Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#551) bernadett79


bernadett79
tag

Sziasztok meg szetetném kérdezni hogy javit e itt valaki samsung s7 edge telefont megrepedt a üveg de a telefonon minden müködik

Gaál Bernadett

(#552) bernadett79


bernadett79
tag

Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy tud e valaki esetleg 1 Samsung Galaxy S7 Edge készüléket javítani vagy tud e olyan illetőt Nekem csak az üveg repedt meg a telefon tökéletesen működik minden rajta

Gaál Bernadett

(#553) bernadett79


bernadett79
tag

Érdeklődnék javitanak e samsung s7 edge telefont repedt a üvege de minden mükodik rajta

Gaál Bernadett

(#554) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Eddig sem arról volt híres ez a cég ,hogy mindenki a jó hírét keltette. De olyan idióták legyetek ,hogy a szervizbe elküldött telefont ,aksi csere miatt és úgy küldjétek vissza ,hogy az üvegfólia a hátlapon rajta van amit én tettem fel és arra rakjátok rá a ti fóliátokat. Rá van írva a munkalapra akkufedél és aksi csere. Remélem magatoknak is így csináljátok meg a telefonotokat valami baja van.

(#555) petyametyo válasza Gedeon31 (#554) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Ez nem semmi :C

(#556) H1N1


H1N1
aktív tag

A munkalap számát mikor küldik?

(#557) petyametyo válasza H1N1 (#556) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Ha postán adtad fel akkor se mikor . Régebben az ügyfélszolgálatnak ha bediktáltad az IME-i számot akkor ők megadták .

(#558) #04441088


#04441088
törölt tag

Sziasztok!
Végigolvastam az összes hozzászólást, nagyjából ugyanaz az itteni vélemény, mint google: TMX, első találat és vélemények. Ott is kb. 550 vélemény van, aminek a 10 %-a pozitív. Az összes többi arról szól, hogy nem javították a hibát, összabarmolták a telefont és a többi.

Hétfőn küldtem hozzájuk a Mate 10 Pro-mat. Amióta megkapták van IMEI-m és egy munkalap számom, a telefon állapota javítás alatt van. Kíváncsi vagyok meddig marad így, mit csinálnak vele és mikor, milyen állapotban kapom vissza.
Először megijedtem a csatolt képek miatt, mert csupa por és karc volt minden, de rájöttem, hogy a szkennerük karcok és dzsuvás, mert minden képen ugyanott fordulnak elő.

(#559) petyametyo válasza #04441088 (#558) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Szia!

Ird majd meg hogy mi volt :R

(#560) #04441088 válasza petyametyo (#559) üzenetére


#04441088
törölt tag

Na szóval a fejlemények:
Egy Mate 10 Pro telefont küldtem nekik, mert meghalt. Egyszer csak elszíneződött a kijelző, kikapcsolt, bekapcsolni se tudtam onnantól.
Dobtam nekik egy email-t az IMEI számmal a postai feladás után(amúgy az is full ingyen volt, mert a Huaweinek vannak szervizelésre kijelölt postapontjai) pár nappal, hogy mi a claim number, hogy nyomon tudjam követni mi történik éppen a telefonnal.
A telefon amikor beérkezett hozzájuk csináltak róla képet, illetve minden papírról, amit mellékeltem. Kicsit felbasztam magam, hogy miért ilyen koszos, karcos minden, mikor rohadtul nem ilyen állapotban küldtem be. Aztán rájöttem, hogy a szkennerük dzsuvás és karcos, mert minden képen ugyanott vannak a karcok, porszemek.
A telefon állapota Javítás alatt-ra váltott tök hamar. Viszont napokig nem változott semmi. 2-3 nap után írtam nekik, hogy érdeklődnék milyen hibát találtak, mennyi időt vesz szükségbe a javítás. Emailben amúgy tök hamar válaszolnak. Írták is, hogy a kijelző halott, a telefon funkciói halottak, ahogy maga a telefon is és a gyártó válaszára várnak a javítással kapcsolatban. Másnap írtam ismét, hogy ez mégis meddig fog tartani, válaszoltak, hogy a gyártó elfogadta a teljes készülékcserét, megrendelték tőlük, mert nekik nincs raktáron ez a készülék.
Pontosan 7. hó 22.-én adtam postára nekik a telefont, másnap már náluk volt. Most van 8. hó 1.-je, tegnap jött az email, hogy a rendelt készülék beérkezett, délután 2 körül postára adták.
Majd ha ma megérkezik beszámolok róla, hogy tényleg egy új készüléket kaptam e.
Szóval számomra eddig pozitív velük kapcsolatban minden.

(#561) #04441088 válasza #04441088 (#560) üzenetére


#04441088
törölt tag

Jött a posta.
Papírjaim benne voltak a csomagban és egy üres Huawei doboz, semmi más.
Azt mondja a Huawei ügyfélszolgalat, hogy a jegyzőkönyvon van csereutalvany, azt kell bevaltani a vásárlás helyen.
De akkor miért írta a szerviz, hogy küldtek az új készüléket?...

(#562) #04441088


#04441088
törölt tag

Na most jöttem ki Telekomtol és közben írt a szerviz is.
Azt írták, hogy végül csereutalvanyt kaptam.
Csak akkor miért szopattak be tegnap, hogy küldtek a készüléket? Meg miért volt egy üres Huawei doboz a csomagban?
A lényeg, hogy korrektek voltak, csak kicsit megijedtem.

(#563) petyametyo válasza #04441088 (#562) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Nem kell félni a Huawei ilyen szempontból szerintem a legkorrektebb . Nagyon köszönöm hogy leírtad! Végül is jól alakult :C

[ Szerkesztve ]

(#564) #04441088 válasza petyametyo (#563) üzenetére


#04441088
törölt tag

P30 Pro-t adott a szolgáltató nulla rafizetessel. :R

(#565) petyametyo válasza #04441088 (#564) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Super akkor minden rendben. Köszönöm az infót :R

(#567) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Sziasztok!

Telekomon keresztül leadtam garanciális javításra egy készüléket. Mivel nagyon vigyázok a dolgaimra, megkértem az ügyintézőt, hogy alaposan nézze meg és írja bele a jegyzőkönyvbe, hogy karc és sérülésmentes a készülék.
A mai nap vettem át a készüléket, három sarkán festék lepattogással, horzsolással. Azonnal elmentem a budaörsi ügyfél szolgálatra és panaszt tettem. Azt mondták, hogy megvizsgálják az ügyet, három munkanap türelmemet kérik.
A működését a sérülés ugyan nem befolyásolja, de érték csökkentő esztétikai hibáról van szó.
Szerintetek mi lesz a kimenetele az ügynek? Számíthatok valami jóra?

(#568) Tomikaa.


Tomikaa.
tag

Üdv. Nemrég lett egy Mediapad T5-öm. Arra figyeltem fel, hogy ha olyan dolgot csinálok füles nélkül, ami hangot ad ki, a lenti hangszórókból egy kis sercegésféleség (is) jön (akkor is, ha éppen le van némítva), de normál hangerőnél nem nagyon hallani, inkább alacsonyabbnál. Ha pl. leállítok egy YouTube videót, utána 1-2 másodpercig még serceg. A Huawei chates ügyfélszolgálatát megkérdeztem erről, azt írták, küldjem szervizbe. Úgyhogy postán feladtam a TMX-nek. Ma visszajött (csomagautomatára kértem és szimplán az adott postára címezték, de ez most mellékes), de még mindig sercegnek a hangszórók. Mit javasoltok? Küldjem vissza megint postán a TMX-nek? Esetleg vigyem be a FirstPhone-hoz? (Ők is hivatalos Huawei szervizpartnerek.) A hangszórót elvileg kicserélték, ha jól értem. Vagy ez a sercegés mégis normális jelenség a típusnál? Esetleg nem is a hangszórók hibásak, hanem valami más? Annyi pozitívumot azért megemlítenék, hogy külsőleg sértetlen.

UPDATE: egy Samsung tabletnél is van ilyen hiba és ott állítólag interferencia a processzorból, amihez kevés a hangszórócsere. Remek.

[ Szerkesztve ]

(#569) Tomikaa. válasza Tomikaa. (#568) üzenetére


Tomikaa.
tag

Ez az a samsungos hozzászólás. Kicsit jobban elovastam. Jól értelmezem, hogy a belső alkatrészeket át kéne tervezni a sercegés teljes megszűnéséhez? Mert akkor semmilyen szerviz nem tudja megcsinálni (hacsak nem tervezi át a gyártó) és meg kell békélni vele.

(#570) AndrisSM


AndrisSM
újonc

Közel 1 évvel ezelőtt írtam véleményt a TMXről, ami röviden arról szólt, hogy az alig 1 hónapot laptopomat szétkarcolták "javítás" alatt.
Ismét fel küldtem a laptopomat aminek mivel elromlott a billentyűzet és őszintén szólva most pozitívan tudom értékelni a szervizt.
Nem csak a billentyűzetet, hanem az egész burkolatot cserélték (touchpaddal együtt) és mindössze 2 hétig volt fent a laptop. (mivel alkatrészre kellett várni.

Annyi negatívumot tudnék hozzátenni, hogy mikor vissza küldték minden alkalommal elég koszos volt a kijelző ráadásul valami rá is ragadt. (de szerencsére vizes törlőkendővel könnyen lejött).

Szóval annak ellenére, hogy kb 1 évvel ezelőtt szétkarolták a gépet, ahhoz képest most egészen jól teljesítettek.

Gondoltam ha már régen megírtam a negatív véleményt akkor legyen egy kis pozitívum is.

(#571) Jabby


Jabby
őstag

Xiaomi (telefon) javítással vélemények?

(#572) qltsar válasza Jabby (#571) üzenetére


qltsar
addikt

A Xiaomikat elvileg a Wayteq szervizeli, nem a Telemax.

(#573) Jabby válasza qltsar (#572) üzenetére


Jabby
őstag

Lehet, hogy igazad van, nem találok hivatalos infót, hogy igazolja ezt a két hozzászólást:
1 2

(#574) qltsar válasza Jabby (#573) üzenetére


qltsar
addikt

Bár a hivatalos magyar oldalon, még a Wayteq van, de, ha kelzsoca ezt mondja, akkor biztos, hogy a Telemax szervizeli a hivatalos garis készülékeket.

(#575) RootRulez


RootRulez
félisten

Hááát olvastam én itt most hideget, meleget... Én a Honor 8-amat küldtem be, mert alkalmanként kikapcsolt, főleg hidegebb időben. Remélem viszonylag jól bántak vele és nem votl nagyon dobálva. :U

Online követtem a munkalapot. Már jön vissza a teló. Az aksi mellett kicserélték rajta többek között a fődarabot is. Ilyenkor esetleg a garancia újraindulhat/hosszabbodhat? Tekintve, hogy más IMEI szám, stb?

Köszi a választ!

═════════════════════════════════════════

(#576) GSPLR válasza RootRulez (#575) üzenetére


GSPLR
senior tag

Magyarország, így szeretlek. Ja, nem.

Huawei

(#577) pvt.peter


pvt.peter
őstag

Ha túl hosszúnak találod az írásomat, akkor lapozz a végére, a lényeg az utolsó mondatban található.

Nos, nekem is megvolt a tapasztalatom a TMX -el, ugyanis a kezembe került egy téglásított ASUS tablet, és a magyarországi ASUS hivatalos szervizpartnere pedig a TMX.

Már az elején keresgélés közben meglepett a dolog, hogy semmilyen telefonos elérhetősége nincs a TMX -nek, értsd semmilyen. Itt kapott is egy negatív pontot tőlem a cég.
Tehát marad az e-mail, amivel semmi baj sem lenne, ha időben válaszolnának is, és nem kellene többször kérni, hogy válaszoljanak.

Ebből kifolyólag a magyarországi ASUS ügyfélszolgálattól megkérdeztem, hogy van-e esetleg más partnerük a TMX -en kívül akihez lehetne vinni még ezt a készüléket szervizeltetni, ugyanis eléggé vegyesek a visszajelzések róluk (többnyire negatív).
Erre azt a választ kaptam, hogy sajnos nincs, ők is tudnak erről... "ez van".
Ennek ellenére tettem egy próbát, elküldtem nekik a készüléket (nem kellett volna :D).

Ennek a folyamata az, hogy egy űrlapot kitöltve, egy adott helyszínre lehet rendelni egy futárt akinek le kell adni a javításra szánt készüléket, ez meg is történt.
Amikor leadtam a készülékemet szervizeltetésre, akkor cserekészüléket nem kértem (az én esetemben nem is lehetett volna, ugyanis már nem volt garanciás a hibás készülék).
A leadás és az árajánlat beérkezése között eltelt kb. 2,5 hét. Ez azért elég hosszú idő, úgy hogy számomra ez is negatív pont.

A tablet alapjára tettek egy laza 44eFt -os ajánlatot, persze a többi díj nincs még ebben benne (szerelés, frissítés, visszaküldés stb.).
Nem tudom, hogy hogy jött ki nekik ez az összeg, de ebből kifolyólag rákerestem és Ali Expressen a full gyári alaplap kb. 12eFt -ba kerül szállítással együtt (végül ez lett a megoldás).
Úgy hogy ez is számomra negatív pont, hogy gyakorlatilag több mint 3,5x -es áron akarták rám verni a szükséges alkatrészt.
Végül nem kértem javítást, így a logisztikai és bevásárlási díjat (6500 Ft) kellett kifizetnem.

A visszaküldés még megér egy misét :D
Nagy nehezen méltóztattak válaszolni a levelemre, hogy mikorra várható a visszaszállítás amikor a további javítást nem kértem. A készülék persze nem érkezett meg az ígért időpontban :D
Amikor végre megjött a GLS futár, akkor úgy volt rögzítve, hogy nekem le kell adnom a rendszerben rögzített cserekészüléket, amit kaptam a hibás helyet ideiglenesen.
Természetesen nem kaptam cserekészüléket, így ment is vissza a csomag.
Utána pár nap várakozás történt, illetve e-mailezés, hogy mi csúszhatott félre.
A TMX a GLS -re mutogatott, a GLS pedig a TMX -re :D
A logisztikára is negatív pontot kell adnom, ugyanis nem ment zökkenőmentesen a vissza szállítás és nem gondolom, hogy csak a GLS volt a ludas ebben.

Ha kellene pozitívat is adnom, akkor ezekre adnék, de csak azért, hogy ne csak negatív legyen az egész :D
- a készülék épségben visszaért (olvastam nem egy olyan tapasztalatot is, ahol bizony sérüléssel adták vissza a készüléket...)
- relatíve "gyorsan" ment az e-mailezés a vége felé...

Összességében nem ajánlom a TMX -et.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#578) jeni válasza pvt.peter (#577) üzenetére


jeni
félisten

Egyet tudok javasolni neked:

SEMMILYEN elektronikus eszközt ne vegyél mert csak gondod van vele!

1.Az Asus tablet TÉGLÁSÍTOTT,nem is kell ezt magyarázni tovább.

Sem a gyártó sem a szerviz ezért nem FELELŐS!

Örülni kéne,hogy foglalkoztak önnel ez ügyben!

2. igenis van az ügyfélszolgálatnak telefon elérhetőség,de azzal nem számolsz,hogy megnövekedett a forgalom és így is maximálisan állnak hozzá.Az ügyfélszolgálaton többségében is kevesebben vannak most. A magyar Microsoft-nál meg egyáltalán nincs magyarul ügyfél fogadás! Tudom hol az itthoni képviseletük,magyar elérhetőség telefon
szám van megadva! Akkor most miért kell nekem ott angolul beszélnem azon?
Korlátozva vannak a járvány miatt a fogadási lehetőség mindenütt!
A McDonald's étterembe be se MEHETSZ! Zárva van az utcáról betérő, enni akaró emberek elől!
Ma kint várakoznak türelmesen akár a patika,akár az orvosi rendelők, akár az OTP előtt,nem úgy van,hogy bemegy 5 vagy 10 ügyfél és egy helyre leülnek,várakoznak.

Majd ha elmúlt a járvány veszély ,majd ha elmúlt a kijárási korlátozás akkor minden visszatér a korábbi megszokott normális helyzetbe.

3. Nem a márkaszerviz felelőssége,hogy megnövekedett a szállítási idő vallum,ez okból később is szállítanak,az átlagnál jóval HOSSZABB IDŐ-vel jár ,viszik el az A pontból a B pontig! Ezzel,hogy később érkeznek be a javításra beadott hibás gépek amik lehetnek garanciális és garancia időn kívüli javítások,ide értve akár a garanciából megvont fizetőseket is. Minden cégnél korlátozva vannak a dolgozok létszáma. Itt is.Betegségek,szabadságolások,leépítések (több cégénél a teljes dolgozói gárdát elküldték ,vagy teljesen leálltak kényszer szabadságolások,stb...

4. Semelyik szerviz nem vásárol ebayról, alliexpresszról meg kitudja milyen webportálról!

Arról nem is szólva ahonnan kinézted a cuccokat a jelentős részük után gyártót vagy szétszedett ,hibás, bontott alkatrészek!
Minden szerviz a szerződött, a gyártó saját raktárától rendeli és kapja meg az általuk megadott árakon és ez nem Ft-ba hanem Euróban vagy Dollárban történik meg az elszámolás. Most nagyon rossz a Ft állása! A szerviznek legyen az bármelyik is ,nincs ráhatása, beleszólása az alkatrész árakra!
Az alkatrész árakat nem az adott szerviz állapítja meg!
5. Az,hogy nem kérted a javítást ez a szerviznek pénzbe kerül,ingyen senki sem dolgozik,mindenütt vannak költségek.
Ezt hogy gondoltad,hogy nincs bevizsgálási díj,hiszen egy téglásított,fizetős javításra adtál le megbízást?
Nem garanciális terméket adtál le vagy adtál fel a szerviz felé!

A történtek után csak egyet írhatók,SEMELYIK pontban az általad leírtak nem felelnek meg a valóságnak! Több pontban elszínezted a történetet. Lehet,hogy most haragszol,feldúlt vagy de ennek semmilyen formában semmi köze nincs a TMX-hez.

Mindezek után csak itt USER gond és felelősség van!

Vannak elégedett és ez jóval többségében nagyobb mint 99%-ban vannak és lesznek továbbra is.

Az a 1% amibe bele estél sajnos ilyen jelenség a világon mindenütt vannak!

Ezt az elégedettségi mutatót mindenhol megpróbálják 99,9%-ra feltornászni a maradéktalanul az elégedett vevők, a vásárálok,és az ügyfelek érdekeit figyelembe véve.

Nagyon jó lenne az a 100% de ez sosem lesz mert az a 1 % amiben benne van, az ön nem megfelelő probléma kezelőségéből,nem megfelelő hozzá állásól adódik,adódott!

Elnézésed kérem ha valamely pontban megbántottam volna az érzéseidet! :R

(#579) GSPLR válasza pvt.peter (#577) üzenetére


GSPLR
senior tag

:) most akkor felteszem a kezem, kérdezz nyugodtan de privátban, TMX jelen.

Hozzáteszem hogy az összes pontodba bele tudok kötni.

Huawei

(#580) pvt.peter válasza jeni (#578) üzenetére


pvt.peter
őstag

Köszönöm a választ.

1. Nem egy téglásított eszközt tudtam már visszahozni, de ennél nem sikerült.
Természetesen ez nem a gyártó hibája és / vagy felelőssége, ilyet nem is mondtam.
Elnézést, hogy éltem azzal a feltételezéssel, hogy esetleg a TMX tud segíteni ebben a helyzetben elfogadható áron. Köszönöm, hogy foglalkoztak vele.

2. Értem, hol találom a publikus telefonos elérhetőséget (hisz akkor ez pont megfelelő lenne a személyes ügyintézés helyett) ?
Felütötte a koronavírus a fejét, és akkor hirtelen lekerült a telefonszám mindenhonnét? Rendben, legyen így, bár sehol nem találtam még csak cachelt formában sem telefonszámot.
A Microsoft -ot elég erős dolog felhozni példaként szerintem, illetve a személyes ügyfél fogadással nem pedáloztam. Mellesleg ha jól tudom, akkor személyesen nincs is ügyfélfogadás a TMX -nél, legalábbis nekem ezt mondta az ASUS ügyfélszolgálat, amely a TMX -et szerződteti (illetve ők sem tudtak mondani nekem telefonos elérhetőséget).
És nem utolsó sorban egy szóval sem említettem, hogy személyesen akarok ügyet intézni.
Ne keverjük össze a szezont a fazonnal.

3. Értem, de ne fogjunk mindent a szállítási időre. Szinte napi szinten volt / van tapasztalatom a GLS -el, illetve más futárcégekkel, olyan drasztikus visszaesést nem tapasztaltam amiről ön is beszélt. Persze itt is könnyen belelehet keverni a jelenlegi koronavírusos helyzetet, ami valamilyen szinten biztos, hogy jogos is.

4. Igaza van önnek. Nincs meg a minimum feltétel, hogy összehasonlíthassam a TMX -et és egy elégedettségben >93% -ot elérő online árust, szemben a TMX rátájával. Elnézést.
Mellesleg ne legyen kétsége, ezek az alkatrészek már nagy eséllyel mind után gyártottak egy több, mint 5-6 éves eszköz esetében, ami már évek óta kifutott termék.
Elismerem, hogy a különféle gyártók, beszerzők árréseit nem kalkuláltam bele, és hogy ez hatással van a kialakult alkatrész árra.
Igen, rossz a forint állása, mint mindig, és én sem közvetlenül forintban fizetek Aliexpress -en.
Forint -> majd középárfolyamon átváltás euróra -> ami még átváltásra kerül dollárra, ha jól raktam össze. Kisebb vagyont mernék arra rakni, hogy a TMX által beszerelt alkatrészeken is "Made in China" szerepel. Persze ettől még minőségben létezhet eltérés.

5. Ezt írtam: "Végül nem kértem javítást, így a logisztikai és bevásárlási díjat (6500 Ft) kellett kifizetnem."
Ön pedig ezt: "Ezt hogy gondoltad,hogy nincs bevizsgálási díj,hiszen egy téglásított,fizetős javításra adtál le megbízást?"
Úgy gondolom, hogy nem írtam olyat, amiben kifogásoltam volna a fentebb említett díjat.
Javítson ki, ha tévednék. Tudatában vagyok annak is, hogy nem garanciális terméket adtam le, hisz ezt le is írtam a hozzászólásom elején.

Ha már az elégedettségnél tartunk, akkor hol találom az ön által említett 99% -os elégedettséget bizonyító bármilyen tartalmat? Mert ha beírom Google -ba, hogy Telemax, akkor:
- Facebook: 34% (66 vélemény alapján)
- Google Maps: 54% (639 vélemény alapján)

Természetesen a végére minden hiba az USER hiba.

@GSPLR: úgy tűnik, hogy se a kezdő hozzászólásomban, se az erre kapott válaszban nincs meg akkor a teljes igazság :)

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#581) Mike0088


Mike0088
csendes tag

Sziasztok!

Egy Sony XZ telefonnal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Ma teljesen elszállt a hang rajta, fülessel se működik. A zenelejátszó össze-vissza váltogat a számok között, de lejátszani nem hajlandó semmit, és a videokat se játsza le rendesen. A kamera felvevő funkcióba nem működik. Telefonàlni nem tudok mert rövid időn belül lefagy vagy újraindul. Más szóval bármi ami hanggal vagy mikrofonnal kapcsolatos az nem működik. Telefon újraindìtás, sony companion hiba javìtás-hard reset megtörtént. Változás semmi. Behalt rajta valami hardver? Előre is köszönöm!

(#582) abw6291


abw6291
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Xiaomi telefon, aminek egyértelműen a töltője hibásodott meg (rövid cserebere után hamar kiderült) de a WayteQ és a TMX csere vagy javítás helyett egymásra és rám mutogat, mondván adjam be a telefont is hozzájuk, amit nem tudok annyi időre nélkülözni (csak a töltőn 2 hétig ültek). Szerintetek ez mennyire szokásos eljárás?

(#583) erdeidaniii


erdeidaniii
csendes tag

Haly!
Szerencsére kevés meghibásodási aránnyal rendelkezem elektronikai cuccokban, és megvolt az első TMX garanciális szervizelés tapasztalatom egy Xiaomi Redmi Note 8T-vel.
Az elsődleges mikrofon elszállt egy ideje, így csak kihangosítva lehetett telefonálni, viszont most teljesen meghalt, ezzel az indokkal lett beküldve.
Nos, a sok negatív tapasztalat alapján, kissé "félve" küldtem be, főleg hogy inkább személyesen küldtem volna, ha lett volna rá lehetőség (csak a bolton keresztül, de úgy + 1-2 hét általában), de minden hibátlanul, szinte fénysebességgel történt. Lehet én nyertem meg a lottót, vagy passz, de: dec 8-án kértem moilfutárt, 10-én jött a futár (MPL) érte, másnap "beérkezett" státuszban, és még aznap javították, teljes fő + alsó alaplap/panel csere, majd egyből következő napon (szombati munkanap) hozta is a futár.
A készüléken semmilyen sérülés, összességében ledöbbentett, hogy milyen lazán ment az egész.

(#584) MuldR


MuldR
tag

Ez egy utolsó tróger csürhe!
Samsung tabletet 2x "javították" mindkétszer ugyanazzal a hibával visszaadták.
Harmadszor diagnosztizálták, hogy a készülék jó.
Negyedszer amikor már a samsung különmegbízással adta le a készüléket, közölték, hogy nem rendeltetés szerű használat miatt fizikailag sérült benne az az alkatrész amit ők kétszer kicseréltek és gariban nem, csak pénzért javítják.... úgy hogy előtte 2x gariban sem tudták megcsinálni, sőt, papírt adtak róla, hogy jó.

Amikor már nem tudták a samsung felé takargatni a trehányságukat valószínűleg szándékosan tönkretették. A készülék makulátlan állapotú tipp topp volt!

Senki ne vegyen Samsung telefont/tabletet, mert egyszerűen nincs rá garancia. első hiba után kuka vagy pereskedés! Szánalmas tolvaj banda!

(#585) patrik321


patrik321
csendes tag

Sziasztok! Vásároltam telekomnál egy Honor 20 típusú telefont, a készülék nincs 1 éves, elkezdett borzasztó mód melegedni és naponta minimum 3x kellett tölteni. Nem késlekedtem a szervízbe adással, a telekom elküldte a telefont, 2 hét múlva kézhez kaptam, hogy mechanikai behatás érte a Honort, elhajlott, az egyik fő elem nem tudja ellátni így a feladatát és ezért nem tudják vállalni garanciába a javítást. A telefon a kamera felől nézve szinte vízszintes, a bekapcsológomb felőli részen viszont ténylegesen ott van a behajlás, viszont a telefon ezen a részen melegedett a legjobban, simán el tudom képzelni, hogy a túlmelegedések miatt hajolt ott meg, az biztos, hogy én soha nem ültem rá vagy ejtettem el. Ilyen esetben mit tudok tenni? Hogyan tudom bizonyítani azt, hogy nem én hajlítottam el a telefont? Abban sem vagyok biztos, hogy leadáskor meg volt hajolva, nyílván ezt már nem tudom felróni nekik mivel a leadás előtt nem fényképeztem le a telefont.

(#586) 4Grider válasza patrik321 (#585) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kérd ki tőlük az átvételkor készült fényképeket, amik bizonyítják, hogy akkor már el volt hajolva. Ha nincs ilyen, akkor nem tudják bizonyítani, hogy az átvételt megelőzően történt a fizikai behatás.

(#587) patrik321 válasza 4Grider (#586) üzenetére


patrik321
csendes tag

Mellékeltek hozzá fényképet is.

(#588) szalai112


szalai112
senior tag

Sziasztok
Kaptam telemaxtol csereutalványt, gondolom nem vertek át
Telekom cserélte a készüléket.

(#589) petyametyo válasza szalai112 (#588) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Szia!

Milyen készülékre kaptad ?Mi volt a probléma vele ? :R

[ Szerkesztve ]

(#590) szalai112 válasza petyametyo (#589) üzenetére


szalai112
senior tag

Szia
Rendszerhiba

(#591) petyametyo válasza szalai112 (#590) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Milyen telefon volt ?

(#592) szalai112 válasza petyametyo (#591) üzenetére


szalai112
senior tag

Okos óra

(#593) petyametyo válasza szalai112 (#592) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Köszönöm :R

(#594) coolrob


coolrob
aktív tag

Sziasztok!

Gondoltam írok, mivel a sok negatív tapasztalat olvasása után, kifejezetten pozitív volt véleményem van a TMX szervízzel kapcsolatban.
Egy Lenovo Legion 5 laptopom van, amelyen a kijelző elkezdett egy részen pixelesedni. Főleg egyszínű háttér esetén látszódott, napi használat közben kevésbé.

Bejelentettem a dolgot, és hamarosan küldték is a futárt. Két hétig náluk volt (gondolom kijelzőt kellett rendelni bele), de most megkaptam és minden hibátlan, cserélték a kijelzőt. Sehol egy karc (eléggé vigyázok a cuccaimra), sehol semmi probléma.

Remélem legközelebb is ilyen simán megy.

A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.

(#595) vivi.szivi válasza GSPLR (#579) üzenetére


vivi.szivi
csendes tag

(deleted)

[ Szerkesztve ]

(#596) Joe Swanson


Joe Swanson
senior tag

Sziasztok! Valakinek sikerult mar szamla nelkul a telemaxnal laptopot javittatni? Egy huawei Matebook d15 rol lenne szo ami szeriaszam alapjan garis.

(#597) MAGUS7


MAGUS7
tag

Sziasztok az normális hogy a kapott munkalapszámon semmilyen adat nem elérhető ?

iPhone4>Lumia 920>Lumia 930>Note7>S7Edge>HTC U11

(#598) Arolotifar válasza MAGUS7 (#597) üzenetére


Arolotifar
őstag

Telemaxnál? Sajnos az... De a helyedben rákérdeznék.

"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."

(#599) Viktor0610 válasza MAGUS7 (#597) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Én sokat ellenőriztem korábban, nem volt gond vele.
https://telemaxgsm.com/ <- Itt próbálod, jobb oldalon, IMEI- és munkalapszámmal?

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#600) MAGUS7 válasza Viktor0610 (#599) üzenetére


MAGUS7
tag

Ide írtam be az adatokat,de nincs találat,pedig elvileg kellene lennie fotóknak arról hogy milyen állapotban érkezett meg,a mobilfutár nyomkövetés az jelzi hogy már kész van,fel van sorolva hogy mi lett cserélve,többnyire cikkszámokkal,igazából csak attól tartok nehogy törve érkezzen vissza,sajnos nagyon sok a rémtörténet :(

iPhone4>Lumia 920>Lumia 930>Note7>S7Edge>HTC U11

(#601) pvt.peter válasza Joe Swanson (#596) üzenetére


pvt.peter
őstag

Nekem sikerült, de elég nagy macera volt.
Nekem is csak azért, mert méltányosságból befogadta Lenovo, mert pont a gari lejárat előtt bővítettem a garanciát a laptop.hu -n keresztül, nem volt egyszerű menet és nem is rajtam múlt.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#602) pvt.peter válasza coolrob (#594) üzenetére


pvt.peter
őstag

A leírt sztoriddal egyezik meg az enyém is, szintén Legion 5, szintén pixelhiba, kb. 2 hétig volt bent és visszakaptam bármiféle karc nélkül (bár én személyesen vittem be / hoztam el).
Ugyanolyan típusú kijelző került bele.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#603) HorváthCsabi


HorváthCsabi
friss újonc

Sziasztok.

Egy őszinte választ szeretnék. Mert amiket itt olvastam az eléggé elszomorító. A héten jön a futár és viszi el az Iphone 12 Pro-mat javításra. Mire kell ezzel kapcsolatosan számítani vagy megbízható e a cég?

A válaszokat előre is köszönöm

(#604) pvt.peter válasza HorváthCsabi (#603) üzenetére


pvt.peter
őstag

Van mindenféle vélemény, nálam rendben volt minden.
Az hogy nálad éppen hogy alakulnak majd a dolgok az majd akkor derül ki amikor visszakapod a készülékedet.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#605) HorváthCsabi válasza pvt.peter (#604) üzenetére


HorváthCsabi
friss újonc

Mert elég sok negatív dolgot olvastam rólunk. A héten elviszik a készüléket és meglátom. Azért előtte fotózzam le hogy milyen állapotban adtam át nekik? Vagy személyesen is meglehet őket találni? Mert a telefon a felejtős

(#606) pvt.peter válasza HorváthCsabi (#605) üzenetére


pvt.peter
őstag

Fotózd, videózd körbe a készüléket mielőtt átveszi a futár.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#607) balintka


balintka
addikt

Galaxy S8-at javít még a TMX? Egy aksicserében gondolkodunk. Ez mennyibe jönne náluk, tudja valaki?

(#608) qltsar válasza balintka (#607) üzenetére


qltsar
addikt

Nézd meg, hogy be tudod e számítani új Samsung telefon vásárlása esetén. Ha igen, akkor az azt jelenti, hogy TMX bevizsgálja, és elég sanszos, hogy van hozzá alkatrészük.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.