Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#11051) Ciccuka válasza vwpolopg (#11049) üzenetére


Ciccuka
veterán

Fél szemmel néztem.
Kissé unalmasra sikerült szerintem a közvetítés. Kevés kameranézet (nézők hiánya) kissé monotonná tette az egészet.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11052) vwpolopg válasza emre (#11050) üzenetére


vwpolopg
őstag

Első nekifutasra jó volt ez :) Amit meg Ekstrom és Johansson lemuvelt, uuuuristen... Jó volt nézni :D

(#11053) Ventur@


Ventur@
senior tag

Jean-Karl Vernay a Team Mulsanne-nél vág neki az idei WTCR szezonnak. Na, ez nem volt benne a levegőben, szerintem :D : [link]

WRX-hez csak annyit, hogy néztem mind a két napot és még mindig piszok látványos ez a sportág. Na, és itt mutatkozott be a Projekt-E széria, vagyis az elektromos WRX autó. Az az egy márka, ami eddig van (Ford Fiesta, vagy mi a t*k*m :D ). 3 versenyzővel, Ken Block, valami német csávó, meg volt egy harmadik, nem tudom ki. Maradjunk annyiban, hogy viccesek voltak a futamok :DDD . Krisz jól ment, láthatóan több vért ivott tavalyhoz képest, de azért a Kristoffersson-Ekström-Bakkerud-Hansen tesók teljesen más kávéház. Az a második napos döntő, na az odab*szott :Y .

[ Szerkesztve ]

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#11054) Ventur@


Ventur@
senior tag

Mikel Azcona, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor hármassal vág neki az idei WTCR szezonnak a Zengő Motorsport. Hát, azért három pilóta nem volt benne a levegőben.

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#11055) guftabi96 válasza Ventur@ (#11054) üzenetére


guftabi96
addikt

Kismarty-t egyáltalán nem értem :U Ennyire sok pénzt tud hozni?
Remélem Zengőék tudnak megfelelő technikát Azcona alá adni és nem ők lesznek az egyértelmű szűk keresztmetszet.

#KeepFightingMichael

(#11056) Ventur@ válasza guftabi96 (#11055) üzenetére


Ventur@
senior tag

Nos igen, az ő nevezését nem értem, 20 éves Zengős múlt ide vagy oda.

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#11057) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Kiutazott Le Mans-ba, csapata visszalépése miatt mégsem állhat rajthoz a legendás 24 óráson a magyar motoros

A H-Moto Team színeit erősítő Kovács Bálint a tervek szerint rajthoz állt volna a motoros endurance-világbajnokság most hétvégi futamán, a Le Mans-i 24 órás motorversenyen, ennek megfelelően a hét elején ki is utazott a francia pályára. Csakhogy menet közben kiderült, hogy csapata, az Exteria KSPCS Racing Team by Empora a koronavírus-járványra hivatkozva visszalépett az indulástól.

A H-Moto ennek ellenére megpróbált új csapatot találni a 19. születésnapját épp a minap betöltő Kovács számára, ez azonban nem sikerült, így Bálint nem tud elindulni a legendás egynapos viadalon. Az élet viszont nem állt meg a fiatal tehetség számára: másik cseh csapata, a New2Projekt – akikkel a cseh és az Alpok-Adria bajnokságban indul – egy extra kétnapos teszttel kárpótolja a versenyzőt Rijekában, hogy minél jobban felkészülhessen az Alpok-Adria bajnokság szeptember eleji ottani futamára.

A Le Mans-i 24 órás motorverseny egyébként szombaton 12 órakor rajtol, s az Eurosport 2 a teljes viadalt élőben közvetíti.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11059) guftabi96 válasza guftabi96 (#11058) üzenetére


guftabi96
addikt

Hivatalos: kezdés Belgiumban.

#KeepFightingMichael

(#11060) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

rossz topic.

[ Szerkesztve ]

(#11061) guftabi96


guftabi96
addikt

WTCR nevezési lista 2020:
BRC Hyundai:
#1 Michelisz Norbert
#30 Gabriele Tarquini

Engstler Hyundai:
#8 Luca Engstler
#88 Nicky Catsburg

ALL-INKL Honda:
#9 Tassi Attila
#18 Tiago Monteiro
#29 Néstor Girolami
#86 Esteban Guerrieri

Cyan Lynk&Co:
#11 Thed Björk
#12 Santiago Urrutia
#68 Yann Ehrlacher
#100 Yvan Muller

Comtoyou Audi:
#16 Gilles Magnus
#17 Nathanaël Berthon
#31 Tom Coronel

Zengő Cupra:
#55 Boldizs Bence
#96 Mikel Azcona
#99 Kismarty-Lechner Gábor

Vuković Renault:
#7 Jack Young

Team Mulsanne Alfa Romeo:
#69 Jean-Karl Vernay

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael

(#11062) biker


biker
nagyúr

Idén is az lesz, hogy rommá lefojtott max súly és hasmagasságos Hyundaiok szenvednek a száguldó könnyített autókkal

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#11063) Marmonkanna


Marmonkanna
tag

Jól sikerült a bop megint. :C Az elavult Audik hasítanak az élen, vicc az egész. Coronelt bajnoknak! :DDD

(#11064) Ciccuka


Ciccuka
veterán

DTM 2. futam élő

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11065) Ciccuka


Ciccuka
veterán

(#11066) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Ne maradj le semmiről a Le Mans-i 24 óráson!

Csütörtök
10:00-13:00 WEC, első szabadedzés (Eurosport 2)
14:00-17:00 WEC, második szabadedzés (Eurosport 2)
17:15-18:00 WEC, időmérő (Eurosport 2)
20:00-24:00 WEC, harmadik szabadedzés (Eurosport 1)

Péntek
9:55-10:40 MotoGP, első szabadedzés (Aréna4)
10:00-11:00 WEC, negyedik szabadedzés (Eurosport 1)
10:30-11:20 Superbike, első szabadedzés
11:30-12:00 WEC, Super Pole (Eurosport 1)
13:00-13:45 DTM, első szabadedzés
14:10-14:55 MotoGP, második szabadedzés (Aréna4)
15:00-15:50 Superbike, második szabadedzés
16:30-17:00 DTM, második szabadedzés

Szombat
9:00-9:20 Superbike, harmadik szabadedzés
9:55-10:40 MotoGP, harmadik szabadedzés (Aréna4)
10:30-15:00 WRX, előfutamok
10:40-11:00 DTM, első időmérő
11:00-11:25 Superbike, Super Pole (19:25-től Eurosport 2)
13:30-14:30 DTM, első futam
13:30-14:00 MotoGP, negyedik szabadedzés (Aréna4)
14:00-14:40 Superbike, első futam (19:55-től Eurosport 2)
14:10-14:50 MotoGP, időmérő (Aréna4)
14:30 WEC, Le Mans-i 24 órás futam kezdete (Eurosport 1, az egészet végig élőben)
16:00-16:50 WRX, elődöntők és döntő

Vasárnap
9:50-15:00 WRX, előfutamok
10:30-10:50 DTM, második időmérő
11:00-11:20 Superbike, második futam (Eurosport 2)
13:30-14:30 DTM, második futam
14:00-14:45 MotoGP, futam (Aréna4)
14:30 WEC, Le Mans-i 24 órás futam vége (Eurosport 1)
15:00-15:40 Superbike, harmadik futam (Eurosport 2)
16:00-16:50 WRX, elődöntők és döntő

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11067) Marmonkanna


Marmonkanna
tag

wrx-nél mínusz egy óra.

(#11068) Ciccuka válasza Ciccuka (#11043) üzenetére


Ciccuka
veterán

DTM 1. futam élő

Az idei év is meglesz Rast-nak. :W

Push-To-Pass Enabled az meg micsoda?
A szervezők bejelentették, hogy 2019-ben bemutatkozik az IndyCarból már ismert push-to-pass rendszer, továbbá új hátsó szárnyak érkeznek a DTM-be.

3. SafetyCar már :Y

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11069) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Le Mans 24H Stream Onboard

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11070) Ciccuka válasza Ciccuka (#11069) üzenetére


Ciccuka
veterán

Stream
Stream

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11071) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Az elmúlt két hétvégén a DTM-nek a Nürburgringen volt versenye, a sorozatban szereplő Robert Kubica pedig gondolt egyet, és kibérelt egy BMW M4-et, hogy kipróbálja a pálya legendás, több mint 20 kilométeres vonalvezetését. Az előírások alapján Kubica mellé egy instruktort kellett beültetni, de ahogy sejthető, Misha Charoudin nem sok tanácsot adott a lengyelnek.

Év elején kis híján összeomlott a WTCR

GT-autókkal újul és menekül meg a DTM

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11072) vlevi válasza Ciccuka (#11071) üzenetére


vlevi
nagyúr

Hát, igen....
Jelenlegi formájában a DTM fenntarthatatlan.
Ugyanaz a baja, mint a WTCC-nel.
Méregdrága prototípus autók, amit szinte semmilyen másik sorozat nem hasznal, így a fejlesztési költség arra a néhány elkészült versenyautóját oszlik szét.
TCR és GT3 autóból több százat gyártanak, ráadásul a BOP rendszer miatt olyan nagyon fejleszteni sem érdemes őket, mert ha sokkal jobb, mint a többi, vissza fogja a BOP.
De, ha a DTM is átáll GT3 autókra, akkor csak egy lesz a sok GT3-as versenysorozat közül, mint a Blancpain, Adac, ....

(#11073) Ciccuka válasza vlevi (#11072) üzenetére


Ciccuka
veterán

Kiszállt az Opel, Mercedes, Aston Martin most meg az Audi (amelyik tavaly is idén is vb lesz.).
Pedig az idei évet leszámítva elég izgalmas futamokat produkáltak. Ide is kéne egy Berni papa, aki rendbeszedné ezt a sorozatot. Kéne egy minimum 20 autós limit is.

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11074) guftabi96 válasza Ciccuka (#11073) üzenetére


guftabi96
addikt

Az a baj, hogy itt kb senki nem tud semmit csinálni.
Látjuk, hogy kb minden konstruktőrökre építkező bajnokság halálra van ítélve. (De még az ügyfélautókat használó bajnokságok is egyre jobban döglődnek.
Ez egyre rosszabb lesz.

#KeepFightingMichael

(#11075) szebe


szebe
őstag

Hyundai megunta a WTCR bohóckodást: [link]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#11076) guftabi96 válasza szebe (#11075) üzenetére


guftabi96
addikt

Na, erre szerintem senki nem számított.
Kíváncsi leszek a következményekre.

#KeepFightingMichael

(#11077) Ciccuka válasza szebe (#11075) üzenetére


Ciccuka
veterán

Hivatalos: Kiszáll a Hyundai a német WTCR-hétvégéről

Pont a Nürburgringen a lenívósabb pályán.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11078) Ventur@ válasza guftabi96 (#11076) üzenetére


Ventur@
senior tag

Én nem csodálkozom ezen a lépésen. Tavaly volt egy hétvége mikor krvára szenvedtek már a szabadedzéseken a Lynk-ek - de látványosan - a rájuk mért BoP meg egyéb miatt és még azon a versenyhétvégén azonnal változtattak a BoP-n, hogy kedvező legyen a Lynk-nek, meg még volt egy márka, aki kérvényezte, hogy módosítsanak (talán az Audi).

Erre itt volt ez a zolder-i hétvége, látványosan szenvedtek a Hyundai-ok a szabadedzésen és semmi változtatás nem volt. Nem is csodálom, hogy Adamo ott hagyta az egész versenyhétvégét.

Egyébként nem értem, hogy minek a WSC és az FIA kompenzációját is használni. Szerintem, ha FIA rendezés akkor az FIA-féle kompenzációt kellene használni, ha meg WSC szervezés (jellemzően regionális TCR bajnokságok), akkor meg csak a WSC-ét. Ez, hogy a WTCR-ben duplán kap pofont egy-egy márka, azért erős.

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#11079) Ciccuka


Ciccuka
veterán

A szezonzáróra sem megy el az LMP1 egyik legkitartóbb csapata

A vezetőség döntését követően a WEC bahreini szezonzáróján sem áll rajthoz a Rebellion Racing - közölte a Motorsport. Az LMP1 mellett hosszú évek óta kitartó svájci istálló év elején döntött úgy, hogy ez lesz az utolsó szezonja a Hosszútávú Világbajnokságon, ám akkor még arról szóltak a hírek, hogy ha esélyük lesz a világbajnoki címre a Toyota ellen, akkor végigcsinálják a szezont. A múlt hétvégi Le Mans-i 24 órást követően azonban a gárda akkora hátrányt szedett össze a fejlettebb, gyári technikát használó japánok ellen, hogy kiestek a küzdelemből. A svájci gárda az évek alatt az egyik legismertebb és legelismertebb szereplőjévé vált a sorozatnak, amiért mindannyian hálásak, de most már valami mást akarnak csinálni.

A döntés egyben azt jelenti, hogy az LMP1-esek utolsó "igazi" szezonjának utolsó futamára mindössze két autó, a #7-es és a #8-as Toyota marad, és persze a bajnoki cím is közöttük dől el. A következő évtől jönnek a hypercarok.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11080) Motion_Blur válasza guftabi96 (#11076) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Remélhetőleg megszűnik a bohóc-sorozat és idővel lesz majd valami komolyabb.

1-2 év szünet után.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#11081) guftabi96 válasza Motion_Blur (#11080) üzenetére


guftabi96
addikt

A jelenlegi vezetők bevonása nélkül :)
A TCR is addig volt jó, amíg a csúcsát a TCR International jelentette.

#KeepFightingMichael

(#11082) biker válasza Ciccuka (#11077) üzenetére


biker
nagyúr

Helyes! Ettől megérti a gyökér vezetés, hogy nem az az esélykiegyenlítés, hogy a legjobb autók és legjobb sofőrök a 12-20. helyért harcolnak. Ez szop@tás és nem esélykiegyenlítés.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#11083) Ciccuka válasza biker (#11082) üzenetére


Ciccuka
veterán

Nekem már az sem tetszett, hogy a WTCC-ben a BMW +5kg súlyt kapott csak azért, mert hátsókerék-meghajtású.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11084) vlevi válasza Ciccuka (#11083) üzenetére


vlevi
nagyúr

Vagy pedig a 6-os seq váltó helyett használhatta az 5 gangos kézit...
Brit túraautó bajnokságban pedig az volt a hátsókerekesek "büntetése", hogy 18 helyett 17" gumit használhattak csak. Mert így kompenzálták azt, hogy kevésbé koptatja a gumit, a kisebb kerék ui. többször fordul át.
No, de ez már történelem...

(#11085) Ciccuka


Ciccuka
veterán

BTCC-ben régen volt esti verseny is.

BTCC TALES 91-2002 :U

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11086) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Zengőék továbbra is vállalhatatlan koridokkel égetik magukat... Ascona sem muzsikál túlzottan.

(#11087) szebe válasza vwpolopg (#11086) üzenetére


szebe
őstag

Naívan azthittem, Azcona miatt lesz normális háttér, de valószínűleg nincs...

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#11088) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Péntek (szeptember 25.)
08:35 - 09:20 Formula-2, Szabadedzés
09:55 - 10:40 MotoGP, 1. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
10:00 - 11:30 Formula-1, 1. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
12:30 - 13:00 TCR Europe, 1. szabadedzés
13:00 - 13:30 Formula-2, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
14:00 - 15:30 Formula-1, 2. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
14:10 - 14:55 MotoGP, 2. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
16:40 WTCR, 1. futam (tv: Sport1, élő; Eurosport 1, 18:30, felv.)
16:40 - 17:10 TCR Europe, 2. szabadedzés

Szombat (szeptember 26.)
09:15 Formula-2, 1. futam (tv: M4 Sport, élő)
09:55 - 10:40 MotoGP, 3. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
10:00 WTCR, 2. futam (tv: Eurosport 1 és Sport1, élő)
11:00 - 12:00 Formula-1, 3. szabadedzés
11:25 - 12:00 TCR Europe, Időmérő
13:30 - 14:00 MotoGP, 4. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
14:00 - 15:00 Formula-1, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
14:10 - 14:50 MotoGP, Időmérő (tv: Aréna4, élő)
15:30 - Nürburgringi 24 órás
17:15 TCR Europe, 1. futam

Vasárnap (szeptember 27.)
09:55 Formula-2, 2. futam
10:40 - 11:00 MotoGP, Warm up
12:00 Moto3, Futam (tv: Aréna4, élő)
12:50 TCR Europe, 2. futam
13:10 Formula-1, Futam (tv: M4 Sport, élő)
13:20 Moto2, Futam (tv: Aréna4, élő)
15:00 MotoGP, Futam (tv: Aréna4, élő)

[link]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11089) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Tassi harmadik az időmérőn a Zöld Pokolban, zajproblémák a Zengő Motorsportnál

A Hyundai visszalépése után Michelisz Norbert és három márkatársa nélkül startolt el a WTCR második hétvégéje a Nordschleifén. Gyakorlati értelemben véve ráadásul még egy magyar szereplővel kevesebb szerepelt a naplemente alatt, már majdnem sötétben rendezett időmérőn: Boldizs Bence köreit érvénytelenítették, mivel a Zengő Motorsport újoncának Cupráján túl hangos volt a kipufogó – ráadásul ugyanezért csapattársa, Mikel Azcona is figyelmeztetést kapott.

Az ezúttal egyetlen 40 perces etapból álló időmérő jelentős részét Jack Young Renault-jának sóderágyból való kivontatása és az emiatti sárga zászlós fázis tette ki. A pole-pozíciót végül Nestor Girolami szerezte meg a Hondával, megelőzve az utolsó mért körét kieső és sokáig vezető összetettbeli éllovast, Yann Ehrlacher-t. Tassi Attila a két szabadedzésen látott erős formát folytatva a harmadik helyre kvalifikálta magát – ezzel szerzett három vk-pontot –, megelőzve Thed Björköt és Tom Coronelt. Azcona az említett problémák ellenére is hatodik, míg a Zengő harmadik pilótája, a Nordschleife-újonc Kismarty-Lechner Gábor 14. lett, viszont csaknem két perccel volt lassabb, mint az éllovas Girolami.

Az időmérő végeredménye:
1. Néstor Girolami Honda 8'51.802
2. Yann Ehrlacher Lynk & Co 8'52.965 1.163
3. Attila Tassi Honda 8'54.091 2.289
4. Thed Björk Lynk & Co 8'54.870 3.068
5. Tom Coronel Audi 8'55.087 3.285
6. Mikel Azcona Cupra 8'55.241 3.439
7. Santiago Urrutia Lynk & Co 8'55.307 3.505
8. E.Guerrieri Honda 8'55.590 3.788
9. Jean-Karl Vernay Alfa Romeo 8'56.264 4.462
10. N.Berthon Audi 8'56.377 4.575
11. Yvan Muller Lynk & Co 8'56.981 5.179
12. Gilles Magnus Audi 8'58.999 7.197
13. Tiago Monteiro Honda 9'02.573 10.771
G.K.-Lechner Cupra 10'40.456 1'48.654
Jack Young Renault
Bence Boldizs Cupra

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11090) Ventur@


Ventur@
senior tag

Kismarty beért már, vagy még mindig a Nord körön van :DDD ? ~4 perc 15 másodpercet!!! kapni 3 azaz három körön. Ha 5 körös lett volna a verseny, szerintem még kört is kap az elsőtől :DD .

Óriási csalódás Zengőék részéről is, hogy egy olyan "versenyzőt" kiengednek a Nord-ra, aki még az életében nem ment verseny körülmények között itt. Meg úgy összeségében nem ment még soha. Ultra gáz!

Legalább Azcona jól ment, de ez a két verseny - megint - egy kalap sz*rt ért ezen a pályán. Továbbra sem értem, hogy 3 körre minek elvinni ide a mezőnyt. Vannak ennél fényévekkel jobb pályák (pl. Moscow Raceway).

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#11091) guftabi96 válasza Ventur@ (#11090) üzenetére


guftabi96
addikt

A 2010-es évek első fele után nagyon rossz nézni ezt a mostani Zengő csapatot. :(
Sajnos a félelmem beigazolódni látszódik. Mondjuk nem mintha olyan nehéz lett volna megtippelni, hogy ez lesz...
Kismarty-t meg inkább hagyjuk. Semmi keresnivalója nincs a WTCR-ben. Nem az ő szintje.

Én a Nordschelife-t szeretem, még ha csak 3 kört is mennek rajta. Inkább ez, mint valami isten háta mögötti ázsiai pálya.
Én már azt is élvezem nézni, hogy ezen a pályán kb bármilyen autó megy.
De nyilván nem vagyunk egyformák.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael

(#11092) Ciccuka válasza Ventur@ (#11090) üzenetére


Ciccuka
veterán

Zengőéknél általában csak az a szempont, hogy végigmenjenek a pályán. Versenyezni az már luxus lenne.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11093) Ciccuka


Ciccuka
veterán

ADAC TOTAL 24h-Race 2020 Nurburgring | English

24 órás verseny topik

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11094) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Rowe BMW idén nagyon összeállt.
Idén emlékeim szerint VLN-t is nyertek.

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#11095) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ránéztem Zengőék FB oldalára.

Ki a tököm ez a Kisma? Kapja az ívet kommentekben, Zengő meg anyatigris módjára védi a palit. Ő a kiöregedett Keszthelyi Vivike?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#11096) Rotyi válasza Motion_Blur (#11095) üzenetére


Rotyi
aktív tag

Igazából csak guglizni tudok, de a fotelhuszárok jobban csípik a szemem, mint a Kisma "eredménye".
René Münnich is csak azért versenyez (mint pilóta), mert van rá neki pénze.
Amekkora egy kupleráj lett ez a sorozat...

Ami majdnem az, az nem az!

(#11097) Motion_Blur válasza Rotyi (#11096) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Pontot szerzett az Úriember, és szana-szét van ünnepleve. Az nem gond hogy körönként kapott másfél percet :DDD

Ezeknek lett kitalálva anno a Clienti sorozat, ami amatőr és nem nyilvános. Amit Zengőék csinálnak, az már tragikomikus.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#11098) Rotyi válasza Motion_Blur (#11097) üzenetére


Rotyi
aktív tag

Akkor ő a túraautózás Baumgartnere :DDD

Ami majdnem az, az nem az!

(#11099) emre válasza Rotyi (#11098) üzenetére


emre
veterán

csak szeretne az lenni :U

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#11100) Ciccuka válasza Motion_Blur (#11095) üzenetére


Ciccuka
veterán

Azcona nem vigyáz az autóra.
Korábbi versenyzőknél "csakazautómegnetörjön" effektus érvényesült állandó jelleggel.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.