mikor kezdődik pontosan a race2?
..szerintem jónak tűnik
mikor kezdődik pontosan a race2?
..szerintem jónak tűnik
17.15
Norbit minimálisan sem tisztelik az ellenfelek. Aki mellé ér, az kirakja a pályáról.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#4504) callmeakos válasza Motion_Blur (#4503) üzenetére
Megy a keménykedés rendesen. Loebnél viszont elgurult a gyógyszer. Lassan ön és közveszélyes lesz. Hol van itt a versenyzői rutin ilyenkor? Tök mind1 hogy rali világbajnokról van szó, de még is 9 szeres... Úgy viselkedik mint egy tökkelütött mazsola....
[ Szerkesztve ]
All→M8
Ha nem vagy elég agresszív pár csatában, sose fognak tisztelni.
Norbinak a karrierje mehet el azon, hogy ha Zengőéknél marad. Érteni a kötődését persze a csapathoz, Zengőhöz, de ha egy szinttel feljebb akar lépni és tényleg vb-t akar nyerni akkor csapatot vált, mert a magyar csapat 2-3éve elérte a maximumot, többet nem tudnak bele tenni sajnos.
[ Szerkesztve ]
Inkább azt mondom hogy itt senki nem tisztelt senkit
Azért itt ment ám a birkózás: Jó futam volt. Ilyenből kéne több. A keménykedésekből, az adok-kapoból. Nem a finomkodásokból, meg a udvariasságból.
All→M8
thx! sikerült elcsípni
nagy meccs volt a végén
..szerintem jónak tűnik
Ellenvélemény
Sztem ha a Honda helyett a Chevrolet-t választják, akkor lett volna ....HA
..tök mindegy, sztem hittek a Honda-ban, én is hittem volna...de a Chevy-l futotta volna a két szezont szvsz máshol tartana.
Azt hiszem itt befejeztem a WTCC nyomon követését. Évekig néztem hogy a három gyári chevy fossá aláz mindenkit, most ugyanezt csinálja a citroen. Ez így nem verseny, flusztrálni meg nem fogom magam feleslegesen.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Utolsó helyről első.
Ez kb el is mond mindent.
És itt nem a Citroen-t kell szidni, hanem el kell gondolkozni hogy miért.
Idén már egy dobogó is nagy szám lesz nekünk. (sajnos)
Nagyon kíváncsi leszek, hogy a Hungaroringen mennyivel fognak lassulni a Citroen-ek. (60kg súlykülönbség)
Nagyon csipázom a WTCC-t, de olyan lesz ez mint az F1.
Van egy csapat és a többiek.
Nem hiszem, hogy a súlyozással bármi változna, marad a nem kicsi Citroen fölény.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A52s 5G&A72
Nekem is ennyi volt szerintem. Sose voltam nagy WTCC fan de azért követtem az eseményeket főleg Norbi miatt , de már nagyon vicc kezd lenni ez az egész.
[ Szerkesztve ]
senki sem gondolt arra, hogy kap a citró közel 1 év előnyt... :-/
ahogy senki sem gondolta, hogy a chevy mégis marad..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Előbb-utóbb környezetváltozásra lesz szüksége Norbinak, mert tényleg megy az egy helyben toporgás. És ha csatában van akkor általában ő jön ki vesztesként belőle, mert vigyázni kell az autóra, nem meri odatenni magát stb... teljesen természetesen nyilatkozzák minden évben az első futamokon hogy az szezon fele a tanulásról szól majd. Néha Norbi teljesítményét se tudom hova tenni, mert az eredmények azért hullámoznak rendesen, csak nem tudom hogy a pilóta vagy a csapat miatt. De az tisztán látszik hogy megálltak egy szinten és nem igazán képesek fejlődni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Igen mindig megy ez az így-úgy kell óvni az autót , aztán a nagy óvásban mindig ők húzzák a rövidebbet sokkal jobb lenne ha picit agresszívabbak lennének.
Az hogy Norbi másik csapatnál mennyen nem tudom hogy lehetséges lenne hogy meglenne rá az anyagi keret mert szerintem itt a szponzorok közösen támogatják a csapatot és Norbit.
Másik csapatnál (ez a magánvéleményem), nem nagyon lehetne keresgélni, főleg annak a tükrében, hogy Menü kénytelen volt kiszállni a sorozatból, Huff a Ladához szerződni, satöbbi.
Akkor szériát kell váltani, btcc, dtm, wec gt csapatban, etcc, kamion...
Jók voltak ezek is, több fun volt benne az biztos.
A WEC futamon pedig már az első körben gyepálták egymást, szóval.....
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
a WEC-ben meg a BTCC-ben felfalnák seperc alatt, látván hogy itt is keményebb helyzetekben mindig ő a "gyengébbik" fél, pedig az itteni kakaskodás szerintem semmiség.
Az gond másik fele az az, hogy nem engedik kakaskodni, mert félnek hogy az autó gallyra megy. Olyanok ezek a Civic-ek, mintha műanyagból lennének. Egy picit kap oldalról, már törik, görbül, folyik minden, és abban a pillanatban megvan lőve az ember. Sok rétű probléma ez Norbinak, és nem tudom van e jövője a Civicnél. Tavaly, mikor bejelentették a Zengőnél hogy Hondára váltanak, Norbi elmondta hogy a '13-as évet inkább a tanulásnak, és a elsőkerekes autóhoz való szokásnak szenteli fel, és majd idén! Ehhez képest megint ott vagyunk hogy megint tanulja a technikát, és majd valamikor szezon közben jön bele annyira, hogy valamit villantson is. Ezzel azt éri el, hogy igaz hogy év közben pottyanhat valamicske a zsákba, de a VB címért soha a büdös életbe nem fog harcolni.
All→M8
Mindig az van, hogy épphogy elkészült az autó, egy napos 200km-es tesztelés, első 4 futamon nem ismerjük még az autót, majd Macau-ra kiismerik... ez nem Norbi hibája, ez a csapat hibája, pénztelenség, szponzorhiány. Épp azért írtam, hogy vagy csapatot vált, bár ahhoz is pénz kell meg pár villantás a pályán, vagy átcuccol az egész magyar bagázs egy másik sorozatba.
Nem kevés lóvé van beleőlve a wtcc-be, mert piszok drága sorozat és nagy szó, hogy full magyar csapat ott van, de épp hogy annyi van, hogy elinduljanak, csapatfőnök hűti a fékeket meg ha kell besegít minden munkába, az mi?
Innen nincs tovább, megrekedtek. Vagy lejjebb adja a magyar csapat, vagy Norbi kiváll és elmegy endurancozni, porschézni, vagy a darálóba btcc-zni. De magyarként nehéz bárhol is próbálkozik/nak.
[ Szerkesztve ]
HI!
Norbi tiszten szeretes tud versenyezni hianyzik beloleminde ami pl. Mullerben v. Tarquinibenvan ez ezert poklian tisztelm,de tura hejejt ken mast kersni ami kevesbe tetkozlei, nemto mint ha a goart izzadsag szaga hianyzona belole
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
NE haragudj, de kaphatok egy szótárt ehhez a kommenthez?
All→M8
HI!
nem haraxom:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
(#4520) noxwill: Van abban valami, amit írtál, de nem teljesen értek vele egyet .
Tavaly Monza előtt kapták meg az autót, amit se megismerni, se kitesztelni nem tudtak jó ideig. Slovakiaringen már látszódott, hogy jó az irány, de ekkora hátrányból világot megváltani nem tudnak.
2014-ben alig pár héttel az első futam előtt kapták meg az autót. Egy picit tudtak tesztelni és ennyi. Lehetett volna tengernyi pénz a csapatnál, de kenhették volna a hajukra, mert a JAS nem készült el időben az autókkal. Ez '13-ban és '14-ben is a JAS sara.
Ha - és erősen HA - lett volna egy bitang jó szponzor a csapatnál, akkor dobják a fenébe a Honda-t (BMW utáni cserére gondolok itt!) és irány egy privát Chevy. Nem tudom, hogy bajnok lehetett-e volna vele, de jóval több futamgyőzelme lenne Norbinak és talán jobban odafigyelnének rá. Viszont nincs erős szponzor és hát ahogy mondani szokták : kicsi pénz, kicsi foci!
Ja és még valamit. Idei évre megváltoztak az autók és szinte 0 km teszttel, megint nem tudja a Zengő Motorsport megváltani a világot. Talán jövőre nagyobb esély lesz, ha a Honda-JAS komolyabban ráfekszik a dologra. Talán!!!
(#4521) -Mike-: Igen csapatot kellene váltani...elmenni focizni...mert ott van pénz. Motorsportban idehaza nincs pénz. Ki tudja, lehet egy gólvágó csatár lenne Norbiból . Még mindig többet érne a csapatban, mint a mostani "nemzetitizenegy" együttvéve
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Ha a japánok építenék a kocsikat és nem az olaszok, akkor rendben is volnánk.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Kicsit hosszú lesz, amit akarok, de remélhetőleg érthető, hogy mi is lehet itt egy fő probléma:
A gyári Hondásoknak nem érdekük, hogy időben kész legyenek a privát gépek, elég, ha a két gyári időben kész van, és ki tudják tesztelni amit akarnak. Ennél még az is jobb lehetőség a VB címre, ha egy gyári Ladában vár, hátha egyszer a Lada betalál, és náluk lesz a legjobb technika, mint Huff, aki valszeg B terv, mert szerintem inkább az orosz gyereket látnák szívesen VB-ként, aki így azonos technikával verné el a Huffot, de ha ez nincs, akkor jó a Huff is. A Honda szerintem Tarquini-re építene, így a lehetséges legjobb forgatókönyv is csak VB 2. lehetne, mint Chilton, vagy most Lopez. Bármilyen jól is mennek, ha lesz rá lehetőség, hogy válasszanak, akkor valszeg Loeb lesz a bajnok. Müller-t kicsit félreállítják, hogy a Citroennel összeforrt Loeb legyen az, aki 10x nyert VB-t. Csinálhatnák az is, hogy Lopezt nyomatják, hogy az a csávó a semmiből leverte a két ászt, és onnan rá építenek, hogy a másik kettőtől is nagyobb nevet csináljanak belőle, de ez a 0-ról való építkezést jelenti. A legkönnyebben, és a leggyorsabban Müllerre lehetne építeni, a legjövedelmezőbben Loeb-re (komolyabb név Müllernél, még így is, hogy a Müller volt végig a túraautóban), míg Lopezt a 0-ról évek alatt, és kockázatosan, mert végig jó gép kell, és vissza kell valahogy fogni a másik két tagot.
Az lenne még elfogadható, ha a gyári Honda átvenné Norbit, mert rá akarnak építeni, és Tarquini-t betennék másodhegedűsnek. Ehhez két dolog kell, hogy Norbit jobbnak véljék nála, és/vagy a csapattal azonos nemzetiség, korábbi VB, ilyesmi. (Ha a Zengő betenné akár melyik élmenőt egy 2. autóba, és valamelyik VB lehetne, szerintem próbálna tenni valamit, hogy Norbi legyen végül.)
Lemaradásból csak 1 emberre építve lehet esélyük, ha Tarquini-t tudnák futtatni a Citroen-ek ellen, akkor a másik 3-nak, ha úgy adódik, segíteni kellene, meg elengedni őt, ha elé kerülnek. Kényelmes előnyben meg házon belül megoldanák.
Így hiába kapnának egy privát Citroent, az is csak VB 2. 3. vagy 4. hely, ha nem őt akarják VB-nek.
És ami bonyolítja a helyzetet, hogy pl. jó, ha egy Loeb-ra akarsz építeni, ha megszerzed mellé a Müllert, mert akkor nálad van pórázon, és nem az ellenfél csapata épít rá ellened.
Ja, és így nem is tiszta a meccs, mert vannak akik hátszéllel, vannak aki szembe széllel mennek.
[ Szerkesztve ]
De Tarquini kemény mint a kő...Norbi-nak van intelligenciája, van gyorsasága.
De Tarquini-nek több a finesze, és minden mutatóban elég erős, na haragudj Gabriele, de egy igazi patkány (nem bántásból!)...elpusztíthatatlan, erős kemény és gyors is, határozott és jó helyzetfelismerő.
ha nem is a japók, de már ideje lett volna a prodrive-hoz bekopogtatni pár éve.. ennél csak jobb lehetne az eredmény.. na mindegy, ez van. én nem értem, hogy mire fel a hondánál ez a nagy jas kitartás, hogy az olaszok milyen szerződést tudtak aláiratni velük...
egyébként a hétvégére egy szó találó nálam: kabaré.
ez a fia-wtcc-citró ügy ez annyira okádék, hogy ennél már nem lehet lejjebb. és amekkora önelégült pofával nyilatkozott az összes francia.... remélem csuklott a család rendesen..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ez az igazi probléma a privát autóval, ha mellette van gyári csapat is. Az utolsó lépcsőhöz nem elég a privát autó, nekik kellene építeni az autót, amihez egy gyár adna autót, motort és pénzt, akinek Zengőék és Norbi lenne a prioritás. Vagy Norbinak kellene bekerülnie gyári csapatba, de úgy, hogy ő legyen az első számú, és Zengőék meg folytathatnák egy másik magyarral, amolyan utánpótlást létrehozva.
Nem tudom, hogy miért a JAS-t nyomatják, és miért nem nyomnak bele a WTCC-be dupla ennyi lét. 10.000km-t kellett volna nekik is tesztelni, már rég minden létező állítási lehetőséget ki kellett volna próbálni még az első futam előtt.
igazából ez csak a civic promo, semmi más, úgy is bánnak vele, honda mércével még ez is nagy összeg szvsz. még azon sem lepődnék meg, ha btcc civic-re több lenne a büdzsé
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#4523) noxwill: Itt a szótár: szótár. Te ló!
(#4528) b-type: A patkány jelzőt hagyjuk meg arra érdemesebbeknek (pl. Lauda). Tarquini csak egy sima agresszív bunkó, aki amúgy tud jó fej is lenni, meg azért elég jól is vezet. Nem több.
BTCC, DTM, Superstars (amerikai sorozatok nagy része) azért tud olyan sikeres és élvezetes lenni, mert a fő cél a szórakoztatás, az izgalmas verseny, ami aztán termeli a lóvét a szervezőknek.
A WTCC, F1 meg azért olyan amilyen, mert világbajnoki sorozatnak kell lennie. Jól meg kell fejni először mindenkit, aztán összehozni valami versenyt is, ezután ha még szórakoztató is, akkor mázlijuk volt. Gyárak közötti versenyzés van.
Mondhatnánk, hogy egy az egyben a FIA hibája, de ez nem teljesen igaz. Persze ő a fő bűnös (az F1-es elcseszett szarrá szabályozás, ami gyakran mégis pontatlan, az innováció legkisebb morzsájának elfojtása, (vagy szerencsétlenebb esetben hagyja kinőni a növényt, de amikor hozná a termést, eltapossa), WTCC-ben idén a Citroenes affér, stb.), de ha ezek nem lennének, normális automobil szövetséggel is nagy különbségek tudnak kialakulni csapatok, autók között, mert eltérő pénz ráfordításával, különböző anyagokból, más szakemberekkel építenek autót.
Egyébként ahogy nézem, Norbi idén tényleg takarékon megy. Oda kellene tennie magát néha, mert még az elmúlt néhány évben tapasztaltaknál is kevésbé fogják tisztelni a pályán.
Kicsit olyan ez az egész magyar WTCC dolog mint maga Magyarország. Majd jövőre.... És mindig ez a duma.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
én csak nemrég kezdtem olvasgatni ezt a topicot, és tök érdekes, hogy mintha többen csalódottak lennének a Zengő csapat teljesítménye miatt. szerintem már az is komoly dolog, hogy egyáltalán ott vannak - és őszintén, nem tudom ki várta azt, hogy valaha is élmenők lesznek. stabil középmezőny, mióta csak ott vannak a sorozatban. ennél többet nem hiszem, hogy elérhetnek ennyi pénzből, nem gyári csapatként. tegnap felvételről néztem a forma1-et és a WTCC-t is, és azért csak a WTCC-t indítottam először. jó dolog, hogy Norbi ott van, tudok szorítani neki, egy-egy jobb előzésnél örülni. többet szerintem nem kell várni.
A teljesítményt mindenki elismeri, csak fáj, hogy hiába ilyen ügyesek, nem tudnak előrébb lépni.
az fix, hogy van ebben az évadban (meg a tavalyiban is) egy kis "szegény embert az ág is húzza" érzés... törik, reped, hajlik az a Honda, akárhol érnek hozzá.
Nem, nem olyan. Igen, tavaly is ez volt a duma, de könyörgöm, azon kívül, hogy idén is Hondával mennek, tök új az autó és tök új a technika, nagyjából nulla átfedés van a kettő között. Csodát nem lehet tenni utolsó pillanatra elkészült géppel (ami ráadásul olyan, amilyen), teszt nélkül, kis pénzből. Nem azért fogadkoznak, mert át akarják verni a szurkolókat...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
Én meg azért vagyok csalódott mert még mindig az a kishitűség tobzódik a fejekben hogy az is nagy dolog hogy ott lehetünk. Nem értem ezt a hozzáállást. Ennyi erővel örüljünk hogy legalább lesznek szép új stadionjaink, bár a magyar csapatok vagy a válogatott a büdös életbe nem fog kijutni sehova. Akkor meg minek?
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Én teljesen érdemesnek tartom rá Tarquini-t...nem kedvelem, de eszembe sem jutna ezért rá mondani, egyszerűen ez jut eszembe arról, hogy milyen tulajdonságokat mutat szigorúan mint versenyző.
Tudnám méltatni bőven, nagyon jó túraautós versenyzőnek tartom. Öreg, de ez cseppet sem látszik meg a vezetésén, nem az idei évből, vagy a mostani futamból indulok ki. Már régóta nem kedvelem
De vezetni azt tud, és olyan 'túrakocsisan'...amit ezekből a sprintfutamokból ki lehet hozni azt általában kihozza.
Nem tartom bunkónak, keményen vezet, és pöccint is ha kell. De valahol ő még hozza a régi sulit, a régebbi stílust, ahogy írtam sosem kedveltem, mert mindig azoknak tartott be akiket viszont igen..általában Thompson akár még BTCC-ben akár az Alfa-ban.
De azért a pályán nagyon leteszi amit kell.
kishitűség? oké, akkor higgyük el, hogy lenyomjuk a gyári Citroeneket, vagy azt a Chevyt, ami teszt nélkül is gyorsabb nálunk. akarni kell, nyomni kell persze. de egy dobogó már nagy eredmény ebben a mezőnyben, ilyen háttérrel. szerintem.
tudod a kishitűség és a realitás érzék között óriási különbség van. ne gondod, hogy aki kritikus és realista, az nem drukkol, nem szurkol ezerrel norbiéknak. fenét nem. azt mondanám, inkább van egy fájó, keserű szájíz, hogy egy helyben toporognak, mert nem rajtuk múlik az eredmény jelenleg.. gyári csapat? max a norbi mehetne, zoliék meg maradnának hátra
de ha szerinted a citró többszörös büdzséje, 1 év előnye, 10.000 km tesztelőnye ellenére is simán megfoghatók, ok, legyen igazad, én is örülnék neki
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem erről beszéltünk, ne csavard ki a szavaimat. Nem hiszem hogy örülnünk kéne hogy ott vagyunk, max a közepén, nem hiszem hogy jó dolog a középszerűség, a reménytelenség. De legalább ott vagyunk. Hát így inkább ne. Igenis frusztráló hogy a sok munka és még több pénz csak arra jó hogy legyen még egy csapat akit a citroenek (eddig a chevyk) lealáznak. Frusztráló hogy egy futamgyőzelemhez nekünk minimum egy csoda kell, nekik egy szimpla vasárnap.
Kiemeltek egy szót a szövegkörnyezetből és arra reagáltok. Miért? Vagy használd az egész mondatot vagy sehogy. Köszi.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
azt mondtam, csodálkozom, hogy páran csalódottak. te válaszoltál, hogy nem szereted, ha valaki kishitű. erre azt mondom, az nem nem kishitűség, ha nem eleve lehetetlent várunk el a csapattól. ezt rakd össze.
nem akartam vitát senkivel, nem volt célom. de te is látod, mi a helyzet. egy maszek csapat soha nem veri majd meg a nagy gyáriakat, ez egyszerűen pénzkérdés és nem más. ezért csalódottnak lenni szerintem nem érdemes. tisztelet, hogy egyáltalán ott vannak Zengőék - és tudják ám ők is teljesen biztosra, mennyire is elég a technika alattuk, a lehetőségeikhez képest. tisztesen helyt állnak minden futamon, néha szerencsével leesik egy-egy dobogó. én ennek is tudok örülni - és tudom, hogy te is, meg mindenki aki nekik szurkol. nem kell mást várni.
Én meg azért vagyok csalódott mert még mindig az a kishitűség tobzódik a fejekben hogy az is nagy dolog hogy ott lehetünk. - ezt írtad. tényleg egy szót emeltem ki? nem hinném.
[ Szerkesztve ]
Most már csak a hecc kedvéért elemezzük már ki amit írtam mert látom nem világos.
Én meg azért vagyok csalódott mert még mindig az a kishitűség tobzódik a fejekben hogy az is nagy dolog hogy ott lehetünk.
Mint ahogy világosan olvasható, a kishitűség szó arra vonatkozik amely a mondat második fele, idézem: az is nagy dolog hogy ott lehetünk. A kishitűség nem arra szólt hogy higgyetek, majd jól megverjük a citroeneket. Pont arra vonatkozott hogy az is elég nekünk magyaroknak hogy ott lehetünk.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Az oke, hogy nagy dolog ott lehetunk, de mi ertelme ugy ott lenni, hogy nem kepesek fejlodni?
Norbi meg kukaba dobja a karrierjet a ragaszkodasa miatt.
Nem hiszem el, hogy egy olyan szponzorral mint a MOL nem lenne kepes kapni egy VB eselyes autoban ulest, ahol igazabol versenyezhet, es nem kell allandoan az autora vigyaznia, hogy "jaj ossze ne karcoljam az autot mert 381 euroba fog kerulni a javitasa".
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Könyörgöm olvassátok már el amit írtam... Pont ezt ugatom én is...
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
fene tudja a pénzügyi részleteket, ha van infód, vagy infótok, akkor írjátok meg, kíváncsi vagyok. fogalmam sincsen mi a zoli büdzséje egy évre, mit fizetnek a hondának és a mol mennyi pénzt ad egy évre, ahogy a többi szponzor is. valszeg nem is fogjuk megtudni, na de hátha
az elrettentő és egyben demoralizáló is, hogy a citrónál csak loeb fizuja négyszerese a gyári honda csapat éves büdzséjénél... :-/
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hamarosan az FIA is megfogja latni, hogy azzal amit a Citroennek megengedett elkezdte szepen rombolni a hirnevet a sorozatnak amit hosszu evek alatt se mondhatni, hogy egetrengeto magassagokba sikerult emelni.
Honda meg valoszinuleg nem fogja sokaig turni az alazast, es kiszallnak, aztan johet ami a WRC-ben, egyeduli gyari csapatkent tarolhat a Citroen, Loeb meg megse all majd feltucat VB cimig, aminek az erteke a nullaval lesz egyenlo.
Pont ellentetest hatast valtott ki az FIA, ahelyett, hogy latnank egy gyari csapatot aki versenyrol-versenyre egyre versenykepesebb lesz, elso masodperc ota alaznak mindenkit, mintha mas kategoriaban lennenek.
Hiaba jonnek majd a plusz sulyok a Citroennek, akkora elonyuk van, hogy kicsi az esely, hogy megszorongassak oket, raadasul nem motoreroben jok csak, hanem kanyar stabilitasban is, igy a Hungaroringen folytathatjak az alazast.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Igen én részben csalódott vagyok, de nem a Zengőék miatt, hanem amit a s*ggük alá tettek idén ismét. Azzal is tisztában vagyok, hogy mint privát csapat, nem kapnak akkor prioritást, mint a gyári csapat, de:
Ha már 4 autót megcsinált a JAS/Honda és ebből 2 megy nekik - Bennani alatt sem muzsikált azért úgy a technika + Marrakesh kizárás - 2 meg úgy ahogy, akkor ebben nekik mi a jó? Ezzel - szerintem - csak égetik magukat hogy: Hopp gyári csapat vagyunk! Aha és mégsem vagytok szinte sehol sem! Ebben mi a "biznisz" nekik ?
Citroen-el kapcsolatban mindig mindenki jön az 1 év előnnyel, meg hogy hamarabb tudták a szabályokat stb stb stb. Igen ezt nem is cáfolom, hogy így van. De akkor leírom még egyszer: Salzburgringen ott volt a kupás új Leon, amire a készítők mondták, hogy abban az állapotban 95%-ban megfelelt a 2014-es WTCC szabályoknak az autó. Kérdésem ismét:
Hol volt akkor a JAS/Honda - sőt Lada is -, hogy ők azzal érveltek eddig, hogy alig pár hónapja tudták meg a szabályokat és kellett elkészülni az autókkal, mikor a Seat már tavaly nyáron egy 95%-os autót villantott?
Ezt idén is bealudta a JAS/Honda/Lada. Chevy-nek meg már volt egy eleve jó alapja, csak ráb*szták a szélesítéseket, feltekerték a motort 100%-ra és rövidebb idő alatt összedobtak 6!!! autót.
Na én ezért vagyok csalódott !
Nem akarok ezzel a hsz-el flame-et kelteni, csak valahol ki kell adni a gőzt .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
"Ez egy pont olyan röhejes etap volt, mint amilyen a sorozat maga. Remélem Norbi mihamarabb ugrik innen egy normálisba, az Ő érdekében."
Ezt egy éve írtam, de úgy látom hogy még most is aktuális.
Valaki írta előttem, hogy romlik a sorozat színvonala. Elnézést, de milyen színvonala?!?
Most komolyan, ti nem látjátok a lelátókon az évek óta állandósult kongó ürességet? Nehogy a hazai futamokkal jöjjön erre bárki, mert megkarmolom magam.
Másik meg, hogy Norbi így meg úgy nem tudja megnyerni a bajnoki címet. Sajnos az van, hogy a wtcc bajnoki cím értéke a 0-val egyenlő. Nem bizonyít semmit azon kívül, hogy az aktuális csúcstechnikát vezetted.
Péel hol van Priü, a 3x-os wtcc bajnok? DTM-ben(ahol már tényleg VERSENYautót kell terelgetni) eddig 2 év alatt összekapart 2db 6-ik helyet, ettől csak hátrébb végzett. Farfus meg tavaly 2-ik lett a bajnokságban.
Tarquini, Müller meg Huff wtcc bajnokok hol vannak? Illetve inkább úgy kérdezném, hogy hova kellettek, mennyire kapkodtak a "világbajnokok" után? Ugye hogy semennyire. Na pontosan ennyit ér az egész.
Ha Norbi egyszer bajnok lesz, ő vajon mennyivel járna jobban karrier tekintetében, mint az előbbi nagy nevek?
Egyébként szerintem Kiss Pál Tomi van jó sorozatban a tehetségével együtt.
[ Szerkesztve ]