Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) apaszka válasza dugo_ (#200) üzenetére


apaszka
veterán

Én sajna ezt látom.

Szerk:

Milyen számok érted el őket?

Cím: Budaörs, Kinizsi u. 2/b, 2040
Telefon:(23) 880 319

sajnos felesleges.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#202) dugo_ válasza apaszka (#201) üzenetére


dugo_
veterán

Ők hívtak (arról a számról, ami visszafele csak automata), mielőtt felvették a laptomom. Akkor mondták, hogy minden mást emailben intézzek, arra válaszolnak hamar.

Mivel a lediktált email elég általánosnak tűnik, szerintem előbb-utóbb a telefonos részlegre kerülne a te kérésed is (vagy alapból valami központi helyre fut be, onnan válaszolnak). Vagy próbáld meg azt a telemaxgsm.com végű email címet. Telefonon már nem elérhetőek egyáltalán.

[ Szerkesztve ]

(#203) apaszka válasza dugo_ (#202) üzenetére


apaszka
veterán

Remélem a héten megjön :F
Az asszony már várja nagyon. Igazából a keret repedt el,és a bekapcs gomb hiba volt ,igaz új kora óta kicsit beljebb volt mint a többi,így tokban nem lehetett nagyon kikapcsolni.
A keret meg széria hiba! 26 hónap utolsó napján hívtam hozzá a prémium szervizt ki,de mivel már egy éve volt fődarab csere,így elviszi a futár,és hozza elméletileg másnap.
Csak ez már letelt,így már kezd érdekelni a sorsa.
De csak ennyi :K

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#204) apaszka válasza dugo_ (#200) üzenetére


apaszka
veterán

Az előbb hívtak,holnap jön! :R :Y

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#205) MarKoo


MarKoo
őstag

Újabb szösszenet, és most már a fogyasztóvédelemmel is fenntartásaim vannak...

Készülékemet sokadik alkalommal küldöm fel önöknek, mivel érintőképernyője használat közben sokszor nem működik. Megértem leterheltségüket, de számomra működőképes készülékre van szükség. A hibajelenségről videót készítettem, amit e-mailben csatolnék, kérném ennek kivizsgálását.

Tisztelt Ügyfelünk!
Amint a készüléke beérkezik szervizünkbe, kollégáink bevizsgálják azt.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Tisztelt Uram!
A problémám mégegyszer leírnám: a készülékem használhatatlan, amit önök nem tapasztalnak és mindig visszaküldik. Szeretném már használni a telefonom, de ehhez az önök szakszerű javítása szükséges. Több videót tudok küldeni, ahol a hibajelenség tapasztaható. Nem unalomból adom postára a telefonom.

Tisztelt Ügyfelünk!
Amint a készüléke beérkezik szervizünkbe, kollégáink bevizsgálják azt.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Tisztelt Uram!
A problémám mégegyszer leírnám: a készülékem használhatatlan, amit önök nem tapasztalnak és mindig visszaküldik. Szeretném már használni a telefonom, de ehhez az önök szakszerű javítása szükséges. Több videót tudok küldeni, ahol a hibajelenség tapasztaható. Nem unalomból adom postára a telefonom.
Üdvözlettel, Ferenczi Márk.

Tisztelt Ügyfelünk!
A TMX, mint több gyártó szerződött márkaszervize mindig a gyártó elvárásai szerint, és annak utasításai betartásával kell, hogy mindennapi munkáját végezze. A szerviz érdeke az ügyfél készülékének mielőbbi megjavítása, és nem annak elutasítása, azonban a gyártói utasítások betartása kötelező a márkaszervizek számára.
Ha a készüléket továbbra is hibásnak ítéli, kérjük juttassa el szervizünkbe, ahol a gyártói utasítások betartása mellett fogunk eljárni.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Tisztelt TMX!
A gyártói utasítások tartalmazzák, hogy egy 200.000 Ft. feletti készüléket nem kell az ügyfélnek kicserélni, ha az nem működik megfeleően és erről videót is tud biztosítani az ügyfél?
Üdvözlettel, Ferenczi Márk.

Tisztelt Ügyfelünk!
Ha a készüléket továbbra is hibásnak ítéli, kérjük juttassa el szervizünkbe, ahol a gyártói utasítások betartása mellett fogunk eljárni.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Tisztelt TMX!
Úgy látom elbeszélünk egymás mellett. Elég elkeserítő a helyzet a szervizük hírnevével kapcsolatban, nem tudom megérteni, hogy a 21. században miért nem tudnak a hibajelenségről videót fogadni.
Hangsúlyoznám továbbra is, hogy 4.(!!) alkalommal jár önöknél a készülékem, és továbbra is hibás.
Üdvözlettel, Ferenczi Márk.

Erre az utolsóra válasz már nem érkezett, de jobb is, mert a következő levelem azzal kezdtem volna, hogy h*zd a f*sz*d any*adba, ha ilyen hülye vagy és ennyire nem akarsz segíteni. :W :U

[ Szerkesztve ]

(#206) dugo_ válasza dugo_ (#190) üzenetére


dugo_
veterán

Visszajelzek magamnak, legyen egy kis pozitív is ebben a topikban:

Egy AMD-s Lenovo Z50-75 lett elküldve elszálló képernyővel. Én behatároltam alaplaphibásnak (így is vettem valószínűleg, a hónapok alatt csak eszkalálódott a hiba), ők megerősítették, szó nélkül cserélték.

Futárral egy napot ugyan késtek, de így is megvolt a javítás a központból rendelt alkatrészre várással együtt 13 munkanap alatt.

A kijelző műanyag borításán látszik pár hajszálkarc, valószínűleg egy koszos munkaasztal húzta bele. (Lehet érdemes lefóliázni szerviz előtt). Ezen kívül ugyanolyan állapotban kaptam vissza, ahogy leadtam.

Vagy javultak, vagy csak jó technikust fogtam ki, mindenesetre az előzetes parához képest nem túl gyorsan, de megnyugtatóan zajlott minden.

(Persze legközelebb okosabban vásárolok, de mindenki a saját kárán tanul).

(#207) apaszka válasza dugo_ (#206) üzenetére


apaszka
veterán

Volt nekem is velük gondom, egy zsír laptoppal, és telefonnal is.

Inkább nem emlékszem vissza.

Holnap jön tőlük az asszony Note3-ja, majd mondom miként jött vissza!
Én reménykedem a tökéletes munkában.
Volt olyan is!
A házhoz kijövős is jó volt, de kárt is okozott.
Szóval arról is annyit.

A lényeg, hogy az a tuti -> nem kell javíttatni!

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#208) apaszka válasza apaszka (#207) üzenetére


apaszka
veterán

Megjött a kis feleségem nóta 3 ja.
Új kijelző, és ugyan olyan állapotban mint volt!

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#209) Matada2.3


Matada2.3
veterán

Na nekem 1 hét után javítás alatt kategóriába lett sorolva a telefon a 4 képpel, hát a kijelző már széjjel van karcolva (az lesz a cserés).A hátlapot minél tovább nézem annál több karc (vagy kosz) van rajta. De majd ha vissza érkezik akkor mondok verdiktet. Reménykedem..

Finn the human

(#210) kcsa válasza Matada2.3 (#209) üzenetére


kcsa
veterán

A szkennerük karcos, nem (feltétlenül) a telefon.

(#211) Matada2.3 válasza kcsa (#210) üzenetére


Matada2.3
veterán

Legyen igazad! :R

Finn the human

(#212) H.Istvan25 válasza Matada2.3 (#209) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Tényleg a szkenner karcos. Amikor én megláttam a telómat a képeken majdnem szívinfarktust kaptam, de tőkéletes állapotban kaptam vissza :D

Huawei Mate 9

(#213) Aureliusz


Aureliusz
csendes tag

Nekem is van ezekről sztorim!

Lenovo A10 gari időn belül került be hozzájuk, majd kijött azzal az állásfoglalással, hogy nincs semmi baja, mi vagyunk a hülyék, mert rátelepítettünk egy csomó nem rá való programot és ezt megoldották szoftverfrissítéssel!

Széttört és feszegetett házzal adták vissza! Kibelezték szegényt? Nem vicces! SENKI NE VEGYEN OLYAN TERMÉKET, AMIT VELÜK JAVÍTTATNAK, MERT ROSSZABB LESZ MINT VOLT!!!

Van náluk egy másik garis gépem is! Előre rettegek, hány darabban kapom vissza!!

[ Szerkesztve ]

(#214) Matada2.3


Matada2.3
veterán

No, holnap megyek a telefonért mert már kiküldött fázisban van, aksit és egész előlapot cseréltek benne, remélem minden patika lesz, holnap jelentek! :)

Finn the human

(#215) Matada2.3


Matada2.3
veterán

Jelentem mindent rendben találtam a szervizzel kapcsolatban, gyorsak voltak, szép munkát végeztek, eddig (lekopogom) nem találtam semmi kivetnivalót a szervízelésükben! Remélem egyre több hasonló példa lát napvilágot :)

[ Szerkesztve ]

Finn the human

(#216) tekknopit


tekknopit
csendes tag

Sziasztok!

Segítségre és információkra lenne szükségem a tapasztalt szervizes hallgatóságtól.
2 hete vettem egy Huawei Honor 6 készüléket a Laptopexpressz.com-on. Termék megjött minden oké volt vele,viszont a mai nap észrevettem hogy pixelhibás a masina. Ha korom fekete a képernyőm látni világos foltokat rajta.(eddig nem tűnt fel mert nem csináltam olyan képet amin full fekete a háttér). Először azt hittem hogy valami kosz vagy bármi egyéb szennyeződés,de hát sajnos nem :(
Horror dolgokat írtok erről a Telemax-ról és nem biztos hogy én oda akarom bevinni a 2 hetes készülékem ami makulátlak de még hajszál karc sincs rajta. Teszem fel a kérdést! Hol tudnak garanciális Huawei készülékeket szervizelni még? A Huawei hivatalos oldalán szervíz központnak ki se dobta a Telemax-ot. Mivel én Bács-Kiskun megyei vagyok ezért Kecskeméten adott nekem egy szervíz központot a hivatalos oldal.
Hirös Elektro Wing KFT ( gyüjtőközpont). Ezt dobta ki nekem Kecskeméten. Ezek gondolom bevizsgálják és tovább küldik,de hova?? A Telemaxhoz megy ilyenkor vagy máshova? Kérlek segítsetek hogy mi lenne szerintetek a legjobb megoldás ilyenkor. Ahol vettem a terméket azt tudom hogy ők a Telemax-hoz küldik. Ha volna humánusabb mód kérlek osszátok meg,mert ezekhez a barbárokhoz nem szívesen vinném vissza a készüléket.

Boldog békés karácsonyt mindenkinek!

(#217) kcsa válasza tekknopit (#216) üzenetére


kcsa
veterán

Mennyi hot pixel van rajta? Ha egy-két darab, valószínűleg nem is javítandó, nem garanciális hiba. A pontos tűrésnek utána kell járnod a Huaweinél. (wikipedia cikk)

Huawei telefonos ügyfélszolgálat: 06 40 386 638

(#218) Aureliusz válasza Matada2.3 (#215) üzenetére


Aureliusz
csendes tag

Szerencséd volt!

(#219) Aureliusz válasza petesejt (#151) üzenetére


Aureliusz
csendes tag

Szia!

Nekem is a TMX-nél van a garis Lenovo netbookom hetek óta! Az első javításról úgy küldték vissza szoftverfrissítés munkalappal, hogy széttörték-szétfeszegették a házat, és szétnyílva küldték el a futárral. Most visszaküldtem a tönkretett terméket és kértem a vételár megtérítését. Nincs válasz...

Tavaly vettem a feleségemnek ajándékba, de szegény az ünnepek alatt nem tudta használni, mert egy barom szerelő tönkretette! Nem tudom mit szólna hozzá az ilyen szakbarbár, ha széttörném a telefonját, majd becsomagolnám és visszaküldeném neki, hogy kész, semmi baja!

Már felvettem a Homár egyik újságírójával a kapcsolatot, és szóltam egy ügyvéd barátomnak. Ha nem kártalanítanak, bejelentést teszek az NFH -nál és levelet írok a Lenovo gyártónak és a magyarországi Lenovo forgalmazónak!

Én sem értem, hogy egy ilyen szolgáltató miért tud megélni a piacon!? A megbízók, gyártók-forgalmazók érdeke lenne a monopol helyzet megszüntetése, hiszen így a piacon egyedi és magas árakat kérhet a TMX!

Ezek után tudatosan keresem és már kerestem is azokat a termékeket, amelyeket nem a TMX szervizel, és mindenkinek ezt tanácsolom!

(#220) tekknopit válasza kcsa (#217) üzenetére


tekknopit
csendes tag

szia.
Írtam a huaweinek még tegnap egy emailt. Részletesen le írtam a jelenségem és várom a válaszukat hogy most mit is csináljak ezzel. 5 darab világos foltom van a telefon közepén ez a Cloud effekt szerű képződmény. 5 milli hosszúak és 3 milli szélesek, és csak tényleg feketén vehető észre. Nem zavaró,de ha fényképezel este vagy olyan játékkal játszol amin fekete a háttér akkor már zavaró.Volt egy ZTE-m azon ugyan ez volt a probléma de 1év után jött ki rajta. Nem foglalkoztatna a dolog ha nem 2 hetes lenne a telefon.

(#221) kcsa válasza tekknopit (#220) üzenetére


kcsa
veterán

Akkor ez nem pixelhiba, hanem foltosodás. Egy nekem is van (szintén Huawei, csak Mate7) az alsó harmad tetején, középen. Zavar, de egyel még együtt tudok élni, öttel én se tudnék, szóval megértem a gondod.

Viszont ha ebből van öt, az már jó eséllyel garanciális lesz valóban.

Viszont visszatérve a TMX-es kérdésedre: valamiért főleg Lenovo vonalon hallani horror történeteket a szervizelésről, Huawei vonalon többen elégedettek (még én is, leszámítva hogy egy helyen nem pattant vissza a fém hátlap, de én is csak egy hét után vettem észre, szóval nem számottevő az ügy), ugyanúgy szépen, karc- és sérülésmentesen kaptam vissza, ahogy leadtam.

[ Szerkesztve ]

(#222) tekknopit válasza kcsa (#221) üzenetére


tekknopit
csendes tag

Itt a kép a problémámról. Szerintem meg ér egy Garanciális javíttatást. Beszéltem a Huawei fővárosi központjával is és mondták ha ennyire észlelhető a felhősödés akkor mindenképp garanciás a dolog.
Alaplap hibára gyanakodnak. Hát megpróbáljuk...Én magamtól nem fogok neki állni berhelni az tuti,mivel garanciás úgy vagyok vele miért ne. Ettől rosszabb remélem Úgysem lehet.

(#223) kcsa válasza tekknopit (#222) üzenetére


kcsa
veterán

Ezt én is cserésnek gondolnám. Leadás előtt fényképezd körbe a telefont, többet úgysem tudsz tenni.

(#224) sonyzs


sonyzs
újonc

Sziasztok!

Azért írok ide a fórumra, hogy ne csak kedvezőtlen tapasztalatok szerepeljenek. Előrebocsátom, hogy végigolvastam az összes hozzászólást, és nagyon vegyes érzelmekkel, az aznapi újsággal körbefényképezve adtam le a készülékemet javításra. Sőt, vettem is előtte egy új telefont, mert nem bíztam benne, hogy épségben visszakapom, de szerencsére kellemesen csalódtam.

Tehát egy 7 hónapos, de külsőleg teljesen újszerű Honor 6 Plus készükről van szó. Már új kora óta gond volt a másodlagos SIM kártyás beszélgetések hangminőségével, szakadozott, eltorzul a hang, de a hiba csak időszakosan jelentkezett. Aztán egyre nehezebben reagált a hangerő fel gombra, végül a ki/bekapcsoló gomb is meghibásodott, így kénytelen voltam leadni javításra.

2015.12.27.-én a Speedshop-nál adtam le, ahol eredetileg a készüléket vásároltam, ők pedig a Telemaxhoz továbbították, de már előre figyelmeztettek, hogy ott csak 01.05.-én indul a munka, így február eleje előtt ne nagyon számítsak a telefonomra. A munkalap tanúsága szerint valóban 2016.01.05.-én érkezett meg a TMX-hez, ahol másnapra! meg is javították, és 2016.01.08.-án már mehettem is a Speedshop-hoz a készülékemért. A munkalap tanúsága szerint előlap+LCD/TP+FPC+Receiver+Battery, valamint akkufedél csere, SW frissítés és tesztelés történt. Ennek megfelelően egy makulátlan, elöl-hátul gyári fóliákkal ellátott, teljesen újszerű, kifogástalanul működő telefont kaptam vissza. Az LCD csere miatt természetesen leszedték a Touchplus üvegfóliát, ezt gondosan becsomagolva, felragasztásra kész állapotban adtak vissza a készülékkel együtt. Mellékelték a munkalapot és az általuk végzett teszt eredményét.

Úgyhogy ne adjátok fel a reményt, nem mindenkinek karcolják össze, teszik tönkre a leadott készülékét. Előfordul hogy hibátlan állapotban, tökéletesen megjavítva, gyorsan visszakerül a tulajdonosához. Pontosan úgy, ahogyan az ma Európában elvárható.

Szép napot!

(#225) Thommyboj


Thommyboj
aktív tag

Kedves tagok!

Íme az én kálváriám a telemaxxal.

2015. Július 28.-án vásároltam egy Lenovo Flex 2 notebookot.
A notebook másfél hónapot bírt.Feltehetőleg a merevlemez adta be a kulcsot.
Ezeket nem lehet sehogy se elérni. Telefont nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak. A garanciafutárt próbáltam minden módszerrel megrendelni, de a végén a lenovo.txm.hu oldalon sokadjára jártam csak sikerrel. Ezután is csak reménykedtem, mivel visszaigazoló e-mail egyáltalán nem jött, így azt se tudtam, hogy most fogadták-e futár rendelésemet.
Végülis jó pár nappal később állított be a posta egy samsungos levéllel. A postás se volt felkészült. Miután elvitte a posta a laptopot nagy várakozás kezdödött. 2 hét után szinte minden nap próbáltam elérni a telemaxot, hogy mégis mit tudnak mondani a notebookról, de soha se tudtam elérni őket. Rengeteg e-mailt is küldtem. 4 hét és fél hét után tudtam végre valakivel beszélni. A hölgy elmondta, hogy a notebookhoz nem érkezett meg a cserealkatrész. Egy hivatalos szakszervízben miért nincsen egy általános alkatrész raktáron? Ezután közölte velem, hogy kiállítanak egy cserejegyzőkönyvet, amit elküldenek postán és ezzel kell majd a vásárlás helyén kérni a cserét. Máshol ezt is a szakszervíz intézni. Elvileg a szakszervíz van közvetlen kapcsolatban a gyártóval. A cserejegyzőkönyvet körülbelül másfél hét múlva kaptuk meg.
Összegezve: 4 és fél hétig azt se tudtam, hogy mi van a notebookommal. Majd ismét másfél hétig nem tudtam mihez kezdeni. A cserejegyzőkönyvet megkapva pedig ismét várhattam 2 hetet, mire a Lenovo közölte a webáruházon keresztül velem, hogy nincs ilyen termék. Ezek után nagy nehezen vissza tudtam szerezni a notebookom árát.
Soha többé nem akarok kapcsolatba kerülni ezzel a kokler társasággal. Lenovot se veszek többet, de addig biztos nem, ameddig ez a cég a hivatalos "szakszervíz".

[ Szerkesztve ]

(#226) kcsa válasza Thommyboj (#225) üzenetére


kcsa
veterán

Egyre gyanúsabb hogy főleg a Lenovosokat szopatják.

(#227) H.Istvan25 válasza kcsa (#226) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Ez nekem is feltűnt. Nekem az Alcatelem tökéletesen javították. Sokszor irja a Telemax, hogy a gyártó elvárásai szerint végzi a javítást. Lehet, hogy a Lenovo baszik az egészre, azért van ez?

Huawei Mate 9

(#228) dugo_ válasza H.Istvan25 (#227) üzenetére


dugo_
veterán

Biztos, hogy ez a helyzet. Balkánra ez a színvonal jár a Lenovo szerint, ennyi.

Másik topikban írták, hogy sokszor még a rendelt alkatrészt se küldi a központ, nincs mivel javítani a gépeket.

____

Azóta viszont az én sztorim is semmis, nem csak ez volt a baja a gépnek, a hiba 96 óra után újra előjött.
Másodszori beküldéskor el sem ismerte a Telemax, hogy hibás maradt a gép.
Most ment vissza harmadszorra, paragrafusokkal és jogi bla-blákkal kiegészítve a csomag. Várom a legjobbakat.

[ Szerkesztve ]

(#229) orosmet válasza dugo_ (#228) üzenetére


orosmet
tag

Így olvasva a tapasztalatokat, most elgondolkodtam, hogy egyáltalán elküldjem-e a gépemet. Nálam is Lenovo notebookról lenne szó, a winchester még nem ment teljesen tönkre, de hamarosan vége lesz, jelenleg 3% a kondíciója. Kb. 1 hónapom lenne rá, addig tudnám nélkülözni, utána nem lesz rá időm, hogy utánajárjak állandóan mi van a géppel...

(#230) V.T.


V.T.
aktív tag

Sziasztok!
Van egy Refurbished Nexus 7 32gigás tabletem ami 1 hónapos korában elkezdett rosszalkodni, ugrált a képe össze vissza.
December 23.-án elvitte a postás a Telemaxhoz. 30.-án kaptam tőlük sms-t hogy megkapták és hogy 2-20nap között lesz a javítás.
A honlapon még mindig a Javítás alatt státusz van, most írtam nekik emailt, hogy lassan lejár a 20 nap és hogy meddig kell még nélkülöznöm a tabot.
Kíváncsi vagyok válaszolnak e még egyáltalán.

(#231) PiTM0N


PiTM0N
tag

Sziasztok! Nekem szerencsére pozitív tapasztalatom volt velük, ASUS készülékkel.

Az ASUS TF201 típusú táblagépemen a hibajelenség az volt, hogy csak töltőről működött, ha kihúztam azonnal kikapcsolt és gyakran készenléti módban is kikapcsolt (miközben be volt dugva töltőre).

Nemrég (jan.12) személyesen leadtam, a dokkolójával és töltőjével együtt javításra, pontosabban árajánlat kérésre. Két nappal később meg is kaptam, melyben egy tétel szerepelt "Kalibrálás+Munkadíj" , összesen 5000Ft-ért, így kértem a javítást.

Január 15-én már kaptam is az értesítést, hogy készen van. Az ügyfélszolgálatos normális volt, csak nagyon sokat (50+perc) kellett várni mire sorra kerültem. Minden zokszó nélkül megvárta amíg megvizsgáltam új sérüléseket keresve a gépemet, és amíg kipróbáltam, hogy tényleg meglett-e javítva. Mivel minden rendben volt, átvettem és kifizettem.

Végig olvastam az egész topikot, ezért én is lefotóztam még a szervizükben, minden oldalról, eléggé rettegtem, mi lesz ebből, mert már sokszor lett szervizeltetve (máshol) ez a gép. Dióhéjban 6 hónapot nem tudtam használni, mert egyszer a kijelzőre tett egy nagy karcot, aztán kicserélték, de a hátlapról leszedték a festéket utána 2x. MediaMarkt biztostosítással volt ez a gebasz.

(#232) 13rainiaC


13rainiaC
csendes tag

Sziasztok!

Huawei készülékemet szeretném leadni garanciális javításra, azonban nem világos, pontosan hol is tehetem ezt meg. A Huawei oldalán levő térképes szervizpont választó használhatatlan. A TeleMax oldala egy budapesti helyet ír (Smartphone Hungary Kft., Erzsébet krt. 28.). Olvastam olyat is, hogy valaki a Speedshop-nál adta le a készülékét. Van ezekről a leadópontokról valami használható és hivatalos lista?

Előre is köszönöm.
Üdv

(#233) kcsa válasza 13rainiaC (#232) üzenetére


kcsa
veterán

(#234) 13rainiaC válasza kcsa (#233) üzenetére


13rainiaC
csendes tag

Pont ezt írtam, hogy használhatatlan. Pl. a VII kerületnél kidobja a címet, hogy Budapest VII. kerület 1101 Budapest, Baross tér 11/c ami már önmagában is ellentmondás, mert nem lehet 1101 irányítószáma a VII. kerületnek, de még hab a tortán, hogy a térképen meg bejelöli hozzá az ecseri úti postát. Nekem ebből sajnos nem egyértelmű, hogy hova is lehet vinni. És nem ez az egyetlen ami rosszul szerepel.

(#235) V.T. válasza V.T. (#230) üzenetére


V.T.
aktív tag

Heló!

Hogy jót is írjak róluk.
A második javítás nagyon jól és gyorsan sikerült.
Szerdán elvitte a futár és a következő hétfőn már hozta is vissza.
Megcsinálták a kijelző elforgatást végre tökéletesen működik.
Nem biztos hogy mindenkivel genyóznak, pedig én is paráztam tőle mivel rögtön küldtem vissza mikor megkaptam.

(#236) Xantomas


Xantomas
őstag

Nekem is lett ügyem a Telemax-szal. Ez már második körben egy cseppet homár gyanús.

Adott egy Nokia Lumia 820, 2 év 2 hónapos, lejárt gyári garanciával, de fizetett T-mobile -os biztosítással, töréskárra.
Grancia letelte elött megjárta a Váci úti Nokia szervízet, mert be volt égve az amoled kijelző alsó értesítési sávjánál, amit garanciában ki is cseréltek. Helyben vettem is rá új gyári hátlapot, amiben hibátlan belső ragasztások, illetve gyártósori, valamint QA azonosítók is bele vannak égetve.

Január közepén leejtettem a telefont, és berepedt a digitizer, de csak az sérült, a kijelzőnek semmi baja, hátlapnak semmi baja. Biztosító, telemax értesítve lett, azt mondták telefonos egyeztetéskor, hogy valószínűleg kijelző, és digitizer csere. Kijelzőt nem értettem, jeleztük, mert az nem sérült. 4500 ft javítási önrész, ami 10%. Ez eleve soknak tűnt, se sebaj.

TMX-et megjárta, visszajött a telefon, kínai, rossz minőségű utángyártott hátlappal, kínai rosszminőségű utángyártott digitizerrel, és pocsék képű kijelzővel. A munkalapon érintő panel, kijelző, és hátlap cserét tűntettek fel.
A honlapjukon, valamint telefonos kapcsolatfelvételkor a gyári jaítási útmutatóra, és alkatrészekre hivatkoztak.
Mivel a beépített alkatrészek se nem gyáriak, se nem gyári minőségűek, ugyanakkor ennek nem feleltek meg.

Az megint más tészta, hogy ezt a javítást, a biztosító fele számlázták ki, és így az anyagi károsult nem én, hanem a biztosító.

A telefont visszaküldtem, majd visszakaptam újra, azzal a munkalapi megjegyzéssel, hogy javítás nem történt. Ez valójában így van, egy szép panaszlevéllel a futár vitte is vissza, a képeket pedig küldöm a szervíznek.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#237) H.Istvan25 válasza Xantomas (#236) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Ez nem biztos, hogy a Telemax hibája. Könnyen lehet hogy a Microsoft gyárt rosszabb minőségű alkatrészeket mint ami eredetileg volt. Nem hiszem hogy ilyet meg merne a Telemax lépni hogy hamis alkatrészeket tesz be

Huawei Mate 9

(#238) Xantomas válasza H.Istvan25 (#237) üzenetére


Xantomas
őstag

A Microsoft már nem gyárt hozzá alkarészt. Nem feltételezem, hogy szándékosan tesznek bele utángyártott alkatrészt, próbálok jóhiszemű lenni, és azt feltételezni, hogy belefutottak egy szállítmány utángyártott alkatrészbe, és az ő minőségellenörzésükön csúszott át, hogy ezt nem vették észre.

Az más tészta, hogy a telefont gyártói szavatossága valószínüsíthetően lejárt, és már nincs teljes alkatrésztellátási lánca. Nem írom inkább le, hogy ilyenkor mi a menet.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#239) Xantomas válasza Xantomas (#238) üzenetére


Xantomas
őstag

Alkatrész hiányában cserélik a készüléket egy másikra. Igaz nincs egy árban és kategoriában a kettő, de csak erre van lehetőség, ha nem még heteket akarok vele szórakozni.

820 helyett egy 640 LTE

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#240) Gedeon31


Gedeon31
addikt

A TMX szervizzel igen sok sz@r javítást lehetett eddig olvasni,most sajnos bele futottam.Már nekem is van tapasztalatom . :(

Múlt hét kedden vitték el a telefonomat a TMX szerízbe ,mert púpos lett a bal oldalán az oldalsó keret ,majd el is tört. Szerettem volna ,ha háznál csinálják meg ,de nem lehet ,mert a Samsung spórolása miatt szinte csak bent javítanak.
Pénteken vissza jött a telefonom a keretet kicserélték ,de használhatatlan lett ,mert elcseszték a SIM kártya foglalatot. Péntek délután kétszer hívtam a Samsung 80-as számát amin elérhetők. Próbáljanak valamit tenni lehessen megint igényelni a szervizt. Megigérték szombaton valószínűleg ezt megtudom tenni működött is. Szerda volt a legkorábbi időpont. Kedden hívtak elnézést kérnek a kellemetlenségért ,de megint nem tudják háznál szerelni be kell vinni. Gondoltam marha jó mi lesz a következő amit elbasznak a telefonon majd.
Szerdán elvitték arról volt szó pénteken jelentkeznek hétfőn hozzák ,hát nem így történt. A Samsungot hívtam megint még nem látják kész lenne a telefon. Marha jó egy max 15 perces munkából lett másfél hét aztán még mindig várhatom mire visszajön majd megkapom.

(#241) dodopek


dodopek
addikt

Sziasztok!
TMXben van a telefonom, és a Samsung most írt egy emilt, hogy cserét kapok. Szerintetek már mehete, vagy vvárjam meg a TMX értesítést is?
Köszi a választ!

(#242) Doblós


Doblós
aktív tag

Sziasztok!

Ma kaptam sms-t,hogy mehetek a telefonomért,amiből elhagytam a sim tálcát.
Gondoltam,megnézem a képeket,erre ez a látvány fogadott

Konkrétan agyhúgykövet kaptam,mikor ezt megláttam.
Holnap hiszti,az tuti.
Még szerencse a szerencsétlenségben,hogy fólia van a kijelzőn

[ Szerkesztve ]

Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó

(#243) dugo_ válasza Doblós (#242) üzenetére


dugo_
veterán

Páran azt írták itt, hogy a szkennerük karcos. Majd jelezz vissza mi volt.

(#244) H.Istvan25 válasza Doblós (#242) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

A scanner karcos nem a telefon. Ne izgulj

Huawei Mate 9

(#245) Doblós válasza H.Istvan25 (#244) üzenetére


Doblós
aktív tag

Nagyon remélem,mert kitérek a hitemből,egyébként is,már várja az új gazdija,akinek egy makulátlan készüléket ígértem.

Meglátjuk,mi lesz,mert kellene vinnem a másik telómat is hozzájuk

stp1dh természetesen mindenképpen visszajelzek.

[ Szerkesztve ]

Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó

(#246) H.Istvan25 válasza Doblós (#245) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Nekem is igy nézett ki amikor felralták a képet. És egy makulátlan, karcmentes telot kaptam vissza :)

[ Szerkesztve ]

Huawei Mate 9

(#247) Doblós válasza H.Istvan25 (#246) üzenetére


Doblós
aktív tag

Remélem neked lesz igazad.Holnap mindenképpen posztolom,hogyan kaptam vissza

Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó

(#248) kcsa válasza Doblós (#242) üzenetére


kcsa
veterán

Hát ne kapj agyhúgykövet. Tele van a topik ehhez hasonló bejegyzésekkel, és a hozzájuk tartozó válasszal :)

(#249) Doblós válasza kcsa (#248) üzenetére


Doblós
aktív tag

Meglátjuk,hogyan kapom vissza.Egyébként ha esetleg valóban ilyen állapotban kerülne vissza hozzám,lehet valamit lépni az ügyben?

Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó

(#250) kcsa válasza Doblós (#249) üzenetére


kcsa
veterán

Majd ott és akkor ahol átveszed. De nem lesz olyan :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.