Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Őskoczka
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
truba
tag
A turbókra nézve szerintem a legjobb megoldás a szervizben végzett javítás, bár az ebay-es ötlet sem rossz.
Az olaj szintre nézve, mást nem tehetsz-csak figyelheted és reménykedhetsz. Ha esetleg sikerült így csökkentened az olajfogyást, akkor érdemes elgondolkodni a javításon, a fogyási mennyiség lehet olyan csekély is amikor nem kell még javíttatni.
Mákod volt, mondjuk az őz azért nem rénszarvas, így érthető a károdEgyébként az állat elment?; vagy előtted múlt ki a baleset helyén? Csak azért kérdezem mert nem szép látvány egy elütőt állat, aki még él.
-
zsid
senior tag
Egy audis szerelővel beszéltem, ahol ők újíttatnak fel, ott 80-85 000 szokott lenni ( az ő elmondása szerint, de gondolom ezek nem totálkáros turbók), én innen próbáltam saccolni egy középárat :[link], de megfordult a fejemben ez a lehetőség is :ebay. Ez már lehet olcsóbb, mintha mindkét turbót felújítom. Egyelőre beállítottam az olajszintet, aztán várok, hogy mekkora a fogyás, az új kartergáz-olajleválasztóval.
Az előbb elütöttem egy őzet. Mákom volt, mert csak 50-60km/h-val gurultam be a raktárparkba, és csak a rendszámtábla lett hullámos. A lökhárítónak semmi baja
-
zsid
senior tag
Én azért reménykedem még, mert nekem első perctől meg volt a kartergáz probléma. Az olajleválasztónál volt egy olajfolyás, meg fél köbméter olajsár, a visszavezető csövön pedig olajat tolt fel, ami egy repedés miatt a szelepfedélre/be folyt. Ezért is akarom mindenképp kitakarítani az intercoolert, mert áll benne a motorolaj. Ha az után is megmaradt a füstölés(ami nekem csak meleg motornál volt, alapjáraton) , akkor én is megyek turbógenerálra
A neten nézelődtem, találtam olyan céget akik 45-85 000 közé taksálnak egy "komolyabb problémától" mentes turbó felújítását. Nekem dupla csöcs lenne, a 2 turbófeltöltő miatt.
-
gaborbol
őstag
Ha allod postat es talalok egyett akkor kikuldom+ ha kell meg ez-az lehet megeri akar ha osszealltok tobben a postakoltsegre.
Legtobb kocsi serult szokott lenni, most hogy melette volt e valami nyugje vagy nem, nehez megmondani, de 2 eve bontozom, eddig minden szar mukodott.
-
truba
tag
válasz
gaborbol #1888 üzenetére
Sajnos azt hallottam, hogy a használt turbó lutri, pedig de örülnék egy 50-60$-os turbónak, még a posta költséget se bánnám. Így nem marad más mint a felújítás, ami a komplett belső részt jelenti, mondjuk a 130.000 ft.-os maximális ár esetleg olcsóbb is lehet a végén( ha nem kell minden alkatrészt cserélni) Bár ne kéne.
-
gaborbol
őstag
A komplett blokk mindenestul 200 dollar es minden valto pedig 100 dollar, garancia nincs.
kozben megtalatam a hivatalos arlistat:
Nekem viszont ma van a szulinapom, ugy hogy te fiztesz
A bontottal nekem semmi param sincs, mert olyan araon adja,hogy ha 2 rosszat hozok el az is boven belefer.
Masik pedig a bontott gyari sokszor jobb mint az utangyartott, vagy "javitott-felujitott".
-
gaborbol
őstag
Javitsatok ki de a lambda szonda az O2 szeszor nem?
Ha gondoljatok kikoccolok a bontoba es kiszedek par cuccot majd elpostazom.
Ha van turbo nem hiszem hogy tobb mint 50 dollar, o2 szenzor talan 5-10 dollar korul lehet persze ezek csak tipplet arak, es bontott...
Eddig amit elhoztam mind mukodott. Igazabol a posta ami draga.Kulonben elkeserito a minosege a kocsiknak. Tudom hogy mas "premium" marka is hasonloan szar, de hogy egy a4-es lapot meg lehetne tolteni a tipushibakkal meg a jol ismert gondokkal az fix. 10 eves, arban nem er semmit, viszont horror osszegeket bele lehet tolni.
-
zsid
senior tag
Olajfogyásom volt eddig, de ennek egy része betudható annak, hogy a kartergáz kivezetésnél engedett, és szép olajos volt a blokk alja. Majd elválik mi lesz, lélekben már felkészültem a turbófelújításra.
Lambda szondára 41 000 forintos árat mondtak, sajnos csere lesz, mert a diagnosztika szerint nem küld jelet -
truba
tag
Helló;
Köszi a linket, hasznos.
Egyébként pedig ha már a levegő csövekben állt az olaj, valamint az intercoolerben, akkor az már a turbó kezdő hibájára utal. Nekem is így kezdődött; először semmi füst, csak kicsi olaj a csövekben, majd enyhe füst alapjáraton-terhelésnél semmi, majd nagy füst hideg motornál-melegen égett olajszag, ez kb. 1500km alatt lett meg.A turbós szakik elmondása alapján a hiba, a turbó labirint tömítésének elégése, mivel nem jó a labirint, így a kipufogó gázok szabadon áramlanak át a kompresszor oldalra és közben a turbó kenőolajának kis részét olajgőz formában magukkal viszik, amit aztán a turbó szépen a levegőcsöveken keresztül benyom a motorba.
Turbó teszt: olajfogyást nézni, meghatározott km.-enként; ha kicsi akkor még van időd, ha nagy (mint nálam 1000km/ 1L) akkor pedig nincs.
Az intercooler mosását pedig inkább nem erőltetném; helyette inkább levegővel fújatnám ki, pl.1 báros nyomással, ez kihozza az olajat, nálam is ez volt.
Lambda szonda meg húzós, remélem nem kell cserélned.Nekem már csak a turbó javítás van vissza kb. 130.000 ft. és készen vagyok a kocsival.
Turbókról bővebben itt. -
tkazmer
addikt
hű gyerekek, nem tudom lesznek-e képek a lánglovagok.hu-n, de ma egy S60 telibe kapta a szalagkorlátot az M5ösön
=>az eleje gyakorlatilag megsemmisült, talán oltották is mert elég fekete volt, de az emberek kiszálltak belőle (az ajtaja nyitva volt, nem kivágva), tehát az utascella lényegében sértetlen volt. asszem ez A volvo biztonság -
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #1880 üzenetére
Hi!
Volt alatta egy kis olajfolyás, meg igazából már tele volt olajsárral, a kartergáz vissazavezetőn meg már olajat nyomott fel. Szűrő nem volt benne, magát a műanyag testet kell cserélni. Nekem a levegőcsövek miatt nagyon tele van a motorház eleje, én azért nem férek hozzá semmihez, pedig 188 vagyok
#1881: Itt vettem, 9700 pénzbe került. A #1873-as hszben levő képen lábrázolt oil trap teljesen olyan kinézetre, mint az enyém, nemtom árban lesz-e különbség.
Attól félek a turbófelújításba én is bele fogok csúszni, de majd az még kiderül. Nálam az volt a fő gond, hogy meleg motornál, ha sokat ment alapjáraton, akkor elkezdett ( még nem annyira láthatóan, csak érezhetően ) füstölni. Kicseréltem ezt, legutóbb az összes levegőcső volt kitakarítva, következőnek az intercooler mosása jön ( mert abba is jutott olaj a kartergáz visszavezetés miatt ). Már valamennyit javult a helyzet, ha kimostam az intercoolert, lecseréltem a vezérlést és egy lambda szondát akkor derül ki igazán, hogy valamelyik turbóm is ludas-e a füstölésben. ( egyelőre remélem, hogy nem ).
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Death Stranding (PS4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózati / IP kamera
- 10 évbe telhet, mire az USA-ban gyártják az iPhone-t, az ára 3500 dollárra nőhet
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest