Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
K1LLMy53Lf
senior tag
amúgy most néztem az alza felületét és most tűnt fel, hogy habár az elállásra nyomtam a felületen, de azon belül kiválasztottam, hogy a termék hibásan/sérülten érkezett, ahogy itt beszéltük tegnap... és így nem elállást, hanem reklamációt nyitottak... most hozzáírtam, hogy elállok a vásárlástól, hogy legyen nyoma, de nem tudom mit ér...
-
K1LLMy53Lf
senior tag
válasz
raziel01 #7047 üzenetére
egyébként egy érdekes tény/megjegyzés ehhez: velem történt olyan 10+éve, hogy a bontatlan, gyári lapban hibás volt a socket (el volt hajolva pár láb....
)
ezt csak ahhoz, h habár az esély baromi kicsi, mégsem 0 arra, hogy fizikai hibás egy zsír új lap, ami tuti nem szállítás/tárolás során hibásodott meg. ebből a szempontból, ha biztosra akarsz menni, jobb mindenről unboxing videót csinálni
(akkor rá is szoktam arra, hogy átvételkor, a kereskedővel együtt mindig lecsekkoltam a cpu socketet)
-
#24845312
törölt tag
válasz
K1LLMy53Lf #7046 üzenetére
Én is így tudom, hogy a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy nem ő a hibás, tehát jelen esetben hogy ő nem hiányosan küldte el az adott terméket.
-
raziel01
veterán
-
K1LLMy53Lf
senior tag
hát nagyon kíváncsi vagyok ezek után, h az én lapommal mi lesz... mondjuk én tegnap délután vettem át, 2órával később bontottam és jeleztem a hibát, ma vissza is küldtem nekik...
egyébként én úgy tudom, hogy a boltnak kell bizonyítania, hogy a sérülés/hiba/hiány a csomag átvétele után keletkezett... -
válasz
peten7575 #7043 üzenetére
De miért az Alza a hibás?
Nem értelek!
Eleve "felbontott" terméket veszel, akkor videót kell készíteni a felbontásról és a csomag tartalmáról! Magadnak köszönheted, nem az Alza a hibás....már bocs!Én eddig amit vettem is bontott terméket, azt érkezéskor fel is vettem és ha hiányzott is valami, azt mindig meg is kaptam!
Gari meg + gari (+3 év) esetén a 4.-ik évben ment tönkre vagy lett baja, azokat vagy vissza fizették 100% árát vagy le lett vásárolva!
Remek bolt!
Én csak ajánlani tudom mindenkinek!Magad hibáját meg ne a boltra hárítsd át!
-
-
peten7575
újonc
válasz
#24845312 #7041 üzenetére
Az ALZA engem sajnos csúnyán átvágott. Vásároltam egy felbontott alaplapot 120000 Ft ért. Sajnos nem készítettem unboxing videót. Az összes m.2 hűtőborda hiányzott, beépítés után a processzort nem ismerte fel, el sem indult. Másik alaplapban teszteltem a RAM-ot és a processzort is működötek! Ebben az alaplapban nem. Jeleztem ALZA felé a reklamációt, visszaküldtem hosszas levelezésünk után elutasították a 14 napos elállási igényemet. Sajnos bebuktam ezt az összeget. Fogyasztóvédelemhez nem tudok fordulni mert nem tudom bizonyítani hiszen nem csináltam videót.
Vigyázzatok az ALZA-val, legyetek résen!
Minden esetben készítsetek videót az a biztos enni nem kér.
Néhány pozitív tapasztalatom ugyan volt velük korábban, ez a legutóbbi hosszas levelezés velük megingatta a bizalmamat. Főleg hogy azt a választ kaptam hogy három napon belül jeleznem kellett volna hanem működik és hiányos amit én meg is tettem ezt el is ismerték telefonban de ennek ellenére többszöri kérésem az ügyem kivizsgálása ellenére elutasították.
Ez is csak egy webáruház a többi mellett, jobb az óvatosság és a körültekintő hozzáállás. -
fatal`
titán
válasz
#24845312 #7040 üzenetére
Ja nem az e-mailre gondoltam, hanem a rendelésnél is kiírja ugyanazt, akkor is amikor chargeback van.
Igen, kp-s fizetésnél egyértelmű, hogy kellhet (ha valaki nem megy be a pénzért), de változtathatnának kicsit ezen.
Mindenesetre be lehet írni a profilhoz és akkor nem kell minden alkalommal ezzel szórakozni.
-
#24845312
törölt tag
válasz
K1LLMy53Lf #7039 üzenetére
Én minden esetben készítek unboxing videót, bár mivel Alzaboxba szoktam rendelni, oda meg csomagolás nélkül teszik be a termékeket lezáratlan gyári dobozzal, így igazából sok értelme nincs. Mondjuk kérni se kérték még egyszer se a videót.
-
K1LLMy53Lf
senior tag
válasz
#24845312 #7036 üzenetére
köszi az infót, igazán ez volt a legfontosabb, mert csak ezt a 3 fő opciót látom, nem látom az "alopciókat". akkor "elállás -> sérült termék +emailben fotó küldés a hibáról" kombóval járok a legjobban. (természetesen unboxingról nem készítettem videót
de remélem ilyenbe nem kötnek bele és nem fogják rám a dolgot... )
-
fatal`
titán
válasz
nincsnév007 #7033 üzenetére
Kártyás chargeback van a legtöbb esetben, soha nem értettem mi a francnak kéri az IBAN számot.
De a profilodon ki tudod tölteni.
-
#24845312
törölt tag
válasz
K1LLMy53Lf #7035 üzenetére
Én egy e-mailt szoktam nekik írni, szoktam csatolni fényképet is a sérülésről/hiányos teljesítésről. Elállásnál van egyébként többféle választási lehetőség, pl. olyan is, hogy sérült volt a termék.
-
K1LLMy53Lf
senior tag
sziasztok,
rendeltem egy felbontott alaplapot, ma érkezett meg, kibontottam, de hibás a socket, 3 láb el van hajolva benne. ezt ilyen esetben szimpla "elállás"sal érdemes visszaküldeni, vagy "sérülten érkezett" vagy "reklamáció"-t érdemes indítani, amennyiben nem akarok várogatni a cserére stb, de azt sem akarom, hogy rám fogják, hogy nálam lett hibás illetve valaki másnak is eladják ebben a formában?
-
#24845312
törölt tag
válasz
nincsnév007 #7033 üzenetére
Nem működik már egy ideje ez a funkció a weboldalukon, de egyébként IBAN számot kell(ene) megadni.
Annyit tudsz csinálni, hogy arra az e-mailre válaszolj, amelyikben jelezték, hogy visszakapod a pénzt. Ott írd le az IBAN számodat. Ezt követően fogsz kapni tőlük egy visszaigazolást e-mailben, hogy az utalás megtörtént, és hogy 4-5 munkanap múlva rajta lesz a számládon az összeg. -
válasz
nincsnév007 #7031 üzenetére
Mindig IBAN kell.
-
nincsnév007
addikt
Sziasztok. Alzás vissza fizetésnél a weboldalon melyik bankszámla számot kéri ? Az ibam vagy a simát ?
-
Jó fej ez az alza. A fél milliós VGA-t nem csomagolják be környezetvédelmi okokra hivatkozva, de a csomag budipapirt bezzeg jól körbebugyolálják...
-
Rendo84
senior tag
Ma kaptam ismét 3000 Ft-os kupont.
E-mailben azt írják a kompenzáció második szakasza.
Nem vásárolták le az emberek a 450 millát és jön újra még egy kör? -
-
Tomibu
újonc
Sziasztok. A helyzetem a következő: tavaly vettem egy használt de garancias (2025-ig) gigabyte geforce rtx 3070 gaming oc 8g rév 1.0 típusú vga-t magánszemélytől.
Egy pár hete szopok vele, hol ad képet hol nem. Kezdetben a HDMI néha működött néha nem. Mostmár egyáltalán nem ad képet displayporton sem. Melegszik is a kártya. Ugye amikor a kártya vásárolva volt még az előző tulaj által, akkor 423.000 ft-ba került. Jelenleg nincs raktáron náluk a rev1.0-as verzió így gondolom a termék csere nem játszik.
Ilyen esetben kérhetem a penzvisszateritest? Ha igen akkor ezt a 423k-t kapom vissza? Valakinek tapasztalata? -
Sziasztok!
Van valakinek valami kuponja amit megosztana velem? GVH-s 3000-rest akartam ellőni de lejárt. Van egy 990-esem mert multkor 1 napot késett egy megrendelésem.
-
A raktáron és a szállításra kész x darab között mi a különbség a felhasználó szempontjából?
-
#24845312
törölt tag
válasz
Marosko #7018 üzenetére
Arról esetleg van valami infód, hogy mi alapján kapja meg egy visszaküldött termék a felbontott / újszerű / használt státuszt?
Felbontott esetén ez szerepel az oldalon:
"Teljesen működőképes termék, amely nem mutatja a normál elhasználódás jeleit. Tartalmazza a teljes kiszerelést."Ehhez képest 10-ből 9-szer hiányosak ezek a termékek is, ami nem is lenne túl nagy gond, ha szó nélkül visszavenné az Alza, ellenben elálláskor pl. most is rajtam keresik a tartozékokat:
"Már csak egy dologra van szükség, hogy vissza tudjuk küldeni a pénzt.
Add le a hiányzó kiegészítőket."Létezhet az, hogy tényleg full tartozékokkal elindul egy termék az Alzától, de az AlzaBoxba már hiányosan kerül be, tehát menet közben tűnnek el dolgok a termék dobozából? Mivel csomagolás nincs, és a termék doboza teljesen nyitott állapotban van, így elvileg elképzelhető lenne akár ez is. Esetleg egyszerűen csak nem ellenőrizték le amikor valaki visszaküldte, most meg a többedik visszaküldésnél már igen?
-
#24845312
törölt tag
válasz
vidaila #7015 üzenetére
Hogy az IBAN számlaszámot miért szokták kérni, azt nem tudom, mert én eddig hiába adtam meg mindig garantáltan helyes formátumban, akkor sem oda érkezett a pénz, hanem arra a számlára, ami ahhoz a bankkártyához tartozik, amivel fizettem akár az AlzaBoxnál, akár személyesen bent az üzletben. Ahogy írták is fentebb, a chargeback miatt. Esetleg amit el tudok képzelni, hogy ez csak egy automata e-mail, és ha kártyás fizetés volt, akkor úgyis automatikusan arra fog érkezni a pénz (chargeback), ellenben ha pl. kp-s volt, akkor már tényleg figyelembe is veszik a megadott IBAN formátumú számlaszámot, és arra utalnak.
-
vidaila
senior tag
Gondoltam utalnak mert Iban formában kértek tőlem számla számot külön emailban
-
vidaila
senior tag
válasz
torma1981 #7012 üzenetére
Na erre én is kíváncsi vagyok, hogy kinek mi a tapasztalata. Mennyi idő mire megérkezik a penz, tegnap kaptam emailt, hogy elutalták a jóváírást persze írták 4-5 nap míg az én számlámra megérkezik. (Érdekes ha fizetek azonnal levonja a pénzt tőlem vagy a posta is hamarabb szállít mint az elektronikus utalás?!)
-
torma1981
veterán
Sziasztok.
Lemondtam egy rendelést tegnap délelőtt. 2 órárá a megrendeléstől. Előre fizettem tegnap, de még nem utalták vissza a pénzt. Milyen gyorsan szokták? Még össze készítés alatt sem volt a csomag. Az Emag simán szinte rögtön visszautalja ilyenkor a pénzt.
Köszi.
-
nincsnév007
addikt
Sziasztok! Van valakinek abból tapasztalata hogy vissza küldtem a terméket mert hibás lett, át vették reklamációra, és van még 21 napjuk hogy reagáljanak valamire. Termékre azt írják hogy meghatalmazott szervízben. Mindig kivárják a 30 napot?
-
#24845312
törölt tag
válasz
raziel01 #7008 üzenetére
Szerencsére velem eddig még nem problémáztak ilyen esetekben, hisz eleve visszaküldött termékekről volt szó. Ettől függetlenül persze videó a csomagbontásról az alap lenne, ha lenne csomag, de mióta az AlzaBoxba csak magát a termék nyitott dobozát szokták belerakni, így én az AlzaBox rekeszének a kinyitásáról csinálom a videót, ez helyettesíti gyakorlatilag a csomagbontást.
-
raziel01
veterán
válasz
#24845312 #7007 üzenetére
Alza még ilyen szempontból egész vevő párti de nekem tőlük is rémlik olyan, hogy nem akarták cserélni, mert azt mondták, hogy a vevő cserélte ki, közben pedig már ő is úgy kapta.
IT-s boltoknál ilyen esetben simán rádfogják, hogy te cserélted ki, kb esélyed nincs bebizonyítani, hogy nem. Ezért érdemes videót csinálni a kibontásról és azt talán elhiszik. -
#24845312
törölt tag
válasz
vidaila #6997 üzenetére
Ha visszaküldött termékről van szó, akkor én is többször jártam már így. Gondolom arra játszanak rá páran, hogy a visszaküldött termékeket nem ellenőrzi az Alza, és bepróbálkoznak ezzel a csellel, hogy mást tesznek a visszaküldött termék dobozába, mint ami ott volt eredetileg. Most épp egy 32GB-os 3200 MHz-es memóriakit érkezett meg hozzám. Elvileg. Azért csak elvileg, mert a doboza az stimmel is, de a belsejében már csak egy 16GB-os 3000MHz-es kit volt. A gyártó legalább egyezik, ha más már nem is.
-
vidaila
senior tag
Sziasztok. Elállás miatt posta automataval hogy tudok csomagot vissza küldeni?
-
vidaila
senior tag
Nem volt értelmes ember, ugyan is hiába vettem át tegnap a csomagot, azt mondta a rendszerben még nem látszik hogy átvettem... És innen így nem is jutottunk tovább. Érdekes mód az App és weblapon is azt írja hogy ma hozza 5 után a futár az automatába. De tegnap délben átvettem... Ilyenkor is mi van? Hülye ez az Alza...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- LEGO klub
- Assetto Corsa EVO
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- Milyen videókártyát?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Mobil flották
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest