Hirdetés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- droidic: Gmail + MI: na, mi van bekapcsolva?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- potyautas: Levél gyermekemnek
- localhost: Hatvan időegység. [Update 65]
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
"Tudtommal az első évben az eladóhoz is viheted, hogy szerviz. Utána már közvetlenül a szervizzel kell tárgyalni."
Rosszul tudod.
Tartós fogyasztási cikket annak teljes jótállási időtartama alatt viheted a forgalmazóhoz (az "eladó"), amennyiben úgy tartod jónak.
A fogyasztói szerződést vele kötöd (amikor megvásárolod a terméket), vele állsz jogviszonyban, a törvény által garantált garanciális jogaidat neki kell biztosítania.
(Ha számodra kényelmesebb közvetlenül a szervizhez fordulni, azt is megteheted, de erre egyetlen forgalmazó sem kötelezhet téged, amíg a megvásárolt termékre érvényes jótállás él.)
Ezen kívül törvény írja elő, hogy a "rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani."
A legtöbb televízió ebbe a kategóriába tartozik. Tehát még csak vinni sem kell sehová, hanem megvárni, amíg a szerviz képviselői megérkeznek, és a helyszínen javítják, vagy (saját költségükre) elszállítják, majd visszahozzák a javított példányt.
A termék hibájára vonatkozó bejelentést pedig - szintén - akár a forgalmazónál, akár a szerviznél megteheted.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Fotók, videók mobillal
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Windows 10
- Gitáros topic
- Kutya topik
- Számos VGA kihalhat a memóriapánik miatt
- iPhone topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- LG 55QNED86T3A / QNED / 55" - 139 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- SAMSUNG (QE65QN800b) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE50LS03D FRAME) 127CM Q-LED SMART PRÉMIUM ART TV ! uj modell AKCIÓ
- SAMSUNG (QE75Q800T) 190CM 8K SMART PRÉMIUM LED TV ! AKCIÓ
- LG 55" 4K UHD AI Smart tv GARANCIÁVAL
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3959, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3359
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3971, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3431, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Vhiktor
