- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Hold - SW Heritage - Auto üzemmód
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
Lassan működik a folyamat, de úgy az egész. Az ügyfélszolgálat és a szerviz is.
Emellett például kijelző meghibásodásnál hiába küldesz képeket, vagy akár videót a problémáról, az általában nem elég. Nálam például vízszintesen, pár milliméterenként fekete csíkok jelentek meg a kijelzőn. Végig az egészen.
Bevett szokás, hogy videó beszélgetést kezdeményeznek és meghatározott távolságról kell mutogatni a TV -t a szoftverben lévő tesztábrákkal.
Ami egyébként nem rossz, csak éppen olyan ábrák vannak, aminél egy csomó meghibásodás egyáltalán nem látszik. Főleg, ha "x" méterről kell videózni, mert ezt is kérni fogják.
Ezen ponton pedig még nem jutottál el a szervizig, csak a Samsung -gal kommunikálsz.
Ha keresgélsz a Samsung topikban, akkor találkozol pár érdekes sztorival. Kicsit olyan, mintha az ügyfélszolgálat feladata elsősorban az lenne, hogy kibújjanak a garanciális javítás alól.
Nekem egyébként különösebb gondom nem volt velük azon kívül, hogy hetekig, majdnem hogy 1 hónapig tartott az egész sztori javítási idő nélkül. Mert amúgy nálam nem volt alkatrész a TV -hez. Elfogadtam azt is, hogy elég szigorú a policy.
Ugyanakkor sokan elég nagy küzdelmek árán tudták javíttatni a készüléket. Ezért alakult ki több topikban is az a vélemény, hogy a Samsung -nál a garanciális támogatás nem túl jó.
LG -hez is volt szerencsém a múlt hónapban. Ott bejelentettem a hibát, pár nap múlva hívott a szerviz és megrendelték a kijelzőt. Majd kijöttek és kicserélték. Nem kellett napokig várni, bizonygatni a problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- HP notebook topic
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- iPhone topik
- BestBuy topik
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest