Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
leonel
aktív tag
Úgy tűnik megvan a megoldás.
Ha ennyi variációt megjátszanék a lottón -elég jó esélyem lenne.
Ultra High lett megfelelő beállítás a load calibration-on.
Így a biosban beállított érékhez képest csak +/- 1 tizedet mászkál a fesz terhelés hatására.
1,44 re állított fesz üresjáratban 1,43 míg terhelve 1,45V. Ez így elfogadható számomra- de az nem, hogy erre egy fél éjszakám ment rá.
Köszi a segítséget!!!!
www.wrcauto.hu - autóalkatrészek legolcsóbban