Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Erik_

    csendes tag

    válasz Ariadne #197 üzenetére

    ''Jótállási igényként kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik lehetséges igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.''

    Tehát, nem az utolsó atomig azonos darabot kell felajánlani cserébe. Ezt nemegyszer letisztáztuk már a Fogyasztóvédelemmel is, így erről nem fogok vitatkozni tovább. Mint ''józan vásárló'' nyilván belátod, hogy ez így normális is. Ha pedig a ''nem józan vásárló'' köti az ebet a karóhoz, nyilván az üzleteknek is módjában áll ragaszkodni azokhoz a paragrafusokhoz, amelyek esetleg pont nem a ''jóindulatú'' vásárló érdekeit védi. Mindazonáltal, ha nem azzal kezdenék, hogy most aztán ők jól megmutatják nekünk, talán sokkal könnyebben találnánk kompromisszumos megoldást, lennénk rugalmasabbak.

    Jah, elvárás a szabályossággal kapcsolatban... Mi is szeretnénk, ha az ügyfelek mindig szabályosan járnának el. Pl. hoznának magukkal számlát, garancialevelet, és nem azok hiányában próbálnák leadni javításra az alkatrészeiket, gépeiket, illetve munkalap és átvételi elismervény nélkül elvinni őket...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés