Hirdetés
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz
Ariadne #2979 üzenetére
"Azt az összefüggést sem igazán értem, hogy ha többször előjön, mitől lenne könnyebben bizonyítható, hogy hibás."
Ezt főleg magam felé értettem, tehát számomra jobban tudatosult, hogy nem valami random jelenségről van szó, hanem egy rendszeresen előjövő hibáról.
Aminek az oka persze ismeretlen, legalábbis számomra (semmi előjele nem volt, gép benyom, nincs net, jé hálózat sincs).Cipő ügyön én pl. eléggé felhúztam magam a szakértői véleményen, amit az egyik szagértő adott (nevezetesen, hogy a ragasztás azért engedett el, mert beázott a cipő, ami persze úgy kezdődött, hogy elkezdett engedni a ragasztás ahogy hajlik a cipő, közben pedig tény hogy érhette nedvesség, amitől tovább engedett - de ezt úgy beállítani, hogy csak az én hibám lenne, és nem a terméké hogy szétment, na ahhoz azért erősen pofa kell). De se energiám, se kedvem, se időm nincs hogy ezen sz.rakodjak, inkább bojkottálom a céget és a márkát.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
Ariadne #2907 üzenetére
Nah jól van. Többet biztos nem fogok venni az iponnál. Végül is most sem vettem. El is mesélem miért.
Mint írtam, most sem fizettem ki, nem vagyok hülye.
Hát, mostantól csak úgy vagyok velük hajlandó üzletelni, ha még a jövőhéten a rendeléskor leadott árért kiküldik futárral, bemenni nem megyek Pestre, főleg 6100-ért nem.
A linkelt képen nincs is rajta, hogy magyar kiosztású kell, de az oldalukon ezt rendeltem meg, itt meg a leírásban magyar kiosztás szerepel. És ők is belátták, hogy magyart rendeltem.
És most a futár már a magyar kiosztásút hozta...És van külön angol kiosztású is a honlapukon, így biztos voltam, hogy az magyar. Minek raknának ki 2 ugyanolyan billentyűzetet?
Szóval 100% hogy magyart rendeltem meg.
-
válasz
Ariadne #2725 üzenetére
Azt azért remélem vágod te is, hogy ez teljesen rendben van.
Nem problémáztam, nem pattogtam, tudomásulvettem, ennyi.
A fiatalember pedig nem mondta, hogy éppen nincs 1db táp sem.Jövőbeli félreértések elkerülése miatt írtam ezeket le (szerintem normális stílusban)!
Ettől még mindig itt fogok vásárolni...
-
Chaser
legenda
válasz
Ariadne #2616 üzenetére
Ideális eset: korrekt gyártó, amelyik feléri ésszel mind1 kinél van a gépe, eladta és vállalja a garanciát. Van a notiknak 1edi azonosítója, azt átírni nem lehet, az alapján törzskönyvezik és tartják nyilván. Na mondjuk pl msi az kér számlát, hp-nál, dell-nél még ilyet nem hallottam, max ha van és regelt a tulaj gari onnan indul, 1ébként meg törzskönyv alapján gyártástól vagy disztribútornak való eladástól.
szerk: ha meg vkinek számla kell könnyű megoldani, elég sok becsődölt kisker van tavalyról
-
kiki22
senior tag
válasz
Ariadne #2622 üzenetére
Hat igen.csak amikor feladtam semmi baja nemvolt.szalitastol meg nemhiszem,h 1tu gorbulne.a gep hibajelensege amugy az vol nemkapcsoltbe.eloszor tapot csereltem mert arra gyanakodtam.masik tappal is ugyanugy nemindult.full lehuzkodtam mindent a geprol csak egy memoriat meg egy procit hagytam benne .ezert gyanakodtam az alaplapra .mondom fasza erre legalabb van gari .erre tessek mire odaer elgorbul egy tu :-) vicc
-
MZsoltee
veterán
válasz
Ariadne #2563 üzenetére
Konkrétan megtörtén a megrendelés:
Tisztelt Vásárló,2009.03.14 22:42 -kor az alábbi termékeket rendelte meg a(z) '75974' rendelési számon:
1 darab SAMSUNG 923NW
- Nettó ár: 1 FtHázhozszállítás: 2.000 Ft
Összesen fizetendő:
- Nettó: 2.001 Ft
- Bruttó: 2.401 FtMegrendelését köszönjük, kollégánk az Ön által megadott módon a rendelést követő munkanapon értesíti Önt. Amennyiben rendelésével kapcsolatban kérdése van, legkönnyebben a Rendelési Számra hivatkozva teheti meg. A termékeket a rendelést követő másnap adjuk át a futároknak, innentől maximum két napon belül kiszállítják Önhöz.
A jelen megrendelés részünkről ajánlattételnek nem minősül, Ön egy megbízást ad az iPon Computer Kft. részére, hogy a terméket központi raktárainkból az átvétel vagy feladás helyszínére szállítsuk.
Tisztelettel,
iPon Computer Kft.
1143 Budapest, Francia út 40/b.
Tel.: 06-1-4502111
E-mail: info@iPon.huMajd kött egy levél:
Tisztelt Cím,
A rendelését megkaptuk, de nem tudjuk teljesíteni, így az ide vonatkozó jogszabályok értelmében a szerződéstől egyoldalúan elállunk.
A rendelését ezennel töröltem.
A kellemetlenségért elnézését kérjük.Tisztelettel,
Név
iPon Computer Kft.Felmentem az oldalra és volt 30k körül.
Egyértelmű, hogy nem valós, hanem elrontott ár volt, de azért ez így kicsit fura volt...
Amúgy az USA-ban ilyenkor kiadják az árut szinte ingyen és kirúgják azt aki figyelmetlen volt... -
tlac
nagyúr
válasz
Ariadne #1685 üzenetére
ez már nekem is feltűnt, csodálkoztam is egyet, hogy a weblapon csak ki lett már normálisan írva, de a garanciajegyen pedig nem történt változás
ezt az egy dolgot kiragadtad, de van ott még sok hülyeség
Üdítő látni, hogy elmúlt a kékhal meg az a bizonyos fajta szél nevű üzletláncok ideje
lehet hosszú távon gondolkoznak, vagy cserélődtek az emberek...
-
-
[CS]Blade2
addikt
Mondtam, hogy 3dmarkkal nem fog kijönni, akármi mással kijön, csak 3dmark és crysis alatt nem fog, erre persze hogy a 3dmarkkal tesztelték.
Az az egy teszt a teljeskörű náluk...Az első körben ez volt a papiron amivel visszaküldték a rosz karit:A termék teljeskörű bevizsgálása során a jelzett
hibát, problémát nem észleltük, a terméket
megszokottól eltérő működést nem produkált,
ezért javítani/cserélni nem áll módunkban.
Megjegyzés, hibaleirás:
3d mark teszt ! -
04ahgy
nagyúr
Érdekes dolgok zajlanak itt, az biztos, elég 3 napra figyelem nélkül hagynom a topikot.
Ariadne, te értesz a joghoz, ezért tőled kérdezem: miért az Ipon felel a csomagért? A GLS-sel kötött szerződés ismerete nélkül ez bizonyossággal kijelenthető-e? Tehát az a kérdés, hogy akárki is kavarta el a kártyát, jogszerű-e minden esetben az Ipon hibáztatása, és irányában a jogi lépések megtétele?
HGyu
-
doc
nagyúr
minőségi cuccot kell venni, akkor jó eséllyel nem kell gariztatni, és amilyen áraik vannak, ugyanannyiba kerül mint gagyi vackokból összerakni mondjuk egy kisvárosi boltban
vagy nézheted úgy is, hogy ha spóroltál egy gépen mondjuk 20 ezret, és valami gond van egy alkatrésszel, akkor ha veszel még egyet, akkor sem jártál feltétlenül rosszabbulna most úgy néz ki mintha nagyon védeném az ipont, pedig tényleg semmi közöm hozzájuk azon kívül, hogy most először rendeltem tőlük
aztán lehet hogy két hónap múlva habzó szájjal anyázok
de ne úgy legyen...
-
Xbean
tag
Szerintem pedig normális a kérdésem és nem hülye.
Ugyanis a hozzászólások elégé sokszínűek. Van aki azt írja korrekt, perfekt bolt, van aki pedig a földig szidja. Amúgy már körbejártam az itteni boltokat és +20-30k forintba kerül ugyanaz a gép. Mindenesetre benézek majd a garancia kérdés topikba is.
-
whiz
aktív tag
Mondjuk ezt nem tudtam. Amúgy ilyenkor mi van, mert most már várok 4 napja, hogy mi az ábra. Szvsz az alaplap úgy halott, ahogy van, nem hinném, hogy meg tudják javítani, de amúgy is én inkább újat kérnék - az eddig lezajlottak alapján mindenképp kezdem azt gondolni, hogy ez lenne a jó megoldás. Első alkalommal 3 napon belül vittem vissza, sőt mág a második alkalom is benne van ebben. Akkor nem jeleztem, de elvileg van még most rá módom, hogy újat kérjek helyette? Mármint törvényügyileg, vagy hogy fogalmazzak, na.
-
aginor
veterán
Ha nyelvcsapásoknak értékeled a véleményem, hát legyen, de szerintem ha a garit rendbe teszik akkor van jövőjük, mivel a rendeléseket határidőre mindig teljesítik, es az áraik is az egyik legolcsóbbak, azért is járnak hozzájuk sokan..
Kezdetben valóban volt velük probléma, de félúton megjött az eszük velem akapcsolatban(más nevében nem tudok nyilatkozni), és úgy tartottam korrektnek, ha nem csak a fikázást írom le, hanem a pozitív tapasztalatokat is, a legelső kártya leadásától számítva nem telt el 2 naptári hét, mire magkaptam a giga kártyát(ami már a második csere volt ugye). -
HUN]Repa
aktív tag
Ha a kártya ezt produkálja és ettől még teljesen jól müködik ( nem szemetel,fagy..stb) csak olyat hirdet a gyártó amit technologiailag nem tud biztositani az a gyártóra nézve kellemetlen!
Mint a 8tojásos gyermelyi tésztára is rá van irva hogy tojás származékkal van csinálva , a zacsi hátoldalán az összetevőknél!
Sajna a gyártó ilyenkor maga alatt vágja a fát , a kereskedő csak azt árulja és ugy ahogy a gyártótól jön a termék, de persze mindig a kereskedő van rossz helyzetbe mert a vásárló csak hozzá tud menni panaszra ! A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen..."
-
horvathkrisz
addikt
Ne viccelj, minden második kártya cicereg, nézd meg a 9600GT topikot.Egyébként attól nem lesz semmi baja a kártyának.
Ennyi erővel az emberek 50%-a visszahordhatná gariba erre a hibának nem nevezhető kellemetlenségre.
A cicergést el kell fogadni, vagy akit zavar kérdezze meg fórumon melyik a legkevésbé cicergős kártya és vegye meg azt. -
HUN]Repa
aktív tag
Godolj bele mit csinál a kisker...ugyan azt mint a felhasználó ha elromlik a terméke (a hivatalos szakszervizzel veszi fel a kontaktot és ugyan ugy "elviteti a rossz terméket" ! Mi tart több ideig ha a kisker még feladja futárigényt behozatja a boltba másik futár elviszi visszahozza kisker feladja vásárlónak vissza... vagy egyből a vásálótól viszik el és viszik vissza... a vásárlónak mind1 a kiskernek nem hiszem hogy számitana hogy 5nap vagy 10nap nem ő szeretné használni azért lett kitalálva igy szerintem...
-
HUN]Repa
aktív tag
Az Ipon esetében nem a kereskedő fog nyilatkozni hogy mit csinál a termékkel a szerviz , mert mivel nincs szervize csak a nagykerhez tudja vissza küldeni a terméket , ott meg valszeg nem 3napon belül fogják megmondani hogy mit csinálnak vele! Sztem feltételes gar nagyon is jó köztes megoldásnak , fizikai sérülés esetén meg kinek kötelessége hogy bizonyitsa hogy nem a vásárló tette tönkre a kártyát ???
-
Stutu
csendes tag
Igen komolyan végigolvastam, az általad melített esetben mint utóbb kiderült egy kábel volt lecsúszva és azért nem indult a gép. Ami akár szállítás közben is történhetett, de nem hiszem hogy ez akkora probléma lenne, ráadásul ipon esetben kb 50-50% az leégedettek és az elégedetlenek aránya. A Mistral pedig szerintem teljesen más kategória. Annyira bírom az embereket, akik csak felületesen olvassák el a hozzászólásokat.
-
davids83
csendes tag
Nem kell értened, ha nem akarsz, de ez olyan dolog, hogy manapság már nem tudod elrontani.. a gyártók fejlesztők próbálják kizárni az "emberi hülyeség" tényezőt, úgy oldják meg a dolgokat, hogy minél kevesebb esélyed legyen elcseszni.. de ha még így sem tetszik, akkor is kizárt, hogy valaki az ismerőseid közül (család, rokonok, haverok) ne értene hozzá..
Márpedig abba nem köthetnek bele ami kielégíti a "rendeltetésszerű használat" elméletét.. ha elolvasod a leírást, és az alapján összerakod figyelmesen, akkor nem hibázhatsz!!! Erre hivatkozhatsz is, mert azt azért kapod, hogy elolvasd, és ennek alapján összeépítsd!
Lehet hogy tudsz ingatlan adásvételi szerződést írni, de ez olyan dolog, hogy elvárod hogy a ember, akinek csinálod, az alapvető dolgokat tudja pl egy szerződésről (mit kell tartalmaznia, milyen formalitásai vannak stb.. ezt már középsuliban tanítják). Ez olyan mint az adóbevallás: én nem értek hozzá, de ha meg kéne írnom a sajátomat, valószínűleg utána néznék és meg tudnám írni (apám helyett).. de mivel ő jobban ért hozzá, inkább rá bízom.. jövőre már úgyis nekem kell! -
BaLee
addikt
Elmondom miért vagyok elégedett velük, mert lehet tényleg hülyén hangzott az egészet átolvasva. Szóval végre van egy cég aki jó árakon dolgozik és mellé kitalált egy ilyen garanciafutár szolgáltatást kis plusz pénzért ha bármi probléma van a rendelt cuccal akkor nem nekem kell fuktoznom vele, hanem jönnek és viszik.
Sajnos Budapesttől 250km-re nem olyan a helyzet, hogy szabadon válogathatsz a boltok között, mert ennek az eredménye max annyi, hogy ha garis gondod van akkor személyesen futkozhatsz vele vissza a boltba és ha nincs szerencséd ugyanazt a huzavonát átéled, mint az iponnál. Lehet, hogy neked mint budapestinek ezt nehéz elképzelni, mivel nektek csak egy bolt a sok közül és ha nem tetszik valami, vásárolsz másikban. Szívtam már eleget régebben, amikor elromlott olyan műszaki cikk amit úgy rendeltem, keresgéltem az embert aki jár Budapestre és el tudja intézni esetleg vagy éppen küldtem csomagba és oda és vissza is én fizettem a költségét, mindezt azért mert vidéken kb. 40-50%al drágább volt vagy egyszerűen nem is hallottak róla vagy be sem tudták szerezni.
Nem beszélve arról, hogy egy vidéki számtech bolt ahol nincs valami kedvezményed, már egy 20 (sokszor 10!) ezres vásárlás alkalmával is nagyobb árrést tesz a termékre mint a 2400as garanciafutár.Szóval mondjatok egy olyan üzletet ahol hasonlóan jó árak vannak és hasonló módon intézik a garanciális problémákat (azaz nem neked kell küldözgetni). Ki fogom próbálni, igérem!
-
gs20
tag
Hát igen
Végülis addig nem volt bajom a hozzáállásukkal míg foglalkoztak velem. Jövő hétig mindenképpen várok, aztán felhívom őket hogy jó lenne már ha lenne valami, jövőhéten már egy hónapja lesz hogy elküldtem a tápot
Ha aztán mondjuk 2 héten belül kapok egy jó tápot, akkor alapvetően elégedett leszek, nem fogok problémázni, de ha nem, vagy esetleg csak visszadobják hogy az a ciripelés nem gáz, na akkor nagyon durci leszek
Én nem bánom, ha javítják és nem cserélik, csak végre legyen egy jó tápom. -
adalbert1
veterán
Jaja... Pont ma voltam a duna plázában a qwertyben, mert nem volt itthon elég sata kábel és gyorsan el kellett ugranom... 2 eladó volt bent, az egyik végig olyan fejet vágott, mintha kurva nagy szivességet tenne, hogy 1000 Ft-ért ad egy Sata kábelt (persze kellett a kábel, de rohadt irritáló jelenség volt a fickó).
-
tlac
nagyúr
meg a csomagolást is...
belekötöttek abba, hogy ez a külső fehér doboz nem volt meg, csak a belső barna doboz és abba volt belepakolva minden cucc, természetesen ettől még a lap azonosítható volt -
lesaux
veterán
A faszmagyart csak azért írtam, mert egyrészt a baráti körömben bevett (höhö!
) kifejezés, másrészt te kiből nézed ki, hogy ingyenes kölcsönzőnek használja a webshopot? Egy angolból, egy franciából vagy egy magyarból?
Amúgy 8 munkanapot ír a pdf, bár én is 8 napot tudtam. A munkanapnak nincs is értelme. -
tlac
nagyúr
igen először ezt írtam, de utána nem voltam benne biztos, mert eszembe jutott, hogy ez lehet inkább működő cuccokra vonatkozik
Ha erről a lehetőségről nem tájékoztattak, akkor 3 hónapod van az elállásra.
viszont kint van a weblapon vmi ilyesmi
lesaux:
nem egészen, vannak kivételek
pdfna, ketten is linkeltünk
-
q13579
senior tag
Ugyanolyat adott, azzal nem volt probléma, csak érdekesen lett megoldva. Szóval ilyet még nem nagyon láttam, hogy a hibás termék ''perifériáit'' belerakját egy új mellé és a sajátját kivegyék belőle. Elgodolkodtató.
Megfogadtam már párszor, hogy nem az ár lesz az elsődleges prioritású számomra, de ismét beleestem egy ilyen csapdába.
Egyébként nincs valamilyen szerv, ahova ilyen esetben forulni lehetne??
(Mellesleg a lap nagyon jó, semmi probléma nincs egyenlőre vele, de ez nem a bolt erénye. )
Új hozzászólás Aktív témák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen videókártyát?
- Apple MacBook
- Yettel topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest