Tuti nem. November 9-cel lesz 60 napja hogy leadtam a g5-öm. Persze semmi hír. Hétfőn felhívom vag a tmx-et vagy a fogyvédelmet
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
balint18
csendes tag
Mate9
újonc
Üdv .
Vásároltam 1 mate 9 et Többször előfordult hogy teljes térerő mellett azt mondta vissza a szolgáltató
/ Hívott szám nem kapcsolható / . Szervízbe elküldve / postapont némi bonyodalom /
Nyomkövetés szervízbe beérkezés / ügyfélszolg hívása többször / készülék postára adva szervíztől .
Készülék átvétele . Munkalapon cserélt alkatrészek
- Hátlap MHA-L29B Space Gray Mechanical part spare part for assembly metal
- USB Board MHA-AL00B spare parts for assembly
Ismerősömnek ugyanez volt a hiba és alaplap csere .
A készülékem még 3 hónapon belüli hicare vip tagság stb .
Tartok tőle hogy a hibát nem oldották meg van e valakinek tapasztalata , véleménye ?
petyametyo
aktív tag
Próbálj rá kérdezni a Mate9 fórumban ott esélyesebb hogy tudnak segíteni
F_Peter
őstag
Sziasztok.
Kérdésem a következő. Adott egy notebook, ami kiállított darab volt az MM-ben. A jótállási papíron 24 hónap jótállás van, viszont be kell regisztrálni a terméket. Regisztrációnál pedig kiderült hogy már regisztrált és nincs rajta 2 év.
Mire lehet ilyenkor számítani? A tmx-et felhívni nem tudtam, kérdés hogy elfogadják az MM által adott 24 hónapos garit vagy sem.
UfoZoli
aktív tag
Hát szerintem vidd vissza az MM-be.
Kétséges hogy a TMX el fogja fogadni a vásárlás napjától a 2 év garanciát, ha a beregisztrálás egy korábbi napon történt, s onnan datálódik a 2 év
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
F_Peter
őstag
Feltétlen beviszem. Kérdés mit tud kezdeni az MM ezzel. A termék kifutott, a pénz vissza nekem nem jó, mivel akkor akció is volt meg kuponjaim is. Max BF akcióban tudtam volna hasonló gépet venni ennyiért, de annak is vége.
bpasztoi
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos olyan helyzetbe keveredtem az edigitall-lal illetve a Telemax (TMX) szervízzel, hogy a lassan két éves Lenovo Vibe Shot mobiltelefonom immáron harmadszorra kerül vissza a szervízbe javításra. Beporosodott a hátoldali kamerája nyáron, ezért leadtam javításra, ami egész gyorsan elkészült. Sajnos nem voltam figyelmes, és az újraragasztott üveg hátlap elvált a telefontól, néhány hét múlva újra beporosodott a kamera. Ezért újra leadtam (ekkor már az edigital-nál, mivel a szervíz ügyfélszolgálata sajnos időközben megszűnt). Visszakaptam másodszorra, ugyanúgy rosszul volt az üveg hátlap ráragasztva, ezért azonnal visszaküldtem harmadszorra is. Tehát nyár óta többet van a telefon szervízben, mint nálam. Kérdezném, hogy ez így megengedhető? Kihez kellene fordulni? Mostmár ott tartok, hogy fizessék vissza telefon árát. Köszi a segítséget!
Gondolj arra, hogy amíg működött a készülék, ingyen használhattad (ha visszakapod a vételárat). Szóval megkárosítva nagyon nem voltál. Vegyél használtpiacon egy hasonló, garanciás gépet.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Logo
csendes tag
Sziasztok!
Segítsetek, hogy mit tehetek az ügy érdekében.
tavaly nyáron Amerikában vásároltam egy Galaxy S8 készüléket. Nem volt semmi gond vele, de hirtelen berepedt a kijelző majd az alsó része teljesen vak lett, amikor már úgy döntöttem, hogy javíttatni kell.
Azt már előtte megtudtam, hogy a Samsungnak nincs nemzetközi garanciája, ami kicsit meglepett, de úgy voltam vele, hogy annyira bejön a telefon, hogy kicseréltetem a kijelzőt saját költségen.
Bevittem a hivatalos szakszervízbe, ahol 86K-ért ki is cserélték. Mindenki örült. Ők a hülyének, aki ennyi pénzt kifizet egy javításra, én meg, hogy újra szépen működik a telefonom.
Pár hétre rá észrevettem, hogy pixelhibás a készülék, így visszavittem a boltba. Azt mondták, hogy 3 pixel alatt nem cserélnek, mert nem zavaró, és ha mégis cserélni kell majd akkor pénzes. Teljesen meglepődtem, hogy egy beépített kijelző 2018-ban nem kap semmi garanciát ?
Írtam a samsungnak direktbe, ahol javasolták, hogy a szervízzel vegyem fel a kapcsolatot.
Ezt meg is tettem, amire az a válasz jött, hogy csak fizetős keretek között tudják javítani, minden indoklás nélkül.
Egy kemény mondattal leráztak. TMX az illető.
Kérdésem: Mit tudok tenni az ügy érdekében? Nekem nagyon zavaró a pixelhiba és ha esetleg el szeretném adni a telefont, akkor nincs az az ember aki megvenné, de inkább úgy mondom, h nincs akinek jószívvel eladnám, tudva, hogy bármikor több pixel meghalhat a panelon.
Minden javaslatot meghallgatok.
Köszönöm
UfoZoli
aktív tag
Mivel a samsung lepattintott, így marad a szerviz.
Tudom késő bánat de egy gyorsteszten ott a helyszínen kellett volna meggyőződni róla hogy minden pixel müxik.
Így utólag csak a remény maradt hogy 1 éven belül besz@rik másik két pixel is.
Ugyanis telefon esetében a kijelző egyértelműen fő darabnak számít így ha Amerikából is van a készülék, az itthon beépített fő darabra köteles a szerviz egy év garanciát vállalni.
Ha nem elfogadható a megoldás és a szerviz az udvarias, majd erélyesebb megkeresés után is lepattint akkor sajna csak a békéltető testület marad.
Ehhez sajnos a Samsung Magyarországnak semmi köze. Ráadásul úgy hogy az Amerikába forgalmazott verzió rendszerchip szinten sem egyezik az európai verzióval.
Bár kis túlzással most a telekomnál dominóban függetlenítő kóddal a szervizelés áráért kihozhattál volna egy európai piacra szánt S7-et... 92ezer környékén van, ha jól olvastam a fórumban. Tudom ez lehet hogy visszalépés, de lenne egy két év garis telefonod 0 kilométerrel, mindenféle szervizbeavatkozás nélkül
[ Szerkesztve ]
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
Logo
csendes tag
Az a röhej, hogy a TMX pattintott le, olyan lekezelő szöveggel, hogy csak pénzért hajlandóak, amikor jeleztem, h kicsit bővebben magyarázza el, ne egy mondatban, akkor azzal jött, hogy nem ők javították, amire írtam, hogy a helyi márkaképviseletbe vittem be a telefont, amit látok az oldalukon is (tmx.hu). Akkor jött a csodamondat, hogy forduljak a gyártóhoz. Újra megkerestem a Samsungot, ahol a hölgy elkérte az adatokat, hogy tudjon egyeztetni a TMX-el.Nem írom, hogy szervíz, mert ahol minden beazonosítható adat nélkül azt mondják, hogy nem is ők javították, az szememben nem az.
Most várok a visszajelzésre Samsungtól.
Az egy év is fura. Azon kérdéseimra, hogy mennyi ideig van a kijelzőre jótállás, nem jött semmi válasz.
Remélem nem kell menni a fogyasztóvédelemhez, vagy a békéltető testülethez.
Tudom kishal vagyok, de remélem a note7 baki után ilyen esetekre kiemelten figyel a Samsung, mert jelen álláspont szerint ott van, hogy részemről Samsung terméket továbbiakban nem veszek, és az ismerőseimet is lebeszélem erről, hisz a régebbi tapasztalatok (1 napos prémium garancia, hibátlan javítás, panasz esetén azonnali intézkedés stb) a múlté.
[ Szerkesztve ]
UfoZoli
aktív tag
Sajnos a színvonal tmx esetében nagyon lecsappant. Nekem az volt a szerencsés, hogy az előző telom magyar független garis volt.
Alaplap hibával javították, majd kiadták hogy minden szuper.
Csak beboot-olás után közben asztalon a telefon random újraindulgatott.
Visszavittem, bevizsgálták, majd közölték hogy a javítás a szuper.
Ezután bementem a Váci úti Samsung boltba, ahol az egyszer nem használt másik két akksival megmutattam a szervizvezetőnek mit produkál a telefon, illetve hogy milyen javítást eszközölt a tmx, s mi volt a zárójegyzőkönyv megállapítása.
Ezek után bevették a telfon bevizsgálásra aztán cirka egy hét után szóltak hogy mehetek a csereutalványért.
De ez a te esetedben sajnos nem nagyon játszik. Maximum a Samsung jóindulatára számíthatsz, de a törvény nem kötelezi őket semmire.
Bár az furcsa hogy egy ilyen cégnek nem fussa global warranty-ra....
Készülj arra hogy még egy darabig pinpogozni fognak veled, s ha szerencséd van akkor a végén a Samsung önköltségen bevállalja az újabb kijelzőcserét, vagy kedvezményes áron felajánlja részedre.
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
Logo
csendes tag
Ettől félek én is sajnos A global warranty-n teljesen meglepődtem én is. Régiókra van neki. Eu/Ázsia/US. stb..
Remélem a Samsung a Note7 után nem akar veszteni még több embert Tudom 1 hal nem hal, de az biztos, h ismerőseim se fognak Samsungot venni onnantól.
Pedig nem mondhatni hogy nagyon ugráltam. S -> S2 -> S4 -> S6 -> S8
[ Szerkesztve ]
Itt nekem valami sántít. 6", 2960 x 1440 pixel, hogy az istenben láttok pixeleket, pláne pixelhibát. Nekem ne mondja már azt senki, hogy használat közben látszódik a pixelhiba. Az én HD felbontású 5" készülékemen volt néhány subpixelhiba. Nagyítóval kellett keresgélnem, hogy észrevegyem. Azt is kizárólag sötét háttérnél láttam.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
UfoZoli
aktív tag
Hidd el ha rossz helyen van tud nagyon zavaró lenni.
Illetve vannak erre letölthető appok is amik a 3 alapszínnel telibeverik a kijelzőt. Ott rögtön látod, mint ahogy sokat az értesítősáv beégése miatt is gariztatják a telójukat 11 hónap után.
Napi használat mellett észre sem veszik, csak ráfuttatják a fenti tesztet aztán mennek a szervizbe. Ott meg a profi teszt is kimutatja hogy tényleg van beégés, s cserélik a kijelzőt garanciába, ami amúgy 90 ezer lenne...
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
qltsar
addikt
A cserekijelzőre nincs garancia? Arra gondolok, ha esetlegesen beégne valami folytán, akkor cserélnék?
UfoZoli
aktív tag
ha jól tudom cserélik ingyé, de csak az első évben.
Neki viszont USA régiós a telója és nem beégett hanem betört....
Erre még a rendes garancia esetében is fizetni kell.
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
qltsar
addikt
Ugy ertettem, hogy a darabra, amit mar a tmx kicserelt.
UfoZoli
aktív tag
elvileg arra is jár, csak ugyebár ha nem rajzol bele még két pixelhibát addig nem foglalkoznak vele.
vehetsz 100 colos tévét több millióért, 1 pixelhiba miatt azt se fogják kicserélni, főleg ha a szállítást te oldottad meg okosban, s a boltban nem vetted észre...
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
qltsar
addikt
Olvasd el kerlek megegyszer amit irtam...beeges eseterol beszeltem...
Logo
csendes tag
Megjött a válasz a Samsungtól:
"Tisztelt Varga Balázs!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az SM-G950FD modellkódú és IMEI számú készülékkel kapcsolatosan jelzett esetről sikeresen egyeztettünk a veszprémi márkaszervizünkkel.
Szervizes szakembereink arról tájékoztattak, hogy az esetet központi márkaszervizünk részére továbbították és az információt kapták, hogy a jelzett pixelhibára nem vonatkozik a garancia. Emellett, mivel a készülék az Európai Unión kívüli régióra gyártott, ezért nem áll módunkban garanciális keretek közt javítani azt, abból adódóan, hogy a javítás aránytalan többletköltséggel járna."
Mi ez, ha nem szánalmas? Van egyéb javaslatotok? Nem is értem, hogy lehet arra fogni, h nem EU-ból való a készülék??? A kijelző mégis belement? A 87k Ft jól esett, amikor kifizettem? Azt nem volt nehéz elfogadni?
A többletköltség az gondolom a kijelző cseréje... Értem én, vagy mégse? Felhívtam a telefonon a samsungot és jeleztem, hogy ez nekem nagyon nem megfelelő. Nem EU-s a telefon? A kijelző hova volt szánva? Gondolom EU-ba. Akkor oda miért nincs semmi garancia.
Javaslat? Ötlet? Fogyasztóvédelem? Békéltetőtestület? Mit tehetek? Nonszensz 2018-ban ilyen lehetséges.
Most akkor TMX vagy veszprémi megbízott akárki? Mert így nem jó topik.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
UfoZoli
aktív tag
fuss még egy udvarias kört a samsungnál a felsorolt indokokkal, s a végén jelezd hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz, mert ezen indokkal hogy nem európai a telo a javítást se kellett volna vállalniuk.
mégis megcsinálták, te kifizetted de a beszerelt kijelző hibás.
végső esetben állítsák vissza a kiinduló állapotot.szereljék vissza a törött kijelzőt s adják vissza a lóvét
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
Logo
csendes tag
A veszprémi iroda itt a hivatalos márkaszervíz. Alvállalkozója a Telemaxnak. Telemax jelezte nekik, hogy nem hajlandó ingyen küldeni nekik kiejlzőt, mert nem garanciális.
Zoli, ez jó öltlet, ezt fogom tenni.
Köszönöm
Most akkor nem is a Telemax javította? Akkor miért a Telemax van fikázva?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Adriennke888
újonc
Sziasztok!
Először is engedjétek meg hogy leírjam nagy vonalakban a történetem. Tavaly szeptemberben a telekomtól vett a férjem egy s8+ nekem. Nem vettük észre hogy nincs sms hang, mivel ezt az opciót nem használom, telefonálni szoktam rajta. Januárban beküldettem a kedves TMX szervízbe, úgy kaptam vissza hogy kicserélték az antennát rajta, az egész alját össze karistolták. Most igazából ott tartunk hogy már a készüléknek az egész középső kerete egy hányadék, a teledon az utobbi egy hónapban állandóan a szervízben volt. Fóliás hátlapot cserélt rajta már legutobb a szervíz, aminek semmi baja nem volt. Köztem és a Samsung Központi irodája között megint csak majdnem egy hónapja mennek oda vissza a levelek, képek. Most írtam megint nekik, ha nem kapom vissza a telefon újkori állapotának a lista árát, vagy nem cserélik ki nekem az egész telefont egy új készülékre jogi uton fogom tovább vinni. Már egy egész paksamétám van kinyomtatva. Aki teheti kerülje el nagy ívben ezt a kontár szervízt!
UfoZoli
aktív tag
Mivel ők a hivatalos szerviz, ezért nem nagyon lehet elkerülni, sem kis sem nagy ívben.
Ellenben ha budapesti vagy, akkor javaslom a Váci úti Samsunge szervizt, de ott sem csinálnak meg mindent, s van hogy onnan is a TMX-be küldik
[ Szerkesztve ]
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
Nálam pozitív a tapasztalat, két hete adtam le egy GSMART telefont, másfél hét alatt megjavították (kicserélték) úgy, hogy a vásárlás helyén adtam le.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
qltsar
addikt
Nem kötekedés képen, de ez miért is pozitívum a szervizzel kapcsolatban? Valószínűleg nem tartanak ilyen készülékhez alkatrészt. Feltételezem edigitalnál / euronicsnál / mediamarktnál vetted. kb. rögtön meglehetett volna tudni, hogy nem cserélik alkatrész hiányában, így nem kellett volna várnod még ennyit sem. Ilyen árkategóriájú készülékeknél általában cserélnek, mert valószínűsíthetőleg drágább a munkadíj, és a cseredarab - szállítással, mint kiadni egy újat, vagy egy csereutalványt adni a vásárlónak.
Rosszul fogalmaztam, teljes belsőt cseréltek a telefonban. Nem a bolt cserélte, ahol vettem, hanem a bolt juttatta el a budaörsi telemaxba, ugyanis a telemax mint átvételi pont, megszűnt.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Adriennke888
újonc
Most egyenlőre várok még mindig a Samsung emailra, hétfő óta semmi hír róluk, mióta a türelmemet kérték. Gondolom kihasználják a 30 hivatalos napot. Közben tettem panasz bejelentést a Telekomnál. Még várok egy napot, aztán jövőhéten elmegyek a közjegyzőhöz.
A facen írtam egy szépet a TMX oldalára, de még a Telekom oldalára is.
[ Szerkesztve ]
májkiy
tag
Látom szokás szidni ezt a szervizt. Ahogy látom nekem is ők a hivatalos szerviz (Xiaomi Mi A1). Sajnos biztosan garanciavesztéses javítani valóm van, de gondoltam, azért először a hivatalos szervizt keresem meg. Érdemes inkább valamilyen másik szervizzel próbálkoznom, ha úgysem garanciális javítás? (Konkrétan a telefon hátlapja meghajlott az egyik sarokban. A telefon tökéletesen működik, csak abban a sarokban már különvált a kijelző, hogy egyenes maradjon)
petyametyo
aktív tag
Szinte biztos hogy "rendellenes" használat miatt elutasitják
májkiy
tag
Igen, ezt gondoltam. Konkrétan az érdekel, hogy pénzért érdemes-e máshol javíttatnom.
petyametyo
aktív tag
Nézd meg hogy mennyiért javítják és döntsd el
denorbi
tag
Sziasztok! Hétfőn beadtam postán a telemaxhoz a Honor 8 készülékem, mert nagyon halk volt a beszédhangszóró. Tegnap meg is volt a sikeres kézbesítés! Ma este kaptam smst hogy csomagot küldenek nekem PNTMX követő kód alapján gondolom, hogy a telemax lehet! Nem tudom eldönteni hogy mi lehet akkor?
Visszaküldik hogy nem javítják vagy már csereutalványt küldik is?
petyametyo
aktív tag
Szia!
Amikor átveszed akkor kiderül mit küldtek . A másik opció ha tudod az IMEI számot felhívod a Huawei t és elkéred a munka lapszámot és a TMX oldalán beírod a munka lap számot. Megírnád hogy mi volt az eredmény itt vagy privátban
denorbi
tag
Szia! Kiderült és meglepően ilyen gyorsan megcsináltak mindent a készüléken amit írtam nekik! Pedig volt már velük ez előtt problémám... Még a békéltető testülethez is eljutottam velük. Most ez pozitív tapasztalat.
Breki
veterán
Sziasztok.
Van egy Lenovo tabletem amivel ez történt.
Sziasztok, megrepedt a kijelzőm kicsit, bal oldán 1-2 cm nem látszik. Egyébként működik.
Nagyon szeretem ezt a tab-ot érdemes, lehet-e javíttatni, cseréltetni a kijelzőt, display-t,ha igen hol kb. mennyiért?
Ha magam szerzem be az alkatrészt úgy olcsóbb?
Tehát pénzért szeretném a kijelzőt cseréltetni. Ezt a szervíz adta ki a kereső, de a fórumot átolvasgattam ezért kérdem, ide vigyem, vagy van ajánlottabb hely?
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Tudna nekem segíteni hogy hol szervizelik a HTC telefonokat??
A TMX azt mondta,vagyis írta hogy a E.R.T külső szervizbe adták le a HTC telefonomat,de ott nem is javítanak HTC mobiltelefonokat.
És a TMX szervizben sincs,hát nagyon érdekes.
NAGYPAPA
andras1
újonc
Sziasztok!
Vettem 2018 április elején egy 300.000 Ft értékű Lenovo Y700-15ISK laptopot, amiért nagyon sokat dolgoztam. Sajnos a display-e háttérvilágítás problémás volt (az egyik oldal sötétebb volt), és mivel utolsó darab volt a boltban, ezért nem cseréltettem ki, hanem beküldtem a TMX szervizbe, kérve hogy javítsák meg, külön kérve hogy vigyázzanak rá és ne karcolják össze főleg mivel vadonat új laptop. (A TMX a Lenovo hivatalos márkaszervize ilyen típusú laptop esetén.)
Ehhez képest 3 hét múlva visszakaptam a laptopot amibe egy más típusú fényes nehezen olvasható (az eredeti mattal ellentétes), sokkal rosszabb minőségű display-t raktak bele, amin több pixelhiba is van, és vibrál is ráadásul. Ezen kívül a laptopot jól össze is karcolták. A laptop használhatatlanná vált.
Sajnos csak utólag elolvasva a TMX-es történeteket én még örülhetek hogy pár karccal megúsztam és nem törték össze a laptopot mint azt másoknak tették.
Fényes (matt fólia nélküli cseredisplay):
http://i63.tinypic.com/2u7yn7o.jpg
http://i65.tinypic.com/2i9phxw.jpg
http://i68.tinypic.com/30k3vq9.jpg
Pixelhibák (összesen 5 db van legalább):
http://i67.tinypic.com/2ilhlxf.jpg
http://i65.tinypic.com/2ldunv9.jpg
Vibrálás, töltsétek le a videokat innen:
https://drive.google.com/file/d/1DC3t7NV9afwS1gR-pFVBgSnjxsRCjTOt/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1r6vN5wIM0oPcxaUIOR-1U2GXQcXcZ_B_/view?usp=sharing
Karcok amiket a TMX okozott:
http://i64.tinypic.com/4ttv6s.jpg
http://i67.tinypic.com/64jn0k.jpg
Két hétig leveleztem velük, hogy küldjenek postán azonos típusú display-t a laptophoz ami hibátlan vagy adják vissza az eredeti display-t ami a laptopban volt az eredeti állapot helyreállításához, és adjanak csere hátlapot amit összekarcoltak vagy fizessék ki az árát amiből vehetek egyet. (Ezeket saját magam beszerelve újra használhatóvá tudnám tenni a laptopot.) Nem voltak hajlandóak.
Azt mondták nem adnak ki alkatrészt és hogy a gyártói előírásoknak megfelelő alkatrészeket raknak bele, mindenféle konkrét ígéret nélkül azt mondták küldjem be ismételten a szervizbe a laptopot ahol "bevizsgálják".
Mivel
- használhatatlan selejtesként küldték vissza a laptopot és össze is karcolták - tehát nincs megfelelő minőségellenőrzés náluk (és ez tömegesen előforduló és nem egyedi eset),
- nem követik a gyártói utasításokat - ami szerint csak azonos típusú cserealkatrészt lehet beszerelni vagy jobb minőségűt, mely deklarálva van a Lenovo jogi nyilatkozatában és melyről a laptop beadása előtt a TMX emailben is tájékoztatott (hiszen az általuk beszerelt cseredisplay más típusú, fényes - ellentétben az eredeti mattal - gyenge háttérvilágítású és ezért nehezen olvasható, rossz minőségű rossz árnyalat kezeléssel és vastagabb plexivel, pixelhibás, és vibrál is),
- azt sem tudják megmondani, hogy be tudnak-e egyáltalán szerezni megfelelő típusú cseredisplay-t,
- semmiféle konkrét ígéret nem hangzott el részükről, hogy a laptopomat megfelelő cserealkatrészekkel megjavítják illetve kártérítést fizetnek, csak annyit mondtak hogy "bevizsgálják", illetve "egyeztetnek a kollégákkal"
- a kérésemre hogy küldjék el a Lenovo laptop javításra vonatkozó gyártói előírásaikat és a belső folyamataik dokumentációit (melyekre folyton hivatkoztak és) melyek valamiféle garanciát nyújtanának számomra, hogy egy második javítási kísérlet sikerrel járna (megfelelő cseredisplay és hátlap kerülne bele és nem tennének további károkat a laptopban), annyit mondtak hogy nem küldik el ezeket mert ez "bizalmas" információ,
ezért nem várható el tőlem, hogy mégegyszer beküldjem a laptopot hozzájuk mindenféle konkrét garancia nélkül hogy megfelelő alkatrészeket raknak bele és nem tesznek további kárt a laptopban.
Ellenben elvárható a TMX-től illetve a Lenovo-tól, hogy megfelelő cserealkatrészeket küldjenek számomra amiket én magam beépítek (illetve pénzbeni kártérítést kapjak tőlük, hogy abból meg tudjam vásárolni én a hátlap cserealkatrészt), ezzel a laptopot újból használhatóvá téve.
A Lenovo nem rendelkezik magyarországi ügyfélszolgálattal, ezért csak a nyilvános fórumukra tudtam írni panaszt ezügyben. Ott egy adminisztrátorral tudtam kommunikálni, akinek leírtam mindezeket és aki visszautasított és azt mondta, hogy csak a szervizbe való újbóli beküldés útján tudom a problémámat elintézni (és nem küldenek postán cserealkatrészeket):
https://forums.lenovo.com/t5/Gaming-Laptops/Hungarian-repair-center-TMX-ruined-my-new-laptop-making-it/m-p/4095231
Tehát a Lenovo ragaszkodik a TMX-hez, mindezek és a tömeges panaszok ellenére, és nem segíti a vásárlóit.
Az ügyet beadtam békéltető testülethez pár napja, akiktől azt várom, hogy érjék el, hogy a TMX kiküldje számomra a megfelelő cseredisplay-t (vagy adják vissza az eredeti display-t ha nem beszerezhető megfelelő cseredisplay) és az összekarcolt hátlap helyett cserehátlapot postán, vagy fizessenek kártérítést amiből megvehetem a hátlapot online.
2018 június van, áprilisban vettem a laptopot és nem tudom használni. Várom a megváltást.
Tanulság számomra az eddigiek alapján:
- a jövőben soha nem fogom önszántamból igénybe venni a TMX szolgáltatásait
- a jövőben soha nem fogok olyan márkájú terméket vásárolni aminek a hivatalos garanciális márkaszervize a TMX (pl. Lenovo).
Ha valakivel történt már hasonló eset, örülnék ha megosztaná velem a tapasztalatait.
Üdv és kösz,
András
[ Szerkesztve ]
UfoZoli
aktív tag
Nem okításképp, de: ha utolsó darab volt s láttad hogy szar miért vetted meg? Egy több százezres kütyüt azért megvenni mert az a szíved vágya, de a vásárlás előtt látod hogy szar, gáz. Ha pedig csak vásárlás után derült ki hogy szar s nincs cseredarab 3 napon belül elállhatsz a vásárlástól, neten rendelve meg 14 nap.
TMX tényleg gáz, de azt nem tudom hol hallottad, hogy hivatalos szerviz kiad neked alkatrészt s a majd azt te jól beszereled s a garancia is megmarad. Ha ilyen affinitásod van ott az ebay. Persze az pénzbe kerül, de legalább ideges nem leszel.
Az igazi tanulság inkább az a story-ban hogy olyan márkát nem veszünk, aminek nincs hivatalos forgalmazója az országban. TMX soha semmit nem fog elismerni, s még ha ő pozitívan is állna a dologhoz, akkor sem dönthet ő maga, hanem a gyártótól kell beszerezni a jóváhagyást.
Anno Samsung telóval én is megszívtam, de mentem a Samsung Magyarországhoz, s cserélték a TMX által elb@sszarintott telefont.
Anno a Dell laptopommal majdnem így jártam. Full HD matt kijelző az illesztések körül szivárványosan fényesedett. Majd a hivatalos DELL szervizben közölték hogy kicserélhetik az 1 napos laptop kijelzőjét, de garantálni nem tudják hogy az jó lesz, mert ez a panel gyártásából kifolyólag ezt tudja. Majd visszavittem és elálltam az üzlettől. Néztem Full HD fényes kijelzőset is, de az is szar volt. Így vettem más típusú kijelzővel laptopot...
[ Szerkesztve ]
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
Indian74
senior tag
Sziasztok!
Nos evvel az TMX-es ügyel mit tudok tenni,mert már felháborító ami ezek művelnek
Itt a levél mindkét féltől,megy a mutogatás ide oda,én nekem ott van bent a telefonom kb 1 hónapja
Ráadásul a május 15-én adtam le az extdiginél,és a TMX-hez június 7 én érkezett be.
"shop@edigital.hu <shop@edigital.hu> (időpont: 2018. máj. 28., H, 12:38) ezt írta:
Kedves Ügyfelünk!
Közösségi oldalunkon való megkeresésére hivatkozva írok Önnek.
A HTC U Ultra, Brilliant Black (Android) (484664) jelenleg még a márkaszervizben van, 277710 szervizlapszámmal.
Tájékoztatjuk, hogy a szervizeknek, a hozzájuk történő beérkezést követően 15 napjuk van vizsgálni a garanciális készülékeket. A logisztikai folyamatokat figyelembe véve a javítás várható időtartama 30 nap.
Természetesen amint kapunk információt a márkaszervizből, értesíteni fogjuk Önt a bevizsgálás eredményéről, további esetleges teendőkről.
Sajnos arra rálátásunk nincs, hogy mely márkaszervizbe közvetítette ki cégünk a terméket.
Az ügyintézés lezárultáig, értesítésig szíves türelmét és megértését kérjük.
Üdvözlettel,
Berán Tünde
Ügyfélszolgálati munkatárs
H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu
Tisztielt Extrem Digital!
Ezt a levelet kaptam a Tmx-től,legyenek szívesek érdemben választ adni a levelükre,köszönöm.
-- Kérem, e fölött a sor fölött kezdje írni a válaszát! --
TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
máj. 30. 13:38 CEST
Tisztelt Hubai Zoltán!
Sajnos nincsen találat a rendszerünkben.
Kérjük a leadás helyén érdeklődjön az ügyben , hogy a készüléket mikor és ki szállította el, illetve nyomon követési számot is tud kérni amin ellenőrizheti hol jár a csomag.
Illetve kérjük ellenőrizzék az azonosítót, hogy nem e lett elírva.
Megértését Köszönjük,
Üdvözlettel,
NAGYPAPA
petyametyo
aktív tag
Hát ez beszarás
UfoZoli
aktív tag
Feltételezem tudod a készüléked IMEI számát.
Ha esetleg tudtad hogy a TMX fogja szervízelni, fölösleges volt közbeiktatni az edigitalt a leadás szempontjából.
Nem életszerű, hogy naponta hívnak futárt a javításra leadott készülékekért. (Persze ebben az esetben neked kell a készüléket eljuttatni a TMX-hez, ami költséggel járhat)
Ha pedig a csajszika elírta a munkalapszámot, akkor edigitalhoz kell visszamenni.
Illetve ha jól tudom van egy olyan törvény, hogy függetlenül attól hol adod be a készüléket javításra, 30 napon belül vissza kell kapnod, ami max 1x vagy 2x 15-15 nappal hosszabbítható.
Persze a mai világban gáz ha az embernek bármit is ennyi ideig kell nélkülöznie...
HTC Desire S => Galaxy S4 mini => Galaxy Alpha => Galaxy S7 => Galaxy S8 => Galaxy S10+ => Galaxy S23 Ultra
Indian74
senior tag
Igen most kaptam választ a Extdigitöl,ezt nagyon elszúrták valamelyik kollégájuk (csajszika),de ez engem nem nyugtat meg,főleg hogy mindig csak az a qurva sablonszöveggel jönnek állandóan,de itt a kis novella amit kaptam.
"shop@edigital.hu
14:57 (59 perce)
címzett: saját magam
Kedves Hubai Zoltán !
RMA: 277710
A márkaszerviz folyamatait meggyorsítani sajnos nem tudjuk. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk ügyfeleinknek, hogy közvetlenül a márkaszervizzel vegyék fel a kapcsolatot garanciális javítás esetében. Ha általunk intézik a logisztikai folyamatok miatt több időt vesz igénybe az ügyintézés. A kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért.
NAGYKÁTAI JÁRÁS
Járás vezetője: Tarnavölgyiné dr. Tényi Ágnes
Cím: 2760 Nagykáta, Dózsa György út 2.
Telefonszám: +36 29 641 130
E-mail: nagykata.jaras@pest.gov.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Üdvözlettel,
Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatárs
H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu"
És a végén mivel jönnek??
"Pest Megyei Békéltető Testület,stb stb,na ezt tudják az a jóóóó büd...azt na
És bocs ha valaki írásommal megsértettem,de ezt muszáj volt megosztanom itt.
NAGYPAPA
Indian74
senior tag
Jaj bocs igen tudom,próbáltam,mindennel,de sehol a telefonom,mintha a TMX-nél se lenne de azt mondják náluk van már Június 7-é óta.
Sajna erre nem is gondoltam,de leadó ponthoz mehettem volna,ami megkönnyítette volna a dolgomat,bár akkor nem is tudtam meg a szaküzletbe 10 perc alatt leadtam,meg nem is volt rá időm hogy megint javítandó műszaki dolgokkal foglalkozzak.
Extdigihez többet szervizes eszközt nem adok le az biztos,ja és aTMX-hez már nem lehet leadni szerviz már nincsen csak leadó pontok.
NAGYPAPA
Indian74
senior tag
Sziasztok!
ha valaki tudna nekem ebben segíteni megköszönném hogy szerintetek forduljak fogyasztóvédelemhez vagy hasonló szervezethez ez ügyben???
Előre is megköszönném a segítségetek,fontos lenne számomra.
NAGYPAPA
Yogibear974
senior tag
2018 World Soccer Cup Edge panel. Jó móka ;-) Főleg, ha átcsapod az értesítéseket Gear (fit) órára! Nem maradsz le semmiről!...majd látod, látod az ismétlést!...majd meglátod! ;-D
Üdv: -=Yogibear=-
(#500) Yogibear974 válasza Yogibear974 (#499) üzenetére
Yogibear974
senior tag
Ez nem ide! Elnézést!
Üdv: -=Yogibear=-
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Zsír Lenovo ideapad 5 14ALC05 Prémium Ultrabook -25% 14" Brutál AMD Ryzen 7 4700U 8Mag 8/512 FHD IPS
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- Apple Pencil 2022 (1. generáció)
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 "Golyóálló" Üzleti Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Eladó Asus Z13 i7-12700H 16GB RAM RTX 3050 Ti 1 TB
ingyenes kategóriában
- Dell Optiplex 3020 MT, i3-4160 CPU, 4GB RAM, 500GB HDD, Windows 10 asztali számítógép pc
- Sony ericsson U1i Saito,dobozos demo
- Dell Optiplex 7010 MT, i5-3470 CPU, 250GB SSD, 8GB RAM, 500GB HDD, Windows 10 asztali számítógép pc
- HP ProDesk 800 G4 65W Tiny / Mini PC - Core i5 8500/8GB ram/256GB SSD -esztétikai hibás
- HP ProDesk 800 G3 65W Tiny / Mini PC - Core i5 6500/16GB ram/256GB SSD - több db - gari számla