Hirdetés

2020. január 17., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#251) -Mike- válasza aesir (#250) üzenetére


-Mike-
(addikt)

megpróbáltam, nem érdekel téged, ezvan;))

farfusnak egy esélye volt, a lassu balos utáni kigyorson csak ott meg figyelt rydell;) próbálta minél szélesebbről kezdeni de a nyomaték az előtte lévő autóban volt;)

a bmwnek is mintha lenne diesel erőforrása, kérdés mikor vethetik be, mert a teszteken ~1mpel verte a benzinest

[ Szerkesztve ]

(#252) aesir válasza -Mike- (#251) üzenetére


aesir
(veterán)

A nem tisztázott szabályok miatt várnak még.

Van saját életem...

(#253) neduddki


neduddki
(nagyúr)

HI!

NA errol az evkezdetrol jolemaradtam:- (((

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#254) zoo8800 válasza -Mike- (#245) üzenetére


zoo8800
(veterán)
LOGOUT blog

Hogy kell neten nézni élőben? Csak élőben lehet? Nincs Eurosportom

"nagyon best buy vétel"

(#255) a_tesz


a_tesz
(Korrektor)

ma este futam az eurosporton, hátha valakit érdekel.

19:00 : Race 1
22:00 : Race 2

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#256) Bibby válasza a_tesz (#255) üzenetére


Bibby
(addikt)

Remélem nem lesz seat-dízel fölény.

Ελευθερια η θανατος

(#257) KrenAtesz


KrenAtesz
(veterán)

Lada powwwaaaa :DD

Amúgy milyen már, h versenyzés van, és TDI :U :( Nálam a verenyautó benzinnel ment, de azért ez durva. Milyen szabálok vonatkoznak a TDI-kre? Ugyanakkora motor, csak dízel és turbó?

(#258) Motion_Blur válasza KrenAtesz (#257) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Én Le Mans-i 1000km-est nézem asszem 1 hete (Spa), TDI Peugeot és Audi verték a mezőnyt, de a hangjuk az picsa volt...

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#259) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Leszakadhatott volna az ég 5 perccel korábban is ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#260) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#259) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Pau - Race2- Andy Priaulx :R

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#261) AMD Power válasza Motion_Blur (#260) üzenetére


AMD Power
(titán)

Király vagy Andy! Hozd az Angol győzelmet. :R

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#262) Bibby


Bibby
(addikt)

Alex Zanardi győzött... hát hiába, nem semmi sportember ő. :C :R

Ελευθερια η θανατος

(#263) aesir


aesir
(veterán)

James Thompson óriási volt!

Van saját életem...

(#264) Integra válasza aesir (#263) üzenetére


Integra
(titán)

de jó is lenne ezt sokszor látni még.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#265) aesir válasza Integra (#264) üzenetére


aesir
(veterán)

Ha a Honda még tenne bele némi gyári munkát, több pályán is láthatnánk ezt. A BMW teljesen lepattant erre a szezonra, a Seat nem egyértelmű, a Chevy aránylag kiegyensúlyozottan jó, lenne mit keresni a Hondának. Monzaban már lesz még egy autója az N Technologynak, egy japán pilótával.

Bizakodom:)

Van saját életem...

(#266) Integra válasza aesir (#265) üzenetére


Integra
(titán)

kivonja a pénzt a bmw a sorozatból?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#267) aesir válasza Integra (#266) üzenetére


aesir
(veterán)

Dehogy:) Párhuzamosan fejlesztették a traktort is, de mint feljebb írtam, nem tisztázottak még azóta sem a VÉGLEGES szabályok a traktorokra, ezért nem vetik be addig. Viszont két irányban fejleszteni, az egyenlő a lemaradással.

Van saját életem...

(#268) Integra válasza aesir (#267) üzenetére


Integra
(titán)

ah sooo.
mindegy, úgyis a szabályokat úgy fogják megcsinálni hogy a traktornak jobban megérje, mert az autópiacon most traktort kell venni...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#269) aesir válasza Integra (#268) üzenetére


aesir
(veterán)

Eddig hálistennek nem ez a trend :) A Seat is azóta szenved, mióta lejjebb vették a max fordulatot. Most kb kiegyenlítettek a viszonyok, de már nemigazán lelkesedik senki a versenysportok körül ANNYIRA a traktorért, mint mondjuk 2-3 éve, ez másik szériára is igaz. Baromi sok a probléma és a fejlesztés IS, meg a szervizek IS jóval magasabb költségűek, szal nemigazán éri ez meg, a Seat értékesítésén sem látszik kiugró eredmény. Persze ezeket a versenyistállók sosem fogják direktben nyilvánosságra hozni :) Én is Uwe papától tudok ilyen bennfentesebb infokat:)
.

Van saját életem...

(#270) aphra2 válasza Integra (#268) üzenetére


aphra2
(aktív tag)

Fogalmatlan vagyok, mi az a traktor?

Mod:közbe rájöttem: diesel?

Bibby: gyors voltál :K

[ Szerkesztve ]

Probléma??Hát az meg micsoda?!!

(#271) Bibby válasza aphra2 (#270) üzenetére


Bibby
(addikt)

Dízel. :P

Ελευθερια η θανατος

(#272) Integra válasza aesir (#269) üzenetére


Integra
(titán)

na ezeket ne írd be a dízel v benzin topicba, mert a füstölősök megesznek reggelire, hiszen te sem tudsz semmit:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#273) aesir


aesir
(veterán)

Michelisz Norbi szerezte a Seat Leon Eurokupában a mostani monzai hétvégén a legtöbb pontot, ezért ő utazik Japánba hogy részt vegyen a következő WTCC-futamon egy gyári benzines Leonnal!

Túraautósportban magyar versenyző ilyen messzire még sosem jutott, óriási gratulációm Neki!

Van saját életem...

(#274) Dirtyz válasza aesir (#273) üzenetére


Dirtyz
(őstag)

Nagyon szép volt, adta az Eurosport 2. Az első futamot nyerte, a másodikban 5-ik lett. :)

Viszont az öngyújtós Seatok verték a mezőnyt, az első futamon első 3 Seat volt, a másodikon az első, második, negyedik. Csak Larini a Lacettivel tudta tartani velük a lépést. Izgalmas, eseménydús versenynap volt.

Védd a fákat, egyél hódot!

(#275) neduddki válasza aesir (#273) üzenetére


neduddki
(nagyúr)

HI!

aze CSerkuti Ocsi 2 hejerol a nyito 87es futamrol aze ne feledkezzunk el:- ))) /na jo a gyari joszagok kizarasarol uri modon nezzunk felre:- )))/

udv

neduddki

p.s. de volt emg eb dobogoja ha jol tevedek es akkor nem volt nagyaranyu kizaras

mod: felrertes elkergulese vegett minde Drakulciom es respektem Norbie!!! es mar nagyon vartam!!!

[ Szerkesztve ]

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#276) aesir


aesir
(veterán)

Hétvégén Macau, nem felejtés emberek!

Van saját életem...

(#277) -Mike- válasza aesir (#276) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Ennek örömére mehetsz gtrmasterse hotlapozni oda, ingyé. :D
(WTCC Hotlap alatt az idők, fórumban a szerver elérhetősége, a játék Race07)

[ Szerkesztve ]

(#278) aesir válasza -Mike- (#277) üzenetére


aesir
(veterán)

Nem kimondott kedvencem az a társaság.
Most már nem az számít hogy milyen gyors vagyok, hanem az élmény maga. Elég sokat vezettem ebben az évben igazi versenyautókat, ezek interpretálását keresem már csak a szimekben. Meg is találtam sok mindenben, ez kárpótol az online élmény helyett. Olyan hitvitákat pedig már nem kívánok megvívni, amelyekben versenyautót soha nem vezetett emberekkel kell beszélni szimes fizikáról. Szóval így... :)

Van saját életem...

(#279) aesir


aesir
(veterán)

Hááát, elég érdekes volt Macau, mint mindig :D

Van saját életem...

(#280) Integra válasza aesir (#279) üzenetére


Integra
(titán)

én most keltem:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#281) -Mike- válasza aesir (#279) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Thompson megpuszilta a falat, addig láttam, de Farfussal, Tarquini-vel mi történt? Nézem a honlapon 1kör hátránnyal zártak a Race 2-ben? Feladták mint Gene, Hernandez, stb.? :)

(#282) aesir válasza -Mike- (#281) üzenetére


aesir
(veterán)

Semmit nem mutattak ezek a bénák. Hogy Thompson miért is törte össze magát azt sem, csak amikor már nekitántorgott a korlátnak. Egy helyen lengettek csíkos zászlót, de az nem derült ki, hogy Thompson miatt-e, vagy már ő is azon esett el.Valószínű hogy ugyanezen a csúszóson csúszott meg Farfus is, akinek kitörött a kereke, erre ráment Tarquini és így felrepült, szóval hirtelen elfogyott az eleje. Bobby még időben nagyot lassított, így nyert:)

Talán a keddi összefoglalóban már meglesznek a képek.

Van saját életem...

(#283) Integra


Integra
(titán)

thompson lehet hogy btcc-ben

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#284) aesir válasza Integra (#283) üzenetére


aesir
(veterán)

Ez itt a lényeg:

"Ein gutes Auto wird immer ein gutes Auto sein, aber jeder Wagen lässt sich verbessern."

Meg főleg ez:

"Wenn ich zurückkehren wollte, dann sicherlich nicht, weil ich nichts anderes finde. Ich möchte unbedingt eine gute Chance auf den Titel haben"

Kár hogy olyan esetlegesen közvetítenek néha BTCC-t, még a WTCC-nél is sokkal izgalmasabb sorozat. Zseniálisak az angol pályák, mondjuk Doningtont kifejezetten utálom, de Croft nagy kedvenc.

Van saját életem...

(#285) a_tesz


a_tesz
(Korrektor)

aki még nem tudná, ma este 8tól élőben eurosporton időmérő, holnap 19:00 meg 19:45 pedig a két futam közvetítése Curitibából!

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#286) aesir válasza a_tesz (#285) üzenetére


aesir
(veterán)

Köszi!

Nagyon kíváncsi vagyok az új Chevy-re. BMW csapat is kicsit átrendeződött, talán nem is lesznek az autók sem olyan esetlenek mint tavaly.

Curitiba-ban zajlik jelenleg az IRC verseny is. Yvan Mullert vitték egy 6km-es Shakedown szakaszon, enyhe mosollyal az arcán élvezte végig, khm..., olyan "érdekes" volt.

Van saját életem...

(#287) a_tesz válasza aesir (#286) üzenetére


a_tesz
(Korrektor)

én mindenkire kíváncsi vagyok, még a ladára is, bár nem hinném hogy olyan sok vizet fognak zavarni sajna.

muller meg nem csoda, hogy nem élvezte a furikázást, az andros trophy kicsit nagyobb élmény lehet, főleg ha az ő kezében van a kormány :)

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#288) aesir válasza a_tesz (#287) üzenetére


aesir
(veterán)

Szokásos unalmas szezonkezdő futam volt. A Cruze nagyon szép, bízom benne hogy jobb is lesz, bár most sem volt rossz. Viszont a traktorok hangját nem bírom megszokni, egyszerűen versenyautóhoz méltatlan. Gusztustalan!

Van saját életem...

(#289) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Brutális monsoon a 2. futam rajtjánál :C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#290) Macka válasza Motion_Blur (#289) üzenetére


Macka
(veterán)

Kár az SC rajtért.... :W

(#291) fekeandras válasza aesir (#269) üzenetére


fekeandras
(őstag)

Köztudott, hogy dízel párti ember vagyok.Ennek ellenére semmi értelmét nem látom a dízel versenyautóknak.Dakaron ahol a fogyasztás is számít vagy a 24órás hosszútávú versenyeken van létjogosultsága dízelnek de a túraautó bajnokságokból kizárnám őket.Csak hát qrva jó reklám ez a seat -nak. :U

(#292) KrenAtesz


KrenAtesz
(veterán)

Na ez is elkezdődött :)

Viszont nem értem: a tdi-k-nek ekkora szabálybeli előnye van (nyilván nem ugyanolyan motorokkal mennek) vagy egyszerűen ennyivel jobbak? Akkoris traktor :(

Más: szerintem nagyon nem néz ki jól az új chevrolet :U

(#293) aesir


aesir
(veterán)

Azért vízen még mindig Jörg papa az Isten:)

Lehet hogy nagy reklám ez a Seatnak, de attól még nem lesz jobb az utcai Seat. Kb egy éve vett ilyen Cupra FR-t a családban egy fiú, sűrűn jár vele szervizbe mert valami mindig beszarik rajta. Teszem hozzá, hogy az én 16 éves Honda sportkocsim csak olajcserére van szervizben... vigyorgok is rajta mindig, amikor "elektronikáról", meg "vadonatúj fejlesztésekről" beszél a srác. Határ szar az az autó.

Van saját életem...

(#294) rootkiller válasza aesir (#293) üzenetére


rootkiller
(őstag)

Cupra FR?? Ne beszélj zöldeket! Van Cupra meg FR vagyis Formula Race Leon, és lesz Ibizából is Cupra, valamint valszleg FR is. Régen volt a Leonból Cupra R és emlékeim szerint Cupra 4 is, és anno Ibizából 97-98-99ben GTi Cupra Sport, és az én jövendőbelim még a 97es Cupra elötti sima Ibiza GTi, ami egyébként drágább volt a Cupráknál, és 2.0 16V változatban csak 97ben gyártották.

Amúgy nem lehet, hogy az a Cupra hidegen van alázva, vagy egyszerűen csak béna a sofőr??

Artengo TR 990 Pro

(#295) aesir válasza rootkiller (#294) üzenetére


aesir
(veterán)

De, természetesen hidegen van alázva, a sofőr is béna.

Értem én hogy elfogult vagy, látszik is az aláírásodból, mondjuk más is süt belőle, de azért ne nézz mást is hülyének.

Mellesleg... ha már az aláírásodnál tartunk, kivel alázod TE a WTCC-ben a többi autót? Melyik versenyző is vagy TE? Milyen alapon veszed magad egy kalap alá a gyári versenyzőkkel? Szeretném ha válaszolnál ezekre a kérdésekre. Az nem válasz hogy 16 évesen rajongsz a Seatért, mert messziről már láttál olyant. Szóval magyarázd meg nekem kérlek mint egy ötévesnek, hogy is van ez a T/3 személy...

Köszi!

[ Szerkesztve ]

Van saját életem...

(#296) fekeandras válasza aesir (#293) üzenetére


fekeandras
(őstag)

Akkor még AUTÓkat gyártottak csupa nagybetűvel, meg hát nem a garancia periódusra terveztek az autókat mint ma.Nem volt teletömve elektronikával, a G4 ben pl hiába kapcsolod ki az ESP-t gyorsuláskor nem szól közbe de ha kézifékkel megcsúsztatja az ember a kocsit magátol visszakapcsol és "megfog".Micsoda szar már ez...

#291: És a motorban szinte semmi sem ugyanaz mint az utcai verzióban :U .De ez az átlag vevőt nem érdekli. TDI de f@x@! Toljuk neki, aztán jön a sírás, hogy de nagy szar mert 30000nél cserélni kellett a turbót + eszi az olajat, stb ... A dízel nem versenymotor nem való a WTCC -be. :N

[ Szerkesztve ]

(#297) rootkiller válasza aesir (#295) üzenetére


rootkiller
(őstag)

A rajongók szoktak úgy beszélni a csapatról, hogy MI. Ez valahogy úgy néz ki, hogy mindenki kicsit részese a győzelemnek, a versenyzők, mérnökök, szerelők, csapatfőnökök, stb. a közvetlen munkájuk miatt, mi, szurkolók meg azért, mert hétről hétre követjük az eseményeket, nézzük a versenyt (akkor is, ha vasárnap kora reggel van mondjuk Makaóban), és már hét elején az van, hogy 7végén verseny, és szorítunk a csapatért.

"6 évesen rajongsz a Seatért, mert messziről már láttál olyant"
ez kicsit erős volt: sorban a 8. SEATunk van, anyám a 2. SEAT szalonját építi, mint beruházási vezető, és gyakorlatilag a konszern modelljei mellett nőttem fel, és előreláthatólag ősztől/téltől én is SEATot fogok vezetni. Ezek után gondolom érthető a fanatizmus. Jah, és anyám SEATjai az elmúlt 12 év során a kötelezőkön kívül nem emlékszem, hogy szervizben lettek volna. Ezek a szériafelszereltségnél erősebb autók is bírják a kiképzést, ha nem barom módjára bánnak vele. Nem véletlen pl. hogy a Golf GTi-k része az olajhőmérséklet jelző, és megvan az aranyszabály hogy mekkora hőfoknál mennyire szabad pörgetni a motort, és ha ésszel bánnak vele, az is sokáig el fog menni.

Artengo TR 990 Pro

(#298) rootkiller válasza fekeandras (#296) üzenetére


rootkiller
(őstag)

A TDi szerintem ma bebizonyította, hogy oda való, amikor a 2 bömös között erőből elment Tarquini. Mondjuk arra lennék kiváncsi, hogy az igazi faszántos hangos kerregő PD, vagy az új CR van benne.

Artengo TR 990 Pro

(#299) aesir válasza rootkiller (#297) üzenetére


aesir
(veterán)

Értem. Szóval TE azzal veszel részt a Seat győzelmében, hogy felkelsz megnézni a macaui futamot. Most majd kiröhöglek egy kicsit.

Véleményem szerint semmilyen jogod nincs arra hogy T/3-ban beszélj a Seat sikereiről, de természetesen ez a te dolgod, én biztos nem égetném magam ezzel.

Kérlek, minden futam után tisztelj meg minket azzal, hogy a Seat milyen überfasza autó, és győzelem esetén azt se felejtsd el, TE és az adott versenyző mennyire "lenyomtátok" a többieket. Kész felüdülés lesz, komolyan...

Lehet hogy koromnál fogva, de azért én még emlékszem olyan versenyekre is, amikor akár a Chevy, akár a Honda, akár az Alfa, akár a BMW állva hagyta az überalles Seatokat, de mégsem vertem a férjem farkát (nekem nincs) arra, hogy hogy állva maradtak a Seatok. Persze ez lehet szocializáció kérdése, de ezzel már messzire mennénk.

Egyébként ha ősztől-téltől fogsz Seatot vezetni, gondolom egyáltalán vezetni, akkor talán nem is nyúltam nagyon mellé azzal a 16-tal (nem 6-tal mint te írtad).

Van saját életem...

(#300) rootkiller válasza aesir (#299) üzenetére


rootkiller
(őstag)

Most mit hisztizel néni? Nem értelek. És a véleményed nem érdekel, tartsd meg magadnak, én továbbra is T/1 (mi) fogok beszélni. Amúgy ne is haragudj, de a T/3 az többes szám harmadik személy, vagyis ők.

Amúgy mégis csak értünk, szurkolókért van a dolog, mert ha a kutyát se érdekelné, akkor nem lenne.

Nah további jó f***verést, remélem a férjed élvezi.

Artengo TR 990 Pro

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.