Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#327) petne válasza Ebit (#326) üzenetére


petne
őstag

Értem én a problémádat, de erre nincsen lehetőség. Nem úgy van, hogy egy gép elkezd sípolni, hogy xy csak 2 megán netezik 8 helyett... ez felejtsd el.
Egy új előfizető esetében úgy történik a bekötés, hogy megvizsgálják a vonalat, hogy alkalmas-e arra a csomagra, amit kért vagy sem, ha nem, akkor értesítik... de persze a létesítés után is előfordulhatnak gondok.
Régi előfizető esetében viszont (főleg a sávszélességemelések után) bizony előfordulhatott az, hogy az emelés után nem bírta a 8 megabitet, hanem csak 4-et. Ilyenkor sem úgy van, hogy sípol egy gép, hanem a folyamat az, hogy az előfizető betelefonál és kér egy vonalvizsgálatot, melyben megállapítják, hogy bizony csak 4-et tud és lemigrálják kötelezettségmentesen. Külföldön is ez a folyamat van, nálunk is...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.