- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
Aktív témák
-
baloghzoli
csendes tag
PimpMyMountainBike pályázat!
Ezúttal egy montit fognak felturbózni, még lehet nevezni a pályázatra..infó...itt -
Bikerman
aktív tag
Szvsz Nagy bringás topic!
-
-NoVa-
addikt
És persze sokadszor is veszed az olcsó felniket gagyi fékpofákkal. Érdekes módon 3 évig mentem egy olyan felnivel, ami lehúzott 1 versenyszezont előtte, aztán eladtam azt a bringát, máig egyben van, lassan megérik a cserére. Úgy 40k kilométer van benne, nagyrészt városban. A mostani fékpofáimat még tavaly dobtam fel, olyan 70%-osak. Kaptak vizet, sarat bőven, de eleve keményebb keverékű, arra való. Talán nem a kategória legalja alapján kéne véleményt alkotnod dolgokról. Megveszed a szarokat olcsón, aztán szidod, mert szar. (lásd Shimano fogaskoszorúk pl)
-
Sunzi
aktív tag
Na, ja, 3000-nél nincs többre nagyon idő...
De, ezekkel a problémákkal akkor küszködtem utoljára, amikor tesco kaliberű fékem volt... Azóta meg csak a kopás miatt kell néha utánállítani.
De, ezekkel meg úgy vagyok, hogy akinek nincs x havonta 15 perce egy esetleges fékbeállításra, annak mindegy...
[Szerkesztve] -
Sunzi
aktív tag
Igen, de a jót komolyan gondolták. Vagy, van tapasztalatod konkrét jó V fékkel?
Egy Avid SD-5 öt nyúzok egy ideje, az általad említett problémák nélkül. -
CuKoR
senior tag
a v fék meg nem dörzsölődik soha... amit egy tárcsafékről nem igazán lehet elmondani.... egyszerűen szar mikor 40 es tempónál cincog az egész bringa!
-
Fisha
őstag
Sziasztok!
Eleg szutyok fek van a bringamon (meg csak nem is V, hanem az a regi duplabowdenes), ezert szeretnem lecserelni. Ahogy lattam eddig mindenkit lebeszeltetek a tarcsafekrol, szeretnem, ha velem is ez tortenne.
Szoval ebben mi az atveres?
Shimano Alivio/Deore (BR-M475) 8 990,- Ft
Mi kell meg e melle, hogy mukodjon a cucc? Vagy abszolut nem erdemes bowdenes tarcsfekben gondolkodni? Miert?
No meg lenne meg egy kerdesem: lehet-e problemam a fekkarral a fek csere utan? Nekem most egy diacomp 7-es van. Ugye nem merul fol inkompatibiltas ezeknel?
Koszi,
Fisha -
e-biza
őstag
válasz
PSYCHO(EE) #166 üzenetére
a Kelly's Hayes Sole Hydraulic Disc-et használ, nevéből itélve nem bowdenes, viszont a hayesbrake.com oldalon nem találtam meg a Sole családot.
Köszi a shimano-s infot is.
[Szerkesztve] -
PSYCHO(EE)
tag
Tárcsafék: sajna ha valakinek nincs elegendő pénze tárcsafékre akkor maradjon a v-féknél, mert amikor vásároltam a cajgámat erősen lebeszéltek a bowdenes tárcsáról (kivéve AVID vagy shimano deore-tól felefele de árban iszonyat magas).
Ennek ellenére tárcsafékest vettem (magura julie).
[Szerkesztve] -
e-biza
őstag
tudom nem ez a megfelelö topic, de egy Deore miben is jobb egy Aliviánál? Ha jol láttam szélesebb a választék, minöségbeli különbség is van közöttük?
-
lapa
veterán
pedig nem rossz az. régi időkben egyik-másik prof is úgy nyomta, hogy felnyomta 4 bar fölé a jó kis rock shox mag21 telókat, hogy csak a legdurvább ütéseket egye meg. mondjuk azoknak a telóknak eleve volt beépített ''ingadozója'', ami már kis nyomásra is bemozgott...
ja, tárcsafékhez annyit, hogy ugyan még nem nagyon próbáltam őket, de egy jó pofa-felni párosítás meg korekt beállítás nemcsak a v-féknél, hanem a jó öreg cantilevernél is csodákra képes. a cantilevernél alapszabály pl., hogy a két fékkart összekötő bowden 90 fokos szöget zárjon a csatlakozási pontja és a konzol középpontja közé húzott egyenessel.
[Szerkesztve] -
BandiT
őstag
Hi,
vagy Hugo Bike, Kálvin tér. Nekik szoktak lenni, crux is, asszem tavalyi is...
Amúgy lockout érdekes dolog, eddig nem éreztem hiányát a telómon, felfelé sem zavart hogy nincsen, még kiállva sem...Pedig a Manitou Skareb-em nyáron eléggé puha, nagyon jól dolgozik de mégsem volt vele gondom felfelé. Próbáltam már lockoutosat is, de ki melyikhez szokik hozzá szerintem! -
Nézzük akkor össze őket.
Az RST-s telóval rendelkező gépeket én egyből kilőném. Mert csak.
A lockouttal kapcsolatban megoszlanak a vélemények. Én a magam számára fontosnak tartom, felfelé sokszor megyek kiállva.
A Kellys Deore váltós, míg a merida alivios. Ha az egyik LX-es, a másik Deore-s lenne, akkor nem tartanám fontosnak a különbséget, de a Deore-tól felfelé már valóban jó minőségű váltást kapsz - egy jól beállított Deore a súlytól eltekintve szinte képes lépést tartani az LX, XT szériával, az Aliviora ez nem igaz.
Fékek. Egyrészt a tárcsafék sokkal sérülékenyebb, buksz egy kisebbet, kap egy pofont a tárcsa, és máris beleér, nyikorog, satöbbi. Másrészt az Alivio tárcsa nem erős. Én amellett volnék, hogy használj V-féket, nem tudom, hogy fog a gyári tektro, de ha nem oké, olcsópénzért vehetsz rá kicsit minőségibbet. Egy SRAM 7.0 például brutális erős, ellenben olcsó.
Egyéb kiegészítőkben majd mindenhol nyer a Kellys.
Javaslom, ebben az árkategóriában ne gondolkozz tárcsában, nem éri meg. -
e-biza
őstag
Volkovy, Te is már a Kelly Magnusra szavazol?
emvy ennyire otthon van a témában?
A tárcsafék szükséges egy magamfajtának? Itt olvastam hogy nagy súlynál meg nagy esözések közepette jobb a tárcsafék, viszont karbantartani meg nehezebb. -
e-biza
őstag
Teleszkópnál a Lockout-al érdemes foglakozni?
Én csak arra használnám a biciklit hogy felmegyek a hegyekbe és lejövök az erdöben akkor ne kelljen izgulni hogy mikor esik szét a bicikli alattam (105kg körül mozgok ruhában).
A tárcsaféket is ezért gondoltam fontosnak, mert ugye a Kelly Magnus V-Fék-es. Bár lehet az sem rossz.
Tehát itt egy pont a Merida Matts Sport 300 Disc mellett.
emvy a Kelly Magnus-ra szavazott.
Ugy tünik 3an egyetértetek a Kelly's SalamanderDSC-t felejtsem el az RST Gila teleszkoppal. -
e-biza
őstag
válasz
PH! kedvence #149 üzenetére
Az a bajom hogy olyan 130-140 körül vennék biciklit s az alábbiakat találtam:
Kelly's Magnus - nincs tárcsafék, Suntour XCP-75 100mm -es teleszkop
Kelly's SalamanderDSC - tárcsafék (Hayes Sole), a teleszkóp RST Gila Plus SL
Merida Matts Sport 300 Disc - tárcsafékes (shimano), Suntour XC-65 75mm-es teleszkopok.
Szinre a SalamanderDSC tetszik, viszont a Deore (Magnus-t szerelik ezzel) ahogy elnéztem a shimano oldalán, jobb mint az Alivio mint amivel szerelik a Salamander-t és a Meridát.
Tudom a tökéletes 160e ftért a Kelly Madman lenne, de ez a 140e ft is a vége. Sajnos az összesben van ami jo és van ami rossz. Nehéz a döntés, ezért érdeklődöm. -
e-biza
őstag
kicsit felhozom ezt a topicot. a Hayes Sole tárcsafékek milyenek? A Kelly's biciklikre ilyet szerelnek, érdekelne hogy megéri-e vagy jobb egy Shimano tárcsafék (alivio ha van ha nincs akkor Deore).
Az RST teleszkopok mennyivel rosszabbak mint a Suntour félék? Itt olvastam hogy egy RST eltörött. -
Damage
senior tag
válasz
TexT-BoY #144 üzenetére
Inkább te mondjál árat, mert ha én mondom, hogy mi az ami (szerintem) megéri az árát, az nem fog neked tetszeni (anyagilag). Marzocchi Bomber Dirt Jumper III. Tudom, hogy egy kicsit elfogult vagyok, de az RST, Suntour és hasonló (relatív) olcsó társai nálam és közvetlen környezetemben sűrűn törtek. Ez a villa 90k és kifejezetten ugrálásra van. Ez az egyik legolcsóbb marzocchi ugrálós villa. Persze vehetnél Z1 DropOff-ot is, csak az már majdnem a duplája (és még mindig nem dupla vállas telóról beszélünk)
-
Damage
senior tag
Engem jobban megfogott a következő oldalon lévő reklám. Kona Stinky. nagyon jó gép és szerintem nagyon jó ára van, bár az első villa útja rövid és az első váltó kellene a fenének, helyette inkább egy láncterelő.
A címlapon lévő Magellan Vega-ról ne is beszéljek.....hát igen, ez a jó gép, csak az a ''csúnya'' Rock Shox ne lenne rajta! -
Damage
senior tag
válasz
CounterBoci #130 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ahhoz olyan villa kell és olyan váz, amin van tárcsafék konzol? A másik: egy jó tárcsafék majdnem annyi, mint a bringád ára. És persze első és hátsó agy csere, ugyanis a régi nem jó hozá. Ez még + pár 10 ezer Ft. Nem is igen hiszem, hogy kihasználnád, egy normális V fék is megfogja az aszfalton a bringát relatív nagy sebesség mellett is. Szvsz ne vegyél, inkább valami normális V fék. Én az Avid-ot ajánlanám.
-
Mostani bikemagban van egy Scott Voltage bicó. Az már egész jól néz ki, mondjuk Alivio tárcsák vannak rajta.
-
xcbiker
addikt
ja és a versenyünkre gyertek minél többen!
Tavaly is jó volt!
www.bukkmaraton.hu -
Damage
senior tag
válasz
TexT-BoY #134 üzenetére
Először egy árat kellene mondanod. Mennyit fektetnél be? Ne valami irreális összeget mondj (pl 30 ezer Ft), mer ugyan annyiból is kijön egy bringa, csak ne szidj utána, ohgy a második ugratónál kettétört. Már írtam, hogy szerintem egy alap ugrálógép használtan 120 körül kezdődik. És ez tényleg alap bringa lenne, semmi komoly. A legdrágább tételek a teló, váz, agyak, kerekek, hajtókar (ezek vannak a legnagyobb erőnek kitéve). Szvsz elhanyagolható a kormány, stucni (masszív darabhoz olcsón hozzá lehet jutni), váltók (szinte egy alivio/acera is bőven elég), ülés (úgy sem ülnél rajta sokat).
-
válasz
CounterBoci #130 üzenetére
Felejtsd el utcára a tárcsát. Nehéz, ráadásul nem kell akkora tömeget megfognia.
-
Damage
senior tag
''Keopsz sem használ hátsó váltót a Merida T2-esén, pedig nap mint nap a Rózsadombra járkál.''
Ez idáig rendben, de nem mind1, hogy egy pár grammos versenyvázzal vagy egy masszív, szétheggesztett, vastagcsövű vázzal + erős/nehéz teleszkóppal ugyanez. Nem egy súlykategóriában van.
Próbálna meg ezzel valaki felmászni oda hátsó váltó nélkül:
Bővebben: link
megnézném -
TexT-BoY
addikt
válasz
CounterBoci #130 üzenetére
Nem kell tárcsa!!!
mit néztél ki? -
CounterBoci
senior tag
szeretnék egy teljesen új bicajt mátrában való száguldozásra (aszfalton) már kinéztem magamnak egyet 50k-ért alu vázas csak azt nem tudom vegyek-e rá tárcsaféket?
-
xcbiker
addikt
illetven nekem van 1pár XT/Sram 7.0 9-es sor/mavic221/n-spoke kerekem eladó sorban. - 10gb feletti rossz hdd-t beszámítok!
-
Damage
senior tag
Esetleg veszel egy deore váltókart Sora hátsó váltóval. Ez egy nagyon olcsó versenykeróra gyártott váltó. Én is ezt használom, mert ugyanolyan könnyen törik, mint az XTR és nem mind1, hogy egy Sora-t teszel tönkre vagy egy 40 ezres XTR-t. A váltás pontossága nálam egy XT váltóval nagyszerű, nincs vele gondom.
-
xcbiker
addikt
Hi!
Ha tudtok eladó jó állapotú 2003 elötti XTR alkatrészeket dobjatok mailt!
Illetve Giro E2-es sisak is érdekel M-es méretben, de ebből inkább új lenne jó. -
Damage
senior tag
válasz
TexT-BoY #121 üzenetére
Gotcha! Már láttam ezeket a képeket, csak akkor még nem tudtam beazonosítani, hogy ki a tulaj. Úgy látom ez egy jó kis CC bringa. Súlyra kb fele lehet az enyémnek
Hajtókar: Truvativ vagy Race Face!
Ezek bírni fogják a strapát, márpedig neked ugrálni kell. A hátsó váltó elhagyásáról: Amennyiben tényleg csak ugrálni akarsz, akkor végülis hanyagolható, max durvább emelkedőkön leszel gondban. -
Jah, itt lent van a link.
DT Onyx agyak vannak benne egyébént, XT váltókarok és LX fékkarok, ez nem látszik a képen. A felnik Rigidák, a gumi Ritchey ZED Pro asszem. A többi cucc XT meg Ritchey.
Egyébként sajnos nem stimmel a feltételezésed. Nem foglalkoztam idáig komolyan vele, az előző bringavásárláskor szerettem volna, akkor 5 napig volt meg a bringám. Most sikerült összehozni a következőt, ez pár napja van meg; de igen: menni fogunk kőkeményen pályákra, talán versenyekre is, csak arra még rá kell gyúrni rendesen, de tervek vannak. -
Damage
senior tag
Lehet
Megmondtam, hogy nem ismerem a Manitou-kat
Ja-ja, az új ára elég húzós, mint minden valamire használható hosszú életű telónak. Persze hobbicélra azt mondom, hogy bőven elég egy sokkal olcsóbb is, de aki megteheti és komolyan gondolja, annak ez a jó választás. Márpedig, ha XTR fékeket használtál, hátsó XT váltóval Michelin gumik mellett (a régi bringád képét láttam), akkor vszínű, hogy komolyabban foglalkozol a bringákkal. Milyen bringád van a Mars-od mellé? Van esetleg kép is róla? Megsasolnám...
Elszomorító egyébként, hogy fél percre nem szabad ott hagyni a bringát sehol. Én 5 lakattal nem merném a bolt mellett hagyni 1 percre sem. Mo-on ami mozdítható, azt el is viszik. Ha lebetonoznád a betontömbbel együtt lopnák el. A legelszomorítóbb az egészben, hogy aki ellopta szerintem nincs is tisztában az értékével. Eladta a sarkon 20 ezer Ft-ért és örült magának. (boccs, hogy újból felhoztam ezt a témát, gondolom nem szívesen emléxel vissza arra, amikor meglovasították) -
Damage
senior tag
Őszinte leszek. Lesnem kellett a NETről, mert fejből nem tudtam, hogy melyik villa az. Mikori változat van neked? Úgy látom az utódja a ''Black'' sorozatból került ki. Levegős teló, ezért egyértelműen CC felhasználásra van. Nekem az RST-s (Gamma AET) korszakomból van némi tapasztalatom a levegős telókkal kapcsolatban. Télen szinte használhatatlan volt, a levegőpatron tönkrement benne. Aztán kettétört az egész, és véget ért a szenvedés, csere Suntour XC NS Pro (''kifejezetten extrém felhasználásra'' 130mm olajos), de mivel a Suntour nem egy Marzocchi ezért 1-2 hónap után megadta magát az 50 kg-os öcsém alatt.
Amennyiben jól figyeltem (tőled lopták el azt a szép bringát, ugye?), akkor inkább CC-ben utazol. Arra nagyon jó választás, mivel a súlya jó, és ugyebár a Manitou a világ egyik legjobb teló gyártója, neked biztos nem lesznek olyan gondjaid vele, mint nekem a levegős RST-vel volt. + előny, hogy nem a sima változat van neked, hanem a ''Super''. Gondolom súlyban térhet el az alap változattól. Sajnos nincs személyes tapasztalatom a Manitou-k terén, de egyértelműen az élvonalban vannak, és ez jelent valamit. Minőségi, jól működő cuccokat gyártanak, használd egészséggel! (télen, nagyon hidegben elképzelhető, hogy nem fog úgy mozogni, mint jó időben) Én is elfogadnék egy Manitou Dorado MRD X-Works-t, nincs 570 ezer Ft-om ráBár ide a magyar hegyekbe bőven elég a Marzocchi Junior T is. Annak kell örülni, amink van, nemde?
-
A V-fék tényleg jó, bár a mostani bicómon ez az egyetlen, amit kevésnek tartok (LX V-fék van rajta). XTR-t próbáltam anno, azt én verhetetlennek érzem, bár az AVID SD-k állítólag jobbak - mindenesetre nekem elég lenne egyelőre, az LX-nél jobb.
Damage, a Manitou Marsról mit tudsz? Főleg a tartósságáról. Ezt ''kaptam'' a gépre, mire számítsak (a Super változat van)? -
Damage
senior tag
Még egy bringás topic, de jó!
DH-ra, FR-ra, DS-re, 4X-ra tárcsa, a többi felhasználás módra elég a V fék is. ha komoly fék kell (nem tárcsa), akkor hidraulikus. Tárcsafék esetén a 2 nyerő márka (egyénenként változhat) mechanikusok között az AVID, hidraulikusok között a Magura. A villa törésről: a villa nem igen fog eltörni attól, ohgy leteszed a gépet, max kiszakítja a fejcsövet a vázból, ha gyenge minőségű a váz (láttam én már PolarX fejcsövet kiszakítva egy duplavállas által). Persze nagy ugrálgatások esetén kell a jó teló. Viva Marzocchi! -
Damage
senior tag
Még egy bringás topic, de jó!
DH-ra, FR-ra, DS-re, 4X-ra tárcsa, a többi felhasználás módra elég a V fék is. ha komoly fék kell (nem tárcsa), akkor hidraulikus. Tárcsafék esetén a 2 nyerő márka (egyénenként változhat) mechanikusok között az AVID, hidraulikusok között a Magura. A villa törésről: a villa nem igen fog eltörni attól, ohgy leteszed a gépet, max kiszakítja a fejcsövet a vázból, ha gyenge minőségű a váz (láttam én már PolarX fejcsövet kiszakítva egy duplavállas által). Persze nagy ugrálgatások esetén kell a jó teló. Viva Marzocchi! -
Manitou
veterán
válasz
_Volkovy_ #106 üzenetére
Hogy egykerekezel te????
Hát azt erősen kétlem hogy kettétörne a merevvilla egy elsőkerék lerakástól.Még ha mondjuk 5m magasról ugrasz le akkor talán.Persze ez is merevilla függő,azokból is van brutális erős és gagyi is ,de szerintem a leggagyibb villa se törik el egy elsőkerék letevéstől.
-
_Volkovy_
nagyúr
Érdekes,én amikor egykerekezek,az első villa lerakásakor rendesen odanyomok neki,simán érezni a teló csillapítását.Szerintem egy merevvilla kapsából kettétörne,de lehet hogy ez az én személyes meglátásom..
Amúgy egy jobb BMX mibe kerül mostanság?Szerintem ilyesmikre az a a legjobb..
-
_Volkovy_
nagyúr
A ''városi biciklizés'' alatt én a lépcsőugrálást egykerekezést manualt és hasonlókat értem,ehhez is elég egy merevvilla?
-
Akita
tag
Húsvétra vettem a fiamnak egy Merida kalahari 590disc bicajt 99000-ért. Elöl tárcsafék van rajta. Na ezt senkinek nem ajánlom. Mert bár ''noname'' a fék de ez már egy olyan ősöreg technika hogy elvárvám rosszat már nem tudnak gyártani belőle. De tudnak! A saját Magellán bicajomon gagyi ''noname'' V fék van de sokkal hatékonyabb. Az egyetlen érv ami a Meridára szerelt tárcsafék mellett szól hogy még vészfékezés esetén sem állhatsz fejre. Mondjuk az sem hátrány, de azért csalódott vagyok. Hiába vártam 150 km-t hogy majdcsak bekopik és jobb lesz (mondták). A neten keresgéltem a témában és egy szolnoki kerékpárbolt kedves informátora segített alternatívát választani és az alábbi levelet küldte:
A no name tárcsafékek nagy problémája, hogy le-copizzák a sikeres
alkatrészeket / nem csak a tárcsaféket / és no kutatás, no fejlesztés
csak ahogy sikerül és ebből adódik a ''silány ''minőségü termék.
A gyártók, mivel árharc van a piacon, spórolnak ahol tudnak.
A féket szerintem próbáld meg eladni pár forintért, vagy tedd el
mementónak de ne dobd ki.
Én a helyedben nem költenék vagyonokat a cajglira mert a végén ott vagy
mintha vettél volna egy jobb felszerelésűt és azon is találsz valamit,
ami nem klappol.
V-fék? azzal nem fürödhetsz meg / BRM420-BLM420 /
Tehát a tárcsafék alternatívák
1.BRM515LA front-bowdenes kb 100-150 km bekopási idő, két szelep amiből
az egyik fix, műgyanta alapu betétekkel SMRT-60 acélrotorral amihez
használhatsz metál /kemény/ betétet.
2.BRM475 front-bowdenes kb 100km bekopás,két szelep egyik fix, kicsit
robosztusabb mint a 515-ös.A SM_RT50-es tárcsája gyengébb minőségü hamar
kopik.Csak műgyanta alapu betéttel használható.
Fékerejük megeggyezik, a 475 olcsóbb, de én az 515-öst választanám.
Ennyi. Hozzá kell tennem sajnálok 25-30 ezret rákölteni.
Tárcsafékkel kacérkodóknak szántam ezt a levelet figyelmeztetésképpen -
szipak
tag
ha uj keroban gondolkodsz, erdemesebb oszzerakni egyet, mintsem egy kesz termeket venni. igy legalabb magadat szidhatod, hogy miert ezt vetted. amit en tudok ajanlani: magellan vazak, schwinn-csepel vazak, mozo telok (R500 -as brutalis, nagy utja van es szinte szetverhetetlen es valami 25e korul mozog), fsa, agy truvative hajtomu. valtok, agyak, miegyeb izles kerdese.
de mindenkepp kerits valakit, aki komolyabban foglalkozik es tud rad szanni kis idot kerovasarlas teren.
Aktív témák
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- LEÁRAZVA Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/512 NVIDIA T1200 4GB FHD
- Acer NITRO V 16 Gamer Tervező Laptop -35% 16" RYZEN 7 8845HS 16/1TB NVIDIA 4060 8GB FHD+ 165Hz
- ÚJ GAMER PC, INGYEN POSTA R5/RTX4060/32GB RAM/1TB SSD
- OnePlus Open 512GB / 16GB RAM Tökéletes állapot
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest