Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz szabop27 #10098 üzenetére

    Röviden pár dolgot írok én is, bár a linkelt anyagban kb. minden benne van. :B

    Én a sima, szívó 2.4-es benzineseket keresném (140/170 lóval). Ilyen idősen azért a turbósoknál már nagyobb a kockázat.
    Automata finom dolog, alapvetően nem is annyira az elromlós fajta tudomásom szerint. A hatos Geartronicot tartósabbnak mondják, mint az ötöset, de annak a felújítása is kicsivel több (az általam olvasottak alapján). Viszont, ha volt az automatában is rendesen olajcsere (~60e kilométerenként) és nem ránt/csúszik/üt se hidegen, se melegen, akkor nem félnék annyira belevágni.
    Viszont ha felújításra szorul, akkor én félretennék 400-800e Huf közötti összeget rá (amilyen váltófelújításokról hallottam, azok 400-500e Huf körül indultak). Ha soknak érzed, akkor maradnék a kézinél.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés