Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18) marci123 válasza Landsmann (#16) üzenetére


marci123
csendes tag

Köszönöm segítséged.
Igen sajnos a Vodafone nem tud mit tenni, az alkalmazottaknak xy szöveg be van tanítva és ennyi.
Küldték már vissza, hogy 3 alkalmazott nem tudta életre kelteni a telefont, ment is vissza egyből, cserét is kértem bamm.Utána vissza kaptam de nem kapcsolt be, majd a "főnök" is ki jött elkezdte volna a halandzsát és be kapcsolt egy röpke negyed óra boot után, majd szó szerint mintha égetné bárki kezét csak mennyek már tovább...A mobilt elhoztam a kocsiba kiérve újra meghalt és ennyi.A jegyzőkönyvben olvastam, hogy mély merült állapotba került és hard resetelni kellett.Cáfolnám a mély merült állapotot, illetve minden kombinációt ki próbáltak az alkalmazottak és én is, brickből ki reset stb.Most csináltam videót a jelenségről, kiírom cd-re majd ha ez egy hibátlan készülék akkor bent a vodába a kisasszonyt kérem, hogy leheljen bele életet, mindezt jegyzőkönyv mellett (ha ez lehetséges)majd le írom, hogy harmadjára küldöm vissza, ha esetleg nem vesznek a problémámról tudomást abban a pillanatban fogyvédelem.Erre gondoltam rendes volt a V. leírta az össze szervezet elérhetőségét.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.