Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72301) szőröscica válasza Qru (#72298) üzenetére


szőröscica
addikt

Engem nem tántorít el. Hagyományos automatát vezettem már vagy 50 ezer km-en keresztül, az az autó bőven túl volt a 300 ezer km-es futáson és egyedül a wandlerét kellett felújítani kb. 60 ezer forintért. Duplakuplungosat is vezettem már, Skodát és Renaultot, mindkettő tetszett.

A saját autómban meg 130 ezer km-nél volt DMF+kuplung csere, bőven 200 ezer forint feletti áron. És ugye ettől a váltó nincsen felújítva... Szóval mindkettőbe lehet lapátolni a pénzt, ha az embernek nincs szerencséje, viszont egy városlakónak az automata kész megváltás lehet.

Sportautóba nem tudom kellene-e, de az a veszély nem fenyeget, hogy pár éven belül sportautót vegyek. :)

Konkrétan ez itt 233 ezer forint volt:

Plusz munkadíj.

[ Szerkesztve ]

(#72302) bitpork válasza szőröscica (#72301) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Csak ótómata, mer az Istennek teccő találmány :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#72303) MunezXBK válasza bitpork (#72302) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Akinek összefújja a szél a korpát, könnyen automatázik. ;]

(#72304) -v- válasza Qru (#72298) üzenetére


-v-
addikt

Ilyen jó a subi? Váltó szar, fék szar.. ? :)) ;] :D Az a gagyi összkerékhajtás legalább működik valamennyire? ;] Dobd ki a 'csába, vegyél egy megánt. Vagy egy 1.9 tdi-t abba olaj se kell :N :C

[ Szerkesztve ]

(#72305) !Overdose! válasza Qru (#72288) üzenetére


!Overdose!
őstag

Azért a B6 Passat műanyag, nyekergő ajtóbehúzója és a bazári műszerfalvilágítása nekem nem annyira tűnt soha elsőrangúnak, de összességében tényleg nem rossz a beltér. :K

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#72306) neduddki válasza footy (#72296) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

es akkor ne hagyd ki a za;lkatreszarakat: accorna, avensisne kezlheto, mazzagna draga:- (

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#72307) Qru válasza szőröscica (#72301) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elolvastad a cikket? Mert pont az a végkicsngése, hogy vegyél bátran órtómatát, ha rendesen karban van tartva nem rosszabb mint a manuális.

rvilike: Jól beválasztottam. Mégis csak Mégán 1-et kellett volna vennem valóban... :D

Overdose: Skoda SuperB-ből ültem át, ahhoz mérten elég korrek minőségű a beltér. Nem zörög benne semmi. Na jó a DSG néha ránt egyet ha beteszed D-be, arra lehet rá kéne nézni...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#72308) bitpork válasza Qru (#72307) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

A manuálist is kell karbantartani. Olyan nincs h valami gondozásmentes.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#72309) Qru válasza bitpork (#72308) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én sem állítotttam ennek ellenkezőjét. :U

#nincsbennetarcsi

(#72310) !Overdose! válasza Qru (#72307) üzenetére


!Overdose!
őstag

Valóban nagyon csendes még PDTDi-vel is, nekem is csak az említett 2 dolog szúrt szemet. A műszerfalvilágítás viszont egyenesen bántja a szememet.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#72311) TaaT válasza !Overdose! (#72310) üzenetére


TaaT
veterán

Mármint a piros-kék világítás?

Give them hell Ukraine!

(#72312) Bdanyy válasza Qru (#72307) üzenetére


Bdanyy
addikt

Mi a baj a superbbel? Az ülés mondjuk nekem nem tűnt túl kenyelmesnek (igaz altalaban fapad volt), de a labter miatt a kedvenc taxim :D

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#72313) Qru válasza Bdanyy (#72312) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az ülés borzalmas, olyan csúszós műanyag, ha nem kötöd be magad kicsúszol belőle. Marha kellemetlen. A műanyagok gagyik pedig én japó kocsikon edződtem... A kormány is nagyon rossz minőségű műanyagból van...

Viszont megy és azon kívül, hogy a hűtővíz szintje időnként leesett és rákellett tölteni nem volt gond vele (jó az ajtó egyszer kialzult de azt meghúzták és kész).

#nincsbennetarcsi

(#72314) bitpork válasza Qru (#72309) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ki írta hogy ilyet írtál?! :U :U ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#72315) Qru válasza bitpork (#72314) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

De gondoltál rá!!! :DDD

Megnéztem 100k km-ernél kell az enyémben cserélni a váltó olajat.

#nincsbennetarcsi

(#72316) szőröscica válasza Qru (#72307) üzenetére


szőröscica
addikt

Igen, olvastam, csak 8th írta, hogy őt még inkább eltántorította az automatától a cikk. :)

(#72317) Qru válasza szőröscica (#72316) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pedig ha odafigyelsz rá akkor olcsóbb a fentartása mint egy kettőstömegűvel "megáldott" maunálisnak.

#nincsbennetarcsi

(#72318) !Overdose! válasza TaaT (#72311) üzenetére


!Overdose!
őstag

Igen, szerintem amellett, hogy egy Passat kategóriás autóban finoman szólva sem túl elegáns, nekem még kifejezetten bántja is a szemem főleg nagy felületen, például a hifi kijelzőjénél.

Mod: A Golf VI fekete alapon fehér világítása sokkal elegánsabb nekem.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#72319) TaaT válasza !Overdose! (#72318) üzenetére


TaaT
veterán

Más japánautóstól is hallottam már ezt, ő azt mondta hogy a zöld meg narancs mennyivel jobb.

Nekem mondjuk semmi bajom sincs a kékkel. :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#72320) !Overdose! válasza TaaT (#72319) üzenetére


!Overdose!
őstag

Nem vagyok én japán autós, csak éppen jelenleg az van és az előző 2 is az volt. :DD

Egyébként meg nem zárom ki, hogy bennem van a hiba, mert még képről is bántja a szemem.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#72321) 8th válasza szőröscica (#72316) üzenetére


8th
addikt

Különösebben nem kellett tántorítani mindig is rühelltem az automata váltókat.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#72322) Bdanyy válasza !Overdose! (#72318) üzenetére


Bdanyy
addikt

A golf VI tényleg nagyon szép, de nekem a IV illetve az akkori passat kékje is bejön :D

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#72323) tresh válasza TaaT (#72319) üzenetére


tresh
addikt

Nekem sincs de már mondtam barátomnak ha még egyszer nekem kell este vezetni a 4-es golfját ne lepődjön meg hogy átledezem pirosra :D

(#72324) Qru válasza 8th (#72321) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem is ótómata undorom volt de ez a dsg egészen megszerethető konstrukció. Nem olyan kifinomult mint egy mechanikus szerkezet, egyedül azt a kb 2 sec-es késlekedést kell belekalkulálni ami a gázpedál lenyomása és a gyorsulás között eltelik ha lepadlózol.

#nincsbennetarcsi

(#72325) bitpork válasza !Overdose! (#72318) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nekem is kifolyt a szemem először a passattól, de utána visszagyógyult. Csak nézegessed szorgalmasan és már nem is fog bántani.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#72326) Bigemperor


Bigemperor
senior tag

Volt már? balesetmegelőzési kampány Nem rossz...

[ Szerkesztve ]

(#72327) footy válasza Qru (#72324) üzenetére


footy
addikt

Akkor ez olyan mint a Fabiamban volt, csak ott nem a valto vagy a turbo miatt reagalt lassan, hanem az elektromos gazpedal volt egy fos ;]

(#72328) TaaT válasza footy (#72327) üzenetére


TaaT
veterán

Ezért is árulnak elektromos gázpedál tuning modult :U

Give them hell Ukraine!

(#72329) Bigemperor válasza Qru (#72324) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Szerintem akár egy kiforrott tiptronic rendszerűt, akár egy fejlettebb elvű hajtóműt nagyon gyorsan meg lehet kedvelni és megfelelő karbantartás mellett nem költségesebb a mechanikusnál. Arról nem beszélve, mennyivel kényelmesebb. A jót könnyű megszokni... :D

(#72330) footy válasza TaaT (#72328) üzenetére


footy
addikt

Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni? Annyira lassu nem lehet az elektronika mint abban volt, ott tuti valami puffert raktak bele. Az mar a balesetveszelyes szint ahogy az mukodik. Egy ev hasznalat utan is sikerult lefulladni vele.

-Szerk-
Ez lehet hogy csak a 100 lovas "kivaltsaga" volt, mert a 75 lovasnal nem remlett ilyesmi. Ha pedig igy van akkor valoszinuleg igy oldottak meg a karosanyagkibocsatast.

[ Szerkesztve ]

(#72331) TaaT válasza footy (#72330) üzenetére


TaaT
veterán

"Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni?"

Hogy a fenébe ne lenne egyszerűbb.

Amúgy úgy hallottam hogy bizonyos ECU-kban ezt lehet állítani, de valszeg a fapados kis benzinesekben nincs meg ez a szoftveres fícsör, ezért vannak a hardveres megoldások.

Azt várom hogy lemenjen ezeknek a cuccoknak az áruk [link] 40.000+ft-ot azért nem adnék ki érte...

Give them hell Ukraine!

(#72332) szőröscica válasza TaaT (#72331) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem csodálkoznék, ha ez csak annyit csinálna, hogy már negyed gáznál is padlógázt adna... :U

(#72333) emvy válasza szőröscica (#72332) üzenetére


emvy
nagyúr

Hat persze, mi mast tudna csinalni?

"Akár 1-1,5 másodperccel javulhat a gyorsulás 0-100km/h-ra."

Ja, ennyit a No Fear matrica is javit.

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#72334) TaaT válasza szőröscica (#72332) üzenetére


TaaT
veterán

Valami hasonló :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#72335) Kornel válasza TaaT (#72334) üzenetére


Kornel
veterán

ennek nem sok értelmét látom... szerintem egy ECU optimalizálás sokkal többet érhet.

(#72336) TaaT válasza Kornel (#72335) üzenetére


TaaT
veterán

tfh nem lehet optimalizálna az ECU ezen részét, akkor mi van? :U

Give them hell Ukraine!

(#72337) pkbiker1 válasza -v- (#72253) üzenetére


pkbiker1
csendes tag

kezdjuk ott hogy a megane már meg sincs, nemtudom nekem milyen értelmes autód van trabant??.

(#72338) DeFranco válasza pkbiker1 (#72337) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Mondd csak... táncoltál már az ördöggel sápadt holdfénynél?

(#72339) Kornel válasza TaaT (#72336) üzenetére


Kornel
veterán

igazából az, amit úgy érzel, hogy rossz a gázpedál reakció, az 99%-ban a környezetvédelmi norma teljesítése miatt van, ezt azért lehet finomhangolni (rosszabb károsanyag kibocsátás, jobb gázpedál reakció/gyorsulás)
amúgy euro 4-es a tied is, nem?

[ Szerkesztve ]

(#72340) pkbiker1 válasza DeFranco (#72338) üzenetére


pkbiker1
csendes tag

én nem de más biztos

(#72341) TaaT válasza Kornel (#72339) üzenetére


TaaT
veterán

Igen, Euro4-es (de azért sikerült piros plakettet rárakni 2éve műszakin a vizsgabiztosnak :D )

Amúgy finoman szólva is a f@szom kivan ezekkel a szigorú károsanyag kibocsájtás normákkal :U

Give them hell Ukraine!

(#72342) Kornel válasza TaaT (#72341) üzenetére


Kornel
veterán

ez van, pedig már jön az euro 6.
az euro 3-as ezres swiftnek sokkal jobb gázpedál reakciója volt, mint amibe eddig ültem euro 4-es szívó benzinesbe.
az mondjuk igaz, hogy ezek az euro normák már egy ideje csak önámításra jók, pl. közvetlen befecskendezés, turbo mindenre, ha kell, ha nem, és a végtelenségig butított gázpedál reakciók, ami szerintem lassan már balesetveszélyes is. emellett 1,5 tonna a kocsi önsúlya... mondjuk mostanában kezd pár gyártó rájönni, hogy csökkenteni kellene, de nem 10-20 kg-okkal. visszakanyarodva a régi swift se azért evett olyan keveset, mert az a motor valami űrtechnológia volt akkor, hanem kicsi az önsúlya.
szerintem ideje lenne új, a valósághoz közelebb álló mérési ciklust bevezetni, és inkább a fogyasztást és a kocsik súlyát korlátozni, azzal előrébb lennénk káros anyag kibocsátás terén is.

[ Szerkesztve ]

(#72343) footy válasza Kornel (#72342) üzenetére


footy
addikt

+1
Jah, de ezzel max a binaris labu usereket lehet kikuszobolni...

(#72344) !Overdose! válasza TaaT (#72341) üzenetére


!Overdose!
őstag

Golf IV szerintem nem lehet Euro 4-es. Azt 2005-ben vezették be.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#72345) TaaT válasza Kornel (#72342) üzenetére


TaaT
veterán

Legszívesebben a kipufogógáz visszavezetést is kikötném a p*csába...

Amúgy ha valaki szoftveresen meg tudja izgatni az enyémet (Magneti Marelli 4MV, hehe olasz elektronika van a kocsimban :D ) az nem lenne rossz :)

Give them hell Ukraine!

(#72346) Kornel válasza TaaT (#72345) üzenetére


Kornel
veterán

na ja, az is egy marhaság, tönkretesz mindent...
én is csatlakozok, ha valaki ért az enyémhez, ránézhetne... asszem mitsubishi a motorvezérlő, valahol olvastam :D nekem elég lenne lekötni az egr-t, meg kicsit igazítani a karakterisztikán. :K

(#72347) TaaT válasza !Overdose! (#72344) üzenetére


TaaT
veterán

"Neuer 2,0-Liter-Benziner (115 PS) schafft als erstes Triebwerk die Abgasnorm Euro 4 4/99
1,8-Liter-Benziner (125 PS) entfällt 9/99 ESP serienmäßig bei allen Modellen, die Euro 4 erfüllen.

Autobild.de"

Több hirdetésben is 4-nek írják a 16szelepeseket, de jó lenne valami hivatalos oldal ahol feketén fehéren le van írva. :)

Give them hell Ukraine!

(#72348) neduddki válasza TaaT (#72347) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

mikori az oto?

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#72349) TaaT válasza neduddki (#72348) üzenetére


TaaT
veterán

2001 végi forgalomba helyezés

Give them hell Ukraine!

(#72350) Kornel válasza !Overdose! (#72344) üzenetére


Kornel
veterán

attól még lehet szerintem.
az euro 3-at 2000-ben vezették be, amit simán teljesített az ezres swift (változatlan motorral), ezért utána euro 3 lett.

(#72349) TaaT : mondjuk ha 2001-es forgalomba helyezés, akkor papíron lehet nem az, de ahogy az előző példa mutatja, már lehet teljesíti a kritériumokat.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.