Címkén van, azt tudom, csak szabvány nincs gondoltam inkább teszek bele GL5-öt, mert az biztosra többet tud, a gyári fölé akartam lőni minden szempontból… de jobb lesz nekem a C510 (ha összejön).
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
z0d1@Ku$
senior tag
Ja egyes változatokban lehet változtatni a csomagtértálca magasságát, sajnos az enyémben nem olyan, pedig jó lenne néha.
slett27
addikt
120 lovas. Nem tudom hogy M32 az ugyan úgy mint a 150-esben. De lassan közeledik a 250e km amikor is lehetséges hogy hozzá kell nyúlni. Ennyire szavatolták "papíron"
"A korai T-Jetek GM-féle váltójában alulméretezettek a csapágyak, 250 ezer kilóméter után felújításra szorulnak, aminek költsége 200 ezer forint körüli." Ezt írták 2019-ben. Akkor ez most mennyi lehet ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
bobek77
csendes tag
Sziasztok, egy 2015ös 1,6 Mjet2 (120le) autóm van, 140e van benne. Mire érdemes figyelni ennél a motornál? Szervizt 15 de inkább 13e km-nél el szoktam végezteti. Köszönöm
molnarpeter
nagyúr
6 gang és rüki balra előre van? Nekem 170k km körül (mióta nálam van már) gyakorlatilag gatya 120 körül van egy ciklikus rázás, sofőr oldalon féltengely kicsit lóg is a difiben, kettes random reccsen, kormányt alászedve karistol, és szerencsére egy féltengely gumiharang is kiszakadt, lendkerék még jónak tűnik
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
gipsztigris
addikt
Én még a Deltámban hátul nem ültem, de a család azt mondja, hogy toronymagasan veri az MK3-as Mondeot (előtte az volt) minden dimenzióban. Pedig a Mondeo sem kicsi kocsi.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
slett27
addikt
Faxa és ez csak az anyag és nem forintban. Ez munkadíjjal együtt cirka 300k ha nem sufni műhelyben tákolják.
molnarpeter: pontosan ahogy írod.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
hobizoli
nagyúr
az hogy 200+ -ert felujitatod a gyarit a gyari csapagyakkal szerinted az jobb?
igazabol a a hazon kivul a kisebb atmeros csapagyakat is mind meg kell venni hozza, meg valto le-szet-ossze-fel az ugyanugy benne van, csak a nagyobb hazzal rakodik mar osszefele
több drón kell ;P
slett27
addikt
Azért a FIAT sem egy alacsony költségvetésű autó ha rendben akarjuk tartani. Azt mondták anno, ahh FIAT, Suzuki áron van hozzá minden. Rosszul mondták.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
molnarpeter
nagyúr
Reálisan nem biztos, hogy menni fog mégegyszer 200k km bele, jól hézagolt és gyári motoros kocsira én sem biztos tennék új deknit…
molnarpeter
nagyúr
Akkor jó lesz a leírás, amit linkeltem. Vagy teszel rá szívó 1.4 16V váltót
hobizoli
nagyúr
de eladaskor jobban nez ki, ha a upgraded megoldas van benne, mint a vevo szempontjabol egy zsakbamacska...
amugy ha szet van szedve, ujra kell hezagolni a gyari csapagyakkal osszerakva is
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
aha, hat azert majd nezd meg mennyi egy Ignis-nel egy valtofelujitas
2010-ben 70k volt egy bontott valto, de ha felujitod es kell bele csapagy meg fogaskerekpar meg akarmi akkor 100+ volt mar akkor az is
a rezsiroadijak is mintha magasabbak lennenek azota
vagy egy 7gen Honda Civic-nel a nyelestengely csapagy csereje... 150k
es akarhogy nezed az is egy ~20 eves auto, ami a Hahu-n 4-500k-ert megy
mindketto szetsztarolt japan technika, aminek "sosincs" baja
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Sziasztok,
Mitot 0.9 TwinAir motorral meg szabad venni? [link]
Valami egyéb típushiba van esetleg?
alázógyík
őstag
Szia!
Ha nem rémiszt el a magas fogyasztás, a 2 henger, a sűrű turbó meghibásodás, és az UniAir modul meghibásodása, és az ehhez a motorhoz tartozó kis teljesítmény.
Csakis olyat vegyél, ahol nem tartották be a 30K-s gyári olajcsere periódust, hanem 10K max. 15K km-két cserélték, és csakis Multiairhoz való olajjal használták.
juvegamer
tag
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy 1.6 multijet (198A2000) Delta rá lett kötve diagra és az adatok szerint az utolsó 5 DPF regenerálás átlaga 195km (tehát durván 200 km után regenerál). Ez még jó vagy már gyakorinak számít? Amúgy is gondolkoztam rajta, hogy el kellene vinni kipucoltatni az EGR-t és a DPF-et bár nincs semmi hibakódom de kintről behozott kocsi így nem ismerem az előéletét. Tudtok valami megbízható hozzáértő szervizt aki ezzel foglalkozik? (Esetleg ez: https://dpfman.hu/)?
Illetve van-e ezen a motoron valami komolyabb dolog amire még figyelni kellene? (olaj, szűrők, vezérlés cserélve lesz)
Előre is kösz.
[ Szerkesztve ]
Ennyire problémás motort nem akarok, akkor offos. Köszi! Pedig az autó tetszik. 1.4-es szívót kellene találnom, amely nem MultiAir. A 77 lovas nagyon gyenge? Érdemesebb lenne a 95-öst vadászni?
gipsztigris
addikt
Szia!
Az, hogy hány kilométerenként regenerál, sokkal inkább függ a használattól (város, pálya, tempó, stb.) mint a DPF eltömődésétől.
Ha MES-re lett kötve, akkor fontosabb adat a részecskeszűrő állapota, a százalékos tömítettség és a nyomáskülönbség mértéke.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
CharlieDrop
veterán
Az enyémben 186 ezer km van (igaz 500, nem MiTo), nem egy erőgép, de haladós, 4.5 - 9-ig bármit képes enni Az újabb motoroknál szoktak bajok lenni, de nem vészes, a többit meg alázógyík elmondta.
Itt is előfordulhat a turbórepedés, sajnos.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
alázógyík
őstag
Az 1.4-es szívótól egyszerűbb és olcsóbb motort nem találnál.
Grandék, Puntok millióiban az megy, igen megbízható motor. Én azzal venném.
juvegamer
tag
Sajnos mivel most lett behozva így nem ismerem a pontos előéletét de autópálya matrica az van rajta úgyhogy ott biztos használták.
A másik kérdésemre tudsz valamit, hogy kell-e pluszban valamire figyelnem azon felül, hogy az ilyenkor szokásos dolgokat lecserélem?
gipsztigris
addikt
Nincs semmi "típushibája" ennek a motornak. A szerelő fogja tudni, de ha véletlenül nem tudja, akkor mondd neki,hogy nézze meg a generátor szabadonfutót, mert szeret megállni és olyankor vibrációt okoz a motornál, valamint vizsgálja meg a főtengely szíjtárcsát (azt úgyis le kell szedni a szíjcseréhez), meg a motortartó bakok állapotát nézze meg. A többi az úgyis adja magát.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Integrale
veterán
Ha már szabadonfutó. Szerinted felrakhatok nem szabadonfutósra ilyen csapágyat? A csapágy már megvan, de még nem vettem erőt magamon a cseréhez, illetve infót gyűjtök.
Szerelték ezt a generátort szabadonfutóssal is, de csak automataváltóshoz rakták.
"Bad reklám is reklám too"
gipsztigris
addikt
Simán! Feleségem Musaját is nemrég alakítottam szabadonfutósra. Gyárilag az is fix volt, ég és föld a különbség motor járásában.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
berek21
senior tag
Az nem függ a váltótol. Viszont nagyon jót tesz a generátornak, és járáskultúrának. Simán megérzed az ülésben, hogy mennyivel kevesebb remegés jön át a motortól.
LG Velvet eladó!
Integrale
veterán
Ertem, csak annyirt irtam, hogy csak automatavaltos volt szabadonfutos.
Eszreveszem a generator terheleset a jarasan azonnal, ezert is vettem meg a csapagyat. Na majd hetvegen felrakom.
"Bad reklám is reklám too"
berek21
senior tag
Integrale
veterán
Tudsz hozzá cikkszámot, két felsô rövidebb kellene. Bárdiban voltam múlthéten, nem volt ilyenük raktáron.
"Bad reklám is reklám too"
berek21
senior tag
Sajnos nem tudok, de talán erre. [link]
LG Velvet eladó!
m3tr0
senior tag
Sziasztok.
Az alábbi hibát produkálja a 2008-as Lancia Deltank.
Fűtés bekaplcsolva,20 fokra állítva, vizhofok uzemmelegre melegedik,erkezik a futes is az utasterbe.
20 fokra allitva is kb.25-26 fokos levegőt fúj.
Majd random idő után (van,hogy félóra,van,hogy 1 ora mulva) egyszer csak szinte hideg levegot kezd el fújni. Semmit sem allitunk rajta.
Majd magától pár perc után ismét meleget fúj, bár akkor sem a beállított hofokon.(hanem melegebbet)
Digitklimas ugye,nyaron a hideglevegovel nem észleltunk ilyesmit.
Valaki esetleg tapasztalt hasonlót? Mi lehet a hiba?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
FerNandor
őstag
Erről esetleg ránézésre vélemény? [link]
Az 1.9-esek váltója mind felújítandó amúgy? Mi a baj velük és mennyibe kerül egy ilyen művelet? Honnan lehet tudni, hogy mondjuk rossz vagy kezd az lenni?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
426os
őstag
Nekem off-os autón csinált hasonlót az automata klíma. Ott az volt a baj, hogy a belső kis ventillátor a hőmérővel együtt kiesett a helyéről (eltört a tartója) és becsúszott a műszerfal egy mélyebb pontjára. Megjavítottam, visszakerült az eredeti helyére egy takarítással egybekötve és utána nem csinált többször ilyen hirtelen hőmérséklet váltakozást. Én kiszedném első körben a klímapanelt a helyedben és megnézném mi a helyzet ezzel a kis ventillátorral. Egy takarítás valószínűleg ráfér úgyis, ha még nem volt kibontva korábban.
FerNandor: Búg valamelyik sebességi fokozatban (előrehaladott stádiumban troli feeling), akadozik/recseg, esetleg terhelésváltáskor mozog a váltókar. Ár attól függően, hogy mennyi mindent kell benne cserélni és hol csináltatod valahol 100-400 (nagyon szélsősegesen durva eset) között van.
Nem tudom, hogy a linkelt példányban M32 van-e, de ha igen és vételkor nem produkál semmilyen hibajelenséget, akkor legyen rajta váltóolaj cserélve, kicsit túltöltve, aztán uccu neki. Az is lehet, hogy sosem lesz vele bajod, de nem is egyik napról a másikra megy tönkre.
btw, újra itt egy Bravo T-jet tulajaként.
.
FerNandor
őstag
400?? Jézus, ott arany csapágyakat raknak bele?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
z0d1@Ku$
senior tag
Nem, de darabokra kell szedni nyilván, és akkor már mindent cserélnek amit kell. Egyébként több szerviz is foglalkozik már ennek a típusú váltónak a rendbetételével.
Erről mi a véleményetek?
Nem beszéltem a kereskedéssel, a rendszámot lekérdeztem, 08.31-én vették M.o.-on nyilvántartásba, de azóta ki is van vonva a forgalomból... Viszont eddig nem láttam hirdetve, miközben már egy jó ideje figyelem a MiTókat.
Továbbá fura, hogy, 1 év műszakit kapott csak itthon.
molnarpeter
nagyúr
Kereskedés ideiglenesen kivonja az autókat, hogy ne kelljen egy zárt területen álló kocsira biztosítást fizetni, bevett gyakorlat. Külföldi autó honosítása esetén a kinti műszaki érvényességét vezetik át legtöbb esetben (drágább lenne egyben vizsgáztatni is), szinten normális.
molnarpeter
Értem, utóbbit nem tudtam. Köszi!
Majd hétfőn vagy kedden felhívom, 1-2 dologra kíváncsi vagyok.
Hogyan informálható le az előélete, mert tüntették fel, hogy lenne szervizkönyve, volt-e törve, stb.
A behozott autókkal sajnos szkeptikus vagyok, könnyen átverik az embert.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Mivel fiatal az autó és kevés a km, célszerű megnézni a gumikat. Elméletileg azoknak is gyári gumiknak kellene lennie 18 körüli DOT számmal.
Az üvegeknek is mind hasonlóan 18-nak kellene lennie. Persze ha nem volt ropira törve.
Nézd meg a lámpa tartó füleket elől. Sokszor koccanáskor is törnek, de nem mindig cserélik.
Ennyi km után k.b. még újszerűnek kell lennie egyébként.
Pfiucska
aktív tag
7gen civic *jelen*
Gyari cuccokbol 2019-ben kuplung + nyelestengelycsapagy + feltengelyszimerint + munkadij 225k
Korabeli (2005-2010) swift, ignis hasonlo.. szoval ebben sajna igazad van.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
hobizoli
nagyúr
az 1.5-s Ignis-ben allitolag mas a valto, de eleve qrva ritka a 1.5-s azokbol, a 4WD-s meg megint mas
1.3-akban se mindben kukult meg a valto, de vagy 20x annyit adtak el abbol azonos idoszakban
sokan maig nem tudjak, hogy volt 1.5-s motoros "vasalo" Swift/Ignis is
több drón kell ;P
Pfiucska
aktív tag
Ja igen, el is felejtettem, azokhoz a motorokhoz masik valto ment
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Na, ez durván nyálcsorgatós
[link]
Odaadnám érte a zöldet... Mondjuk valószínűleg elkérnék még azon felül az árát 2x
CharlieDrop
veterán
Naaagyon, elcsorgott az össsszes nyálam.... bakker, az elektormost is vinném és ezt is, ahhhh....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
gipsztigris
addikt
Olajcsere+vezérlés?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Lesz itt minden.
Olaj, vezérlés, szelepdekli, szelepszimmering, tömítés, motortartó bakok, utasteres kuplung munkahenger, kárpit tisztítás, gyári xenon bekötése, anyámkínja.
Jó hét lesz, viszont utána sem fog többet érni a kupé De legalább teljesen rendben lesz, már csak a fényezéssel kell foglalkozni kicsit, de utána tényleg patika.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
gipsztigris
addikt
Kellemes elfoglaltság! Nem számít, hogy mennyit ér, a lényeg, hogy a tiéd! Kappa kupé! Imádom!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Hozzám hasonlóan valami öreg szarral rendelkező tulajoknak esetlegesen elérhető egy jópofa dolog
[link]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512