Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Nem érkezett válasz, úgyhogy kifejtem.
4 autónk van, de csak 3-ra van szükség, 1-től meg kellene válni. 2 jelölt van:
1, 2004-es Suzuki WagonR+ 1.3 GLX 5MT
• 245k km-t futott
• nincs benne klíma
• volt egy kisebb sérülése, nekitekert egy biciklis, a motorháztető és az első lökhárító javítva volt
• ~400-500k Ft-ot rá kellene költeni (váltófelújítás, kuplung, fék, stb.)
• apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá 🤷♂️
• ha jól saccolom, 5-600k Ft-ot érhet
2, 2006-os Honda Jazz 1.4 LS 5MT
• 160k km-t futott
• majdnem minden benne van, ami egy GD Jazz-ben lehet
• vannak ritka gyári kiegészítők is, pl. könyöklő, spoiler, LED-es hátsó lámpák
• van 1-2 nem gyári dolog is, pl. ültető rugók (hivatalosan bejegyezve), erősebb EBC fék
• 2 baleseménynek is részese volt, egyszer nekitolattam egy villanyoszlopnak figyelmetlenségből (csomiajtó komplett csere), egyszer meg nem adtak elsőbbséget (első lökhárító, bal első sárvédő fújva, első lámpák cserélve)
• 300-400k-et erre is rá lehetne költeni (hátsó sárvédőívek lakatolása, új gumiszett)
• az enyém, és több hajlandóság is van bennem megválni tőle
• 1,4-1,5 millióra taksáltam volna eddig, de AxBattler példáit nézegetve talán 1,6-1,7-et is megérne 🤔
Egyértelmű lenne a Suzukitól megválni, anyum és én határozottan így is gondoljuk, de apum nem akarja. Ő napi 2x40 km-t ingázik a munkahelyére, és arra ugyan sikerült rábeszélnünk, hogy az idei pályamatricákat inkább a Hondára vegyük meg, de látom rajta, hogy nem lettek barátok. Nem engedi el a régi, jól megszokott dolgokat, és az újat nagyon nehezen fogadja be, neki a WagonR A KOMFORTZÓNA immár 20 éve. A Jazz megtartásával jobban járnánk szinte minden tekintetben, de ha mégsem, legalább jóval többet kaphatnánk érte, amit vissza lehetne forgatni ebbe-abba.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Jazz kezd rozsdásodni és kérni nagyobb összegeket. Suzuki költsége 2 peták évente. Szerintem Honda gyárira alakítás,.aztán mehet piacra,.kiegészítők meg külön. Suzuki javítást otthon kell csinálni, ha elrontod, akkor max veszel hozzá valamit bontottan 20 ezerért, nem kell tőle félni. Karosszéria össze van kicsit pofozva, legalább nem kell félteni. Viszont ésszerűbb lenne a dízelt használni hosszú utakra és az esztétikailag deficitesebb, klíma nélküli kicsit fognám be vonathoz járni (amihez munkahely csere is kéne gondolom a sofőrök között mindegy, csak eszembe jutott).
Matrica átíratható egyik autóról a másikra pici pénzért.
[ Szerkesztve ]
szerintem mindent leirtal, igazabol nem tudom milyen valaszt varsz?
semmi logika nem szol a wagonr mellett, de te szeretnel megnyugtatast, hogy nem rossz dontes megtartani, vagy ha mar a ket legkozelebbi csaladtagja nem tudja meggyozni, akkor egy random forum random hsz-eivel akarsz apudra hatni?
ne agyaljatok rajta sokat, ha a suzukivalmakar jarni, jarjon azzal aztan kesz. felnott ember el tudja donteni mi a jo neki.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
tboldi
nagyúr
A Honda ha ki van lakatolva és kap egy új garnitúra gumit, akkor túlzás nélkül költségmentes. Na jó, még egy új szélvédő kellhet, ha műszakin nem fogadnák el a javított, de viszonylag nagy kiterjedésű sérülést.
Inkább a Suzuki van abban az állapotban, hogy mindig van valami. És az is kezd rozsdásodni már itt-ott, küszöbök, hátsó lökhárító merevítője, vonóhorog…
Egyébként nem igazán tudom gyárira visszaalakítani, rugó pl. nincs más. Max. a hátsó lámpákat meg a könyöklőt lehetne.
A dízel Ypsilon tabu, azt anyum nem engedné. Ahogy én sem a MiTót.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Igazad van. Én csak arra gondoltam, hátha akad még olyan aspektus vagy forgatókönyv, amin el lehet rágódni.
Nekem az jutott még eszembe közben, hogy ha esetleg a Suzukit és a Hondát is eladnánk, akkor lehetne akár egy teljesen más járgány harmadiknak. Viszont ebben az esetben megint ott az a bizonyos komfortzóna.
[ Szerkesztve ]
saen
veterán
Sokat nem lehet hozzátenni. Ha faterod napi 80km-t akar vezetni klíma nélkül, akkor hagyni kell. Az autó nemcsak a logikáról szól, érzelmek is játszanak keményen. Én megkérném faterod, hogy döntsön, és amit választ az marad.
Qru
MODERÁTOR
El kell engedni a WagonR-t. Ertem hogy legalabb 2x kifizette a hitel miatt de semmi nem szol a megtartasa mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Eladni mindkettot amig ernek valamit
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
golf
kezdő
1.5-ös automata Swifttel az a baj, hogy fehér holló. És ha nagy ritkán fel is bukkan egy-egy darab, az is hasonlóan elmebeteg árakon.
Jazzből legalább van valamennyi választék, frissen cserélt indítókuplunggal is akár.
Vagy még talán Corsa D-ből a 4 sebességes hagyományos automata...
jah, ez amúgy egy szintén logikus opció lehet, hogy a kettőt eladva venni egy haramdik, jobb verdát az ingázáshoz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Gombinyó
őstag
Miután leírtam rá is kerestem és egy darabot nem találtam. mikor én kerestem akkor azért volt belőle választék. 2,5m körül talán már az újabb swift is van az 1.2essel, ha jól emlékszem az is korrekt automata.
Nos? Tippek esetleg?
Vagy mégiscsak a piacnak van igaza, és nincs hasonló modell, maradjon a Jazz?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
dj79
senior tag
Faceliftes nissan note? Vagy az túl öreg?
footy
addikt
Nissan Note
tboldi
nagyúr
Amióta megvan a Lancia, azóta kérjük, hogy válasszon végre, de csak telik az idő.
golf
kezdő
Automatát abból se találni.
AxBattler:
Én arra szavazok, hogy maradjon. A korábban említettek mellett még a Splah/Agila 1.2 jó lehet megbízhatóságban és fenntarthatóságban, de praktikumban jobb a Jazz. Más meg nem nagyon van ilyen feltételekkel.
Ezt felvenném a listára, szerintem megérhet egy átnézést.
Ha nem rohad és nem volt törve, akkor talán túl nagy kockázatot nem rejthet felújított, garis váltóval.
tboldi
nagyúr
Igen, anyum és én ezt szeretnénk inkább.
Viszont ha a Jazz menne, akkor visszaforgatnám a MiTóba egy részét a pénznek, váltó és kuplung upgrade, EBC fék, új rugók, keményebb lengéscsillapítók, GT1446-os turbó, stb.
Ja, meg akkor átvenném az Ypsilont üzembentartóival, hogy ne vesszen el a 7-es bónuszom.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Igen, bennem is felmerült. Jöhetne a másik kedvenc, amiről anno lemaradtunk, a Volvo C30.
Ááh, ez a legvalószínűtlenebb.
[ Szerkesztve ]
+ #221264 footy
Nem találok automatát a Note-ok között.
Végül is csak az egyik legfontosabb szempont maradt ki... így én is tudok ajánlgatni.
#221270 footy
Még JóAutókon sincs, mobile.de, ahol egyedül találtam.
#221266 golf
Köszi a tippet, kicsit messze van, de 20+ példányt ígér a kereskedés, lehet érdemes körülnézni náluk jobban.
Ezt viszont elvinném automatával, bár csak 2.0... Honda Accord
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
footy
addikt
Szokott beloluk lenni. Sajnos nincs a fejemben a komplett hasznaltauto adatbazis.
Nezegetni kell!
Gombinyó
őstag
Az accordon az aliexpresses kiegészítők helyett inkább a kormányt meg a váltót bőröztettem volna újra.
grizlisandor
addikt
Sport Special Edition eredetileg, de rengeteg extra Honda fan tulajtól.
tboldi
nagyúr
Special edition = bevásárolt Alin
dj79
senior tag
Szívesen. Az 1.6 benzin mellett előfordul belőle automata, csak ritka.
creed33
aktív tag
Sziasztok!
Hozzáértőktől szeretném megkérdezni hogy az alábbi típus mennyire megbízható, illetve vásárlás esetén mire kellene odafigyelni hogy ne keljen folyamatosan szervizbe járnom vele.
Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
Köszönöm!
dellfanboy
senior tag
nem az auto tipusa-gyartoja miatt fogsz szervizbe járni. ez alsóhangon +13éves HASZNÁLT verda itt többet nyom a latba, hogy mennyire volt-nemvolt szervízelve élete során...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
molnarpeter
nagyúr
Jó motor, de nézz be a Renault topikba.
zsoltip
őstag
Skoda Kodiaq miért nem konfigutálható L&K változatban? Offolta a gyár ezt a kiadást?
Superbre van ilyen lehetőség is mind máig... Ezért csodálkozom.
slett27
addikt
Na srácok eladtam a cirkuszi Ignisemet.
Kérdésem lenne hogy Citroen Xsara 1.6 109LE mennyire megbízható konstrukció ? 2001-2004 közötti lenne. "Munkábajárós" autónak. Tudom F-es, meg elektronikai nyűgök de pl népítéletben annyira azért nem rossz. Ignis sem kap sokkal jobbat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
grizlisandor
addikt
Rögtön itt van a TC és V használt tesztje, tessék átolvasni.
eWro
csendes tag
20+ eves autokrol mar kb irrelevans velemenyt kerni. Meg kell nezni az eloeletet, szervizmultjat, mennyire voltak gondos tulajai, helyszinen kell meggyozodni az allapotarol, egy atomstabil konstrukcio is siman lehet egy leelt hulladek 20-25 evesen, sot, tobbnyire mar azok.
slett27
addikt
Már olvasom, köszönöm.
eWro : Jogos.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
rhunseeker
tag
Sziasztok,
Bravo/Mito mellett felmerült a Volvo C30 is, úgy látom 2 Misi körül ezekből is ki lehet fogni.
Leginkább 2.0D-t nézegettem, ezeknek van valami kínja ami miatt nem lenne ajánlott?
Olvasgattam itt, hogy Focus platform, talán nem vinné el a szervízelése se az összes pénzem
Vagy az 1.6d megbízhatóbb? Bár attól már félek, hogy nem lenne elég dinamikus
creed33
aktív tag
Köszönöm dellfanboy és molnarpeter a választ!
(#221285) molnarpeter válasza rhunseeker (#221283) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
2.4 lenne a legjobb, bár néhány dolog drágább hozzá a tucat 1.6/2.0 változatokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Pl. egy ilyet el tudnék képzelni, de ahogy írod: ritka...
Inkább egy népszerűbb, gyakori modellt választanék.
+ Várom a további ajánlott modelleket! Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Beerwolf
senior tag
Sziasztok,
Két egymással összefüggő kérdésem van hozzátok:
Van a családban egy 1987-es évjáratú Daihatsu Charmant: [link]
Szinte első tulajdonosok vagyunk, pár száz km-el vettük és a családon belül volt 3 tulajdonosa. Korához képest jó állapotban van, sértetlen fényezéssel, jó műszaki állapottal, de OT rendszám nélkül. Végig garázsban volt tartva.
Gondolkozunk az eladásán és próbáltam felmérni, hogy milyen értéke lehet, de egyetlen eladó példányt se találtam, nem hogy a hahun nagyon máshol se. A hahu-n konkrétan ez a kategória nem is létezik. Van esetleg ötletetek, hogy mennyit érhet, vagy hogyan tudnám kideríteni az értékét?
Amennyiben van értelme eladni, akkor helyette milyen egyszerű, megbízható benzines autót ajánlanátok 1 millió forintig bezárólag?
A Daihatsu helyett lenne, szóval minimális igény van. Induljon be mindig, lehetőleg ne fogyasszon túl sokat. Nem kell bele erős motor, klíma, elektromos ablak, stb. Egy egyszerű közlekedőedményben gondolkodunk az éppen nyugdíjassá váló nagymamának.
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
dellfanboy
senior tag
A hahu-n konkrétan ez a kategória nem is létezik.
ez jól reprezentálja a magyar piacot, ergo ennek a tipusnak nincs piaca itthon.
annyit ér amennyit adnak érte, hiába írjuk le, hogy 2 kiló ha felet se adnak érte a piacon
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
dj79
senior tag
Régi sx4 automata? [link]
[ Szerkesztve ]
TeeJay
félisten
Ford Galaxyval kérdés
2. generációs
Melyik évtől kapott DPF-et és lett EURO5-ös a 2.0 tdci motor?
Jobb még a régi 2.0-t venni DPF nélkül EURO4-es ként?
Lesz bármi hátrányom ha DPF nélkülit veszek?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
A praktikum és a minőségérzet a közelében nincs a két másiknak.
Nem látom, ez mitől lenne jobb, mint pl. a Jazz.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
dj79
senior tag
Ok, ez igaz, csak az elvárásoknak, mint megbízható automata ennyi pénzért, nem sok minden felel meg, ezért sincs annyi ajánlás.
(#221294) molnarpeter válasza rhunseeker (#221289) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Volt kézi váltóval is...
WasabiTrsr
csendes tag
Ha jo allapotban van, akkor lehet beadatnam valamelyik ilyen autos jutubernek. Speedzone szokott ilyet csinalni, amikor valami pajtaban talalnak valamit.
Ott bemutatjak, hogy milyen fasza regi, biztos van akinek megtetszik, nekik meg tartalom.
Persze ha ez csak a par szazezres kategoria, akkor nem biztos hogy megeri.
Értem, tehát mégsem akkora melléfogás az a néhány linkelt Jazz! Köszönöm!
Egyébként most nézegetek teszteket, videókat a Note-ról, és kicsit még jobban tetszik a Hondánál... 1.6-ossal magamnak is el tudnám képzelni.
Árban kb. megegyezik az ugyanolyan évjáratú / futásteljesítményű két modell.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
dj79
senior tag
A note előnye, hogy nem rohad. Jazz meg jobban variálható (illetve nehéz kinyírni, pedig exanyósom mindent megtett az elmúlt 6 évben)
(#221298) rhunseeker válasza molnarpeter (#221294) üzenetére
rhunseeker
tag
Hát, sajnos 4db van hahun, abból mind automata, gondolom nem lehet túl gyakori manuális váltóval.
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Majd jarj utana a Jazzekben mikor, mikyen gyakran es milyen fajta valtoolaj csere tortent, szamlaval igazolva. Ha ez nem max 40e km es gyarival volt akkor allj tovabb. Ezt sokan szeretik elsporolni, mert 100e+ tetel.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB