Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#932) #72042496


#72042496
törölt tag

Az animációval - mint már fentebb említettem - akadt egy kis gubanc:
A különböző ruhadarabok, és úgy általában minden részlet külön object a jelenlegi modellben. Valószínűsítem, éppen ezért történik az, hogy ha megmozgatom pl. a fószer kezét, egy bizonyos szög után a kéz átlátszik a pulcsiján. :(
Azonban ha attach-olom a részeket, akkor már alapból úgy áll be a modell, hogy a kéz átlátszik a pulcsiján. :O
Gondolom, a két esetben a Physique módosító buborékjai máshogy vonzzák az adott vertex-eket. (Pedig mennyit szarakodtam velük! :() Úgy látom, szépen le kell szednem a MeshSmooth-t és Physique-t, attach-olni amit kell, majd újracsontozni, és úgy belőni a simítást.
Az is előfordulhat, hogy a modellem nagyon ótvar. Smooth nélkül a pulcsi egyes vertex-ei valóban a kézen belülre esnek, Smooth után viszont frankón néz ki az ember. (Simítást a Physique-t követően tettem rá.)
Légyszi adjatok valami tanácsot ezekkel kapcsolatban. :(

Az Attach parancs működése sem teljesen tiszta. A geometriát úgy vettem észre, teljes egészében megtartja (Tehát pl.: a MeshSmooth-t is Element-enként rakja rá adott object-re.), viszont a módosítók az attach-olt résztől egy az egyben öröklődnek. Ez valóban így van, vagy csak én haluztam folyamatosan? :D

További kérdés, hogy a belső poligonokat, pl. nálam a modell felsőjének a testen belüli - felesleges - poligonjait le lehet-e valami paranccsal irtani, vagy manuálisan kell megtenni? :F :O

Bocs, ha a gondolataim kicsit kuszák. Ha nem tiszta, mi is a problémám, akkor holnapra lehet, hogy rövidebben és érthetőbben ki tudom fejteni. :)

Aquiles: Ne kapd fel a vizet, csak segíteni szerettem volna a linkkel.

[Szerkesztve]

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.