Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Hali!
    Gondban vagyok. Pár napja rendeltem polikarbonát napellenzőt, 3 db-os készletből kettőt, tehát összesen 6 db-ot. Erre ma hoztam a futár, és kibontva ledöbbentem, hogy összesen 2 doboz volt a csomagban, mindegyikben 1-1 db napellenző. A dobozokon lévő cimke szerint 3 pieces, vagyis három darabos, de a doboz méretéből fakadóan nem is férne el benne három, csak egy. Elindítottam a visszatérítést a chat felületen, csatoltam fotókat is, erre délután már jött is a válasz, hogy elutasítva, mert "Megerősítették, hogy mind a(z) 2 terméket becsomagolták és elküldték neked. Ha bármilyen kérdésed van, kérjük, fordulj az ügyfélszolgálathoz." Ismét írtam írtam a chat-nek, de csak ugyanezt szajkózza. Szerintem a képek alapján egyértelmű, hogy (vagy szándékosan, vagy véletlenül), de rosszul cimkézték fel a dobozt.
    Mit tudok a Temuval kezdeni? Vagy próbálkozzak a paypal-nál reklamálni?
    [kép] [kép] [kép]

Új hozzászólás Aktív témák