ha minden igaz, július 30, spa-francorchamps...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
ha minden igaz, július 30, spa-francorchamps...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
5 hét múlva Spa-ban, amikor lesz a 24 órás verseny, jó kis hétvége lesz az biztos.
Amúgy a Honda iszonyat jól ment, és Colciago se kimélte, kár hogy az első futamban ki kellett állnia, ha akkor nincs technikai gond, szerintem emgnyerhette volna a második futamot is.
De azt is figylemebe kell venni hogy Müller is meg Priaulx is 60kg plusz súlyal ment, és azért ez egy kicsit visszafogja az autókat.
ez így van, ráadásul a pálya is új volt...de colciago hondája tényleg nagyon össze lett rakva, és a srác is érezte rendesen... kár azért a koccanásért az utolsó körben
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Ahogy a közvetitő is mondta, ez még belefér a túraautó bajnoksága, az ilyen jelenetek teszik izgalmassá, és szerintem is ez a szép benne, a test-test elleni küzdelem, bavállalják az előzéseket is, még ha túl kockázatos is, Colciago fel akart kerülni a dobogóra, és mindt meg is tett ezért, ilyen egy igazi versenyző.
tudom, de én már csak ilyen örök elégedetlen vagyok olyan gyönyörűen felhozta az utolsó előtti helyről... persze elég rázós szitu volt, szerintem giovanardinak legalább annyi része volt benne, de sajnos a stewardok másképp látták ( Bővebben: link )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Jül kivoltak akadva a versenyzők és a Csapatok a pálya állapotára..Ez bizony a rendezők hibája
Állj a tükör elé, és mondd el ötször, hogy Kampókéz, Kampókéz, Kampókéz...
Huhh, láttátok a befutót? Müllernek defektje volt jobb hátul, összeragadva futottak be az Alfával, a különbség 27 ezred
Kegyetlen volt
Van saját életem...
hi!
A francba de remelem mog losz ismetleve vmikort a magazinba:- )))
amugy jo verseny volt???
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Csak a végét láttam sajnos, de most indul a második futam
Van saját életem...
Kb egy-másfél óra múlva elérhető lesz a második futam.
Van saját életem...
A tegnapi második futam, ''kicsit'' jó volt:
Bővebben: link
Van saját életem...
A másodikat sajnos nem láttam, csak az elsőt, az se volt olyan rosz, főleg Priaulx és Müller csatája.
Én meg azt nem, csak sajnos a befutót. Nézd meg, azért tettem fel
Van saját életem...
HI!
Az az autolso kanyar kornyeke ''kicsit'' erdeks volt... kar hogy pont a kedvencek szalltak el...:- (((
De mi az hogy 3sec mert 10sec meg oke, na de 3????? /besztos merlegeltek hogy aze elso ne de masoidk lehessen en esen meg a szegyen a gyariakkal... ehhh kisse kojjabb es korektebb hozzaallast!!!!:- (((/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Hogy áll most a bajnokság? Melyik verseny jön?
Sajnos úgy május óta nem követem
See your local Dodge dealer
Vasárnap Oschersleben WTCC-futam, az egyik legszemetebb pálya, tömény izgalmakat várok
Van saját életem...
Alessandro Zanardi megnyerte a második futamot !!!!!
Majdnem sírtam örömömben
Van saját életem...
Volt ma verseny,mert akkor erről lemaradtam.
Hááát, nem akámilyen futam volt. Egyik érdekessége, hogy Jordi Genének odaadták az új Seat Leon Cuprát, ami elég versenyképesnek tűnik. Pl a második futamban az összes Alfa mögötte végzett (4. lett), és a futam első felében látványosan gyorsabb volt a BMW-nél. Következő futamon már az összes Cordobát erre cserélik
Következő futam: Istanbul-Park, szeptember 18, nehogy lemaradj megint
Van saját életem...
Az biztos hogy ez a futam beirodott a sporttörténelembe. Nagyon örültem amikor Zanardi nyert, nagyon megérdemelte, viszont az alfák nem szuperáltak, ez baj. Na majd a törököknél
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
Istanbul nagyon gumigyilkos, nem tudom az Alfák mennyire fognak elfogyni.
Érzésem szerint a hátsókerekesek fölényben lesznek, bár ne legyen igazam, jobb lenne ha jobban ott lennének.
Ami érdekes lesz, az összes Seatot lecserélik az új Leon Cuprára. A hosszú szakaszok miatt talán végre a Chevyk is kipörgik magukat.
Van saját életem...
HI!
NA a futam eurisportos magazinja felveve ha ijjenekket mondtok akkor igyexem ra hamarabb idot tanani a megnezesre:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
BMW 320si: WTCC-Renner & Mini-Serie Bővebben: link
Hát ezek gyönyörűek
Hétvégén verseny, ne felejtsd!!
Van saját életem...
Most biztos nem felejtem el.
Nehogy lemaradjatok, 5perc és kezdődik!!!
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
egy fokkal szebb, banglét meg rúgják már ki!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Valencia Qual:
1 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 5 00:01:42.778
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 8 00:01:43.093 +0.315
3 43 Dirk MULLER (BMW 320i ) 10 00:01:43.277 +0.499
4 21 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:43.295 +0.517
5 8 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 7 00:01:43.326 +0.548
6 7 Augusto FARFUS JR. (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.361 +0.583
7 42 Jorg MULLER (BMW 320i ) 11 00:01:43.487 +0.709
8 2 Gabriele TARQUINI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.598 +0.820
9 5 Antonio GARCIA (BMW 320i ) 13 00:01:43.599 +0.821
10 22 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:43.695 +0.917
11 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:43.716 +0.938
12 23 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:43.749 +0.971
13 6 Fabrizio GIOVANARDI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.777 +0.999
14 29 Stephane ORTELLI (SEAT Toledo Cupra ) 10 00:01:43.853 +1.075
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320i ) 12 00:01:43.880 +1.102
16 27 Adriano DE MICHELI (Honda Accord Euro R ) I 9 00:01:43.969 +1.191
17 28 Carl ROSENBLAD (BMW 320i ) I 11 00:01:44.145 +1.367
18 14 Thomas KLENKE (Ford Focus ) 11 00:01:44.211 +1.433
19 12 Marc CAROL (SEAT Toledo Cupra ) 12 00:01:44.245 +1.467
20 16 Michael FUNKE (Ford Focus ) 12 00:01:44.287 +1.509
21 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320i ) 12 00:01:44.394 +1.616
22 34 Tomas ENGSTROM (Honda Accord Euro R ) I 14 00:01:44.454 +1.676
23 3 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:44.925 +2.147
24 30 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) I 12 00:01:44.946 +2.168
25 32 Marc HENNERICI (BMW 320i ) I 9 00:01:45.007 +2.229
26 31 Giuseppe CIRO (BMW 320i ) I 11 00:01:45.072 +2.294
27 40 Polo VILLAAMIL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:45.499 +2.721
Első futam 15.10
Második 16.15
Van saját életem...
Na ezt most meg tudtam végre nézni, és két jó futamot láttam. A Seatok elött le a kalappal nagyon összerakták az új Leont, viszont a Hondakat hiányolom az elmezőnyből-
Ha Honda gyári lenne, talán jobb lehetne, így esélytelen.
Kegyetlen jó két futam volt a mai, Chevyket sajnálom kicsit.
Van saját életem...
ez a jas engineering már évek óta rohasztja le a hondát, amíg ezek vannak addig semmi jóra ne számíts. vérfrissítés kéne, új csapat és komoly hrd támogatás!!
enélkül a full gyári alfa bmw és seat ellen esély sincsen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Jó futam volt.
Ehhez a sporthot 0-t értek, de jó nézni.
Jól mentek a seatok.
Mi lett a második futam vége?
A chevrolet-k tudtak csinálni vmit?
A Nissan miért nem indul a bajnokságban? Régen voltak, ha jól emlékszem, akkor egy második generációs primerával.
1. Jörg Müller
2. Fabrizio Giovanardi
3. Andy Priaulx
Larini elb*szta a rajtot, aztán mikor kezdett visszakapaszkodni eldurrant a motor kb a 3. körben. Sajnos.
Erről inkább a Nissant kellene megkérdezni
Van saját életem...
Kár, pedig drukkoltam, hogy összejöjjön egy szép eredmény a chevrolet-nek.
régi primera-val mentek, az új generáció (ami már a laguna alapkon nyugszik) be se lett nevezve.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Egyre gyorsabbak, itt látszott hogy féktávon is stabil. Első évük nulla tapasztalattal, azért ez szép. jövőre már számolni kell velük, aminek nagyon-nagyon örülök.
Van saját életem...
Melyik új generáció? (legutoljára az 1996-99 között gyártott szériával indultak, nem?)
Az, ami jelenleg is fut, vagy a 3. generáció?
A legújabbal mi a baj?
Zanardi, aki most is versenyzik, az az a Zanardi, aki mindkét lábát elvesztette?
[Szerkesztve]
igen, ez a furcsa orrú primera ami mai napig gyártásban van.
ha kijött az új laguna, valszeg jönni fog utána az új primera is
de szerintem nem jönnek vissza wtcc-be
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Az.
Van saját életem...
Szerintem szép a mostani primera. (bár ettől még nem lesz jó a wtcc-ben)
Van vele valami probléma, nem megbizható, instabil?
aesir:
Akkor nagyon becsülendő a teljesitménye.
[Szerkesztve]
asszem ez még inkább nissan primera mint reanult primera, mert evidens, hogy a rönó a nissanból lopja hülyére magát minőség és tqm ügyben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Lehet, hogy a renaultnak javul a minősége, de a nissannak meg esik, mert az új primera koránt sincs úgy összerakva, mint egy régebbi tipus.Rossz úton többet zörög (azért nem zavaróan).
Viszont a 2005ös primera belülről már elegánsabb, mint az előző (nem bangle-féle) 5ös bmw.
naná hogy romlik a minősége
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
tényleg jó futamok voltak, igaz nem úgy jó, ahogy máskor szokott lenni, de nagyon szép, tiszta verseny volt, főleg a második. az utolsó két futam november 19-20 Kínában nagyon szoros lesz, mivel a pontverseny még egyáltalán nem dőlt el, Dirk Müller, Priaulx, és Giovanardi is lehet még bajnok, 86, 85, és 81 pontjukkal teljesen nyitott a kérdés szerencsére.
azt meg nagyon remélem, hogy ez után az év után több nagy autógyár (főleg most a Peugeot és a Ford, de akár a Honda is) meglátja a lehetőséget, hogy ezekben a kis túlzással utcai autókban mekkora marketinglehetőség van. ugyebár F1 manapság rohamosan veszít a fényéből, a WRCt is cincálja a szövetség, a WTCC meg fejlődik szépen, és egyesíti a két másik ág előnyösebb oldalát: izgalmas versenyek, felismerhető autók megkoronázva olyan jelentős eseményekkel, mint amilyen Zanardi győzelme Oscherslebenben.
ráadásul beszélik, hogy a Peugeot ugye miután kiszáll a rallyból, vissza akar térni a pályaversenyzéshez, sőt be is jelentették, hogy a 2007-es Le Mans-i 24óráson elindítják a 905ös szellemi utódját, ráadásul dízelmotorral, és rebesgetik, hogy a WTCCbe sem az idén induló félgyári dán csapattal, hanem egy teljes gyári támogatásúval akarnak indulni.
még akikre kíváncsi vagyok, az a kínaiak a Brillance-al, bár egy ideje elültek a hírek róluk, meg egyelőre csak ígérgetéseket hallani, de azért szép is lenne egy ennél jóval hízottabb mezőny.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
De ez az igazi szenzáció, 2006-ban a LADA! is akar indulni a WTCC-ben
Bővebben: link
Na erre nagyon kíváncsi leszek!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
[link]
jól is teszik remélem azért a chevy szintjére legalább el tudnak jutni. meg így a mezőny is színesebb lesz. hát ha még a versenynek is jót tenne
ja és egy előzetes versenynaptár a 2006os évre:
[link]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison