El se olvasom a múltat, van elég saját tapasztalat is. (IT rendszerüzemeltető cégem van, Pécsett.)
Lenovo laptop, ügyfélé, elmegyek nyaralni, megkérem őket, csinálják meg mire visszajövök. Amikor leszálltam Ferihegyen, hívom őket, mizu. Hát kell még az eredeti garanciajegy is, addig nem tudják elkezdeni... MIVAAAN? Neki se álltatok még?!? Ott volt a csomagban az eredeti garjegy persze. Bementem személyesen, leordítottam a fejüket (ez egy szerdai nap volt), következő hétfőn újból Bp. más ügyből kifolyólag, útközben hívom őket (akkor még volt telefonjuk), felveszik, kérdezem mizu, hát kész van lehet érte jönni... És akkor MIÉRT NEM szóltok? Gyakorlatilag két nap alatt megjavították, pedig akku és billentyűzet is kellett hozzá.
Ugyanez a laptop, beszart a töltés. Leadom a futárrendelést, felhívja egy [moderálva] az ügyfelemet, és elmondja telefonon (!!!) hogy ez akkuhiba, nem garanciális, és ennyi meg ennyi a fizetős javítás. Közben kipróbáltam az akkut másik gépben, hibátlan, és a gép persze nem tölt másik akkut se... De ők BEVIZSGÁLÁS NÉLKÜL is megállapítják a hibát.
LG G2, hetekig ültek rajta, szarul javították meg...
És más mobiltelefon üzletes ismerősöm is mondta, hogy volt akinek hat hónapot (!) ültek a telefonján.
Jó ideje nem értékesítek olyan terméket, amit a Telemax szervizel...
Nade amiért írok: Kellene tenni valamit, mert nagyon elég volt már. Akár a kis közösségünk egy képviselő által megkeresné a gyártókat, és elmondaná nekik, hogy micsoda állapotok uralkodnak itt. Mert amíg nem szorongatjuk meg a tökeiket, addig úgyis beképzelt pöcsfejként fognak a témához állni. Szóval tegyünk róla, hogy fájjon nekik a hozzáállásuk.
Mit szóltok?
[ Módosította: radi8tor ]
"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH