Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#483) XaraX válasza DiceBlade (#479) üzenetére


XaraX
addikt

PCX.-el kapcsolatban...
Rendeltem 2x4 giga ramot 02.14.-én, mivel sürgős lett volna, bolti személyes átvétellel.
Vártam az e-mailt-t, mikor mehetek érte.
16.-án kaptam, hogy 20.-tól átvehetem a pick-pack ponton.
Telefont ragadtam rögvest, hogy ugyan mely pick-pack ponton is kellene átvennem, mire némi értetlenkedés után( "hát, ott, ahova rendelte"), közölték, hogy a budaörsi Auchan áruházban az Inmedio üzletben.
Ok, benyeltem, igaz, az optimális esethez képest bőven csúszásban volt a dolog, de legyen.
Jött szombaton az újabb e-mail, már a pick-pack központtól, hogy megérkezett a cucc, átvehetem.
Ok, elmentem érte, hazaviszem,és kiderül, hogy a gyári értékekkel el sem indul a win, xmp-vel hibázik az első percben.
Hétfőn délelőtt telefon, elmondom, mi a helyzet, mondják, hibás, juttassam be.
Kedden visszaküldtem a ramokat, feleségem 2 utcányira dolgozik onnan, így vele.
Tehát az átvételtől számított 3 munkanapon belül.
Hazajött, közölte, átvették a szervizben, és közölték, továbbküldik valami szervizbe.
Nézem az átvételi lapot, "Vásárlás" 2011.11.10, ez van ráírva.
Másnap írtam nekik, jelezvén, hogy nem stimmel valami, egyben felhívva a figyelmüket, hogy 3 munkanapon belül a feltételezett hiba azonnali kivizsgálása illet meg, és bizonyítottság esetén a csere.
Amennyiben ez nem lehetséges náluk, élni kívánok az elállási jogommal.
Erre válasz annyi érkezett, hogy adminisztrációs hiba történt a vásárlás idópontjával kapcsolatban, a vásárlás dátuma 2012.02.16.
Írtam választ, miszerint ok, megértem, viszont véleményem szerint nem a számla dátuma, hanem az átvételé, és udvariasan felhívtam a figyelmüket a tényre, hogy feltehetően elkerülte a figyelmüket a levelem második fele, ami a 3 napos dologról szólt.
Erre már csak másnap kaptam választ, miszerint "A számlára csak azt a dátumot tudjuk írni amikor tőlünk elszállításra kerül a termék az átvétel napját mi nem tudjuk mikor lesz.
A hibás termékét szervizbe továbbítottuk a cserét várjuk."
Most itt tartunk, kedden lesz 2 hete, hogy megrendeltem, elvileg másnap nálam kellett volna lennie.
Ehhez képest használni még nem tudtam.
Hirdetik, hogy 14 napon belül elállási jogod van náluk, kíváncsi leszek, hétfőn személyesen fogok bemenni.
Első vásárlásom volt náluk, és egyben az utolsó is, sok jót olvastam a boltról, kár, hogy Én ebből semmit nem tapasztaltam.
Halkan jegyzem meg, bárhova vittem ramot garanciaidőn belül bármikor, azonnal bevizsgálták, és cserélték.
Nem találtam rossz boltok topicját...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.