- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
TiberiusX
tag
Sziasztok!
Rift S-nél miért csinálja azt az Oculus progi, hogy a képembe tolja a controlpanelt?
Már nem egyszer reseteltem a guardiant és mégis csinálja. Olyan közzel teszi a fejemhez, hogy kényelmetlen kezelni... Kitöröltem a buandary history-t is.
Mi lehet a gond? -
Márton
nagyúr
válasz
Hunner #25797 üzenetére
És ez a frissítés kényszerített? Olyan mint a gearvr-nál? Hogy egy 360photos faék egyszerű képnéző el sem indul amíg nem a legfrissebb a rendszer? És ha épp nincs neted? Lol. Mondjuk most már nem lesz ilyen veszély... Max egyáltalán nem indul el, de akkor nagyon beindulok..
-
a2d2
addikt
Payday 2 - 1 dollár: [link]
-
Hunner
senior tag
válasz
Márton #25796 üzenetére
Karácsonyra az összes új Oculus felhasználónak az arcába kellett tolni a FB integrációt, hiszen brutális mennyiségű új felhasználó érkezik az ünnepek alatt. Máshogy nem lehetett megoldani csak szoftverfrissítéssel.
Semmi más értelme nem volt, és ez meg is látszik rajta. -
Jinxb1rd
addikt
Ezek az updatek nagyon szerencsétlenek
-
Veghcs
újonc
Ja igen van itt valaki aki szimulátorozik az oculusal, FSX vagy a X plane 11-el tolja
-
Veghcs
újonc
válasz
Dyingsoul #25781 üzenetére
Most nem tudom,hogy sikerült-e, a BIOS frissités sikerült,reggel probáltam nem volt probléma egyenlőre,közben irt az oculus support futattam egy diagnosztikai progit,én nem tudom ezt az adathalmazt értelmezni,mondjuk az error sokat szerepel benne,igazából nem tudom hogy jó e-vagy sem,bár reggel jól müködött
-
plg
tag
válasz
Bephott #25731 üzenetére
Végre ki tudtam próbálni az általad írt "szivacs-hack"-et, és mit ne mondjak, látványos a javulás! Például a túl sötét környezetre figyelmeztető szöveg, ami a kép alján szokott megjelenni, eddig gyakorlatilag olvashatatlan volt, de most majdnem teljesen éles!
Úgyhogy most én is kicsit kijjebb tapasztva használom a szivacsot addig, amíg nem jön ki valami "gyári" megoldás.
Hatalmas köszönet a tippért, mert nekem, mint kezdő VR-osnak (a telefonos és Oculus Go-s dolgokat nem számítanám bele) eszembe sem jutott volna, hogy piszkáljam azt a szivacsot -
a2d2
addikt
Köszi, akkor behúzom.
Tényleg, erről a Moon Riderről meg is feledkeztem már. Utoljára kint toltam vele az udvaron talán szeptemberben. Közben kijött elég sok Oculus böngésző frissítés is, lehet ránézek még.
Synth Riders helyett a Dance Collidert vettem meg, mert az is be van ígérve Questre. Viszont ha dolgoznak is rajta jól eltolták ezt a fejlesztők hogy hagyták hogy Questre előbb kijöjjön a Synth Riders. Közben ránéztem ez sem cross buy, szóval skippelem. -
Dyingsoul
Topikgazda
Erre összehasonlításképp azt tudom mondani, hogy nekem anno 1070-em volt +4770K-m. (semmi extrém tuning, csak egy picike pár Mhz, léghűtéssel)
Azzal a 90 FPS megvolt Rifttel, de néha beesett helyzettől függően. Az 1.2-es SS volt az álmom, de az csak ASW-vel, 45fps-ben ment. Ehhet képest szerintem a te kombód picit erősebb... Viszont... a Rift S-nek nagyobb a felbontása, mint a CV1-nek (pixelszámban nem is picit). Szóval nem csoda, ha elfogy az erőforrás. Anno az 1070-nel emiatt én nem is játszottam a Fallout 4 VR-t, ment a fiókba. Aztán upgradeltem gépet (de nem a FO4 miatt) azóta nincs gondom vele. -
stfx
aktív tag
Annyit boven meger, nekem is megvan, csak indexen ahogy elkezdodik a jatek par loves utan fekete kep lesz. Majd meg megnezem hetvegen, nem beta steamvr-al, meg friss nvidia driverrel. Megneztem a moonridert amit ajanlgatsz a Beat Saber helyett, de azt kell hogy mondjam hogy a Beat Saber meger +30€-t ahhoz kepest. Meg latom te is szereted a ritmus jatekokat, a Synth Riderst ajanlanam neked most 12,36€ steamen, de van nativ quest portja is, es vannak custom songok hozza.
-
a2d2
addikt
Srácok ezt próbálta már valaki?
Space pirate trainerhez képest negyed áron van most: [link] -
a2d2
addikt
válasz
Raymond #25783 üzenetére
Köszi a tesztet.
Nem gondoltam volna hogy ennyire magas a latency. Kb 30-as értékekre tippeltem. Akkor végképp marad az ALVR. Ha így nézzük akkor az már csak 15-el több ennél, ebből kb 10 a wifi transfer, a többi meg a képszeletelés hiánya meg ilyenek. Meg ugye 150Mbps-os videót kell enkódolni, dekódolni a 30-50-100 helyett Link esetében.
Két kollegám mondjuk rendelt tegnap kábelt hozzá amazonról.
Mondjuk így hogy rendes felbontáson megy már a Link biztos szebb mint az ALVR a 150 vs 100Mbps miatt. De ehhez azért eléggé sasszeműnek kell lenni. Én teszteltem 150-en és 200-on is, nem nagyon láttam már a javulást cserébe néhol láttam fejmozgásnál a fekete keretelcsúszást. -
ron8
senior tag
-
Raymond
titán
Megjott a v12 nekem is a PC-re. Jo hir er rossz hir
Jo hir
Allithatok a parameterek es Distortion Curvature Low valamit Encode Resolution Width 2912 beallitasokkal gyonyoru a kep. Megneztem a Performance Hud mit ir Latency-re es jatek/app fuggo a dolog:
50-51ms - theBlu (Reef)
52-58ms - Showdown
56-60ms - Aircar
45-46ms - UltrawingsRossz hir
Eltunt a latency meres a Perfomance Hud-rol amikor a Rift-et hasznalom igy nem tudom 1:1 osszehasonlitani, csak az amaradt amire regebbrol emlekszek hogy az UE-s jatekoknal 21-26ms volt talan, ha nem tevedek a theBlu-nal is ez volt akkor amikor neztem, tehat kb 21-30ms plusz a "nativ" Rift-hez kepest. Ez mar azert nem olyan veszes.
Megjott nalam is az akadozas, de egyelore igazan csak az Aircar-nal vettem eszre. Ott volt hogy hiaba volt akarmennyi performance headroom, az FPS leesett az alacsony 60-as regiokba is helyeknent pedig siman birnia kene. Ja es az ASW se aktivalodott, pedig 70FPS alatt mar mindenkepp aktivalodnia kellett volna.
Remelem javitjak a dolgokat hamarosan, ez igy nem az igazi. Na meg az Oculus kabel is johetne lassan ha mar mindenhol elerheto Europan kivul. Azt irtak valahol hogy majd jovo ev elejen.
-
szente
addikt
válasz
Veghcs #25780 üzenetére
Amit linkeltél az VIA chipsetes, amennyire én tudom, az nem ajánlott. Igazából nem is találtam itthon emberi áron olyat, amit nyogudt szívvel meg mernék venni.
Dyingsoul:
Nekem is AMD lapom van (Strix B450), és végig próbáltam az összeset, de tartósan nem volt jó. Ezen a lapon az összes USB a prociba van drótozva, legalább is sehol nem ír mást. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Veghcs #25778 üzenetére
Sem at Inatek-et sem egyebet nem tudok ajánlani csak a Startech-et.
4 Port PCI Express (PCIe) SuperSpeed USB 3.0 Card Adapter w/ 4 Dedicated 5Gbps Channels - UASP - SATA / LP4 PowerA hangsúly a Dedicated-en van mert ennek minden portja tudja az 5Gbps-t akkor is ha mind a négyre eszköz van kötve. Más kártyát nem tudok ami tud ilyet.
Mondjuk ha csak 1 port kell akkor az inateck is jó lehet, de én most arról is lekötöttem a Riftnek az egyetlen darab szenzorát ami rajta volt mert usb fel-le hangok mellett veszítette a jelet...Az összefoglalóban megtalálod mivel tudod megnézni, hogy melyik usb HUB-ra van körve neked a Rift.
Ez a kép pedig az alaplapod manuáljából van:A pirossal jelöltbe ha bedugotd szinte biztos, hogy nem fog működni a dolog tartósan. (ezzel én is szívtam). A zölddel jelöltet a chipset irányítja. Ahhoz hogy a chipset-ről vezérelt USB flottul működjön két dolog kell:
-A legfrissebb BIOS ami kijött a lapodhoz.
-A legfrissebb AMD Chipset driver az !!!AMD oldaláról!!!Ha ezek után sem működik a megfelelő USB portokban akkor gariztatni kell. (Szerintem, ugyanis nekem nincs több ötletem.)
-
Veghcs
újonc
https://www.pcx.hu/axagon-pceu-232v-2-2x-usb3-0-bovitokartya-284384
Ilyen jó lehet -
Veghcs
újonc
Bármit probálok zsákutca
-
szente
addikt
válasz
Veghcs #25771 üzenetére
Nekem is ezt csinálta.
Aztán vettem egy Type-C Type-A átalakítót amit VGA-ba dugtam, most így napok óta jó azon felül, hogy kb minden gèpindításnál szoftvert, vagy drivert frissít, vagy csak újra kell indítani az Oculus szolgáltatást. Nincs már az, mint a CV1-nèl, hogy csak felveszem ès megy. -
Veghcs
újonc
Ez magyarázza meg valaki miért csak két kib...szot percig müködik,fogom és össze csomagolom visszaviszem hogy B......meg ezt ki...szot szart
-
Hunner
senior tag
Half-Life: Alyx Hands-On! Tested on 8 VR Headsets - by Adam Savage’s Tested
-
Veghcs
újonc
Nem értem már ezt egészet milyen ki...….. usb drivert kéne használni,hogy müködjön,a ki... oculus support sem vállaszolt még
-
Enton
addikt
Newest update (12.0.0.191.268) introduced unplayable frame drops in HMD:
Uj ACC update-et probálgatom és ilyennel találkoztam cv1-el tuti jo csak vissza kell butitani a verziot a megfelelöre.
Itt egy methodus hogy lehet visszatekerni a verzioszámot:
Esetleg a public beta test bekapcsolása is tud segiteni.
-
Enton
addikt
No man sky music update and more to come:
Még a végén a beatsabert is belerakják, online coopban 360as costum song/pályákkal, bolygókon és fekete-lyukakon át.
-
a2d2
addikt
válasz
Jinxb1rd #25761 üzenetére
Nagyon érdekes lenne ha külön lenne a Steam és Oculus ranglista, de akkor simán lehet
Az biztos hogy pl ezt a Dagoneti-t aki november 16.-án értékelte a játékot sokat látom az élvonalban [link]
Az biztos hogy több száz játékos van a listán, de azt nem gondoltam volna hogy ezek csak az Oculus alattiak.
Az átrendezés nálam kizárt, körbe vagyok véve kanapékkal, fotelekkel, asztallal, kandallóval, ... Így marad kb 3x2m-em játszani. -
Raymond
titán
válasz
#54625216 #25762 üzenetére
Annyi azert van az Ubi hozzaallasaban hogy ok legalabb hoznak ki mindenfelet, vagyis sokkal "kalandosabbak" mint a tobbi nagy studio. Ott voltak peldaul a Lara Croft, Hitman es DX szep kis izometrikus Go valtozatai amibol a Hitman meg VR-ban is kijott. A DX-hez is csinaltak egy VR experience-t (nem igazan sikerult, valaki elturta a FOV-t), lett egy Eagle Flight stb.
Na persze itt aztan megvan az hogy ezek zomeben bedolgozo studiokbol jonnek es persze onnan aztan jonnek az emberek hivatalosan az Ubi-hoz. Van hogy az egesz studiot megveszik persze, volt par eve kapcsolat egyel akik elmeletileg fuggetlen bedolgozok voltak es volt papiron par project, de a gyakorlatban szinte az osszes bevetel Ubi-s melobol jott. Talan egy evre ra mar nem is voltak fuggetlenek. Mondjuk a gyerek mar nincs ott, de ahogy elnezem a LinkedIn-t van par Ubi-s es Ex-Ubi-s kapcsolatom. Ez a resz nalam mar lezarult, csak innen latom, most kezdek egy elmeletileg unalmas de jol fizeto melot helyben es jelenleg az a fontos hogy helyben legyen, nem kell a vilagot megvaltani mar. Az ipar viszont olyan hogy van penz igy idovel korul lehet nezni valami izgalmasabb feladat utan, ahogy neztem van VR is, majd bepofatlankodok miutan befeszkeltem magam
-
#54625216
törölt tag
válasz
Raymond #25760 üzenetére
Anno dolgoztam Ubi-s projecteken (Ubi volt az ügyfél) és többször is megjátszották, hogy egy eredeti koncepciójú, teljesen kész játékot E3 bejelentés előtt két hónappal elkaszáltak, átpasszolták egyik stúdiójuktól a másikhoz, átdolgoztatták és egy nagyobb franchise újabb részeként dobták piacra pár évvel később.
Azaz az üzleti döntéshozók és a marketingesek sakkozgatnak a projectekkel és a portokkal, random dobálják a munkákat egyik stúdiótól a másikhoz, néha lehetetlen határidőket szabva.
Azaz nem feltétlenül a stúdiók teljesítménye eltérő, hanem a szerencsésebbje végigviheti a projectjét, aki meg a f..sz rossz végére kerül, annak pár hónap alatt kell portolnia valaki más munkáját, ami nehezebb, mintha 0-ról kellene fejlesztenie.
Ez még csak nem is Ubi sajátosság, szinte minden óriáscég ezt csinálja.
Aztán amikor a sok negatív kritika miatt kezd annyira megrottyanni a pénztermelő franchise, hogy már a top menedzsment is érzékeli, akkor kijelölnek egy vezető stúdiót, a nyakukba öntenek egy halom lóvét és hagyják őket végre normálisan dolgozni. Így alakul ki az a hamis látszat, hogy a montreali stúdió gyártja a minőséget, a bukaresti meg a szemetet, pedig lehetne akár fordítva is. -
Jinxb1rd
addikt
Reminél az utolsó szám esetében, de még másnál is benne kell legyek a top 10-ben JinxB1rd néven. Ha nem látsz, akkor nincs crossozás, de ma este lesz időm ránézni.
Szerencsére én már rájöttem, hogy tudom úgy átrendezni a szobát, hogy elég területem, úgyhogy nem kell félnem ilyen interakcióktól. -
Raymond
titán
válasz
s:zozo #25759 üzenetére
Par hete voltak hirek hogy mar eleg sok helyen elerhetok ezek az experience-ek es hogy terjeszkednek meg, ugy latszik az egyik uj hely Mo lett. Itt egy cikk a ket elerhetorol szobarol: [link]
Az a helyzet az Ubi-val hogy most mar rengeteg helyen van studio es erdekes modon igy sok ev utan se harmonizalodott a minoseg. Az engine-nel igen, ott vilagosan latszik ahogy az egy-egy uj effekt bekerul a tobbibe, de ugy zomeben meg mindig lutri hogy milyen lesz ha valamit kiadnak. Lasd pl. amit epp itt irtam a Quest-es Bridge Crew-rol, az Ubi Barcelona es siralmas a port minosege. -
s:zozo
aktív tag
Kb. két hónapja nem tudtam VR-l foglalkozni, pár napja viszont elérkezett a pillanat és meglepődve tapasztaltam, hogy el vesztettem a VR "gyakorlatomat".
Oculus Rift-m van és bizony már a headsett használata is kényelmetlenséget okozott, nem volt kényelmes a kijelző kellemetlen lett a szememnek, sokat pislogtam, mert száraznak éreztem a szemeimet. No Man's sky-al alig tudtam játszani, mert 15-20 perc után émelyegni kezdtem.
Szóval, megint szépen szoktatom magamat a viseléséhez és a játékokhoz.
Tehát, ne hagyjátok magára a VR világát, hosszabb ideig. -
Raymond
titán
Kiprobaltam tegnap a Quest-es ST Bridge Crew-t (crossbuy-nak hala ingyenes volt). Hat az tuti hogy nem ezt fogjak GDC-n vagy az F8-on prezentalni hogy "How did we port from Rift to Quest" mert nem eleg hogy a grafika randa, raadasul meg a felbontason (pixel density) is tekertek lefele igy a sok szoveg es vekony vonal amibol az interface osszetevodik egy eltuno es felbukkano pixel halmaz. Ezt is a markanev miatt engedtek a Store-ba es nem azert hogy legyen ott meg egy minosegi jatek.
-
a2d2
addikt
válasz
kiskuplung #25750 üzenetére
Én a Skyrim teljesítményével teljesen elégedett vagyok még moddolva is szépen fut 1070-en.
Ezek szerint Fallout rosszabbul sikerült.
@s7evcsenko: engem is meglepett ma hogy látom az oculus akciós listában X euróért. -
Pinky001
csendes tag
válasz
kiskuplung #25750 üzenetére
"És akkor most huszadjára is leírom, hogy ne vegyetek utólag portolt játékokat. Vegyetek Asgard's Wrath-et
"
És utána?
Tudom Asgard's Wrath 2
Nekem egész jól fut a Fallout de én sem szeretem. -
kiskuplung
őstag
Az irányítás a legutolsó patchek óta már használható, bár kicsit esetlen maradt.
Az ugrálás az azért van, mert nem bírja a géped. A Fallout már csak ezért is botrányos VR port, mert amint elindítod, felbőg a VGA, a CPU és még így is örülsz, ha eléred a 45 fps-t.
Ha ráguglizol arra, hogy Fallout VR performance tweaks, akkor lehet találni különböző beállításokat, amivel kicsivel lehet javítani a helyzeten.
Csodát ne várj tőle, nekem i7-7700k + gtx1080-nal is üvöltenek a ventik, még mindent minimumra kapcsolva is. A leírásodban szereplő gépnek szerintem a torkán akad.De ne keseredj el, ez nem a géped, hanem a Fallout port hibája.
És akkor most huszadjára is leírom, hogy ne vegyetek utólag portolt játékokat. Vegyetek Asgard's Wrath-et -
Dyingsoul
Topikgazda
A VR beállításokban találsz egy comfort opciót vagy valami hasonlót. Próbáld meg úgy, hogy kikapcsolod. Az egy vignette effektet tesz rá mikor mozogsz, lehet az van elbaltázva.
Másrészt indíts a játék mellett egy Oculus Debug toolt és kapcsold be a performance hud-ot. Nézd meg hány FPS-sel megy és mekkora a performance headroomod. Lehet kicsit kevés neki a procid. (Úgy tudom az FO4 VR zabálja a VGA-t és a CPU-t is de javítsatok ki ha tévedek) -
ron8
senior tag
Sziasztok! Fallout 4-et szeretnék játszani oculus rift S-el. Megvettem a játékot, de nagyon fura a mozgás, vibrál, vagy hogy is mondjam, ugrál a kép, akadozik, nem sima, meg az irányítás sem a legjobb. Tudom hogy alapból Vive-re jelent meg, de tudtok erre esetleg vmilyen megoldást?
-
turit
tag
ingyenes játék az oculus store-ban.
https://mobilarena.hu/tema/teljes_verzios_jatekok_letoltese_ingyen_nem_warez/hsz_2109-2109.html -
a2d2
addikt
válasz
Jinxb1rd #25729 üzenetére
Na végeztem a mai edzéssel, Yuri és Remi összes pro pályáját végigtoltam, mindenhol bent vagyok a top10-ben. Látsz most? (Sztrovacsek81)
Szerencsére a tér kibővülése nem általános a pro pályákon. A Remi Yoghurtnál kellett nagyon figyelnem hogy nehogy leverjek valamit mert többször is hálón kívülre nyúltam ami azért idegesítő érzés ilyen kaszabolásnál
A Yuri utolsó pályáján meg nem tudom hogy gondoltak egy jobbról balra váltást de ennyire még nem vertem magam fejbe egy játékban sem. -
Raymond
titán
Tudom, emlekszek ra meg amikor probalgattad
Egyebkent ma delutan kiprobaltam roviden a Cosmos-t is. Eszrevehetoen nehez meg ugy is hogy a Quest-et surun hasznalom a Cosmos-nak pedig ott a jobb fejpantja. A fules es ahogy meg van oldva nekem bejott. A kep OK, semmi kemelkedo, mondjuk annyit tudni kell hogy csak Superhot-ot probaltam, a sweet spot is csak limitalva aszerint megitelendo, de nem volt problemas. Eloszor a HMD-t nyomtam az arcomba utanna a pantot le es rogziteni. Nem mozdult el jatek kozben de nem is ugraltam igazan. A kontrollerek nehezebbek de nem veszes. A kovetessel nem volt problema, de volt feny eleg. A szivacs viszont idegesito, talan ha 2 percet jatszottam de mar kezdem is izzadni, nem tudom mi lett volna olyan 20-30 perc utan.
Szoval igy kiprobalas utan is szerintem a Cosmos nem eri meg. Nekem nagyon ugy tunt hogy ezt a kepminoseget iolcsobban is megkapod es ha siman csak szimre kell mint neked vagy a kolleganak akkor inkabb a Reverb olcsobban vagy Rift S meg olcsobban.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Bephott #25731 üzenetére
"A füles érdekes, nagy a fejem, és egyszer előfordult, hogy használat közben lepattant a fülemről..."
A füles akkor van jól rögzítve ha kattan miután felveszed. Csináld azt, hogy felveszed, kifeszíted kattanásig a két fülest, hogy ne érjen hozzá a füledhez. Ez után hajtsd rá a füledre és a végén a hüvelykujjaddal nyomd bele a füledbe, mintha fülbedugós headsetet akarnál benyomni a füledbe. Ilyenkor is kattannia kellene egyet, na ekkor van rögzítve a füleden. A VR-osok a videójukban végig úgy tesztelték-használták, hogy soha nem volt rögzítve a fülükre...
A kattanás hangja ilyesztő lehet, olyan mint mikor eltörik valami.De ez a normális ebben az esetben. Ha így csináltad akkor nem szóltam.
A flipes design nálam is vinne mindent mert mikor videózom mérföldekkel kényelmesebb felhajtani a HMD-t és úgy matatni. Ezt csak az érzi át aki nem úgy használja, hogy felveszi és másfél órán át meg sem mozdítja a headsetet a fejéről.
-
Jacek
veterán
válasz
Raymond #25734 üzenetére
Én szimes oldalról közelítettem a VR-hez, nekem 80%-ban az a fontos ezért van ReverB.
Most itt svédben két nagyon nagy boltban is 170e átszámolva a Cosmos hova jutottunk a 300e-től másfél hónap alatt .Én azt hiszem rászántam az időt a tesztre
Indexet megnézném még, de Reverben elvagyok a következő Gen-ig, meglátjuk egyaltalán mi lesz, mert valszeg akkor el fogja érni a Reverb felbontását a többi, persze ha lesz egy 140 fov nagyobb felbontás jó lesz majd 2 év múlva.
-
Raymond
titán
A Cosmos technikai problemain kivul itt szerintem az is fontos hogy a kollega szimes oldalrol kozeliti meg a dolgokat nem mainstream oldalrol. Igy egy csomo Cosmos problema nem is igazan fontos ha a tracking megy amin azert csiszoltak valamit. A masik dolog pedig az ara, mert nem olcso, ahogy neztem 699EUR+ ahol kapni, de ez inkabb mainstream szemmel sok. Egy szimes aki (ha komolyabban veszi mint a Logitecg G29) akkor rendszeresen lat 500EUR+ periferia arakat, egy komolyabb kormany vagy HOTAS siman ott van 500-nal vagy joval felette. A harom monitor/TV szinten 3x nem volt olcso itt, a szimesek mentek inkabb projector-ra es szinten nem olcso cockpit-okra is.
Igy ha valaki ezeken az arszinteken mozog rendszeresen az mashogy latja a dolgokat mint az aki azon gondolkodik hogy megeri vagy nem a 449EUR-os Rift S. Sot, szerintem soskak nem is ugy nezik hogy "jobb ez annyival a Rift S-nel hogy megeri a +250EUR felarat?" hanem ugy hogy "az Index a legjobb, de a Cosmos majdnem olyan jo es 380EUR-al olcsobb"
-
Jacek
veterán
válasz
Bephott #25731 üzenetére
Mégis úgy gondolom hogy nem véletlenül vannak brutális le árazások belőle majdnem 50% miközben most jelent meg másfél hónapja, Kezdeti starthoz képest a RiftS feljebb ment.
Lehet hogy később jó lesz vagy már az de ez is mutatja hogy a start nagyon fontos, nem is értem mi értelme volt ilyen állapotban kitolni, mért nem lehet tesztelni? -
Bephott
csendes újonc
Mivel mindenhol (itt is) sokan fikázzák a Cosmost, nagyon hezitáltam, de gondoltam, hazahozok egyet, kipróbálom 2 hétig, ha nem tetszik, visszaviszem. (Alza)
Először is: miért Cosmos? Mert az Indexről most le is maradtam, drágább is, szóval az most nem játszik, a HP Reverb meg nem kapható itt, külföldről meg nem találtam olyat, aki garantálni tudja, hogy nem a régi (meghibásodó) széria, szóval még várok vele. (Mellesleg ha valakinek van eladó HP Reverb Rev2-je, szóljon!)
Más headset nem igazán jöhet szóba, mert szimulátorhoz kell, szóval a felbontás talán a legfontosabb.Eddig volt egy Rift CV1-em, most van egy Samsung O+ és a Cosmos.
A Cosmos kényelmes, korrektül megépített headset. Jó anyagokat használtak, a párnázása különösen tetszik a korábbiakhoz képest, nagyon kellemes a tapintása az arcon, a homlokomnál pedig nem szívja fel az izzadságot. A flip-up csodálatos, nagyon utáltam a homlokomra tolt headset lencséjét folyamatosan takarítani, itt ez megszűnt. 10 perc alatt megszoktam, hogy ezt használom. Sok reviewban leszólták, hogy az arcra felfekvő műanyag kattog és gagyi... Igen, amikor a kezedben van és kattogtatod, de használatkor nem, szóval nincs vele ilyen szempontból semmi probléma.
A füles érdekes, nagy a fejem, és egyszer előfordult, hogy használat közben lepattant a fülemről, de kis pozícionálgatás után rendben van, nem fordult elő többet. Talán valami házi barkács segít rajta, bár tény, hogy piacra dobás előtt ráadhatnák pár nagyfejű emberre is...
A hangminőség viszont jó. Nekem jobban tetszik mint pl az O+ AKG hangszórója, de kb az a szint.A kontrollereket én nem használom gyakorlatilag semmire sem, kipróbáltam vagy 2 percre, nem volt különösebben bajom vele, de mivel csak szimulátorozom, kb mindegy, hogy milyen a tracking pl a hátam mögöt...
Tracking: a kezdeti hibákat kijavították, már jobban követ mint egy WMR headset, semmi problémát nem tapasztaltam vele.
Na és a képminőség. A Cosmos képe gyönyörű. OLED headsetek után sem érzem, hogy homályos vagy elmosódott lenne bármilyen szín, a felbontása pedig nagy ugrás az O+ majdnem azonos felbontásához képest is! DCSben sokkal kevesebb műszerhez kell odahajolnom, hogy le tudjam olvasni, és ez nekem nagy előrelépés! Igen, a Reverb még ennél is jobb, de én ezzel is nagyon elégedett vagyok.
SDE minimálisan van, de csak ha keresed. Az O+ után azt gondolom, hogy a jobb, ha van egy kis SDE egy éles képen mint a picit homályos kép.A sweet spot kicsi. Ez tény. A FOV sem nagy, de a headsetek nagy részének ugyanilyen, szóval már megszoktam. Viszont próbálgattam, hogy milyen a sweet spot, ha közelebb nyomom a fejemhez a lencséket, és nekem óriási javulást hozott! Nagy hülyeség volt a gyártótól nem gondolni erre pl egy állítócsavar formájában. Ha elég közel nyomom a szememhez, akkor csak egészen a kép szélénél látszódik egy kis elmosódás, és minden éles!
És itt jött a kísérletezgetés: kivettem a két alsó szivacsot, ami az arcomra fekszik, magyarán a headset csak lógott a homlokomról. A kép így hibátlan volt! Ha elmozdult, akkor sem csúsztam ki a sweet spotból!
Szóval igazából csak egy apróságon bukott el a képminőség, de biztos vagyok benne, hogy ezt pl a VRCover javítani fogja egy újratervezett arcrésszel.
És egy borzasztóan egyszerű trükk Cosmos tulajdonosoknak: én úgy raktam vissza az alsó szivacsokat, hogy oldalra egy kicsit túllógnak. kb 1-1 centit. Így a szivacs vastag része nem a szemem melletti részére fekszik fel az arccsontomnak, hanem kicsit mellette, így az nem tolja el annyira a headsetet a fejemtől. És gyakorlatilag ezzel jobb sweet spotot érek el mint a Samsung O+ esetén. Szóval igen, nagyon elcseszték, de a dolog javítható. És elvileg itt is működik a lencsecsere. Kíváncsi lennék, hogy azzal mit produkál.Konklúzió: annak ellenére, hogy még nyugodtan visszavihetem a boltba, és egyébként is úgy hoztam el, hogy csak kipróbálom, nem vagyok benne biztos, hogy nem tartom meg. Még használom, próbálgatom, és lehet, hogy a végén az O+ megy a háztól. Sajnos nem tudom összehasonlítani Indexszel, de nekem nagyon az az érzésem, hogy a kicsit kisebb felbontás nagyobb FOV páros egy kicsit homályosabb képet eredményez.
Szimulátorozni a Reverb alternatívájaként szerintem tökéletes! Főleg ha azt vesszük, hogy ennek nem kell akkora teljesítményű videokártya sem mint a Reverbnek. -
abydos
aktív tag
Az OZWE Games küldött nekem két extra kulcsot a Death Lap-hez, szóval indítottam egy kis nyereményjátékot VRhíren. Oculus exkluzív cím, amúgy nagyon király gém, szóval megéri nevezni szerintem.
-
s:zozo
aktív tag
válasz
kiskuplung #25712 üzenetére
Én szemmel tartom és az előzetes alapján vegyíti a film és a játék (Telltale) elemeit, ami szerintem nem baj.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz
barcalaci84 #25722 üzenetére
Hazamegyek, átnézem még egyszer...
Rengeteget számít egyébként, egyszerűen nincs bennem ilyenkor az, hogy jobban mozogjak, nagyobbat üssek, aztán annyira nem is lesz hatásos a testmozgás. -
a2d2
addikt
válasz
kiskuplung #25721 üzenetére
Igazából az járhatott a fejlesztők fejében a Walking Deadnél hogy minél egyszerűbb legyen cross-platformosítani. A Vader részeknél is viszonylag kevés különbség van Quest és Rift között. Itt is elég lesz visszahúzni kicsit a poligonszámot, kikapcsolni pár effektet és meg is vannak.
Így nem lesz AAA grafika PC-n, viszont cserébe nagy valószínűséggel cross buy lesz. -
barcalaci84
őstag
-
kiskuplung
őstag
Ezen nem fogunk összeveszni, nekem mindkettő nagyon tetszik
A Walking dead nekem is kimaradt, de a Telltale játékokat nagyon szerettem, ha ebben is lesznek ilyen nehéz helyzetek, ahol dönteni kell, akkor tetszetni fog ez is.
És azért azt lássuk be, hogy az Alyx-es videóba jópár órát tekertek az utómunkálatokkal. Másodpercekre villan csak fel, hogy milyen is az igazi játék (főleg a vége felé, amikor homályosabbak a textúrák, egyszerűbbek a modellek, és nahát-nahát, nem vetnek árnyékot az ellenfelek).
-
a2d2
addikt
válasz
kiskuplung #25719 üzenetére
Annak viszont fos
Kifejtve: sem hangulatban sem minőségben meg sem közelíti az Alyxet. De lehet csak azért mert nekem ez a Walking Dead totál kimaradt, viszont így elfogulatlanul tudok róla nyilatkozni
Most megnéztem újra, 0:44 körül jött az érzés hogy ez Quest. Nézd meg a leveleket a falon és a földön. Meg úgy az egész textúrakezelést. -
-
a2d2
addikt
válasz
kiskuplung #25712 üzenetére
Már kezdtem magamban fikázni hogy hogy lehet ezt egy lapon említeni az Alyx-el mire rájöttem hogy ez quest verzió. Annak tényleg ütős.
-
Márton
nagyúr
válasz
kiskuplung #25712 üzenetére
Há' má megin' egy lövöldözős. Tényleg nem lehet ezeket megunni és mindig tudnak valami újat felmutatni vagy velem van a baj, mert számomra mind egykutya?
Annyira szivesen látnék más műfajokat is, amikből 2 hetente jön ki új, más-más fejlesztőtől:
kirándulások, történelem, logikai játékok, sport, bodybuilding, ismeretterjesztő.. Tudom, hogy léteznek ilyenek is, csak kevés, rövid.. Lassan már VR = véres, lövöldözős mászkálás -
Jinxb1rd
addikt
válasz
barcalaci84 #25703 üzenetére
-
kiskuplung
őstag
The Walking Dead: Saints & Sinners VR - Pre-Order Gameplay Trailer
Legalább olyan látványos, mint a Half-Life: Alyx, azt mégis 10 millióan látták, ezt meg 840-en
-
Hunner
senior tag
válasz
Veghcs #25701 üzenetére
Na már csak ebből is (meg a tünetekből amiket elmondtál) egyértelműen következik, hogy USB related a problémád.
Itt az alaplapod User Manualja, amit ebből én kikövetkeztetek, hogy minden portod az ASMedia controller látja el, amivel nem fog menni rendesen a Rift SValaki más nézzen már még bele plz, lehet hogy csak nem jól értelmezem, és lenne olyan port amibe nyugodtan köthetné.
-
stfx
aktív tag
Beatszablyaszoknak egy must have mod:
AdaptiveSFXRemover
Nem is ertem itt miert nem volt lazadas az adaptive SFX level ellen. -
Pinky001
csendes tag
-
Veghcs
újonc
De már az is megfordult fejemben hogy gyenge lenne a gép az oculus rift s hez hát nem tudom Van benne egy Gigabyte Aorus ultra gaming alaplap,egy AMD Ryzen 2600 6 magos 3,4 Ghz, RAM 32 GB kingston Hyper, Videokártya Gigabyte geforce 1060 Ti 6Gb, Western Digital 1TB SSD meghajtó
-
Jinxb1rd
addikt
Beat Saberben én továbbra se látom a costum songoknál a scoreboardot. Más látja? Mit kell ehhez beállítani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Igazán erős Gamer gép!
- ! Dell Precision 7770 i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1TB G4 / Quadro RTX A5500 16GB Pro tervező BOX
- ÚJ AMD Ryzen 5 3600 4.2GHz Socket AM4 BOX Processzor - Áfás számla & garancia
- ÚJ AMD Ryzen 5 5600X 4.6GHz Socket AM4 OEM Processzor - Áfás számla & garancia
- AMD Ryzen 7 7800X3D Processzor - Készletről Azonnal - Áfás Számla & Garancia
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!