Okés.
Headset-téma: A T-Mobile "szakemberei" meg sem hallgattak rendesen, mondták, hogy elküldik a készüléket(!) a szervízbe. Erre megjegyeztem, hogy egy alig 1 napos telefonra még teljes cseregarancia jár, de nekem a fülessel van bajom. Válasz: "Akkor elküldjük a szervízbe a telefont és visszavesszük a fülhallgatót."
Úgyhogy a telefont magamnál tartottam, és mivel hagyományos fülhallgatóval szépen szólt minden, irány a "dupla M" elektronikai áruház. Nagyon kedves és türelmes eladót sikerült kifogni, és tudott a telefon headsetes hibájáról, így végre valaki felfogta a bajomat.
Bő 1 órás válogatás és próbálgatás következett, többféle Samsung vezetékes headsetet próbáltunk, egyik sem volt jó, az Iphone-os headsetek sem működtek és néztünk egy Sennheisert, ami elvileg már új fajta. Annál működött a zenehallgatás meg minden, csak a mikrofon nem stimmelt.
Végül egy HM1500-as (bluetooth, mono) headsettel tértem haza, nagyon szépen működik beszélgetés közben, tisztán és erősen szól. Zenehallgatáshoz pedig maradt egy sima fülhallgató, és ha felhívnak, majd a telefon mikrofonját használom.
Nekem a napi bő 2 órányi beszélgetéshez a (lehetőleg mono) headset iszonyúan fontos és sürgős volt, azonban hetente csupán átlag 1 órát hallgatok zenét, így szerintem jó döntést hoztam.
Azért van még egy extra pozitívum is a dologban:
A headset töltője ugyanaz, mint a telefoné, így van két töltőm. Az új töltőnek a kábele nagyobb átmérőjű, így azt fogom többet használni, valahogy bizalomgerjesztőbb, mint a telefonhoz kapott cérnavékony másik.