Így értettem
All→M8
sajnos már Szlovákiában rásütötték a papírautó jelzőt és sajnos jogosan. mintha valahogy semmi sem lenne rendben rajta.
több itt a gond sajnos.
először is az autó egy rakás szar. szar, mert szar, de szar azért is, mert annak ellenére, hogy a honda hogy verte a mellét, hogy együtt dolgozik mindenki, megy az információ áramlás oda-vissza, nos, ez már rég nem így van, és nem is lesz. a gyári csapat szart sem oszt meg a zengővel. bennani is gyorsabb már..
sajnos a zengő sosem lesz egy ligában a gyáriakkal, ellenben jó tesztelést végeznek a gyáriak számára. majd meglátjuk mi lesz, ha jövőre 2 autóval megy a zengő.
szóval egy picit kevésbé lehetne szar az autó, ha a gyáriak tartanák magukat az ígérethez, de valljuk be, hazudtak. ez a második nagy baj. egyébként ez tökéletesen meg is látszódott a gyári hondák viselkedésén a második futamban. semmilyen formában nem támogatták norbit, hanem elkezdték ütni bennanit. aztán mekkorát szopott a három honda egy kanyarban, év vicce ez az egész bagázs...
harmadik nagy baj a hétvégén maga volt norbi, elrontotta erősen az egészet a második futamban. az izmozás elvitte a gumikat, elkellett volna azonnal engedni a citrót és szélárnyékban beautózni mögötte. elrontottak itt mindent, de norbi legalább ezt a maga módján be is vallotta, tudja ő pontosan, hogy elrontotta.
semmi biztatót nem látok erre az idényre, és ha a honda jövőre is ilyen inkorrekt marad, csak rosszabb lesz, mert az olló még jobban szétfog nyílni a gyári és a privát autók között.
na meg a jas... teljesen esélytelen egy vb esélyes autó jelen felállásban.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
"Kína csóka megmutatta hogy mennyit ér a mezőny meg a WTCC mostanság.."
Bennem is ez a gondolat fogalmazodott meg.
Jovore nem tunik el a Citroen dominanciaja es mindenfele noname marketing versenyzojuk futamot tud nyerni akkor vege a WTCC-nek.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
ez az egesz hongda egy agyonhype-lt sapka fos
több drón kell ;P
[link]
Kiss Norbi hiányzik még onnan.
A WTCC-ben meg csak néznek, hogy nálunk mindenkit Norbinak hívnak?
[link]
Ez most mi? Remélem van alapja a cikknek!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Na igen, meg legalább könnyebb szurkolni is, mert csak elég Norbizni és eljutt mind a két pilótához .
(#4957) raczger: Nincs jó német tudásom - sőt - de miről szól pontosan? Menne a WTCC mezőnye a Nord-on versenyt?
Mégis mi a bánatnak ? Spa-val is úgy vagyok, hogy oké legendás pálya, meg szép meg minden, de ezeknek az autóknak szerintem hosszú. Na meg megint nézhetünk majd 2 x akárhánykör Citroen győzelmet. Mert hogy itt is aratni fognak, az biztos.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Az átlag nézőnek fogalma se lenne arról, hogy éppen hol van az autó, amit a kamera mutat.
Sent from my keyBoard
Ezt tervezik, igen, de itt van magyarul is egy cikk: [link]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Facebook kommentekben egy hozzáértőnek tűnő azt írja, csak tankolással tudnának végigmenni, meg kerékcserével. mondjuk engem nem zavarna, sőt - viszont attól tartok, hogy ezzel együtt is nagyon unalmas futam lenne.
Pont az ellenkezőjével magyarázták annakidejen a Suzuka East-t, hogy igy a rövidebb palya, több kör, többet latjak a nezok az autokat. Namost, a nordon elhuznak ketszer a celegyenesben, aztan vege, annak tenyleg nem sok ertelme van.
Viszont Zandvoortba elmehetnének valamikor. Coronel biztos örülne neki :-) Dtm is jart mar arrafele. Ha mar Zoldert hanyagoljak.
brutál lenne, az a pálya egy legenda. Viszont tv-s szempontból tényleg cinkes, bár ha a 24 órás előfutama lenne, akkor talán. Nagyon kemény lenne az a technikának, és sofőrnek is, bár a kettő helyett egy 6 körös futam tényleg nem tudom mennyire reális üzemanyag szempontjából.
Just a simple Lineman...
Én azt nem értem ezen a Nordschleife témán, hogy az időmérőt milyen formában fogják megrendezni.
wut?
Spa vs. Zolder
Spa lesz, nem Zolder
elvileg hivatlos a Nordschleife jövőre. Mondjuk az a 26km nem tudom hogy jön ki...
Just a simple Lineman...
Az nem a vln palya? Amiben benne van a nurburgringi palyaszakasz is?
Ez igen!
Mondjuk közvetítés szempontjából gáz a dolog, mert a pálya nagy része nincs bekamerázva, de akkor is. Nordchleife az Nordchleife
All→M8
Spa csodálatos pálya, talán az egyik legjobb a világon. A Nord, hát érdekes elképzelés. Én szeretem a mapot nagyon, de WTCC-t rendezni rajta? Mindegy, majd meglátjuk.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Ennek örülök!
Viszont mennyit mennek rajta? 2 kör?
Semper Fi
5 kört
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
+ gondolom a super polenál nem várják meg hogy körbe érjen valaki.
A boxkiállás érdekes lesz... A kerekek nem központi csavarosak, lesz kapkodás, meg sietség.
Ha 26 km a pálya, akkor 5 kör lesz. A közvetítés lesz még érdekes, de belső kamera ftw!
Just a simple Lineman...
Ráhangolódásnak pont jó lesz a most hétvégi 24 órás futam
[link]
Van a weboldalon valami live gomb is. Jó lenne, ha működne.
Huffnak, Coronelnek teccik az 5let
A többieknek is, csak nem jöt eszembe a nevük
szokott menni
Szerintem meg pont jó hir mert igy legalább bekamerázzák remélem rendesen és a 24-et is nézhetjük.
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Most nézem a 24 órást, live streamen, egész tűrhetően be van kamerázva. Igaz, van helikopter kép is rendesen.
Akkor nem lesz gond.
Viszont ez a Nordchleifei verseny sok mindenre ad választ.
Egyrészt mivel úgy tervezik, hogy bevezetik a verseny közbeni tankolást és a kerékcserét, ennek megfelelően kell a jövő évi autókat megépíteni. Vagyis feltételezhetőleg minden versenyen lesz boxkiállás, azaz lehetséges hogy annyi a második futamnak, lévén nem hinném hogy egy versenyre építenének olyan autókat, amiket csak a Nordchleifei verseny szabályainak felelnek meg, és az ilyen autóknak jóval kisebb a tankja, ami nem biztos hogy kibírna egy teljes versenytávot a jelenlegi szabályok szerint.
All→M8
igazából nem kell nagy áttervezés, sőt nem is lesz szerintem. Egyedül a kerékcserét kell megoldani valahogy, amiatt lehet, hogy előírják a középcsavaros kerekeket, mert a 4x 4-5 csavart le meg visszatekerni az bizony idő. Kell egy új kerékagy, meg új felnik, aztán nagyjából meg is van oldva.
De a tankolás nem nagy kaland. Úgy rémlik kívülről lehet tankolni ezeket a kocsikat is, az a 20-25 liter benzin meg elég gyorsan le tud szaladni a tartályból, 10-15s max. Kb úgy néz majd ki egy boxkiállás szerintem, mint itt a 24 óráson is.
Nem félek a második futam eltörlésétől se, sztem a 2 sprintfutam megmarad.
Just a simple Lineman...
Erre az egy futamra tervezik a boxkiállást, és 1x120km futam, a többin maradna a 2x60km-es lebonyolítási rendszer. Legalábbis így gondolom. A nordon persze kérdéses, hogy hogyan tudod megoldani, mert ha belegondolsz, garantáltan 1 körön belül kell kijönnie a teljes mezőnynek, és pl. a 4 citrom, a 3 lada egyszerre kell, hogy kereket cseréljen és tankoljon az összes autón, nagyon rövid idő alatt. Na, ez, az, ami nagyon nehezen tudok elképzelni. Kerékkulcsot még csak-csak összeharácsolnak autónként 4-5darabot, de nagyteljesítményű benzinszivattyút? Ezért én azt gondolom, tankolás nem lesz, betesznek egy nagyobb üzemanyagtartályt, és kész. Meg, ha a Yokohama összedob valami keményebb keveréket, akkor kereketcserélni sem kell kijönni. Mindez csak elhatározás kérdése.
nagyteljesítményű benzinszivattyú?
Az nem kell...
Most is úgy tankolják őket, hogy szerelő Józsi megemel egy tartályt, ami a feje magasságában van, aztán a többit a gravitáció megoldja. Mint a Nascarban.
Na mindegy, ezek mind találgatások, majd jövőre kiderül hogy oldják meg
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Igazad van, erről meg is feledkeztem.
Eszméletlen, amit ezek a csávók csinalanak kerekcserenel. Pedig a nascarban is 5 csavaros kereket hasznalnak.
Nascar Pit Stop: http://youtu.be/ilJ5qxhBbaI
Rear Tire Changer Helmet Camera: http://youtu.be/kNJHnD9_bCc
[ Szerkesztve ]
ez kemény
Nascart igazából nem nagyon tudom értékelni, 1 v 2 futamot láttam összesen, azt nem tudtam, hogy ők is 5 csavarost használnak, csak az üzemanyag töltés maradt meg bennem
Just a simple Lineman...
Még az is lehet, hogy ennyi változtatás sem kell: F1-ben is téma volt, hogy esetleg bevezetnek egy minimális időt a kerékcserére... itt most ezt simán megtehetik, és ha jól lövik be, akkor egyáltalán nem kell módosítani, hiszen lesz idő az öt csavarra is.
Most megy a Nürburgringi 24 órás, és ott valami ilyesmiről beszéltek, "timed pit stop"-ról volt szó. Befejezték a kerékcserét, tankolást, de az autó csak állt, állt, és nem ment ki, mert nem telt le a minimális idő, amit a boxkiállással el kell tölteni.
Most is erről a minimum időről volt szó, és teljesen érthető a magyarázat. Így az idegbeteg kapkodás helyett gyorsan, de normálisan végre tudják hajtani a boxkiállást, de talán, ami fontosabb, hogy ezen a futamon 115 induló volt, eszméletlen tumultus van a boxban, és, ha ehhez még hozzáadjuk a boxkiálláskori tizedmásodperceken való kapkodást, és főleg az észnélküli pályára kiengedést (ami ennyi amatől indulónál nagyon is valószínű, hogy többször előfordul), akkor érthető, hogy ez nagymértékben csökkenti a balesetveszélyt.
..háát Lopez jó kis kakukktojás itt a Citro'-nál
Azért kell ellene védekezni a két überbajnoknak.
Loeb-t nem hibáztatom, van íze annak ahogy megy, és persze nagyon profi bajnok. De Yvan lehetne kicsit meggyőzőbb szvsz.
Egyelőre Lopez a nagyon kellemes meglepetés az idei évben. Kíváncsi vagyok a második futásra.
Ne is mondd, tegnap még volt nascar nationwide meg formula drift. Ma reggel meg formula 3 wtcc forma 1 és közben még megy a 24 órás is. Jah és a porsche szuperkupát kihagytam.
Szóval ez a két utóbbi hétvége nagyon jó autosport szempontból.
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
A lényeg, hogy mindkettőre előfizettél, hogy nézhesd online.
Srácok Norbit eddig is támogatta a burn? vagy csak én nem tudtam?
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Ha jól tudom idei évtől a támogatója. De erre nem merem rátenni a nyakam.
All→M8
----- www.zoci.gumroad.com -----
Seat Leon Europakupa élő közvetités Silverstone-ból.
SEAT Leon Eurocup 2014 - Silverstone circuit, UK:…: http://youtu.be/qlx5qG3X_04
És, igen!
Ficza Feri alázta a mezőnyt!
Wéber Gabi viszont a rajtrácson ott volt, aztán nem láttam többet.