Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatal`

    titán

    válasz Karma #6512 üzenetére

    Fel lehet rakni az XNA-t VS2015-höz is (2010 nélkül), 1-2 régebbi projekthez nekem is fent van. :) De új projekthez valóban érdemesebb Monoval nekiállni :)

  • cigam

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Karma #6512 üzenetére

    Nincs hivatalos MS platform rá? Ez nem kicsit vicces.
    Amúgy hót nem boldogulok. 80%-ot megeszik egy c2d prociból,vagyis nem így kell megoldani. De akkor hogyan? Hisz ez csak egy szöveg, amit párpixellel odébb dobok...
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    using System.Windows;
    using System.Windows.Controls;
    using System.Windows.Data;
    using System.Windows.Documents;
    using System.Windows.Input;
    using System.Windows.Media;
    using System.Windows.Media.Animation;
    using System.Windows.Media.Imaging;
    using System.Windows.Navigation;
    using System.Windows.Shapes;
    using System.Windows.Threading;

    namespace WpfApplication1
    {
    /// <summary>
    /// Interaction logic for MainWindow.xaml
    /// </summary>
    public partial class MainWindow : Window
    {
    public MainWindow()
    {
    InitializeComponent();
    textblock1.Text = "Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?";
    DispatcherTimer idozito = new DispatcherTimer();
    idozito.Tick += mozgatas;
    idozito.Interval = new TimeSpan(100000);
    idozito.Start();
    }
    double ypos = 0;
    void mozgatas(object sender, EventArgs e)
    {
    ypos-=1.5;
    if (ypos < (textblock1.ActualHeight * -1))
    {
    ypos = 0;
    }
    textblock1.Margin = new Thickness(0, ypos, 0, 0);
    }
    }
    }

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés