Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) sweepy


sweepy
csendes tag

Bevittem egy Alcatel 8008d-t 6 munka nap után jött az sms kész a teló.
Hát nem a teló várt, hanem 1 cserepapír hivatkozva, alkatrész hiány miatt sokáig tartó szervizelés miatt nem javítják (teljes alaplap csere lenne). Persze levásároltam egy nokiára amit 6 nap után szervizlátogatásra küldtem.
Állítólag a nokia szerviz se kis miska a Tmax-hoz....

Ex teló:Alcatel One Touch 8008D Scribe HD Pure White A:4.2.1 JB. Aktuális: Lumia 735 WP 8.1 Lumia 950XL Win10 TABLET: Acer Aspire Switch 10 Tablet/netbook hybrid win 10

(#52) Indian74


Indian74
senior tag

Nekem pedig az a gondom hogy a Samsung K zoom megint rossz,kb ma lesz 10 napja hogy bent van a szervizben,hétfőn a Samsung szólt hogy várnom kell mert kamera hibás,és várnak az alkatrészre.(telemax)
Na evvel az a bajom,hogy már 4. alkalommal küldöm szervizbe,ez a második telefonom,(Már egyszer ugyan azokkal a hibákkal kicserélték)és unom hogy nálam két hétig kb az megint szerviz kb egy vagy két hétig.
Jó lenne valamit kezdene vele valamit a Samsung,vagy a szolgáltatom (telekom),állandó ide oda mászkálás,várakozás,és én meg fizetek.

:W :W :W :F

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#53) Viktor0610 válasza Indian74 (#52) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ennyi szervizesemény után már jó eséllyel kérsz készülékcserét.
Én első körben a szolgáltatót próbálnám meg, ők nagyobb eséllyel hagyják jóvá a cserét. :)

Samsung Galaxy A54

(#54) Indian74 válasza Viktor0610 (#53) üzenetére


Indian74
senior tag

Köszönőm válaszod,reménykedek benne és majd szerdán tudok bemenni a Telekom-hoz,meg lehet bemegyek a Samsunghoz is,így tisztább.
Ja meg azóta visszakaptam és megint szoftveres problémák előjöttek,ráadásul ugyan azok,és még rosszul szerelték össze,nagyon elegem van az egészből,most már csináljanak valamit mert ez már őrület.
De küldtem levelet a sehsupport@samsung.com címre,csatoltam hozzá mindenféle iratokat fénykép formájában,és a hibáról is küldtem fotót.
Remélem minél hamarabb kapok választ,és megoldódik a sok problémám,és lesz egy használható telefonnom.
És még egyszer kösz.

:R :R :R

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#55) Indian74


Indian74
senior tag


Na itt egy fotó a az összeszerelési hibáról.

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#56) mazsi


mazsi
senior tag

Múlt hétfőn gusztustalan hosszú sor volt és mindenki ebédelt.
15 hibából csak 8 került a szervízlapra és azzal vígasztaltak, hogy 30-40 nap múlva találkozunk.

Pont az ilyen vállalkozásokra találták a molotov koktélt.

Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.

(#57) vikkis


vikkis
újonc

Sziasztok

Én is megosztanám veletek amit az én telefonommal csinált a telemax. Vettem egy telefont ( huawei ascend g6) a vodafonnal 5naposan bevittem a szervizbe mert nem inditotta el az alkamazasokat. Ket nap mulva kaptam az sms.t hogy mehetek kesz a telefonom. Mikor mentem a telefonert kicsit meglepodtem mikor a lany mondta nekem hogy nagyon sajnalja de a szerviz nem nyult hozza a telefonomhoz HANEM visszavonta a garanciat mert a telefon el van gorbulve, nem rendeltetes szeru hasznalat miatt.. Ezen akkor neztem, hogy egy 5napos telefont, hogy lehet nem rendeltetesszeruen hasznalni(zsebembe nem fer el). Az atveteli papiron a kepen is latszik hogy nincs semmi baja a telefonnak. Fogyasztovedelemnek szinten kuldtem a dolgot akiknek a nagyszeru velemenyuk az volt hogy nem megallapithato hogy mikor tortent a gorbules. Nem gondoltam volna azert ezt. Most a vodafonnal tettem panaszt a telemaxra 2 het kb hogy megtudjam hogy dontenek. Elegge felhaboritonak tartom ezt hogy egy 5napos keszuleket igy tonkre vagnak. En meg mint "fogyaszto" szivok es fizethetek ugy egy telefont 2evig hogy semmi garanciam nincs ra.

(#58) Indian74 válasza vikkis (#57) üzenetére


Indian74
senior tag

Na valami fejlemény telefonod ügyében??
Majd ha lesz oszd meg létszíves,mert nekem is tele van a tö....öm velük.
Semmi joga nincs a vásárlónak,csak hogy megvegye(Jó ez a forgalmazó hibája),azt ha van valami hibája,és mint én is többször javíttattam,se az elálláshoz,se a cseréhez,vagy a tiedé a legrosszabb,semmi joga nincs,és közben tovább fizessen,vagy már kifizette azt a terméket.
Nagyon rosszul van ez kitalálva,szerintem.

:W :W :Y :Y

NAGYPAPA

(#59) Hurkafej


Hurkafej
aktív tag

Valaki akinek trehányul bántak a telójával vagy laptopjával az elért valamit, esetleg a fogyasztóvédelemmel?
A Lenovo G585 felső burkolata eléggé ujjlenyomat gyűjtős, bescannelték, és úgy néz ki mintha karc lenne a sok maszat... Erre a hibátlan gépre azt írják fel, hogy karcos... Nagyon remélem nem lesz rajta több. Bár annak is örülnénk ha a hibákat megoldanák, mert akad...

(#60) csongika


csongika
újonc

Sziasztok!

Vettem egy másfél hónapja 1 y510p lenovot (most jöttem rá , hogy milyen sz*r) és szinte minden tönkre ment rajta:hdmi , jack bemenet nem jó , 4szer túlmelegedett és el se indul már.

Ahogy olvastam mindenhol a véleményeket nagyon megijedtem de rájöttem , hogy nekem vissza nem fogják adni ugyan úgy vagy még rosszabb állapotban(2 hete van náluk) és még ki várom a november 17.-ét (akkor lesz 31 napja náluk) és visszakérem a pénzt mert kötelesek visszaadni de ismétlem nekem nem adják vissza a 29. napon rosszul mert lesz balhé és már inkább le is mondtam a gépről mert inkább megtartom a pénzt mivel visszaadják az hétszentség. Még azt se engedem meg hogy felajánlják a cseregépet mert most néztem egy kínai szar és mindenkinek tönkre megy 3 hónap alatt (szerencsés a kivétel). Ilyen kakára pénzt költeni. :W

Úgy döntöttem , hogy fel se hívom őket csak 30 nap múlva hogy pénz vissza mert ha nem lesz baj.
És egy kérdésem lenne felétek ti lehet tudjátok.:A szervízből kiadott készülékeket elküldik az illetőnek postán vagy érte kell menni személyesen? Csak azért mert nekem vissza nem küldik hibásan postán.

Előre is köszi a válaszokat!

(#61) vikkis válasza Indian74 (#58) üzenetére


vikkis
újonc

Elutasitottak a panaszomat azzal a cimszoval hogy nem naluk adtam le telefonom szervizelesre hanem szemelyesen adtam be...

(#62) DxxD25


DxxD25
tag

sziasztok.
én nem a tapasztalataimat szeretném leírni. (még!)
t-mobilenál leadtam a telefonom nov.5-én, 20.-a a kiadási határidő. persze ez nem jelent semmit ahogy eddig olvastam. a holnapon ellenőrizni akartam az imei számmal, de nincs találat. konkrétan csak rosszat olvastam róla, hogy hibásan visszaküldik, összekarcolják, stb.
ha nem javítják, vagy nem olyan állapotba kapom vissza, mint ahogy én beadtam, akkor mit tehetek? még van 6 napjuk, hátha lesz valami. e-mailt is írtam, nem reagálnak, automatikus válaszlevél csak.

[ Szerkesztve ]

(#63) vikkis


vikkis
újonc

En azt tanacsolom at se vedd ha nem olyan ahogy te leadtad. De mivel szolgaltatonal adtad le jobb eselyeid vannak mint nekem :D

(#64) KovyBoy


KovyBoy
tag

Sziasztok!

Az alábbi történetemet adom közre.
Igyekszem minden rizsát elhagyni, mivel hosszú és még mindig nem ért véget az ügy. Ennek ellenére sajnos mégis hosszú lesz, de még így is töredéke a Samsunggal váltott sok oldalas levelezésnek.

Típus: Samsung GT-I9515 Value Edition
Vásárlás dátuma: 2014.09.17.
Garancia típusa: gyártói

A telefonnal 2 problémám adódott. Az egyik saját hibából, mivel kb. 40 cm-ről leesett, ezért – igaz csak kis mértékben, de 2 sarkánál megsérült a krómszínű keret.
A másik gond, amit a vásárlást követő 1 hét után vettem csak észre, de nem foglalkoztam vele, hogy a hangszóró rácsnál fel volt válva a kijelző. Ezt azt követően vált igazán láthatóvá, miután a zsebben lévő por berakodott oda.
Fotó mellékelve.

2014.10.08.
Levél a Samsung-nak, melyben alázattal kértem a kijelző cseréjét. A készüléket vidékről beszállítottam szegedi gyorsszerviz pontjukra (Szuper Elszo '57 Kft.), onnét bevizsgálásra továbbították a Telamaxhoz.

2014.10.27.
Elbírálást követően tájékoztattak, hogy a készüléket javítják garanciában, azt alázattal megköszöntem.

2014.10.29.
A kijavított készülékről Telemax elkészítette a szállítólevelet.

2014.10.31.
Szuper Elszo '57 Kft. többszöri telefonhívásomat követően, nagy nehezen elárulták, hogy igen, átvehető a készülék, bemehetek érte. Ezt követően ismét utazás Szegedre, készülék átvéve, boldogság.

2014.11.03.
Újabb levél a Samsungnak.
A készülékbe sikerült olyan kijelzőt építenie a Telemaxnak, ami hosszanti irányban csíkos. Mivel a jelenség alig vehető észre és csak egyszínű felületen látható, ezért először észre sem vettem.
Másik hibajelenség, hogy a vékonyabb keret a kijelző alsó szélén tapinthatóan kintebb van az üvegnél. Az ívek végeztével aztán egy síkban fut végig a kijelzővel, normálisan. Tehát lentebb van egy rendellenes pereme. Fotó mellékelve.
Pár nap elteltével valami oknál fogva (?) a csíkozódás szinte teljesen eltűnt (de nem 100%-osan). Próbáltam megbarátkozni a helyzettel, de úgy gondolom, csak nincs ez rendjén, valaki vizsgálja át normálisan ezt a telefont!

2014.11.12.
Premium Assistant futár igénylése, hogy ne kelljen ismét utazni, amit azóta nagyon megbántam, mindjárt megértitek miért. Hát ennyit a prémiumságról, egy kalap… túrót sem ért az én esetemben.

2014.11.17.
Ez a futár visszaigazolt érkezési dátuma, amellyel kapcsolatban azt megelőző munkanapon elvileg értesítik a fogyasztót. Még az elszállítás napján sem hívtak Telemaxtól hogy egyeztessenek.
Ekkor küldtem Samsung ügyfélszolgálatának egy újabb levelet és kértem tájékoztatásukat, hogy mikor jönnek a készülékért. Tájékoztattak, hogy továbbítják igényemet ().
Véleményem szerint ez nem prémium szolgáltatás!

2014.11.20.
3 nap csúszással délután megjött a „futár”.
Pontosabban egy postás autó (ők a Samsung szerződött futárszolgálata), egy minden elismerésnek eleget tévő dobozzal, 2 db plombával lezárva, stb. A postás jelzi, hogy meghozta a csomagot. Mire én, hogy igen tudom, de el is kéne vinni valamit. Erről bizony ő nem tud. Telefonált és megkérte a kollégáját, hogy máskor szóljanak már neki, ha ilyesmi van, mivel ő csak beugrós.
Gyakorlatilag fogalma sem volt a folyamatról (részletek a Samsung weboldalán) én világosítottam fel, hogy mit kell ilyenkor tenni.
Ez legyen a legkevesebb, megoldottuk, igaz nem számított rá, hogy ki kell tölteni 2 példányban még egy munkafelvételi lapot is, stb. és hogy ennyi időt tölt majd a cégnél, ahol dolgozom.
Kivettem a cserekészüléket (Galaxy Ace) és a mellékelt sim kártya adaptert.
S4 VE atom biztosan becsomagolva (általam), dobozba bele és elküldve Telemaxnak ismét.

A lényegi dolog jön most, és ha valakinek van tippje, akkor segítsen kérem!
Trollok kíméljenek, azt is kérem alázattal (), van elég bajom így is. Kérem csak az reagáljon, akinek építő javaslata van.

Átvételt követően áttettem az S4-ből az Ace-be egy 32 GB-os gyári Samsung Pro micro SDHC UHS-I kártyát, kb. 22 GB régóta őrzött adattal + az S4-ről készült Samsung által kiadott program mentésével (Samsung Smart Switch Mobile).

Galaxy Ace mondja a több mint 1 éven keresztül hibátlanul működő adattárolóra – sérült kártya, formázzam?
Mondom ne. Mint laikus arra gondoltam először, hogy nem ismeri fel az SDHC-t. Annak utána jártam, hogy 32 GB-os kártyát bizony kezel.
Kártya át egy másik telefonba, ugyan ez. Kártya át egy profi USB 3.0-ás Kingston kártyaolvasóba, eredmény ugyan ez.

A cserekészülék egy ütött-kopott …, az akkuja púpos, kicsivel bír többet fél napnál, pedig semmit nem csinálok vele, még telefonálásra is alig használom. Az SD kártya slot környéke sérült, fotó mellékelve.

Az egy dolog, hogy az első körben 2014.10.08-án bejelentett gyártói garanciás S4 VE még mindig nem működik megfelelően, de hogy még az adataim is elvesszenek, az már hallatlan.
Tudom, folyamatos adatmentéssel ez elkerülhető, de mint életszerű gyakorlat (ha csak nem rendszergazda az illető és napi rutinnal végzi azt) nem mentegeti folyamatosan egy olyan háttértár tartalmát, ami az első perctől kezdve több mint 1 éve kifogástalanul működik, mivel profi cucc.
A kártya egyértelműen akkor adta be a kulcsot, amikor belekerült az ütőtt-kopott cserekészülékbe.

Egyik kollégám tegnap jelezte, hogy az ő hajdani Galaxy Ace telefonja 3 db SD kártyát tett tönkre, ezt követően típust (és márkát) váltott.

A legnagyobb tisztelettel kérdezlek titeket, hogy mi a fenét érdemes csinálni most azon kívül, hogy várom az újabb elbírálást/javítást a reklamációmmal kapcsolatban?
Megkárosítva érzem magam, vásárlást követően alig tudtam normálisan használni a telefont, de fogalmam sincs, hogy van e értelme bármit is tennem a várakozáson kívül.

Köszönöm válaszotokat.

(#65) janeszgol válasza KovyBoy (#64) üzenetére


janeszgol
félisten

Remélem semmit nem csináltál még a microSD-vel. Nagyon gyanús, hogy tönkre kúrta az Ace az MBR-t rajta. Van egy tipp, nem biztos hogy működik. Óvatosan és le ne formázd a cuccot!

Program

Második HSZ

[ Szerkesztve ]

(#66) KovyBoy válasza janeszgol (#65) üzenetére


KovyBoy
tag

Természetesen nem formáztam.
Tegnap más programmal készítettem egy partíció visszaállítást egy külső adattárolóra. Visszajött 22 GB adat, de egy raw files mappába tette be file típusonként csoportosítva és minden file-t átnevezve/sorszámozva.
Pl. belenéztem a képekbe, de azok túlnyomó része sérült. Sztem ez buktaparty...

(#67) DxxD25


DxxD25
tag

gondoltam leírom, mik történtek a közelmúltban. :)
beadtam t-mobila-nál az ot idol-om, elég sok hibával. tegnap voltam bent, azt mondták csere. 41ezerért engedték a cserét, se pótlás se semmi, kérdeztem hogy ha egyik telefon sem kell, akkor mi a teendő, és mosolyogva azt mondta a t-s csávó, akkor el buktuk a telót, és a pénzt is. :W :W remek gondoltam, ekkor szóba jött a lumia 625-ös készülék, mondtam hogy az jó lesz. nincs raktáron, miért is lenne. pop s3 lett a végén, ajánlott 20ezer forintos samsungot, mondván abból kettőt is vihetek.
igazából ez nem teljesen a telemaxhoz kapcsolódik, de gondoltam ezt is leírom. mivel a szervíz kérte a cserét. :)

(#68) mazsi válasza DxxD25 (#67) üzenetére


mazsi
senior tag

Ilyen esetben miért nem kéred írásban az ilyen ajánlatot? Senki sem kényszeríthet vásárlásra, ha a bizalmad megingott a cégben.
Most egy félkész telefon helyett kaptál egy másikat :(

Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.

(#69) Rivaul


Rivaul
addikt

Az s4 mini topicból kerültem véletlenül ide. Nem rég én is gondolkodtam hogy beadom a t-s s5 mini-m szervizelni mert töltés hibával szórakozik néha. Még jó hogy előbb ide jutottam. Inkább használom így a telót mint hogy leültessenek... Ha velem ezt tenné valaki mint itt a többséggel annak a pulton át tépném le az arcát :W

Egy kis ON-is.
Fél éve vettem egy lumia 520-at. Bekapcsolva 3 világító pixel és citromsárga kontrasztos kijelző. Másnap reggel visszavittem hogy cserét kérek. Kinevettek hogy 3 pixel az nem hiba és a kijelző ilyen színben is jó :o Erélyesebb lettem, így 30 napos javítás fele hajlott a dolog... Utána közöltem hogy kitaposom mindenki belét és az üzletvezetőt akarom vagy a biztonságit lehet már most hívni. 10 perc múlva kaptam egy másik immáron jó telót. Rohadt patkány az összes ilyen cég az az igazság :W

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#70) jeni válasza Rivaul (#69) üzenetére


jeni
félisten

Hello
A 3 napon belüli csere nem a SZERVIZ dolga és kötelessége hanem a kereskedőé,vagyis a bolt sara!

(#71) Rivaul válasza jeni (#70) üzenetére


Rivaul
addikt

Szia.Tudom. Ott vertem az asztalt nem a szervíznél. A bolt el akarta küldeni szervizbe csere helyett a vétel másnapján... És még a szervizbe se első blikkre ahogy írtam is :(( Csak közvetve kapcsolódik a topichoz a hsz :K

[ Szerkesztve ]

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#72) QwErTy42


QwErTy42
addikt

HA valaki ráérős és van kedve, akkor csinálhatna egy szép témaindító összefoglaló bejegyzést, hogy a magyar jogszabályok szerint milyen lehetőségei vannak a vevőnek a garancia illetve jótállás kapcsán.

...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...

(#73) Rivaul válasza QwErTy42 (#72) üzenetére


Rivaul
addikt

A leírtak alapján semmilyen... Már mint van csak nem tekintik kötelezőnek magukra így bukott a buli. Nekem most törték meg pl a kocsim fő út menti fűkaszálásnál. Rendőrség, cég, polgármestei hiv, stb kör lefutva. Közölték hogy így jártam... Ilyen ez az ország. Téged köteleznek mindenre de ennyibe ki is merült a lehetőség.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#74) Landsmann válasza Rivaul (#73) üzenetére


Landsmann
addikt

Azért ez nem így megy. Nekünk a bolt ablakát verték ki fűnyírás közben. A polgármesteri hivatal biztosítója állta a cehhet. Egy újabb próbát megérhet a dolog.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#75) Rivaul válasza Landsmann (#74) üzenetére


Rivaul
addikt

Most nagyon nincs idom sajna mert szul a felesegem lassan. Mar 3 honapos az eset es fel is adtam. Talan januarba futok vele meg egy kort ha nem hajtanak el hogy sok ido eltelt az eset ota. Koszi.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#76) KOHO


KOHO
senior tag

Sziasztok, tud nekem valaki olyan TELEFONSZÁMOT adni a Telemaxhoz amit nem automata vesz fel? Mert az automata szép, kellemes hangon közli velem, hogy nem üzemeltetnek ügyfélszolgálatot, tehát így nem tudok érdeklődni semmiről!
Az iPhone 6-m (TELEKOM) van most ennél a gagyi cégnél...
Előre is köszi ha ír nekem valaki valami infót

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"

(#77) egy vevő


egy vevő
újonc

Üdv,
csak azért írom le hogy, tanuljatok belőle:
A 110 000 Ft-os tabletnek annyi, hála a silány szerviznek!
A Magyar Lenovo szerviz valami botrány, már annyi a panaszos, hogy cikkeket írtak róluk: http://tech2.hu/lenovo-szerviz-magyarorszag-2538336
FIGYELEM, bárki, aki szervizbe adja gépét fotózza, videózza le. Nekünk első körben a vadi új, de szoftverhibás Lenovo tabletünket összekarcolták, majd második körben egy hegyes tárggyal ( mi egy csavarhúzóra gyanakszunk) betörték a kijelzőt. Mindezek után visszaküldték a gépet azzal az indokkal, hogy "Külső mechanikai behatás érte", és nem javították meg. A betört kijelző ellenére a szoftveres problémával semmit nem kezdtek.
A csomagot triplán is becsomagoltuk: vissza tettük a gyári csomagolásba, azt betekertük bubis fóliába, és ezt betettük egy kartondobozba. (a gyári csomag is elég lett volna, de biztosra mentünk... hiába)
Érdekes, hogy ez a postaszolgálat szállít nekünk folyamatosan, soha nem hozták ki törötten a megrendelt termékeinket, pedig rendeltünk már itthonra telefont, sőt tv-t is! Biztosak vagyunk benne, hogy a Lenovo szervizben tördelik a cuccokat, hogy ne kelljen megjavítani. Amilyen silány a vevőszolgálat kitelik tőlük!
A LENOVO viszonylag jó terméket gyárt, de ugye az ember nem csak terméket vesz meg, hanem egy szolgáltatást is. Ez ami itt folyik, felháborító!

(#78) Thth


Thth
csendes tag

Sziasztok.
Ismét, harmadszorra is visszakaptam a telefonomat a kétes hírű telemax kft-től. Elgyengült, rossz fogású usb port hibával küldtem be. Most kicserélték a belső usb csatlakozóját, a kábel jól szorul benne, viszont sehogy sem akar a töltésnél tovább menni a rendszer. Nem érzékeli a számítógépet a telefon semennyire, sima töltésnek érzi, több gépen és adatkábellel is, fastboot, Hisuite nem látja... Van rá esély hogy szoftveres csak a hiba, másnál is volt ilyen? A rom-ot próbáltam cserélni, de az sem segített. Lassan többet van szervizben a teló, mint nálam. Ráadásul gondolom mindenki tudja hogy 30 napot kell várni, mire visszakapja az ember...

(#79) Hurkafej válasza Thth (#78) üzenetére


Hurkafej
aktív tag

Nekem úgy tűnik, hogy nem lett jól beforrasztva a csatlakozó, csak a + - , ahol az adat szaladgál, az nem.

(#80) KOHO


KOHO
senior tag

Hihetetlen, hogy ennyi panasz után még működhet egy ilyen undormány cég! De most komolyan, nem gyűlt még össze egy lista a megkárosított emberek nevével?

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"

(#81) ReWGeT


ReWGeT
tag

Akkor én is leírnám a tapasztalataimat a céggel kapcsolatban.
2014 nov. 21-én vettem egy Alcatel One Touch Hero-t, használtam két hétig, majd az egyik nap a jack csatlakozót állandóan aktívnak jelezte, így hívásnál csak a kihangosítót lehetett használni. Úgy gondoltam szoftveres probléma van, így használtam az Alcatel hivatalos szervíz programját (onetouch center). A programról annyit, hogy már akkor is szerviz módban tartja a telefont, amíg letölti az új rendszer a gépre, úgyhogy el is kezdtem, 2 KB/s-al töltötte le a szoftvert, így eltartott 6 órába amíg 50%-nál volt a letöltés, elmentem aludni, mert késő volt már, amikor reggel néztem a gépet a program nem futott (az is lehet, hogy újraindult a gépem egy frissítés miatt) a telefont meg nem lehetett bekapcsolni többet. Dec. 13-án vittem be a budaörsi TMX-be, azt mondták, hogy 1 hét alatt elkészül, a papíron 28-a szerepelt elkészülési időnek. E-maileztem velük, hogy mégis hogy áll a telefon, azt írták többször is, hogy alkatrészre várnak (a cseretelefon addig egy alcatel 4010X volt, ami kb használhatatlan volt). Jan. 22-én jött az SMS, hogy kész a telefon. Bemegyek, kipróbálom, kinézetre nem volt baja, új állapotban volt, még az általam rárakott fólia is rajta volt, működött a jack is, a papíron az volt, hogy azt cserélték ki. Raknám be az SD-kártyát (ilyen sim-tálcához hasonló kipattintós megoldás), de nem pattan ki a helyéről a tálca. Fél óráig szenvedtek vele a szervizrészlegben, majd mondták, hogy ezt vissza kell venniük. Szerencsére megszántak engem egy Samsung Galaxy S DuoS-el, ami már használható volt. Azt mondta a hölgy, hogy hétfőre kész lesz. Kedden kaptam az SMS-t, hogy készen van. Bemegyek, azt mondta az ügyintéző, hogy az egész alaplapot ki kellett cserélni, de azóta minden rendben van vele (nem tudom, hogy az sd-tálca miatt miért kellett kicserélni, de mindegy). Azt nem értem az egészben, hogy egy jack csatlakozóra miért kellett 1 hónapot várni, amíg egy komplett alaplap-cserét elvégeztek kevesebb, mint egy hét alatt.
Az időt leszámítva, meg vagyok elégedve a munkájukkal, mert elvégezték, amit kellett, de hát ez is a feladatuk, és lehet, hogy tényleg nekik is 1 hónapot kellett várni az alkatrészre.

(#82) mazsi


mazsi
senior tag

3 év garanciás Lenovo laptopot vittem volna javítani, de a rendszerük szerint már lejárt az egy éves garancia :( Hiába volt a garancialevelen a dátum, a 3 év felirat és hiába jelezte a nagyker nekik telefonon, hogy rossz adatot kezelnek, elhajtottak.
Töketlen banda! Nem értem, hogy maradhat élő egy szerződésük is, vagy életben a tulajdonos. Lassan beépül szitokszónak a Telemax a nyelvbe.

Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.

(#83) Hurkafej válasza mazsi (#82) üzenetére


Hurkafej
aktív tag

Jelezd a bolt, majd a fogyasztóvédelem felé.
Bár nem értem, hogy ennyi fogyasztóvédelmi eljárás után még miért nem zárták be?

A másik pedig az, hogy a károsultak, miért nem beszélgetnek munka után a szerelőkkel...

(#84) Hawnin válasza Outlander (#1) üzenetére


Hawnin
tag

A kép amit fel rakták TMX- es készülékedről amit ők csináltak az azért olyan mert Scanner-el "fényképezik" le a telefonodat és az karcos.

Maga a készülék nem, én is ilyen képet kaptam TMX től és azóta itt van nálam a noti karcmentesen.

Viszont ugyan úgy hibásan, hétfőn jönnek megint érte mert nem tudták orvosolni a problémámat.

(#85) mazsi


mazsi
senior tag

Pletykák szerint kezdik szép lassan felmondani a szerződéseket a forgalmazók/gyártók :)

Az első fecske az Evolveo.

Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.

(#86) Colnago


Colnago
csendes tag

Jó hogy vannak ilyen topikok, már kezdtem azt hinni hogy én vagyok szerencsétlen velük. Másodjára van náluk a Huawei Ascend Y330-as telefonom azzal a hibával hogy nem tartja meg a wifi-t alvó állapotban.
Most másodszor már térerő gonjai is voltak. Az első javításuk után a hiba ugyanúgy fennált, azt irták a munkalapra hogy náluk a hiba nem jelentkezett, a teszteket lefuttatták és karbantartás jelleggel a szoftvert frissítették. Továbbra sem tartja meg a jelet, ezt olyan nehéz nekik leellenőrizni? A beállításokban már mindent próbáltam, védett alkalmazások, wifi alvó mód minden beállítását stb. a hiba egyértelműen fennáll, gyorsan ellenőrizhető. Másik 3 telefonon a családban semmi gond ilyen téren.
Ha visszajön megint hibásan lehet hogy én is a fogyasztóvédelemhez fordulok mert legszívesebben kicseréltetném de a bolt azt mondta hogy nem cserélnek bármennyiszer is van javítva, a Telemax szintén nem cserél készüléket. Van arra valami szabály hogy mikor vagy egyáltalán cseréltethető-e a telefon?

Benő

(#87) Colnago válasza Hurkafej (#83) üzenetére


Colnago
csendes tag

tetszik a szlogened, én is motoros vagyok.

Benő

(#88) Colnago


Colnago
csendes tag

Időközben megnéztem a telemaxgsm.com oldalukon hol áll a javítás. Már feltettek egy jegyzőkönyvet, miszerint "a készülék nem az eredeti Huawei adatkábellel érkezett". Agyam eldobom, de minek is küldtem azt el meg a töltőt, az üzlet a hátlapot sem mellékelte mert hogy nem kell nekik, dehát wifi meg térerő gondja van a telefonnak. Ezek szerint mivel samsung feliratú adatkábellel küldtem be, már meg sem javítják. Megjegyzem ezelőtt is azzal küldtem be hozzájuk, nem volt probléma, talán most egy másik nagyon okos szerelőhöz jutott.
Szintén megjegyzem, Huawei adatkábel meg nincsen, valami márkátlan kábelt mellékeltek a töltőhöz amit azért nem használtam mert olyan szorosan illeszkedett a microUSB csatlakozó hogy alig lehetett bedugni-kihuzni, igy inkább egy jól illeszkedő samsung kábellal használtam. Na de nem mindegy? egyforma a kettő, meg semmi köze a hibához. Felesleges akadékoskodás, kifogáskeresés, tényleg minősíthetetlen cég.
Megint eltelik 3 hét hogy nem javitják meg. Mit lehet tenni? Visszaküldöm az eredeti kábellel majd, de már agyalok mit találnak ki. Megirtam a Telenornak is hadsorakozzanak a panaszok ott is, tudjanak róla milyen
garanciális partnerük van.

Benő

(#89) Colnago válasza KOHO (#80) üzenetére


Colnago
csendes tag

Tényleg jó lenne egy hivatalos lista, de legalább annyira fontos lenne hogy a szolgáltatókhoz is eljusson minden panasz mert végülis ők kötik meg a szerződés tvelük, nekünk nincsen választásunk hol javitsák meg.
Egyébként milyen más cég lenne ha van konkurenciájuk? mert akkor lenne értelme máshoz szerződni.
Az a véleményem hogy minden márkának saját magának kellene gondoskodni a javíttatásukról, mégiscsak presztizs kérdés, ezek lejáratják a márkákat. A Huawei, Samsung stb. vigye el vagy lehessen nekik elküldeni és rendezze velük a garanciális ügyeket, ne az ügyfél kinlódjon ilyenekkel. Egyébként is a márka fizet ezeknek a javításért, gondolom miket elkérhetnek a semmiért!

Benő

(#90) Landsmann válasza Colnago (#89) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem a szolgáltatók kötnek szerződést a szervízzel, hanem a gyártó. A szolgáltatónak csak annyi köze van hozzá, mivel ő adta el, köteles a készülék javíttatásáról gondoskodni. De ők is olyan helyre küldik, aminek szerződése van a gyártóval. Egyébként én sem értem, hogy ez a kft még egyáltalán létezik. Kritikán aluli munkát végeznek és ezt a gyártók lenyelik. Nem is a szolgáltatónak, hanem a készülék gyártójánál kellene panaszt tenni a szervizre.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#91) Colnago válasza Landsmann (#90) üzenetére


Colnago
csendes tag

Lehet hogy nincsen más szervíz ami vállalná? Egyébként meg sok szervíz van de az talán más kategória hogy gyártókkal ki szerződne le, aki kapacitásban fel tudná venni a sok javítást. A Samsung korábban megyei szinteken is le volt szerződve gsm szervízekkel, jó is volt, mindenkihez volt közel egy hivatalos Samsung parner ahol garanciában megjavították, személyes ember közeli kapcsolat volt, a nagyobb volumenű dolgokra is volt megoldás, tovább küldték pestre a fő szervízbe de ők intéztek mindent. Ez megszűnt, most a TeleMax vette át a Samsung garanciális javítását is.

Benő

(#92) HoaryFox


HoaryFox
őstag

Sziasztok!

Most így olvasgatva a topikot, hááát nem jó szívvel fogom odaadni a futárnak a Honor 6-osomat :(
De lövök róla mindenfelől képet róla, remélem, nem fogják szétbarmolni, mert akkor csúnya vége lesz a dolognak az tuti.

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#93) Vartanus


Vartanus
őstag

Üdv!

Van itt tapasztalat, hogy Lenovo okostelefonokat/tableteket milyen minőségben szervizeli a telemax?

Kinéztem ugyan is a Lenovo P70-es telót,csak hát igen csak félek a szerviz háttértől, pláne mert beépített nem cserélhető akksis teló így lehet 2év körül szervizbe kéne küldenem akksit cserélni, amitől tartok.

Egyébként mely telómárkát szervizelik hivatalosan? Ezeket tudom: Samsung,Huawei(Honor),ZTE,Lenovo..

Annyival próbálom nyugtatni, hogy azért itt is volt pozitív tapasztalat és gondolom jónéhány szervizes ügyük volt és csak ennél a kb 200 telónál szúrtak el valamit a másik pár ezernél jól végezték dolguk, vagy ez túlontúl naiv képzelgés? :( :(

< AMD RYZEN™ POWERS. YOU DOMINATE. >

(#94) Karpanti válasza HoaryFox (#92) üzenetére


Karpanti
csendes tag

Szia,

bocsi, hogy csak így Rád írok. Olvastam a Prohardver fórumon, hogy elküldted a Telemax szervizbe a Honort. Milyen tapasztalatod volt, ha megkérdezhetem? Múlt héten küldtem el bevizsgálásra, az árajánlatukat nem fogadtam el, holnap megyek a telóért, és a hozzászólásokat olvasva félek, hogy fogom visszakapni.

Köszi előre is!
Üdv.

(#95) Tutti-amigo


Tutti-amigo
tag

Sziasztok!

Én az S4 mini károsultak totyikból kerültem ide.

Nekem a 3 hetes telefon lcd képernyője tört miszlikbe. Tokban tartott makulátlan állapotú. Sehol egy karc semmi. A Média Markt persze ehhez a kókler céghez küldte 04.20-án. Legalábbis én akkor adtam le Média-ba. 28.-án hívtak Médiából hogy jött válasz. Bementem és a mail amit kaptak az kb. 2 sor volt, meg egy ajánlat, hogy 36k-ba megjavítják. A jó anyátokat azt!!! Visszaírattam médiával, hogy ugyan mutassanak már egy jegyzőkönyvet hogy mit végeztek a telefonon és az mennyiben nem felel meg a gyártói specifikációnak. 3 nappal ma hívott Média hogy jött válasz. No annyit írtak, hogy erős mechanikai hatás érte a telefont. :((( :((( :((( :((( Mi a fene?? Ez meg miféle szakvélemény? Semmilyen. Egy egy állásfoglalás. Ha józsi azt mondja hogy az autó fehér pista meg azt hogy fekete akkor egy mintából pl. kémiai analízissal alátámasztva kijelenthető hogy az alkotók alapján a kocsi fehér. Ez amit küldtek egy 3 mondatos semmi!!!!! Ez nem szakvélemény!!!! Szavatosságból kifolyólag neki kell bizonyítania, hogy a kár nem rendeltetésszerű használatból ered!! Megmérték és el van a ház görbülve például?? Ha leejtettem volna és az ilyen kárt okoz akkor annak a házon nyoma van! Bizonyítsa a büdösúristenit, hogy nem rendeltetésszerűen használtam. Ez vérlázító amit itt művelnek.

Semmit nem csináltak a telefonnal csak ránézésre azt mondták hogy nem garanciális tekintve hogy ezen az állásfoglaláson a telefon beérkezési ideje 27.-e!!!!!! Ja és ezért hogy visszakapjam a tellát még fizessek!

Most szépen visszakérem a tellát és ha megkapom nagyítóval megnézem és Médiába jegyzőkönyvet vetetek fel ha valahol egy karcolás is van rajta. Aztán elmegyek szépen Samsunghoz hátha ők Európai módon állnak az ügyhöz.

Aztán jöhet az asztalborogatás mert ezt nem nyelem le az biztos!

Ha valaki járt így akkor lökjön már egy linket, hogy hogyan oldódott meg vagy mi mit lehet tenni!

Felháborító, hogy ilyen cégek még működnek ebben az országban.

Köszönettel

Tutti-amigo

(#96) szijartg


szijartg
senior tag

Vodás garis iPhone 5S és a TMX esete: [link]

Kerüljétek a céget!

(#97) mazsi válasza Tutti-amigo (#95) üzenetére


mazsi
senior tag

Nekem két Samsungom is tört tavaly ok nélkül. Szerintem ebből a felárból él a gyártó :( iPone kijelzőt cserélnek 5-10 ezerből, náluk meg 30-70 ugyanez.

Egy megoldást találtam a problémámra évente nem tőlük veszem meg a két telefonom.

A "szakszerviz" véleményem inkább le sem írom.

Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.

(#98) KOHO


KOHO
senior tag

Most komolyan kérdezem, nincs valami petíció a Telemax ellen?:D Lehetne gyűjteni a megkárosítottak nevét és lerohanni a p**sába őket... Katasztrófa ez a cég, valami korrupció van itt a dologban, hogy mindenki velük van leszerződve?

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"

(#99) Tutti-amigo válasza mazsi (#97) üzenetére


Tutti-amigo
tag

Hali!

Hát igen, egyértelmű hogy a jelenség valós. Ennél a készüléknél különösen sok ilyen történettel találkozni. Nem zörög a haraszt ugyebár.

Meglátjuk mi lesz, egyelőre visszakértem a tellát de kénytelen vagyok kifizetni nekik a 2.4k+fa-t mint "bevizsgálási díj" kész röhej. Ha nekik kéne kifizetnem tuti 5ft-osokban adnám de mivel MM-ba kell majd érte mennem ezért őket nincs értelme szórakoztatni vele.

Nekem eddig a samsung termékekkel semmi bajom sem volt sőt, szórakoztató elektronikában nálam mindig a top-ban voltak. Meglátom a hozzállásuk majd változtat-e ezen a helyzeten. Remélem nem mert örömmel vettem ezt a telefont és addig a 2-3 hétig nagyon szerettem is, de most kicsit rémálom az egész.

Ha ehhez a telefasz céghez kéne bemennem szerintem idegből borulna néhány asztál náluk. Köpedelem amit csinálnak.

Uccsó hozzászólóhoz csatlakoznék, szívesen aláírnám azt a petíciót.

üdv
Tutti

(#100) gyulabacsi


gyulabacsi
tag

T-mobile által rövid ideig forgalmazott Alcatel Idol Mini OT-6012D beszerzése után tudatosult, hogy az előzetes tesztekkel ellentétben, nagyon rossz kontrukció. Annyira gyenge a hardver, hogy gyakorlatilag használhatatlan, egy telefonhívás (sms-ről ne is beszéljünk) is komoly várakozást és türelmet követel.

Az elején gyárilag kijelzőhibás volt (magától "kattingatott", máshol érzékelt), ezt a szerviz megoldotta egy szoftverfrissítéssel. Sajnos nyilván nem oldotta meg, de a helyszínen nem lett ellenőrizve.
Újra szerviz ekkor már kapott új kijelzőt..

Idővel annyira belassult a telefon és a lassulás miatt nem érzékelt, pár hónapra rá ismét szerviz (csak a legszükségesebb alkalmazások kerülnek rá ( játék, skype, vagy esetleg egy runkeeper az nuku..)

Kapott új szoftvert valami egyedi billentyűzettel (nagyobb billentyűk), hogy az majd segít. De kamera alkalmazás nem volt az egyedi szoftverben és semmilyen utólagos kamera appot se engedett indítani, le volt tiltva a kamera..

Nagyszerű, ismét szerviz. Annyira kínszenvedés ez a telefon, hogy cserét kértünk, lassan egy éve ezzel élni, szívem szerint már a Dunába hajítanám. Persze nem adtak csereigazolást, de azért biztos ami biztos kapott egy új alaplapot, meg egy olyan szoftvert, amin már van kamera.

Lassúsága miatt kb. használhatatlan, csak telefonálni és smsezni is komoly kihívás, idegörlő..
Úgyhogy ismét szerviz lesz, odaírjava, hogy ne cseréljenek ismét alaplapot ne frissítsenek szortver ne cseréljek kamerát, hanem adjanak egy igazolást.

(Ismerősök kínai 20e Ft-os telefonja hasít, ez meg egy kalap..)

Szerintetek mi alapján lehet csere igazolást kérni? Ez a telefon nem látja el az eredeti funkcióját..

Hogy legyen valami pozitív is: kb. 1 hetes javítások és az olvasottak alapján az, hogy nem törték/rongálták meg..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.