Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Miklós315

    aktív tag

    válasz MageRG #28543 üzenetére

    "Szóval minek bosszantják a vallásos embereket, ha ők úgyse néznek ilyen klippeket?"
    Hát szerinted nem evidens a kérdés? Mert tényleg: mi értelme van, ha a célcsoport nem is célcsoport (ti. nem fogyasztó)?

    "Amiket látsz, az mind kultúrálisan beágyazott, a kígyó-alma-édenkert egyfajta mém, lehet rá építeni."
    A Bibliát - ha nem vallásos neveltetésű, életű - az ifjú titánok (tizenévesek, popkultúra, azon belül a klipek, zenék fogyasztói, ld. pl. Billie Eilish és elődjei, utódai, avagy mindig kitermelődik az aktuális tinigenerációnak egy aktuális ikon) irodalom órán mint irodalmi alkotást tanulják, kb. max három tanóra keretében. A választható hittan is etika órával kiváltható.
    Szóval vagy tényleg annyira az alapvető műveltség része még mindig, vagy kikopott már.
    1. Szerinted ennyire meghatározó még mindig?
    2. Az ilyesmi zenei klipek (dalszöveg+videó) konstans gyártása mi célt szolgál (mi az üzenet, mi a kívánt hatás)? Csak a profit (maximálisan eladható) vagy más is van mögötte?

    "Másrészt meg vannak olyan dolgok, amik triggerelnek bizonyos vallásos/identitárius embereket.
    Ezek továbbaddják a saját közösségüknek, felháborodásuknak hangot adnak, médiavisszhangot generálnak. Gyakorlatilag ingyen reklám, ami nem nekik szól, ők csak a közvetítői."
    Marketing szempontból költséghatékonynak - praktikusnak és így logikusnak - tartod egy "szeparált" szubkultúra (vallás) narratívájára épülő termék gyártását, melynek reklámját is a "szeparált" szubkultúrán keresztül kívánod eljuttatni a kívülálló célcsoport felé?
    Nem túl kockázatos és túlbonyolított ez az út?

    "...Tilos rádiós eset..."
    "Az egyetlen ember szándékolatlan hülyesége volt."
    Mentegeted?

    "Szerintem."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés