Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    addikt

    válasz Treff #32196 üzenetére

    Lassan működik a folyamat, de úgy az egész. Az ügyfélszolgálat és a szerviz is.

    Emellett például kijelző meghibásodásnál hiába küldesz képeket, vagy akár videót a problémáról, az általában nem elég. Nálam például vízszintesen, pár milliméterenként fekete csíkok jelentek meg a kijelzőn. Végig az egészen.

    Bevett szokás, hogy videó beszélgetést kezdeményeznek és meghatározott távolságról kell mutogatni a TV -t a szoftverben lévő tesztábrákkal.

    Ami egyébként nem rossz, csak éppen olyan ábrák vannak, aminél egy csomó meghibásodás egyáltalán nem látszik. Főleg, ha "x" méterről kell videózni, mert ezt is kérni fogják.

    Ezen ponton pedig még nem jutottál el a szervizig, csak a Samsung -gal kommunikálsz.

    Ha keresgélsz a Samsung topikban, akkor találkozol pár érdekes sztorival. Kicsit olyan, mintha az ügyfélszolgálat feladata elsősorban az lenne, hogy kibújjanak a garanciális javítás alól.

    Nekem egyébként különösebb gondom nem volt velük azon kívül, hogy hetekig, majdnem hogy 1 hónapig tartott az egész sztori javítási idő nélkül. Mert amúgy nálam nem volt alkatrész a TV -hez. Elfogadtam azt is, hogy elég szigorú a policy.

    Ugyanakkor sokan elég nagy küzdelmek árán tudták javíttatni a készüléket. Ezért alakult ki több topikban is az a vélemény, hogy a Samsung -nál a garanciális támogatás nem túl jó.

    LG -hez is volt szerencsém a múlt hónapban. Ott bejelentettem a hibát, pár nap múlva hívott a szerviz és megrendelték a kijelzőt. Majd kijöttek és kicserélték. Nem kellett napokig várni, bizonygatni a problémát.

Új hozzászólás Aktív témák