Fél szemmel néztem.
Kissé unalmasra sikerült szerintem a közvetítés. Kevés kameranézet (nézők hiánya) kissé monotonná tette az egészet.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Fél szemmel néztem.
Kissé unalmasra sikerült szerintem a közvetítés. Kevés kameranézet (nézők hiánya) kissé monotonná tette az egészet.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Első nekifutasra jó volt ez Amit meg Ekstrom és Johansson lemuvelt, uuuuristen... Jó volt nézni
Jean-Karl Vernay a Team Mulsanne-nél vág neki az idei WTCR szezonnak. Na, ez nem volt benne a levegőben, szerintem : [link]
WRX-hez csak annyit, hogy néztem mind a két napot és még mindig piszok látványos ez a sportág. Na, és itt mutatkozott be a Projekt-E széria, vagyis az elektromos WRX autó. Az az egy márka, ami eddig van (Ford Fiesta, vagy mi a t*k*m ). 3 versenyzővel, Ken Block, valami német csávó, meg volt egy harmadik, nem tudom ki. Maradjunk annyiban, hogy viccesek voltak a futamok . Krisz jól ment, láthatóan több vért ivott tavalyhoz képest, de azért a Kristoffersson-Ekström-Bakkerud-Hansen tesók teljesen más kávéház. Az a második napos döntő, na az odab*szott .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Mikel Azcona, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor hármassal vág neki az idei WTCR szezonnak a Zengő Motorsport. Hát, azért három pilóta nem volt benne a levegőben.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Kismarty-t egyáltalán nem értem Ennyire sok pénzt tud hozni?
Remélem Zengőék tudnak megfelelő technikát Azcona alá adni és nem ők lesznek az egyértelmű szűk keresztmetszet.
#KeepFightingMichael
Nos igen, az ő nevezését nem értem, 20 éves Zengős múlt ide vagy oda.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Kiutazott Le Mans-ba, csapata visszalépése miatt mégsem állhat rajthoz a legendás 24 óráson a magyar motoros
A H-Moto Team színeit erősítő Kovács Bálint a tervek szerint rajthoz állt volna a motoros endurance-világbajnokság most hétvégi futamán, a Le Mans-i 24 órás motorversenyen, ennek megfelelően a hét elején ki is utazott a francia pályára. Csakhogy menet közben kiderült, hogy csapata, az Exteria KSPCS Racing Team by Empora a koronavírus-járványra hivatkozva visszalépett az indulástól.
A H-Moto ennek ellenére megpróbált új csapatot találni a 19. születésnapját épp a minap betöltő Kovács számára, ez azonban nem sikerült, így Bálint nem tud elindulni a legendás egynapos viadalon. Az élet viszont nem állt meg a fiatal tehetség számára: másik cseh csapata, a New2Projekt – akikkel a cseh és az Alpok-Adria bajnokságban indul – egy extra kétnapos teszttel kárpótolja a versenyzőt Rijekában, hogy minél jobban felkészülhessen az Alpok-Adria bajnokság szeptember eleji ottani futamára.
A Le Mans-i 24 órás motorverseny egyébként szombaton 12 órakor rajtol, s az Eurosport 2 a teljes viadalt élőben közvetíti.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Az olasz Motorsport.com szerint nem Ausztriában a Salzburgringen lesz a szezonnyitó, hanem Belgiumban, Zolderben.
Az időpont nem változik.
Jól sikerült az MAN, Kiss Norbi az első futamon 1., a második futamon 3. helyen ért célba. Sajnos utóbbiból egy büntetés miatt végül 6. hely lett.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
#KeepFightingMichael
rossz topic.
[ Szerkesztve ]
WTCR nevezési lista 2020:
BRC Hyundai:
#1 Michelisz Norbert
#30 Gabriele Tarquini
Engstler Hyundai:
#8 Luca Engstler
#88 Nicky Catsburg
ALL-INKL Honda:
#9 Tassi Attila
#18 Tiago Monteiro
#29 Néstor Girolami
#86 Esteban Guerrieri
Cyan Lynk&Co:
#11 Thed Björk
#12 Santiago Urrutia
#68 Yann Ehrlacher
#100 Yvan Muller
Comtoyou Audi:
#16 Gilles Magnus
#17 Nathanaël Berthon
#31 Tom Coronel
Zengő Cupra:
#55 Boldizs Bence
#96 Mikel Azcona
#99 Kismarty-Lechner Gábor
Vuković Renault:
#7 Jack Young
Team Mulsanne Alfa Romeo:
#69 Jean-Karl Vernay
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
Idén is az lesz, hogy rommá lefojtott max súly és hasmagasságos Hyundaiok szenvednek a száguldó könnyített autókkal
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Jól sikerült a bop megint. Az elavult Audik hasítanak az élen, vicc az egész. Coronelt bajnoknak!
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Korábbi bajnoka szerint unalmassá és szükségtelenné vált a DTM
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Ne maradj le semmiről a Le Mans-i 24 óráson!
Csütörtök
10:00-13:00 WEC, első szabadedzés (Eurosport 2)
14:00-17:00 WEC, második szabadedzés (Eurosport 2)
17:15-18:00 WEC, időmérő (Eurosport 2)
20:00-24:00 WEC, harmadik szabadedzés (Eurosport 1)
Péntek
9:55-10:40 MotoGP, első szabadedzés (Aréna4)
10:00-11:00 WEC, negyedik szabadedzés (Eurosport 1)
10:30-11:20 Superbike, első szabadedzés
11:30-12:00 WEC, Super Pole (Eurosport 1)
13:00-13:45 DTM, első szabadedzés
14:10-14:55 MotoGP, második szabadedzés (Aréna4)
15:00-15:50 Superbike, második szabadedzés
16:30-17:00 DTM, második szabadedzés
Szombat
9:00-9:20 Superbike, harmadik szabadedzés
9:55-10:40 MotoGP, harmadik szabadedzés (Aréna4)
10:30-15:00 WRX, előfutamok
10:40-11:00 DTM, első időmérő
11:00-11:25 Superbike, Super Pole (19:25-től Eurosport 2)
13:30-14:30 DTM, első futam
13:30-14:00 MotoGP, negyedik szabadedzés (Aréna4)
14:00-14:40 Superbike, első futam (19:55-től Eurosport 2)
14:10-14:50 MotoGP, időmérő (Aréna4)
14:30 WEC, Le Mans-i 24 órás futam kezdete (Eurosport 1, az egészet végig élőben)
16:00-16:50 WRX, elődöntők és döntő
Vasárnap
9:50-15:00 WRX, előfutamok
10:30-10:50 DTM, második időmérő
11:00-11:20 Superbike, második futam (Eurosport 2)
13:30-14:30 DTM, második futam
14:00-14:45 MotoGP, futam (Aréna4)
14:30 WEC, Le Mans-i 24 órás futam vége (Eurosport 1)
15:00-15:40 Superbike, harmadik futam (Eurosport 2)
16:00-16:50 WRX, elődöntők és döntő
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Az idei év is meglesz Rast-nak.
Push-To-Pass Enabled az meg micsoda?
A szervezők bejelentették, hogy 2019-ben bemutatkozik az IndyCarból már ismert push-to-pass rendszer, továbbá új hátsó szárnyak érkeznek a DTM-be.
3. SafetyCar már
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Az elmúlt két hétvégén a DTM-nek a Nürburgringen volt versenye, a sorozatban szereplő Robert Kubica pedig gondolt egyet, és kibérelt egy BMW M4-et, hogy kipróbálja a pálya legendás, több mint 20 kilométeres vonalvezetését. Az előírások alapján Kubica mellé egy instruktort kellett beültetni, de ahogy sejthető, Misha Charoudin nem sok tanácsot adott a lengyelnek.
Év elején kis híján összeomlott a WTCR
GT-autókkal újul és menekül meg a DTM
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Hát, igen....
Jelenlegi formájában a DTM fenntarthatatlan.
Ugyanaz a baja, mint a WTCC-nel.
Méregdrága prototípus autók, amit szinte semmilyen másik sorozat nem hasznal, így a fejlesztési költség arra a néhány elkészült versenyautóját oszlik szét.
TCR és GT3 autóból több százat gyártanak, ráadásul a BOP rendszer miatt olyan nagyon fejleszteni sem érdemes őket, mert ha sokkal jobb, mint a többi, vissza fogja a BOP.
De, ha a DTM is átáll GT3 autókra, akkor csak egy lesz a sok GT3-as versenysorozat közül, mint a Blancpain, Adac, ....
Kiszállt az Opel, Mercedes, Aston Martin most meg az Audi (amelyik tavaly is idén is vb lesz.).
Pedig az idei évet leszámítva elég izgalmas futamokat produkáltak. Ide is kéne egy Berni papa, aki rendbeszedné ezt a sorozatot. Kéne egy minimum 20 autós limit is.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Az a baj, hogy itt kb senki nem tud semmit csinálni.
Látjuk, hogy kb minden konstruktőrökre építkező bajnokság halálra van ítélve. (De még az ügyfélautókat használó bajnokságok is egyre jobban döglődnek.
Ez egyre rosszabb lesz.
#KeepFightingMichael
Hyundai megunta a WTCR bohóckodást: [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Na, erre szerintem senki nem számított.
Kíváncsi leszek a következményekre.
#KeepFightingMichael
Hivatalos: Kiszáll a Hyundai a német WTCR-hétvégéről
Pont a Nürburgringen a lenívósabb pályán.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Én nem csodálkozom ezen a lépésen. Tavaly volt egy hétvége mikor krvára szenvedtek már a szabadedzéseken a Lynk-ek - de látványosan - a rájuk mért BoP meg egyéb miatt és még azon a versenyhétvégén azonnal változtattak a BoP-n, hogy kedvező legyen a Lynk-nek, meg még volt egy márka, aki kérvényezte, hogy módosítsanak (talán az Audi).
Erre itt volt ez a zolder-i hétvége, látványosan szenvedtek a Hyundai-ok a szabadedzésen és semmi változtatás nem volt. Nem is csodálom, hogy Adamo ott hagyta az egész versenyhétvégét.
Egyébként nem értem, hogy minek a WSC és az FIA kompenzációját is használni. Szerintem, ha FIA rendezés akkor az FIA-féle kompenzációt kellene használni, ha meg WSC szervezés (jellemzően regionális TCR bajnokságok), akkor meg csak a WSC-ét. Ez, hogy a WTCR-ben duplán kap pofont egy-egy márka, azért erős.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
A szezonzáróra sem megy el az LMP1 egyik legkitartóbb csapata
A vezetőség döntését követően a WEC bahreini szezonzáróján sem áll rajthoz a Rebellion Racing - közölte a Motorsport. Az LMP1 mellett hosszú évek óta kitartó svájci istálló év elején döntött úgy, hogy ez lesz az utolsó szezonja a Hosszútávú Világbajnokságon, ám akkor még arról szóltak a hírek, hogy ha esélyük lesz a világbajnoki címre a Toyota ellen, akkor végigcsinálják a szezont. A múlt hétvégi Le Mans-i 24 órást követően azonban a gárda akkora hátrányt szedett össze a fejlettebb, gyári technikát használó japánok ellen, hogy kiestek a küzdelemből. A svájci gárda az évek alatt az egyik legismertebb és legelismertebb szereplőjévé vált a sorozatnak, amiért mindannyian hálásak, de most már valami mást akarnak csinálni.
A döntés egyben azt jelenti, hogy az LMP1-esek utolsó "igazi" szezonjának utolsó futamára mindössze két autó, a #7-es és a #8-as Toyota marad, és persze a bajnoki cím is közöttük dől el. A következő évtől jönnek a hypercarok.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Remélhetőleg megszűnik a bohóc-sorozat és idővel lesz majd valami komolyabb.
1-2 év szünet után.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A jelenlegi vezetők bevonása nélkül :)
A TCR is addig volt jó, amíg a csúcsát a TCR International jelentette.
#KeepFightingMichael
Helyes! Ettől megérti a gyökér vezetés, hogy nem az az esélykiegyenlítés, hogy a legjobb autók és legjobb sofőrök a 12-20. helyért harcolnak. Ez szop@tás és nem esélykiegyenlítés.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Nekem már az sem tetszett, hogy a WTCC-ben a BMW +5kg súlyt kapott csak azért, mert hátsókerék-meghajtású.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Vagy pedig a 6-os seq váltó helyett használhatta az 5 gangos kézit...
Brit túraautó bajnokságban pedig az volt a hátsókerekesek "büntetése", hogy 18 helyett 17" gumit használhattak csak. Mert így kompenzálták azt, hogy kevésbé koptatja a gumit, a kisebb kerék ui. többször fordul át.
No, de ez már történelem...
Zengőék továbbra is vállalhatatlan koridokkel égetik magukat... Ascona sem muzsikál túlzottan.
Naívan azthittem, Azcona miatt lesz normális háttér, de valószínűleg nincs...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Péntek (szeptember 25.)
08:35 - 09:20 Formula-2, Szabadedzés
09:55 - 10:40 MotoGP, 1. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
10:00 - 11:30 Formula-1, 1. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
12:30 - 13:00 TCR Europe, 1. szabadedzés
13:00 - 13:30 Formula-2, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
14:00 - 15:30 Formula-1, 2. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
14:10 - 14:55 MotoGP, 2. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
16:40 WTCR, 1. futam (tv: Sport1, élő; Eurosport 1, 18:30, felv.)
16:40 - 17:10 TCR Europe, 2. szabadedzés
Szombat (szeptember 26.)
09:15 Formula-2, 1. futam (tv: M4 Sport, élő)
09:55 - 10:40 MotoGP, 3. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
10:00 WTCR, 2. futam (tv: Eurosport 1 és Sport1, élő)
11:00 - 12:00 Formula-1, 3. szabadedzés
11:25 - 12:00 TCR Europe, Időmérő
13:30 - 14:00 MotoGP, 4. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
14:00 - 15:00 Formula-1, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
14:10 - 14:50 MotoGP, Időmérő (tv: Aréna4, élő)
15:30 - Nürburgringi 24 órás
17:15 TCR Europe, 1. futam
Vasárnap (szeptember 27.)
09:55 Formula-2, 2. futam
10:40 - 11:00 MotoGP, Warm up
12:00 Moto3, Futam (tv: Aréna4, élő)
12:50 TCR Europe, 2. futam
13:10 Formula-1, Futam (tv: M4 Sport, élő)
13:20 Moto2, Futam (tv: Aréna4, élő)
15:00 MotoGP, Futam (tv: Aréna4, élő)
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Tassi harmadik az időmérőn a Zöld Pokolban, zajproblémák a Zengő Motorsportnál
A Hyundai visszalépése után Michelisz Norbert és három márkatársa nélkül startolt el a WTCR második hétvégéje a Nordschleifén. Gyakorlati értelemben véve ráadásul még egy magyar szereplővel kevesebb szerepelt a naplemente alatt, már majdnem sötétben rendezett időmérőn: Boldizs Bence köreit érvénytelenítették, mivel a Zengő Motorsport újoncának Cupráján túl hangos volt a kipufogó – ráadásul ugyanezért csapattársa, Mikel Azcona is figyelmeztetést kapott.
Az ezúttal egyetlen 40 perces etapból álló időmérő jelentős részét Jack Young Renault-jának sóderágyból való kivontatása és az emiatti sárga zászlós fázis tette ki. A pole-pozíciót végül Nestor Girolami szerezte meg a Hondával, megelőzve az utolsó mért körét kieső és sokáig vezető összetettbeli éllovast, Yann Ehrlacher-t. Tassi Attila a két szabadedzésen látott erős formát folytatva a harmadik helyre kvalifikálta magát – ezzel szerzett három vk-pontot –, megelőzve Thed Björköt és Tom Coronelt. Azcona az említett problémák ellenére is hatodik, míg a Zengő harmadik pilótája, a Nordschleife-újonc Kismarty-Lechner Gábor 14. lett, viszont csaknem két perccel volt lassabb, mint az éllovas Girolami.
Az időmérő végeredménye:
1. Néstor Girolami Honda 8'51.802
2. Yann Ehrlacher Lynk & Co 8'52.965 1.163
3. Attila Tassi Honda 8'54.091 2.289
4. Thed Björk Lynk & Co 8'54.870 3.068
5. Tom Coronel Audi 8'55.087 3.285
6. Mikel Azcona Cupra 8'55.241 3.439
7. Santiago Urrutia Lynk & Co 8'55.307 3.505
8. E.Guerrieri Honda 8'55.590 3.788
9. Jean-Karl Vernay Alfa Romeo 8'56.264 4.462
10. N.Berthon Audi 8'56.377 4.575
11. Yvan Muller Lynk & Co 8'56.981 5.179
12. Gilles Magnus Audi 8'58.999 7.197
13. Tiago Monteiro Honda 9'02.573 10.771
G.K.-Lechner Cupra 10'40.456 1'48.654
Jack Young Renault
Bence Boldizs Cupra
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Kismarty beért már, vagy még mindig a Nord körön van ? ~4 perc 15 másodpercet!!! kapni 3 azaz három körön. Ha 5 körös lett volna a verseny, szerintem még kört is kap az elsőtől .
Óriási csalódás Zengőék részéről is, hogy egy olyan "versenyzőt" kiengednek a Nord-ra, aki még az életében nem ment verseny körülmények között itt. Meg úgy összeségében nem ment még soha. Ultra gáz!
Legalább Azcona jól ment, de ez a két verseny - megint - egy kalap sz*rt ért ezen a pályán. Továbbra sem értem, hogy 3 körre minek elvinni ide a mezőnyt. Vannak ennél fényévekkel jobb pályák (pl. Moscow Raceway).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
A 2010-es évek első fele után nagyon rossz nézni ezt a mostani Zengő csapatot.
Sajnos a félelmem beigazolódni látszódik. Mondjuk nem mintha olyan nehéz lett volna megtippelni, hogy ez lesz...
Kismarty-t meg inkább hagyjuk. Semmi keresnivalója nincs a WTCR-ben. Nem az ő szintje.
Én a Nordschelife-t szeretem, még ha csak 3 kört is mennek rajta. Inkább ez, mint valami isten háta mögötti ázsiai pálya.
Én már azt is élvezem nézni, hogy ezen a pályán kb bármilyen autó megy.
De nyilván nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
Zengőéknél általában csak az a szempont, hogy végigmenjenek a pályán. Versenyezni az már luxus lenne.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Rowe BMW idén nagyon összeállt.
Idén emlékeim szerint VLN-t is nyertek.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Ránéztem Zengőék FB oldalára.
Ki a tököm ez a Kisma? Kapja az ívet kommentekben, Zengő meg anyatigris módjára védi a palit. Ő a kiöregedett Keszthelyi Vivike?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Igazából csak guglizni tudok, de a fotelhuszárok jobban csípik a szemem, mint a Kisma "eredménye".
René Münnich is csak azért versenyez (mint pilóta), mert van rá neki pénze.
Amekkora egy kupleráj lett ez a sorozat...
Ami majdnem az, az nem az!
Pontot szerzett az Úriember, és szana-szét van ünnepleve. Az nem gond hogy körönként kapott másfél percet
Ezeknek lett kitalálva anno a Clienti sorozat, ami amatőr és nem nyilvános. Amit Zengőék csinálnak, az már tragikomikus.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Akkor ő a túraautózás Baumgartnere
Ami majdnem az, az nem az!
csak szeretne az lenni
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.