Tarquinni csak azért adott neki igazat, hogy a rajtra koncentráljon...
Szerintem nagyon másért nem, azért ha én tollak téged, és nem veszem el a gázt, de még fékezni sem fékezek se leszel Te a hibás..
----- www.zoci.gumroad.com -----
Tarquinni csak azért adott neki igazat, hogy a rajtra koncentráljon...
Szerintem nagyon másért nem, azért ha én tollak téged, és nem veszem el a gázt, de még fékezni sem fékezek se leszel Te a hibás..
----- www.zoci.gumroad.com -----
Pedig olyan jó lenne, ha a Norbi meccsben lenne a 3 Citroval meg a gyári Hondásokkal, esetleg az sem lenne baj, na néha a Lada is ott lenne akár előtte, de a mai alapján néha felesleges lesz elindulni, a Citrok meg a Chevik elfoglalják az összes pontszerző helyet, ahol számít a motorerő.
(#4403) !Overdose! válasza Motion_Blur (#4400) üzenetére
Megfogom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Így egy nappal a futam után, eléggé vegyes érzések keringenek bennem az idei szezonnal kapcsolatban.
Ez olyan volt, mint az F1 első futama. Jó-jó hogy elkezdődött a szezon meg minden, de ez így kicsit karcsú volt. Kevés ez a 16 TC1-es autó, az meg különösen "fura" volt, hogy a 2. futamra Ensgtler bejött 10.-nek a TC2-es autóval!!! Vagy lehet előrébb volt, mindegy is, de benne volt a 10-ben. Nem sajnálom az öregtől a pontokat, mert nem hiszem, hogy ennél több más pályán összefog jönni...de ez így akkor is karcsú .
Citroen: Megkaptuk a Chevy-t francia változatban, csak míg a Chevy pár évet szenvedet azért, hogy bajnok legyen, ez a franciáknak kisújjból meg lesz. Gyorspályákon foghatatlanok lesznek. Salzburg-ot, Spa-t már lehet is elkönyvelni nekik, de még szerintem Slovakiaring is mehet hozzájuk.
Honda: Ez így elsőre kevés. Tudom én is, hogy a Citroen hamarabb tudta meg a szabályokat és ezzel lehetne takarózni, de azért Salzburgringen, mikor ott volt az idei kupás Leon és az autó készítői elmondták, hogy ez az autó 95%-ban megfelel a 2014-es WTCC szabályoknak, akkor nem tudom a Honda-sok hol voltak. Nagyon bealudták ezt a kezdetet.
Chevy: Hozza a kötelezőt. Ebből is látszik, hogy ezek az autók még tavaly sem mentek 100%-on. Idén már viszont szerintem mindent kisajtolnak belőle és jó az autó (mellé még dögös is ).
Lada: Megint sokat teszteltek Magny-Cours-ban, de mintha ez meg sem látszana az autón. Kozlovsky-nek nagy grat az első pontokért, de kétlem hogy sokat lesznek elől és képen a Ladák. De ne legyen igazam és robbantsanak egy nagyot .
Természetesen amit leírtam, csak a saját véleményem, egyetérteni nem kell vele. Csak ki kellett magamból írni .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Müller és Coronel is kihagyja a következő hétvégét.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#4406) !Overdose! válasza Motion_Blur (#4405) üzenetére
Ezzel Müllernek akár oda is lehet a bajnokság. Mondjuk nem tudom sajnálni érte.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Fasza, akkor így -2 TC1-es Paul Ricard-on . Mondjuk így legalább Muller-nek cinkes lesz megszerezni az idei bajnoki címet .
Coronelt viszont nagyon sajnálom. De nem baj, a Hringen neki is fogunk üvölteni, mint a sakál .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
(#4408) callmeakos válasza Motion_Blur (#4405) üzenetére
Coronel szerintem egyértelmű volt, de Müller azért picit meglepő, de érthető. Ezért most nem fogja megszeretni Bennanit/Coronelt (vagy akit hibáztat a balesetért) hogy a hazai futamát kénytelen lesz kihagyni.
All→M8
3 rajthely Paul Ricard-ra és DQ Marrakesh-en, mert az autó könnyebb volt a megengedetnél. Szegényt még az ág is húzza.
Más kérdés, hogy az elmúlt évek ellentmondásos ítéletei miatt a közönség szemében sokat romlott a döntéshozó testület hitele.
Ezzel viszont teljesen egyetértek. Emlékszem pár éve, miket kapott Coronel azért Valencia-ban, mikor Oriolat kocogtatta pár körön át. 2. vagy 3. kissebb koccért márt kapta is a figyelmeztetést. Nevetséges volt az is és Coronel is mondta, hogy ezek nem normálisak. Vajon a WTCC bírák, egy BTCC futamot látva mit csinálnának? Kizárnák az egész BTCC bandát ? Oké tudom, hogy mások ott a szabályok, de túraautózás az is .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
HI!
aza turaautozas, en a nyolvanas evek vegei 90es evek eleji turaotozason cocializalidtam, ott ki stulzassal elulrol es felulrorl is eloztek /mongyuk a mercu huzasait nagyon ruheltem mar akkor is/
udv
neduddki
mod: amikor az ausztral turaautoban az m3 meg vhun az egyen skozpen jart mikor a nagy dogok mar fekeztek a anyarban de a kimnetkor megis vhunna az aprocsak bimmerk votka elol:- )))
Z0C!: votak akor is szornyek rs500 csak futomu meg fekn nem volt ojjan alaltuk mint most
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
azóta a kenyér 3.60 helyett 360 lett...könnyebb és erősebb autók lettek...meg RWD hely FWD-k lettek.
----- www.zoci.gumroad.com -----
Chevy: Hozza a kötelezőt. Ebből is látszik, hogy ezek az autók még tavaly sem mentek 100%-on. Idén már viszont szerintem mindent kisajtolnak belőle és jó az autó (mellé még dögös is ).
Chevy néz ki szerintem a legjobban most az összes közül.
Sent from my keyBoard
az asszony ráizgult Chilton Chevy-ére..
Nekem eddig bejött a narancs fekete kombó..ez a piros fekete nem annyira..
----- www.zoci.gumroad.com -----
Nekem tetszik az új festés, de maga a Honda nem annyira - mondjuk ez tavaly is így volt, nyilván ez erősen szubjektív. De hát egy versenyautónak amúgy nem szépnek kell lennie, hanem gyorsnak. (Kár, hogy az objektíven nézve se igaz rá...)
Sent from my keyBoard
Plett csinált egy renderképet a narancs fekete Hondáról...az nagyon bejött...
De ez így....nem jött át...nincs ez a "kitűnök a tömegből"...
Chilton, Münnich autója is fekete :/
----- www.zoci.gumroad.com -----
formára nekem sem jön be, franc se tudja hogy tengelytáv-nyomtáv, vagy csak kasztniforma, de valahogy nem tűnik agilis autónak.
Szemre mondjuk a Citroen is elég baltaapu, kicsit ormótlan, de valahogy mind a Chey mind a Citroen jobbnak tűnik szemre (elég nagy hülyeségnek tűnik első blikkre szemre osztani a lapokat, de ez van )
(#4410) neduddki: Na ezt picit eltartott kikódolnom, de összejött . Amúgy meg régen is jobb volt a wtcc. 90-es évek vége 2000-es eleje. Vagy mikor az gyári Alfák (asszem Farfus, Tarquini meg nem tudom még ki volt ott) szétgyepálták egymást az első helyeken is. Vagy a nagy BMW csaták a Jörg-Dirk Müller korszak, Zanardi, Andy Priaulx stb stb stb. Mi csaták voltak akkor, meg ütötték vágták egymást. Akkor sem volt olcsóbb a versenyzés, mint ahogy ma sem. Nem lehet mindent még mindíg a válságra fogni .
N€T0X|N: ne is mond. Mocskos durván nézz ki ez a szélesített Chevy . Citroen előlről nagyon vaddisznó, de hátul öcsém....tiszta franciás lányos...izé . Mintha egy 7-es BMW seggét varták volna a vaddisznó elejére. Lada meg olyan...szerencsétlenül nézz ki ezzel a bazi nagy szélesítésekkel. Jövőre leszek kiváncsi az új Ladára, na abból mit hoznak össze .
Z0C!: Nem rossz ez a fekete-piros, csak szerintem túl sok a fekete benne . Megmondom őszintén, hogy én Bennani festésében csalódtam csöppet. Ugyanaz a színkombó, mint a gyárinál, csak csöppet nézz ki máshogy. Sehol egy szép kék autó, mint annó Freddy Barth BMW-je, vagy ott van a BTCC-és Pirtek Racing Honda-k.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Akkor sem volt olcsóbb a versenyzés, mint ahogy ma sem. Nem lehet mindent még mindíg a válságra fogni
Hát meg egyáltalán. Ott vannak gyári csapatként, ígérgetik, hogy így meg úgy, akkor mit szarrágóskodnak. Dönteni kell bele a pénzt, mese nincs, anélkül nehezen lesz eredmény azokkal szemben, akik megtették/megteszik. A semmiből ők se fognak bajnokságo(ka)t nyerni, ehhez lóvé kell, meg kurvasok teszt (amihez szintén lóvé kell).
Sent from my keyBoard
Tudod , amit nem tudsz megoldani pénzzel , old meg sok pénzel
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
mit vársz egy mcpherson első, lovaskocsi rúd hátsó butafutóműtől? én nem sokat... hol vannak már a régi szép idők, ahol egy civicben is a legjobb dw futomű volt elöl-hátul.... és most ebbe az autóba raknak turbo motort fwd-hez... inkább adják nekem a motort és a váltót, oszt bepattintom az intimbe, legalább jó kasztniban lenne.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hátul is McPherson van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
mármint a wtcc autóban?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
De ha szabály szerint az összes autóban az van, akkor nem oszt vagy szoroz, mert mindenki egy alapra épít. Lehet abból jobb autót építeni, meg rosszabbat is. Hondáék, illetve a JAS jobban teszi, ha összekapja magát, mert inkább a motorerő a probléma, nem a futómű. Nem tudom ezen vajon mennyit tudnak húzni év közben, illetve kérdéses, hogy a citromokat mennyire fogja majd le a ballaszt később (gyanítom kb. annyira, mint korábban a chevyket, azaz semennyire).
Sent from my keyBoard
persze, ez így van. engem jobban aggaszt, hogy az utcán kapható autóban ez a fos futómű van, miközben maga az autó kifejezetten szuper.. butafutóműves ctr, istenem, hova jut a honda...
jas-hoz nem fűzök nagy reményt, sosem voltak élvonalbeli építő cég.
megnéztem a második futamot scrollozva, ez a baleset nekem versenybaleset, mindkét oldal véleménye érthető, nekem ez that's racing.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Igen, az idei szabályváltozások miatt már engedélyezett.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Zengőéknél soha semmi sem olyan mint amit vártak.
Ez volt a SEAT-tal is és a BMW-vel is mire összerakták a gépet lecserélték másikra.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Zengőék is azzal főznek amiből csak lehet, sajnos ilyenek a körülmények.
Nekem BMW maradt meg leginkább, nem csak azért mert láttam azt a győzelmet, hanem az valahogy olyan szerethető autó volt, nem volt a legjobb mégis sokkal jobban szurkoltam akkoriban mint azóta hogy Honda van.
Sajnos a WTCC színvonala kritikán aluli minden téren, szervezés, lebonyolítás, bizonyos pályák, sportpolitikailag is nevetséges ami megy, háttérben nagyon kemény pacsizások mehetnek, de...a "mi fiunk" itt megy, ez érhető el ennyi pénzből és még így is neccesen, így ezt kell elfogadni (és nekem ez nagyon nehezen megy). Mindenesetre Május 4-én én is ott leszek majd, mint minden évben
Kisse tulertekelt a sorozat, iszonyat rosszul szervezett, atgondolatlan, de ennek a kovetkezmenye, hogy apropenzbol egy Magyar csapat neha labdaba tud rugni.
Szamomra a legnagyobb problema, hogy a futamok iszonyat rovidek, tovabb tart haza vergodni a Hungaroringrol busszal a Felvonulas terre, mint a 2 futam hossza.
Lehetne tanulni a DTM-bol.
Sajnos valoszinusitheto, hogy a Citroen idei folenye tonkre fogja tenni a WTCC-t, es meg a valamennyire gyari Honda is tavozni fog, aztan Loeb nyerhet majd itt is 9 semmit nem ero VB cimet.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Akkor vagy nagyon pechesek, vagy nagyon hiszékenyek, hogy megetetik velük, hogy milyen jó lesz az az adott cucc nekik.
Am logikailag tényleg a Honda volt a legjobb választás a lehetőségek közül. Fene se gondolta, hogy a Chevi annyira erős, hogy TC1-re átalakítással, gyári támogatás nélkül is ennyire elől lesznek. Bár az igaz,h jelenleg tök mindegy, hogy Chevi vagy Honda, mert a fő cél, hogy bajnokok legyenek az megint lehetetlen (nem mondom hogy évekig, de nem látom a Hondában azt a meggyőző erőt, hogy felveszik a versenyt a Citroennel addig, amíg azok itt vannak.)
(Igaz én csak innen a gép mögül okoskodok, szóval lehet hülyeség az egész.)
[ Szerkesztve ]
2x12kör.(Müller 2. köre 1:57:xxx volt a ringen)
nagyjából 25perc az egész móka.
Én ezért kifizetek idén:
- 3500ft - Miskolc-Hungaroring-Miskolc.
- 3500ft - belépő
- 3900ft - paddock
- 2-3000ft kaja/pia.
Tehát 13-14.000ft-ot. De tavaly előtt, tavaly is sikerült Norbival, Müllerrel, Thompsonnal, JuniGyurival közös képet csinálni. Remélem idén is
Kozlo pedig mellém állt, én meg azt se tudtam ki az.
----- www.zoci.gumroad.com -----
nem tudom, hogy zengőék képesek lennének e dtm-ben egy csapatot indítani.. de jó lenne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Szerintem az még nagyobb falat lenne nekik. Amennyire én tudom, a DTM kb. F1 szintű technika, csak van rajtuk egy üvegszálas kasztni. Hétszentség, hogy fényévekkel többe lenne egy olyan buli, mint most egy komplett WTCC szezon.
De maradjunk a túraautó vonalon, én egy kis Zengő BTCC csapatra lennék kíváncsi . Egy ilyen, azért komoly lenne szerintem, mert az angolok megőrűlnek az autósportért és meg lehet nézni mennyien vannak egy-egy versenyen. Mind a nézőszámra és mind a mezőnyre gondolok. Bár "rétegsport" a BTCC, mert pl. itthon nem is lehet előfizetni az itv4-re. Ha az ember BTCC-ét akar, akkor neki kell állni stream után kutatni.
Talán itt lenne még elképzelhető egy magyar csapat. Szerintem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
talán ha nem is f1, de afelé tendál, ez tény, de nem is a szerelési, technikai tudásokra gondoltam, mert azt simán bebifláznák, sokkal inákbb az anyagi részére gondoltam, gyanítom dimenziókkal nagyobb és kigazdálkodhatatlan.
igen, btcc az állat, szoktam is nézni, angol eurosport2hd vagy az itvhd adja mindig, egész napos dzsembori, ott aztán megy az üt-vág
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Természetesen én is főleg az anyagi oldalát nézve írtam, hogy az nagyon nagy falat lenne Zengőéknek .
Brands Hatch BTCC fversenyhétvégét egyhuzamba végig néztem Youtube-on. Komoly volt és bár angolul szinte semmit nem tudok, még így is nagyon élveztem. Nem finomkodtak egymással az tuti. Sőt tovább megyek: V8 Supercars. Melbourne-t és Adelaide-t is megnéztem egymás után. Na ott sem sz*rral gurigáznak. Komolyan odapakolják a V8-al .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
“A fékkel volt gondunk és a szervó rásegítéssel, mert kihagyott a 12. körtől kezdve, a végére pedig meg is szűnt. Próbáltam tartani még a mögöttem lévőket, de esélyem sem volt és a végén már annak örültem, hogy körbeértem. Minden erőmre szükség volt ahhoz, hogy az utolsó két körben el tudjam fordítani a kormányt”
Norbi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Hétvége menetrendje, közvetítés szempontból (ápr.19-20):
Duna TV, szombat:
12:05 - WTCC Magazin
Duna TV, vasárnap:
22:40 - WTCC 2014 közvetítés FELVÉTELRŐL
Eurosport 1, szombat:
15:00 - Qualy, ÉLŐ
Eurosport 1, vasárnap:
8:30 - Qualy FELVÉTELRŐL
15:00 - Race 1, ÉLŐ
17:00 - Race 2, ÉLŐ
23:30 - Futamok, FELVÉTELRŐL
Eurosport 2, vasárnap:
10:00 - Qualy, FELVÉTELRŐL
3:00 - Futamok, FELVÉTELRŐL
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
hogy mennyi időd van neked.
Dóóógozzááá!
----- www.zoci.gumroad.com -----
tárkony vasa in progress
elgondolkodtató, hogy mit művel a jas...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Norbi zseniál!
de Lopez megint veri Loeb-öt, az is meleg.
de Lopez megint veri Loeb-öt, az is meleg.
Azért akármekkora sztár is Loeb, Lopez mégiscsak túraautózik már egy ideje. Szerintem az nagyobb szám, hogy egyelőre mindkettő veri Müllert, ahogy Norbi is.
Sent from my keyBoard
ez is igaz
Szerintem itt még Muller autójával nem volt minden rendben .
Viszonta a Ladák nagyon levannak maradva..
[ Szerkesztve ]
Kiss Pál Tomi megnyerte a 2. szabadedzést , és a nap legjobb körét futotta
[ Szerkesztve ]
Lehet, ezt meg nem is tartom nagyon valószínűnek, hogy kvalin kimaradjon a top3-ból. A Ladák tényleg gyászosak, sajnos.
Sent from my keyBoard
Es a jurosporton adjak majd a futamot!
Legalabbis remelem, nem lesz hosszabbitas a rengeteg snooker kozvetitesben.
Nem ertem, tenyleg van snooker, darts, kopapirollo satobbi sportoknak akkora nezettsege, hogy allandoan az megy? Vagy csak elfogytak a juro alol a normalis sportagak, es valamit adni kell?
De csak 1. futamot adják mint multheten mert a kerekpar versenyt olyan fontos leadni..
The crash: analysis, consequences, future of Coro…: http://youtu.be/SzoCbYna-HA
Hát, ez az autó nem lesz kész vasárnapra, az biztos, Coronel nagy bánatára
Szerintem ez a másfél tized hátrány is még Loebnek hízelgő. Lopez nem újonc, van túraautós múltja. Számomra Loeb az igazi meglepetés hogy tudja tartani a tempót. Tisztességesen felkészült
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section