Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11251) molnarpeter válasza Integrale (#11249) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Címkén van, azt tudom, csak szabvány nincs ;] gondoltam inkább teszek bele GL5-öt, mert az biztosra többet tud, a gyári fölé akartam lőni minden szempontból… de jobb lesz nekem a C510 (ha összejön).

(#11252) z0d1@Ku$ válasza Integrale (#11250) üzenetére


z0d1@Ku$
senior tag

Ja egyes változatokban lehet változtatni a csomagtértálca magasságát, sajnos az enyémben nem olyan, pedig jó lenne néha.

(#11253) slett27 válasza molnarpeter (#11247) üzenetére


slett27
addikt

120 lovas. Nem tudom hogy M32 az ugyan úgy mint a 150-esben. :) De lassan közeledik a 250e km amikor is lehetséges hogy hozzá kell nyúlni. Ennyire szavatolták "papíron"

"A korai T-Jetek GM-féle váltójában alulméretezettek a csapágyak, 250 ezer kilóméter után felújításra szorulnak, aminek költsége 200 ezer forint körüli." Ezt írták 2019-ben. Akkor ez most mennyi lehet ?

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#11254) bobek77


bobek77
csendes tag

Sziasztok, egy 2015ös 1,6 Mjet2 (120le) autóm van, 140e van benne. Mire érdemes figyelni ennél a motornál? Szervizt 15 de inkább 13e km-nél el szoktam végezteti. Köszönöm

(#11255) molnarpeter válasza slett27 (#11253) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

6 gang és rüki balra előre van? Nekem 170k km körül (mióta nálam van már) gyakorlatilag gatya :D 120 körül van egy ciklikus rázás, sofőr oldalon féltengely kicsit lóg is a difiben, kettes random reccsen, kormányt alászedve karistol, és szerencsére egy féltengely gumiharang is kiszakadt, lendkerék még jónak tűnik ;]

[ Szerkesztve ]

(#11256) hobizoli válasza slett27 (#11253) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link] :K

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#11257) gipsztigris válasza z0d1@Ku$ (#11248) üzenetére


gipsztigris
addikt

Én még a Deltámban hátul nem ültem, de a család azt mondja, hogy toronymagasan veri az MK3-as Mondeot (előtte az volt) minden dimenzióban. Pedig a Mondeo sem kicsi kocsi. :)

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#11258) slett27 válasza hobizoli (#11256) üzenetére


slett27
addikt

Faxa és ez csak az anyag és nem forintban. Ez munkadíjjal együtt cirka 300k ha nem sufni műhelyben tákolják. :(

molnarpeter: pontosan ahogy írod.

[ Szerkesztve ]

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#11259) hobizoli válasza slett27 (#11258) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az hogy 200+ -ert felujitatod a gyarit a gyari csapagyakkal szerinted az jobb?

igazabol a a hazon kivul a kisebb atmeros csapagyakat is mind meg kell venni hozza, meg valto le-szet-ossze-fel az ugyanugy benne van, csak a nagyobb hazzal rakodik mar osszefele

több drón kell ;P

(#11260) slett27 válasza hobizoli (#11259) üzenetére


slett27
addikt

Azért a FIAT sem egy alacsony költségvetésű autó ha rendben akarjuk tartani. Azt mondták anno, ahh FIAT, Suzuki áron van hozzá minden. :D Rosszul mondták.

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#11261) molnarpeter válasza hobizoli (#11259) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Reálisan nem biztos, hogy menni fog mégegyszer 200k km bele, jól hézagolt és gyári motoros kocsira én sem biztos tennék új deknit… :F

(#11262) molnarpeter válasza slett27 (#11258) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Akkor jó lesz a leírás, amit linkeltem. Vagy teszel rá szívó 1.4 16V váltót ;]

(#11263) hobizoli válasza molnarpeter (#11261) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de eladaskor jobban nez ki, ha a upgraded megoldas van benne, mint a vevo szempontjabol egy zsakbamacska...

amugy ha szet van szedve, ujra kell hezagolni a gyari csapagyakkal osszerakva is

több drón kell ;P

(#11264) hobizoli válasza slett27 (#11260) üzenetére


hobizoli
nagyúr

aha, hat azert majd nezd meg mennyi egy Ignis-nel egy valtofelujitas

2010-ben 70k volt egy bontott valto, de ha felujitod es kell bele csapagy meg fogaskerekpar meg akarmi akkor 100+ volt mar akkor az is
a rezsiroadijak is mintha magasabbak lennenek azota

vagy egy 7gen Honda Civic-nel a nyelestengely csapagy csereje... 150k
es akarhogy nezed az is egy ~20 eves auto, ami a Hahu-n 4-500k-ert megy

mindketto szetsztarolt japan technika, aminek "sosincs" baja

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#11265) yuing


yuing
őstag

Sziasztok,

Mitot 0.9 TwinAir motorral meg szabad venni? [link]
Valami egyéb típushiba van esetleg?

(#11266) alázógyík válasza yuing (#11265) üzenetére


alázógyík
őstag

Szia!

Ha nem rémiszt el a magas fogyasztás, a 2 henger, a sűrű turbó meghibásodás, és az UniAir modul meghibásodása, és az ehhez a motorhoz tartozó kis teljesítmény.
Csakis olyat vegyél, ahol nem tartották be a 30K-s gyári olajcsere periódust, hanem 10K max. 15K km-két cserélték, és csakis Multiairhoz való olajjal használták.

(#11267) juvegamer


juvegamer
tag

Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy 1.6 multijet (198A2000) Delta rá lett kötve diagra és az adatok szerint az utolsó 5 DPF regenerálás átlaga 195km (tehát durván 200 km után regenerál). Ez még jó vagy már gyakorinak számít? Amúgy is gondolkoztam rajta, hogy el kellene vinni kipucoltatni az EGR-t és a DPF-et bár nincs semmi hibakódom de kintről behozott kocsi így nem ismerem az előéletét. Tudtok valami megbízható hozzáértő szervizt aki ezzel foglalkozik? (Esetleg ez: https://dpfman.hu/)?
Illetve van-e ezen a motoron valami komolyabb dolog amire még figyelni kellene? (olaj, szűrők, vezérlés cserélve lesz)
Előre is kösz.

[ Szerkesztve ]

(#11268) yuing válasza alázógyík (#11266) üzenetére


yuing
őstag

Ennyire problémás motort nem akarok, akkor offos. Köszi! Pedig az autó tetszik. 1.4-es szívót kellene találnom, amely nem MultiAir. A 77 lovas nagyon gyenge? Érdemesebb lenne a 95-öst vadászni?

(#11269) gipsztigris válasza juvegamer (#11267) üzenetére


gipsztigris
addikt

Szia!
Az, hogy hány kilométerenként regenerál, sokkal inkább függ a használattól (város, pálya, tempó, stb.) mint a DPF eltömődésétől.
Ha MES-re lett kötve, akkor fontosabb adat a részecskeszűrő állapota, a százalékos tömítettség és a nyomáskülönbség mértéke.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#11270) CharlieDrop válasza yuing (#11265) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Az enyémben 186 ezer km van (igaz 500, nem MiTo), nem egy erőgép, de haladós, 4.5 - 9-ig bármit képes enni :) Az újabb motoroknál szoktak bajok lenni, de nem vészes, a többit meg alázógyík elmondta.
Itt is előfordulhat a turbórepedés, sajnos.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#11271) alázógyík válasza yuing (#11268) üzenetére


alázógyík
őstag

Az 1.4-es szívótól egyszerűbb és olcsóbb motort nem találnál.
Grandék, Puntok millióiban az megy, igen megbízható motor. Én azzal venném. :K

(#11272) juvegamer válasza gipsztigris (#11269) üzenetére


juvegamer
tag

Sajnos mivel most lett behozva így nem ismerem a pontos előéletét de autópálya matrica az van rajta úgyhogy ott biztos használták.
A másik kérdésemre tudsz valamit, hogy kell-e pluszban valamire figyelnem azon felül, hogy az ilyenkor szokásos dolgokat lecserélem?

(#11273) gipsztigris válasza juvegamer (#11272) üzenetére


gipsztigris
addikt

Nincs semmi "típushibája" ennek a motornak. A szerelő fogja tudni, de ha véletlenül nem tudja, akkor mondd neki,hogy nézze meg a generátor szabadonfutót, mert szeret megállni és olyankor vibrációt okoz a motornál, valamint vizsgálja meg a főtengely szíjtárcsát (azt úgyis le kell szedni a szíjcseréhez), meg a motortartó bakok állapotát nézze meg. A többi az úgyis adja magát.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#11274) Integrale válasza gipsztigris (#11273) üzenetére


Integrale
veterán

Ha már szabadonfutó. Szerinted felrakhatok nem szabadonfutósra ilyen csapágyat? A csapágy már megvan, de még nem vettem erőt magamon a cseréhez, illetve infót gyűjtök.

Szerelték ezt a generátort szabadonfutóssal is, de csak automataváltóshoz rakták.

"Bad reklám is reklám too"

(#11275) gipsztigris válasza Integrale (#11274) üzenetére


gipsztigris
addikt

Simán! Feleségem Musaját is nemrég alakítottam szabadonfutósra. Gyárilag az is fix volt, ég és föld a különbség motor járásában.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#11276) berek21 válasza Integrale (#11274) üzenetére


berek21
senior tag

Az nem függ a váltótol. Viszont nagyon jót tesz a generátornak, és járáskultúrának. Simán megérzed az ülésben, hogy mennyivel kevesebb remegés jön át a motortól.

LG Velvet eladó!

(#11277) Integrale válasza berek21 (#11276) üzenetére


Integrale
veterán

Ertem, csak annyirt irtam, hogy csak automatavaltos volt szabadonfutos.

Eszreveszem a generator terheleset a jarasan azonnal, ezert is vettem meg a csapagyat. Na majd hetvegen felrakom.

"Bad reklám is reklám too"

(#11278) berek21 válasza Integrale (#11277) üzenetére


berek21
senior tag

Nagyban megkönnyíti a melót, ha van ilyened.

LG Velvet eladó!

(#11279) Integrale válasza berek21 (#11278) üzenetére


Integrale
veterán

Tudsz hozzá cikkszámot, két felsô rövidebb kellene. Bárdiban voltam múlthéten, nem volt ilyenük raktáron.

"Bad reklám is reklám too"

(#11280) berek21 válasza Integrale (#11279) üzenetére


berek21
senior tag

Sajnos nem tudok, de talán erre. [link]

LG Velvet eladó!

(#11281) m3tr0


m3tr0
senior tag

Sziasztok.

Az alábbi hibát produkálja a 2008-as Lancia Deltank.
Fűtés bekaplcsolva,20 fokra állítva, vizhofok uzemmelegre melegedik,erkezik a futes is az utasterbe.
20 fokra allitva is kb.25-26 fokos levegőt fúj.
Majd random idő után (van,hogy félóra,van,hogy 1 ora mulva) egyszer csak szinte hideg levegot kezd el fújni. Semmit sem allitunk rajta.
Majd magától pár perc után ismét meleget fúj, bár akkor sem a beállított hofokon.(hanem melegebbet)
Digitklimas ugye,nyaron a hideglevegovel nem észleltunk ilyesmit.

Valaki esetleg tapasztalt hasonlót? Mi lehet a hiba?
:R

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#11282) FerNandor


FerNandor
őstag

Erről esetleg ránézésre vélemény? [link]

Az 1.9-esek váltója mind felújítandó amúgy? Mi a baj velük és mennyibe kerül egy ilyen művelet? Honnan lehet tudni, hogy mondjuk rossz vagy kezd az lenni?

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#11283) 426os válasza m3tr0 (#11281) üzenetére


426os
őstag

Nekem off-os autón csinált hasonlót az automata klíma. Ott az volt a baj, hogy a belső kis ventillátor a hőmérővel együtt kiesett a helyéről (eltört a tartója) és becsúszott a műszerfal egy mélyebb pontjára. Megjavítottam, visszakerült az eredeti helyére egy takarítással egybekötve és utána nem csinált többször ilyen hirtelen hőmérséklet váltakozást. Én kiszedném első körben a klímapanelt a helyedben és megnézném mi a helyzet ezzel a kis ventillátorral. Egy takarítás valószínűleg ráfér úgyis, ha még nem volt kibontva korábban.

FerNandor: Búg valamelyik sebességi fokozatban (előrehaladott stádiumban troli feeling), akadozik/recseg, esetleg terhelésváltáskor mozog a váltókar. Ár attól függően, hogy mennyi mindent kell benne cserélni és hol csináltatod valahol 100-400 (nagyon szélsősegesen durva eset) között van.
Nem tudom, hogy a linkelt példányban M32 van-e, de ha igen és vételkor nem produkál semmilyen hibajelenséget, akkor legyen rajta váltóolaj cserélve, kicsit túltöltve, aztán uccu neki. Az is lehet, hogy sosem lesz vele bajod, de nem is egyik napról a másikra megy tönkre.

btw, újra itt egy Bravo T-jet tulajaként. :)

.

(#11284) FerNandor válasza 426os (#11283) üzenetére


FerNandor
őstag

400?? :Y :Y Jézus, ott arany csapágyakat raknak bele? ;]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#11285) z0d1@Ku$


z0d1@Ku$
senior tag

Nem, de darabokra kell szedni nyilván, és akkor már mindent cserélnek amit kell. Egyébként több szerviz is foglalkozik már ennek a típusú váltónak a rendbetételével.

(#11286) yuing


yuing
őstag

Erről mi a véleményetek?
Nem beszéltem a kereskedéssel, a rendszámot lekérdeztem, 08.31-én vették M.o.-on nyilvántartásba, de azóta ki is van vonva a forgalomból... Viszont eddig nem láttam hirdetve, miközben már egy jó ideje figyelem a MiTókat.
Továbbá fura, hogy, 1 év műszakit kapott csak itthon.

(#11287) molnarpeter válasza yuing (#11286) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kereskedés ideiglenesen kivonja az autókat, hogy ne kelljen egy zárt területen álló kocsira biztosítást fizetni, bevett gyakorlat. Külföldi autó honosítása esetén a kinti műszaki érvényességét vezetik át legtöbb esetben (drágább lenne egyben vizsgáztatni is), szinten normális. :R

(#11288) yuing


yuing
őstag

molnarpeter
Értem, utóbbit nem tudtam. Köszi! :)
Majd hétfőn vagy kedden felhívom, 1-2 dologra kíváncsi vagyok.
Hogyan informálható le az előélete, mert tüntették fel, hogy lenne szervizkönyve, volt-e törve, stb.
A behozott autókkal sajnos szkeptikus vagyok, könnyen átverik az embert.

[ Szerkesztve ]

(#11289) alázógyík válasza yuing (#11286) üzenetére


alázógyík
őstag

Mivel fiatal az autó és kevés a km, célszerű megnézni a gumikat. Elméletileg azoknak is gyári gumiknak kellene lennie 18 körüli DOT számmal.
Az üvegeknek is mind hasonlóan 18-nak kellene lennie. Persze ha nem volt ropira törve.
Nézd meg a lámpa tartó füleket elől. Sokszor koccanáskor is törnek, de nem mindig cserélik.
Ennyi km után k.b. még újszerűnek kell lennie egyébként. :K

(#11290) Pfiucska válasza hobizoli (#11264) üzenetére


Pfiucska
aktív tag

7gen civic *jelen*

Gyari cuccokbol 2019-ben kuplung + nyelestengelycsapagy + feltengelyszimerint + munkadij 225k :DDD

Korabeli (2005-2010) swift, ignis hasonlo.. szoval ebben sajna igazad van.

iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI

(#11291) hobizoli válasza Pfiucska (#11290) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az 1.5-s Ignis-ben allitolag mas a valto, de eleve qrva ritka a 1.5-s azokbol, a 4WD-s meg megint mas

1.3-akban se mindben kukult meg a valto, de vagy 20x annyit adtak el abbol azonos idoszakban
sokan maig nem tudjak, hogy volt 1.5-s motoros "vasalo" Swift/Ignis is

több drón kell ;P

(#11292) Pfiucska válasza hobizoli (#11291) üzenetére


Pfiucska
aktív tag

Ja igen, el is felejtettem, azokhoz a motorokhoz masik valto ment :K

iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI

(#11293) HussarF

Na, ez durván nyálcsorgatós :Y
[link]
Odaadnám érte a zöldet... Mondjuk valószínűleg elkérnék még azon felül az árát 2x ;]

(#11294) CharlieDrop válasza HussarF (#11293) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Naaagyon, elcsorgott az össsszes nyálam.... bakker, az elektormost is vinném és ezt is, ahhhh....

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#11295) Tüzi

Vannak napok amikor érdemes felkelni
:)) :o

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#11296) gipsztigris válasza Tüzi (#11295) üzenetére


gipsztigris
addikt

Olajcsere+vezérlés? :)

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#11297) Tüzi válasza gipsztigris (#11296) üzenetére

Lesz itt minden.
Olaj, vezérlés, szelepdekli, szelepszimmering, tömítés, motortartó bakok, utasteres kuplung munkahenger, kárpit tisztítás, gyári xenon bekötése, anyámkínja.
Jó hét lesz, viszont utána sem fog többet érni a kupé :D De legalább teljesen rendben lesz, már csak a fényezéssel kell foglalkozni kicsit, de utána tényleg patika.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#11298) gipsztigris válasza Tüzi (#11297) üzenetére


gipsztigris
addikt

Kellemes elfoglaltság! :) Nem számít, hogy mennyit ér, a lényeg, hogy a tiéd! Kappa kupé! Imádom! :C

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#11299) Tüzi

Hozzám hasonlóan valami öreg szarral rendelkező tulajoknak esetlegesen elérhető egy jópofa dolog :)
[link]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#11300) Winnie The P


Winnie The P
őstag

Jó lehet nekik [link] !

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.