják hogy meghatalmazott szervízben. Mindig kivárják a 30 napot?

(#7011) vidaila válasza , (#7007) üzenetére


vidaila
aktív tag

Ezzel az esettel az a baj, hogy elvileg új volt a kártya, nem bontott

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#7012) torma1981


torma1981
veterán

Sziasztok.

Lemondtam egy rendelést tegnap délelőtt. 2 órárá a megrendeléstől. Előre fizettem tegnap, de még nem utalták vissza a pénzt. Milyen gyorsan szokták? Még össze készítés alatt sem volt a csomag. Az Emag simán szinte rögtön visszautalja ilyenkor a pénzt.

Köszi.

(#7013) vidaila válasza torma1981 (#7012) üzenetére


vidaila
aktív tag

Na erre én is kíváncsi vagyok, hogy kinek mi a tapasztalata. Mennyi idő mire megérkezik a penz, tegnap kaptam emailt, hogy elutalták a jóváírást persze írták 4-5 nap míg az én számlámra megérkezik. (Érdekes ha fizetek azonnal levonja a pénzt tőlem vagy a posta is hamarabb szállít mint az elektronikus utalás?!)

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#7014) fatal` válasza torma1981 (#7012) üzenetére


fatal`
titán

Nem utalnak, hanem chargeback van, kell neki 1-2 nap.

#7013: Nem vonja le azonnal akkor sem, amikor fizetsz, csak zárolja. Az is ugyanúgy 1-2 nap.

(#7015) vidaila


vidaila
aktív tag

Gondoltam utalnak mert Iban formában kértek tőlem számla számot külön emailban

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#7016) torma1981 válasza vidaila (#7015) üzenetére


torma1981
veterán

Nekem más. Én kártyával fizettem. Arra utalnak vissza. Az Emag rögtön vissza küldi érdekes.

(#7017) , válasza vidaila (#7015) üzenetére


,
addikt

Hogy az IBAN számlaszámot miért szokták kérni, azt nem tudom, mert én eddig hiába adtam meg mindig garantáltan helyes formátumban, akkor sem oda érkezett a pénz, hanem arra a számlára, ami ahhoz a bankkártyához tartozik, amivel fizettem akár az AlzaBoxnál, akár személyesen bent az üzletben. Ahogy írták is fentebb, a chargeback miatt. Esetleg amit el tudok képzelni, hogy ez csak egy automata e-mail, és ha kártyás fizetés volt, akkor úgyis automatikusan arra fog érkezni a pénz (chargeback), ellenben ha pl. kp-s volt, akkor már tényleg figyelembe is veszik a megadott IBAN formátumú számlaszámot, és arra utalnak.

(#7018) Marosko válasza , (#7017) üzenetére


Marosko
csendes tag

Jó a meglátásod. A sablon tartalmazza az IBANos textet. Valójában mindig arra az eszközre kell visszamennie a pénznek ahonnét érkezett.

(#7019) , válasza Marosko (#7018) üzenetére


,
addikt

Arról esetleg van valami infód, hogy mi alapján kapja meg egy visszaküldött termék a felbontott / újszerű / használt státuszt?
Felbontott esetén ez szerepel az oldalon:
"Teljesen működőképes termék, amely nem mutatja a normál elhasználódás jeleit. Tartalmazza a teljes kiszerelést."

Ehhez képest 10-ből 9-szer hiányosak ezek a termékek is, ami nem is lenne túl nagy gond, ha szó nélkül visszavenné az Alza, ellenben elálláskor pl. most is rajtam keresik a tartozékokat:
"Már csak egy dologra van szükség, hogy vissza tudjuk küldeni a pénzt.
Add le a hiányzó kiegészítőket."

Létezhet az, hogy tényleg full tartozékokkal elindul egy termék az Alzától, de az AlzaBoxba már hiányosan kerül be, tehát menet közben tűnnek el dolgok a termék dobozából? Mivel csomagolás nincs, és a termék doboza teljesen nyitott állapotban van, így elvileg elképzelhető lenne akár ez is. Esetleg egyszerűen csak nem ellenőrizték le amikor valaki visszaküldte, most meg a többedik visszaküldésnél már igen?

(#7020) Lauda


Lauda
félisten

A raktáron és a szállításra kész x darab között mi a különbség a felhasználó szempontjából? :)

[ Szerkesztve ]

(#7021) koxx válasza Lauda (#7020) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

A raktáron lévő cuccra talán nem kell kipengetni a 600 ft-os átvételi díjat és nagyjából azonnal elérhető/átvehető, a szállításra kész állapotúnál pedig 24-48 óra is lehet.

(#7022) fatal` válasza Lauda (#7020) üzenetére


fatal`
titán

Raktáron = az adott boltban van, azonnal átvehető
Rendelhető = másnapra érkezik a boltba (vagy 2.nap múlva), 600 HUF az átvétel, többnyire a szlovák raktárból hozzák át.

[ Szerkesztve ]

(#7023) Lauda válasza koxx (#7021) üzenetére


Lauda
félisten

#7021koxx, #7022fatal`

Köszönöm szépen! ;)

(#7024) rasotamas


rasotamas
veterán

Sziasztok!

Van valakinek valami kuponja amit megosztana velem? GVH-s 3000-rest akartam ellőni de lejárt. Van egy 990-esem mert multkor 1 napot késett egy megrendelésem.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#7025) Tomibu


Tomibu
újonc

Sziasztok. A helyzetem a következő: tavaly vettem egy használt de garancias (2025-ig) gigabyte geforce rtx 3070 gaming oc 8g rév 1.0 típusú vga-t magánszemélytől.
Egy pár hete szopok vele, hol ad képet hol nem. Kezdetben a HDMI néha működött néha nem. Mostmár egyáltalán nem ad képet displayporton sem. Melegszik is a kártya. Ugye amikor a kártya vásárolva volt még az előző tulaj által, akkor 423.000 ft-ba került. Jelenleg nincs raktáron náluk a rev1.0-as verzió így gondolom a termék csere nem játszik.
Ilyen esetben kérhetem a penzvisszateritest? Ha igen akkor ezt a 423k-t kapom vissza? Valakinek tapasztalata?

Tomi

(#7026) Executioner válasza Tomibu (#7025) üzenetére


Executioner
tag

Szia,

Van raktáron nekik 3070. Több fajta. Szerinted kicserélik valamelyikre vagy visszafizetik a jelenlegi piaci ár többszörösét? :))

Nem fogja őket érdekelni h rev1, 2, 3 vagy 4. :N

Exec

(#7027) koxx válasza Tomibu (#7025) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Először is legyen adás-vételid mert a vásárlónak kell jelezni a garis problémát. Első körben nem hiszem, hogy pénz vissza lesz hanem javítás és ha nem lehetséges akkor felajánlhatnak a 3070-nel egyenértékű/tudású vga-t (ami most talán egy 4060Ti lehet)

(#7028) raziel01 válasza koxx (#7027) üzenetére


raziel01
veterán

De nem köteles elfogadni ha nem teljesen azonos tudású.
Törvény szerint javítás vagy csere azonosra. Ha egylk sem megy akkor pénz vissza.

(#7029) Rendo84


Rendo84
senior tag

Ma kaptam ismét 3000 Ft-os kupont.
E-mailben azt írják a kompenzáció második szakasza.
Nem vásárolták le az emberek a 450 millát és jön újra még egy kör? :)

(#7030) fahrii


fahrii
őstag

Jó fej ez az alza. A fél milliós VGA-t nem csomagolják be környezetvédelmi okokra hivatkozva, de a csomag budipapirt bezzeg jól körbebugyolálják... :((

(#7031) nincsnév007


nincsnév007
őstag

Sziasztok. Alzás vissza fizetésnél a weboldalon melyik bankszámla számot kéri ? Az ibam vagy a simát ?

(#7032) koxx válasza nincsnév007 (#7031) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Mindig IBAN kell.

(#7033) nincsnév007 válasza koxx (#7032) üzenetére


nincsnév007
őstag

Ma írták hogy vissza utálja a pénzt. De be írom az ibam számlát és hiába nyomok rá hogy utalás bankszámlára nem történik semmi. Vagy ilyen esetben célszerű várni pár napot?

(#7034) , válasza nincsnév007 (#7033) üzenetére


,
addikt

Nem működik már egy ideje ez a funkció a weboldalukon, de egyébként IBAN számot kell(ene) megadni.
Annyit tudsz csinálni, hogy arra az e-mailre válaszolj, amelyikben jelezték, hogy visszakapod a pénzt. Ott írd le az IBAN számodat. Ezt követően fogsz kapni tőlük egy visszaigazolást e-mailben, hogy az utalás megtörtént, és hogy 4-5 munkanap múlva rajta lesz a számládon az összeg.

(#7035) K1LLMy53Lf


K1LLMy53Lf
senior tag

sziasztok,

rendeltem egy felbontott alaplapot, ma érkezett meg, kibontottam, de hibás a socket, 3 láb el van hajolva benne. ezt ilyen esetben szimpla "elállás"sal érdemes visszaküldeni, vagy "sérülten érkezett" vagy "reklamáció"-t érdemes indítani, amennyiben nem akarok várogatni a cserére stb, de azt sem akarom, hogy rám fogják, hogy nálam lett hibás illetve valaki másnak is eladják ebben a formában?

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

(#7036) , válasza K1LLMy53Lf (#7035) üzenetére


,
addikt

Én egy e-mailt szoktam nekik írni, szoktam csatolni fényképet is a sérülésről/hiányos teljesítésről. Elállásnál van egyébként többféle választási lehetőség, pl. olyan is, hogy sérült volt a termék.

(#7037) fatal` válasza nincsnév007 (#7033) üzenetére


fatal`
titán

Kártyás chargeback van a legtöbb esetben, soha nem értettem mi a francnak kéri az IBAN számot.

De a profilodon ki tudod tölteni.

(#7038) nincsnév007 válasza , (#7034) üzenetére


nincsnév007
őstag

Köszi. Írtam nekik.

fatal: köszi azt is megpróbálom.

[ Szerkesztve ]

(#7039) K1LLMy53Lf válasza , (#7036) üzenetére


K1LLMy53Lf
senior tag

köszi az infót, igazán ez volt a legfontosabb, mert csak ezt a 3 fő opciót látom, nem látom az "alopciókat". akkor "elállás -> sérült termék +emailben fotó küldés a hibáról" kombóval járok a legjobban. (természetesen unboxingról nem készítettem videót :( de remélem ilyenbe nem kötnek bele és nem fogják rám a dolgot... )

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

(#7040) , válasza fatal` (#7037) üzenetére


,
addikt

Automatikus e-mail, jelentősége csak akkor van, ha pl. készpénzzel fizettél, mert olyankor utalni fognak a megadott IBAN számra (vagy esetleg be is lehet menni a pénzért személyesen).

[ Szerkesztve ]

(#7041) , válasza K1LLMy53Lf (#7039) üzenetére


,
addikt

Én minden esetben készítek unboxing videót, bár mivel Alzaboxba szoktam rendelni, oda meg csomagolás nélkül teszik be a termékeket lezáratlan gyári dobozzal, így igazából sok értelme nincs. Mondjuk kérni se kérték még egyszer se a videót.

(#7042) fatal` válasza , (#7040) üzenetére


fatal`
titán

Ja nem az e-mailre gondoltam, hanem a rendelésnél is kiírja ugyanazt, akkor is amikor chargeback van.

Igen, kp-s fizetésnél egyértelmű, hogy kellhet (ha valaki nem megy be a pénzért), de változtathatnának kicsit ezen.

Mindenesetre be lehet írni a profilhoz és akkor nem kell minden alkalommal ezzel szórakozni.

(#7043) peten7575 válasza , (#7041) üzenetére


peten7575
újonc

Az ALZA engem sajnos csúnyán átvágott. Vásároltam egy felbontott alaplapot 120000 Ft ért. Sajnos nem készítettem unboxing videót. Az összes m.2 hűtőborda hiányzott, beépítés után a processzort nem ismerte fel, el sem indult. Másik alaplapban teszteltem a RAM-ot és a processzort is működötek! Ebben az alaplapban nem. Jeleztem ALZA felé a reklamációt, visszaküldtem hosszas levelezésünk után elutasították a 14 napos elállási igényemet. Sajnos bebuktam ezt az összeget. Fogyasztóvédelemhez nem tudok fordulni mert nem tudom bizonyítani hiszen nem csináltam videót.

Vigyázzatok az ALZA-val, legyetek résen!
Minden esetben készítsetek videót az a biztos enni nem kér.
Néhány pozitív tapasztalatom ugyan volt velük korábban, ez a legutóbbi hosszas levelezés velük megingatta a bizalmamat. Főleg hogy azt a választ kaptam hogy három napon belül jeleznem kellett volna hanem működik és hiányos amit én meg is tettem ezt el is ismerték telefonban de ennek ellenére többszöri kérésem az ügyem kivizsgálása ellenére elutasították.
Ez is csak egy webáruház a többi mellett, jobb az óvatosság és a körültekintő hozzáállás.

[ Szerkesztve ]

-

(#7044) koxx válasza peten7575 (#7043) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Igazából nem szabad felbontott terméket venni, sajnos. Én amiket visszavittem arra még a gyári fóliákat is visszaraktam. Az alza sara, hogy ilyen szarokat visszavesznek, meg se nézik rendesen. Amúgy mi vitt rá, hogy 120-ért bontott lapot vegyél?

(#7045) MaxxDamage válasza peten7575 (#7043) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

De miért az Alza a hibás?
Nem értelek!
Eleve "felbontott" terméket veszel, akkor videót kell készíteni a felbontásról és a csomag tartalmáról! Magadnak köszönheted, nem az Alza a hibás....már bocs! :U

Én eddig amit vettem is bontott terméket, azt érkezéskor fel is vettem és ha hiányzott is valami, azt mindig meg is kaptam!
Gari meg + gari (+3 év) esetén a 4.-ik évben ment tönkre vagy lett baja, azokat vagy vissza fizették 100% árát vagy le lett vásárolva!
Remek bolt!
Én csak ajánlani tudom mindenkinek! :R

Magad hibáját meg ne a boltra hárítsd át! :DDD

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#7046) K1LLMy53Lf


K1LLMy53Lf
senior tag

hát nagyon kíváncsi vagyok ezek után, h az én lapommal mi lesz... mondjuk én tegnap délután vettem át, 2órával később bontottam és jeleztem a hibát, ma vissza is küldtem nekik...
egyébként én úgy tudom, hogy a boltnak kell bizonyítania, hogy a sérülés/hiba/hiány a csomag átvétele után keletkezett...

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

(#7047) raziel01 válasza peten7575 (#7043) üzenetére


raziel01
veterán

Mennyivel volt olcsóbb bontottan?
Egyébként nem vigasz de a net tele van vele, hogy bontott alaplapot nem szabad venni, mert többen írták, hogy hiányzott róla valami, lábak el voltak görbülve stb.
Alza meg nem teszteli sajnos, mert ahhoz gépet kéne összerakni vele.

(#7048) , válasza K1LLMy53Lf (#7046) üzenetére


,
addikt

Én is így tudom, hogy a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy nem ő a hibás, tehát jelen esetben hogy ő nem hiányosan küldte el az adott terméket.

(#7049) K1LLMy53Lf válasza raziel01 (#7047) üzenetére


K1LLMy53Lf
senior tag

egyébként egy érdekes tény/megjegyzés ehhez: velem történt olyan 10+éve, hogy a bontatlan, gyári lapban hibás volt a socket (el volt hajolva pár láb.... :DDD )

ezt csak ahhoz, h habár az esély baromi kicsi, mégsem 0 arra, hogy fizikai hibás egy zsír új lap, ami tuti nem szállítás/tárolás során hibásodott meg. ebből a szempontból, ha biztosra akarsz menni, jobb mindenről unboxing videót csinálni :) (akkor rá is szoktam arra, hogy átvételkor, a kereskedővel együtt mindig lecsekkoltam a cpu socketet)

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

(#7050) K1LLMy53Lf


K1LLMy53Lf
senior tag

amúgy most néztem az alza felületét és most tűnt fel, hogy habár az elállásra nyomtam a felületen, de azon belül kiválasztottam, hogy a termék hibásan/sérülten érkezett, ahogy itt beszéltük tegnap... és így nem elállást, hanem reklamációt nyitottak... most hozzáírtam, hogy elállok a vásárlástól, hogy legyen nyoma, de nem tudom mit ér...

"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.