Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paradroid87

    újonc

    válasz RECSKA #21812 üzenetére

    Saját összehasonlítás nekem nincs, de ahogy olvasom, látom PC-n valamivel egyszerűbb a helyzet, mert az egér gyorsabb meg pontosabb. Ami szerintem valamennyire probléma is, mivel a metát nagyrészt a PC-s Youtube-osok alakítják, a fejlesztők pedig ellentétes visszajelzéseket kapnak (anélkül, hogy felérnék ésszel). De szépen lassan megoldják, és kiszúrnak mindenkivel. Aki esetleg PS4-es tolja, az gondolom látja, hogy itt mennyire rossz a helyzet, az 1.3 óta meg aztán végképp, és akkor még azt meg se említem (csak halkan), hogy technikai szempontból sokszor a cucc játszhatatlan (ez nem tudom máshol mennyire jellemző). Ezért is jópofa mikor egy skill up review ilyen 80%-os fejlövés aránnyal számol, mert konzolon ehhez sok sikert. Nekem maxra van húzva az érzékenység, de még így is lassú, viszont cserébe az analógot egy ujjal kell milliméter pontosan piszkálgatni, PS4-en pedig ez alapból nagyon érzékeny. Ami a célzást illeti: van sajnos valamiféle rásegítés, ami különösen sniper esetén jellemző. Az M1A használatakor alkalmanként nem jön rosszul, főleg a nerf óta, pláne, hogy a capable talent is bugos. Fedezékben mikor lősz, akkor az első töltény eldurrantása előtt van valamiféle rásegítés (amit azért "felül lehet írni" csak plusz macera, ha mondjuk a lángszóróst nem fejbe akarod lőni vagy egy robbanó hordót akarsz eltalálni, stb), ilyen tessék-lássék célzás esetén is fejes tud lenni, de nagyon érdekes, mivel néha ténylegesen látod, hogy mellé megy, mégis fejesnek számolja a cucc, szerintem köze van a pontossághoz meg talán máshoz is. Úgy is kellene pár milla kredit, délután megpróbálom letesztelni Lexington végén a két heavy-n (ha nem lesz 1 perces (!) lag, ahogy tegnap is volt). Ez viszont csak az első töltényre vonatkozik, így néha jól jön, ha minden lövés után elengeded a célzás gombot (persze lassabban fogsz tudni lőni). Viszont nem lehet rá alapozni, mert nem mindig működik (igazából az esetek kis részében lehet csak észrevenni és olyan nincs, hogy mint a mágnes tapad a fejre a célkereszt, én sokáig azt hittem a kezdeti lövedék stabilitáshoz van köze, mert ebben lenne logika, nagyjából így kell elképzelni). Igazából csak a sniper esetén mondanám előnynek, de csak ha egymástól távol vannak az ellenfelek és nagyjából szembe van veled nagyobb távolságra). Ha pedig tele a környék ellenséggel, akkor sok sikert hozzá, hogy a feléd rohanó két shotis között a gép ne húzza rá a hátul dekkoló gépkarabélyos fejére a célkeresztet. És akkor még ez a jobbik eset, mert van, hogy asztal meg lámpaoszlop becélzására buzdít a játék....

  • pzstm

    titán

    válasz RECSKA #21812 üzenetére

    konkrétan mindkét konzolon...életerő mintha 75% lenne csak PC-n...fut el a player dolgot megnézem majd :) :R

Új hozzászólás Aktív témák