Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    LOGOUT blog

    Nekiláttam a második résznek, miután végeztem a történet nélküli Unfinished Business-el.

    Nagyon hamar sikerült felpiszkálnia, és ez a sokatok által ellenjavalt modern irányításnak köszönhető. Már a nagy falas rész végén felidegesített, mikor végre sikerült felkapaszkodnom a kötélpályára, azonnal le is estem róla. Nyomni kell a gombot folyamatosan. A Velencei pályán pedig ez az új létrázás ment az agyamra. Nem elég, hogy a kishölgy ezen a bordásfalon lomhább, mint egy alvó lajhár, még ennél is lassabban oldalazik. Az sem mindegy, hol akarsz lemászni, mert simán le tudsz esni.

    A következő akkor jött, mikor rá kellett keresnem, hogy kell kiszállni (!!!) a csónakból. Mire ez nagy nehezen meglett (roll+A/D), a következő problémát az okozta, hogy nem tudtam felgyorsítani a csónakkal, emiatt buktam a pálya végi időzített kijáratot.

    Erre azóta sem találtam megoldást, de szerencsére van rá glitch (ki kell úszni az ajtó alatt, mert a rámpa indítja az időzítőt. Ha nem haladsz át rajta, nem indul el a visszaszámlálás.). Kezdem úgy érezni, hogy ez az egész játék egy bakiparádé (közben meglett, a jobb egérgomb, vagyis fegyver elővétele gomb, tök logikus volt az egérre tenni, miért nem lehetett az F, ami alaból fáklyát vesz elő, amit csónakban is megtesz, totál feleslegesen). A legidegesítőbb, hogy annyira lomhán mennek a nem mozgás alapú műveletek (kimászás a vízből, kiszállás a csónakból), hogy közben rommá lőnek. És a hatodik részt szídták, hogy direkt nehezítés, amiért nem lehetett a végtelenségig lógni kötélen és párkányon, mert fogyott a stamina...Szóval folytatjuk. Már várom a motoros szánt, mert arról olyasmit olvastam, hogy modern irányítással nem is lehet leszállni.

    De felvidított a csónak súrlódó hangja, olyan mint egy Mech.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák