Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Lenovo Essential Wireless Combo
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szőröscica
addikt
Engem nem tántorít el. Hagyományos automatát vezettem már vagy 50 ezer km-en keresztül, az az autó bőven túl volt a 300 ezer km-es futáson és egyedül a wandlerét kellett felújítani kb. 60 ezer forintért. Duplakuplungosat is vezettem már, Skodát és Renaultot, mindkettő tetszett.
A saját autómban meg 130 ezer km-nél volt DMF+kuplung csere, bőven 200 ezer forint feletti áron. És ugye ettől a váltó nincsen felújítva... Szóval mindkettőbe lehet lapátolni a pénzt, ha az embernek nincs szerencséje, viszont egy városlakónak az automata kész megváltás lehet.
Sportautóba nem tudom kellene-e, de az a veszély nem fenyeget, hogy pár éven belül sportautót vegyek.
Konkrétan ez itt 233 ezer forint volt:
Plusz munkadíj.
[ Szerkesztve ]
Csak ótómata, mer az Istennek teccő találmány
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Akinek összefújja a szél a korpát, könnyen automatázik.
-v-
addikt
Ilyen jó a subi? Váltó szar, fék szar.. ? Az a gagyi összkerékhajtás legalább működik valamennyire? Dobd ki a 'csába, vegyél egy megánt. Vagy egy 1.9 tdi-t abba olaj se kell
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Azért a B6 Passat műanyag, nyekergő ajtóbehúzója és a bazári műszerfalvilágítása nekem nem annyira tűnt soha elsőrangúnak, de összességében tényleg nem rossz a beltér.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
neduddki
nagyúr
HI!
es akkor ne hagyd ki a za;lkatreszarakat: accorna, avensisne kezlheto, mazzagna draga:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Qru
MODERÁTOR
Elolvastad a cikket? Mert pont az a végkicsngése, hogy vegyél bátran órtómatát, ha rendesen karban van tartva nem rosszabb mint a manuális.
rvilike: Jól beválasztottam. Mégis csak Mégán 1-et kellett volna vennem valóban...
Overdose: Skoda SuperB-ből ültem át, ahhoz mérten elég korrek minőségű a beltér. Nem zörög benne semmi. Na jó a DSG néha ránt egyet ha beteszed D-be, arra lehet rá kéne nézni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
A manuálist is kell karbantartani. Olyan nincs h valami gondozásmentes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Én sem állítotttam ennek ellenkezőjét.
#nincsbennetarcsi
!Overdose!
őstag
Valóban nagyon csendes még PDTDi-vel is, nekem is csak az említett 2 dolog szúrt szemet. A műszerfalvilágítás viszont egyenesen bántja a szememet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
TaaT
veterán
Mármint a piros-kék világítás?
Give them hell Ukraine!
Bdanyy
addikt
Mi a baj a superbbel? Az ülés mondjuk nekem nem tűnt túl kenyelmesnek (igaz altalaban fapad volt), de a labter miatt a kedvenc taxim
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Qru
MODERÁTOR
Az ülés borzalmas, olyan csúszós műanyag, ha nem kötöd be magad kicsúszol belőle. Marha kellemetlen. A műanyagok gagyik pedig én japó kocsikon edződtem... A kormány is nagyon rossz minőségű műanyagból van...
Viszont megy és azon kívül, hogy a hűtővíz szintje időnként leesett és rákellett tölteni nem volt gond vele (jó az ajtó egyszer kialzult de azt meghúzták és kész).
#nincsbennetarcsi
Ki írta hogy ilyet írtál?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
De gondoltál rá!!!
Megnéztem 100k km-ernél kell az enyémben cserélni a váltó olajat.
#nincsbennetarcsi
szőröscica
addikt
Igen, olvastam, csak 8th írta, hogy őt még inkább eltántorította az automatától a cikk.
Qru
MODERÁTOR
Pedig ha odafigyelsz rá akkor olcsóbb a fentartása mint egy kettőstömegűvel "megáldott" maunálisnak.
#nincsbennetarcsi
!Overdose!
őstag
Igen, szerintem amellett, hogy egy Passat kategóriás autóban finoman szólva sem túl elegáns, nekem még kifejezetten bántja is a szemem főleg nagy felületen, például a hifi kijelzőjénél.
Mod: A Golf VI fekete alapon fehér világítása sokkal elegánsabb nekem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
TaaT
veterán
Más japánautóstól is hallottam már ezt, ő azt mondta hogy a zöld meg narancs mennyivel jobb.
Nekem mondjuk semmi bajom sincs a kékkel. [link]
Give them hell Ukraine!
!Overdose!
őstag
Nem vagyok én japán autós, csak éppen jelenleg az van és az előző 2 is az volt.
Egyébként meg nem zárom ki, hogy bennem van a hiba, mert még képről is bántja a szemem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
8th
addikt
Különösebben nem kellett tántorítani mindig is rühelltem az automata váltókat.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Bdanyy
addikt
A golf VI tényleg nagyon szép, de nekem a IV illetve az akkori passat kékje is bejön
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
tresh
addikt
Nekem sincs de már mondtam barátomnak ha még egyszer nekem kell este vezetni a 4-es golfját ne lepődjön meg hogy átledezem pirosra
Qru
MODERÁTOR
Nekem is ótómata undorom volt de ez a dsg egészen megszerethető konstrukció. Nem olyan kifinomult mint egy mechanikus szerkezet, egyedül azt a kb 2 sec-es késlekedést kell belekalkulálni ami a gázpedál lenyomása és a gyorsulás között eltelik ha lepadlózol.
#nincsbennetarcsi
Nekem is kifolyt a szemem először a passattól, de utána visszagyógyult. Csak nézegessed szorgalmasan és már nem is fog bántani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Akkor ez olyan mint a Fabiamban volt, csak ott nem a valto vagy a turbo miatt reagalt lassan, hanem az elektromos gazpedal volt egy fos
TaaT
veterán
Ezért is árulnak elektromos gázpedál tuning modult
Give them hell Ukraine!
Bigemperor
senior tag
Szerintem akár egy kiforrott tiptronic rendszerűt, akár egy fejlettebb elvű hajtóműt nagyon gyorsan meg lehet kedvelni és megfelelő karbantartás mellett nem költségesebb a mechanikusnál. Arról nem beszélve, mennyivel kényelmesebb. A jót könnyű megszokni...
footy
addikt
Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni? Annyira lassu nem lehet az elektronika mint abban volt, ott tuti valami puffert raktak bele. Az mar a balesetveszelyes szint ahogy az mukodik. Egy ev hasznalat utan is sikerult lefulladni vele.
-Szerk-
Ez lehet hogy csak a 100 lovas "kivaltsaga" volt, mert a 75 lovasnal nem remlett ilyesmi. Ha pedig igy van akkor valoszinuleg igy oldottak meg a karosanyagkibocsatast.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni?"
Hogy a fenébe ne lenne egyszerűbb.
Amúgy úgy hallottam hogy bizonyos ECU-kban ezt lehet állítani, de valszeg a fapados kis benzinesekben nincs meg ez a szoftveres fícsör, ezért vannak a hardveres megoldások.
Azt várom hogy lemenjen ezeknek a cuccoknak az áruk [link] 40.000+ft-ot azért nem adnék ki érte...
Give them hell Ukraine!
szőröscica
addikt
Nem csodálkoznék, ha ez csak annyit csinálna, hogy már negyed gáznál is padlógázt adna...
Hat persze, mi mast tudna csinalni?
"Akár 1-1,5 másodperccel javulhat a gyorsulás 0-100km/h-ra."
Ja, ennyit a No Fear matrica is javit.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
TaaT
veterán
Valami hasonló [link]
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
ennek nem sok értelmét látom... szerintem egy ECU optimalizálás sokkal többet érhet.
TaaT
veterán
tfh nem lehet optimalizálna az ECU ezen részét, akkor mi van?
Give them hell Ukraine!
pkbiker1
csendes tag
kezdjuk ott hogy a megane már meg sincs, nemtudom nekem milyen értelmes autód van trabant??.
DeFranco
nagyúr
Mondd csak... táncoltál már az ördöggel sápadt holdfénynél?
Kornel
veterán
igazából az, amit úgy érzel, hogy rossz a gázpedál reakció, az 99%-ban a környezetvédelmi norma teljesítése miatt van, ezt azért lehet finomhangolni (rosszabb károsanyag kibocsátás, jobb gázpedál reakció/gyorsulás)
amúgy euro 4-es a tied is, nem?
[ Szerkesztve ]
pkbiker1
csendes tag
én nem de más biztos
TaaT
veterán
Igen, Euro4-es (de azért sikerült piros plakettet rárakni 2éve műszakin a vizsgabiztosnak )
Amúgy finoman szólva is a f@szom kivan ezekkel a szigorú károsanyag kibocsájtás normákkal
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
ez van, pedig már jön az euro 6.
az euro 3-as ezres swiftnek sokkal jobb gázpedál reakciója volt, mint amibe eddig ültem euro 4-es szívó benzinesbe.
az mondjuk igaz, hogy ezek az euro normák már egy ideje csak önámításra jók, pl. közvetlen befecskendezés, turbo mindenre, ha kell, ha nem, és a végtelenségig butított gázpedál reakciók, ami szerintem lassan már balesetveszélyes is. emellett 1,5 tonna a kocsi önsúlya... mondjuk mostanában kezd pár gyártó rájönni, hogy csökkenteni kellene, de nem 10-20 kg-okkal. visszakanyarodva a régi swift se azért evett olyan keveset, mert az a motor valami űrtechnológia volt akkor, hanem kicsi az önsúlya.
szerintem ideje lenne új, a valósághoz közelebb álló mérési ciklust bevezetni, és inkább a fogyasztást és a kocsik súlyát korlátozni, azzal előrébb lennénk káros anyag kibocsátás terén is.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
+1
Jah, de ezzel max a binaris labu usereket lehet kikuszobolni...
!Overdose!
őstag
Golf IV szerintem nem lehet Euro 4-es. Azt 2005-ben vezették be.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
TaaT
veterán
Legszívesebben a kipufogógáz visszavezetést is kikötném a p*csába...
Amúgy ha valaki szoftveresen meg tudja izgatni az enyémet (Magneti Marelli 4MV, hehe olasz elektronika van a kocsimban ) az nem lenne rossz
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
na ja, az is egy marhaság, tönkretesz mindent...
én is csatlakozok, ha valaki ért az enyémhez, ránézhetne... asszem mitsubishi a motorvezérlő, valahol olvastam nekem elég lenne lekötni az egr-t, meg kicsit igazítani a karakterisztikán.
TaaT
veterán
"Neuer 2,0-Liter-Benziner (115 PS) schafft als erstes Triebwerk die Abgasnorm Euro 4 4/99
1,8-Liter-Benziner (125 PS) entfällt 9/99 ESP serienmäßig bei allen Modellen, die Euro 4 erfüllen.
Autobild.de"
Több hirdetésben is 4-nek írják a 16szelepeseket, de jó lenne valami hivatalos oldal ahol feketén fehéren le van írva.
Give them hell Ukraine!
neduddki
nagyúr
HI!
mikori az oto?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
TaaT
veterán
2001 végi forgalomba helyezés
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
attól még lehet szerintem.
az euro 3-at 2000-ben vezették be, amit simán teljesített az ezres swift (változatlan motorral), ezért utána euro 3 lett.
(#72349) TaaT : mondjuk ha 2001-es forgalomba helyezés, akkor papíron lehet nem az, de ahogy az előző példa mutatja, már lehet teljesíti a kritériumokat.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- IPhone 12 Pro független 128gb Hibátlan
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO - Új, bontatlan - Eladó! 199.000.-
- Crucial T705 PRO 4 TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új, Bontatlan - 14100-12600 MBs - Eladó!
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Apple Magic Mouse 2 A1657